Ik heb hier een systeem met een dualhead G450 PCI erin zitten (voor 2e mon).
Van het een op het andere moment krijg ik geen beeld meer op het ding. Ik had mijn bak even uitgezet om een ander keyboard eraan te hangen en toen begon de ellende.
Ik kreeg geen beeld meer op mijn 2e monitor.
Ik dacht eerst dat het aan een brakke 2k install lag (ding heeft vaker probs gegeven) maar na een verse install nog steeds hetzelfde probleem.
Nu heb ik mijn AGP kaart eruit getrokken, en 2 monitoren op die G450 gehangen.
Hij post, start windows en op het moment dat hij in windows komt valt mijn beeld weg.
Ik heb verder geen idee waar het aan ligt (te hoge reso lijkt me sterk, de primaire monitor kan 2048*1536 aan).
In de bios heb ik mijn kaart op PCI staan als primair, maar dat maakt geen fluit uit.
Iemand enig idee waar dit aan kan liggen, of is mijn PCI kaart gewoon dood
specs:
Ahtlon 1666
1024MB DDR
Aopen AK75 mobo
60GB Seagate Cuda4
Sony DRU 500AX
NEC DV5700A
Ati Radeon 8500 pro (die er nu uitligt)
Matrox Millennium G450 PCI dualhead
Firewire controller
Sitecom 10/100NIC
Terratec 5.1 geluid
mon1 - iiyama 22"
mon2 - Sony 15" TFT
OS - win2k pro
Iemand nog suggesties wat hier aan te doen is, ik ga nu eerst kijken of die kaart het wel op een andere bak doet, eerst eens kijken waar hij in kan
Van het een op het andere moment krijg ik geen beeld meer op het ding. Ik had mijn bak even uitgezet om een ander keyboard eraan te hangen en toen begon de ellende.
Ik kreeg geen beeld meer op mijn 2e monitor.
Ik dacht eerst dat het aan een brakke 2k install lag (ding heeft vaker probs gegeven) maar na een verse install nog steeds hetzelfde probleem.
Nu heb ik mijn AGP kaart eruit getrokken, en 2 monitoren op die G450 gehangen.
Hij post, start windows en op het moment dat hij in windows komt valt mijn beeld weg.
Ik heb verder geen idee waar het aan ligt (te hoge reso lijkt me sterk, de primaire monitor kan 2048*1536 aan).
In de bios heb ik mijn kaart op PCI staan als primair, maar dat maakt geen fluit uit.
Iemand enig idee waar dit aan kan liggen, of is mijn PCI kaart gewoon dood
specs:
Ahtlon 1666
1024MB DDR
Aopen AK75 mobo
60GB Seagate Cuda4
Sony DRU 500AX
NEC DV5700A
Ati Radeon 8500 pro (die er nu uitligt)
Matrox Millennium G450 PCI dualhead
Firewire controller
Sitecom 10/100NIC
Terratec 5.1 geluid
mon1 - iiyama 22"
mon2 - Sony 15" TFT
OS - win2k pro
Iemand nog suggesties wat hier aan te doen is, ik ga nu eerst kijken of die kaart het wel op een andere bak doet, eerst eens kijken waar hij in kan