Eerder had ik al een probleem met mijn dualheadje van matrox (Matrox G450 dualhead werkt niet in windows2K) maar dat is gelukkig opgelost. Bios update van mobo hielp niets, maar vanmiddag die kaart er nog maar eens ingezet, en mijn iiyama gaf ineens weer wel beeld op het ding.
Hoe dan ook, ik hang mijn sony TFT aan die matrox (als 2e mon), en hij geeft geen beeld, reso stond op 1024*768@60hz, default van die monitor, maar deed niets, ook andere resos deden niets op de sony, terwijl het wel ging op mijn iiyama.
Na veel geklooi kreeg ik die TFT niet werkend op deze bak, dus heb ik hem omgewisseld met een 17" CRT, die gewoon goed werkt, de kaart is dus in orde, maar wil niet werken met mijn monitor.
Heeft iemand enig idee wat hier aan te doen is. Ik verdenk die Sony van brakheid, maar hij draait nu wel op mijn andere bak (op een Matrox Dualhead G400 AGP), dus ik heb geen idee waar het aan kan liggen.
Iemand anders nog een idee?
specs:
Ahtlon 1666
1024MB DDR
Aopen AK75 mobo
60GB Seagate Cuda4
Sony DRU 500AX
NEC DV5700A
Ati Radeon 8500 pro
Matrox Millennium G450 PCI dualhead
Firewire controller
Sitecom 10/100NIC
Terratec 5.1 geluid
Miro video PCTV pro
mon1 - iiyama 22"
mon2 - Sony 15" TFT / Novita 17" CRT
OS - win2k pro
Hoe dan ook, ik hang mijn sony TFT aan die matrox (als 2e mon), en hij geeft geen beeld, reso stond op 1024*768@60hz, default van die monitor, maar deed niets, ook andere resos deden niets op de sony, terwijl het wel ging op mijn iiyama.
Na veel geklooi kreeg ik die TFT niet werkend op deze bak, dus heb ik hem omgewisseld met een 17" CRT, die gewoon goed werkt, de kaart is dus in orde, maar wil niet werken met mijn monitor.
Heeft iemand enig idee wat hier aan te doen is. Ik verdenk die Sony van brakheid, maar hij draait nu wel op mijn andere bak (op een Matrox Dualhead G400 AGP), dus ik heb geen idee waar het aan kan liggen.
Iemand anders nog een idee?
specs:
Ahtlon 1666
1024MB DDR
Aopen AK75 mobo
60GB Seagate Cuda4
Sony DRU 500AX
NEC DV5700A
Ati Radeon 8500 pro
Matrox Millennium G450 PCI dualhead
Firewire controller
Sitecom 10/100NIC