Toon posts:

Internet explorer prob

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleempje met internet explorer, hij laat sommige frames niet meer zien :?
Ff wat pics (sorry voor de baggerkwaliteit, gare paint:), moet photosoep er nog op gooien)
Afbeeldingslocatie: http://www.boomspeed.com/steelowboy/bal.JPG
bij startpagina zie ik de hele lijst met links dus nie meer
Afbeeldingslocatie: http://www.boomspeed.com/steelowboy/bilhaar.JPG
bij GoT zie ik de topiclijst nie meer

ps: zit dit ff te posten vanaf mozilla :D

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-08 10:15
ff JavaScript inschakelen denk ik. Dar krijg je hier wat extra informatie over: Enable JavaScript Internet Explorer

Of je trapt het Internet Explorer icoontje uit de QuickLaunch en je gaat Mozilla gebruiken, natuurlijk ;).

edit:
Toen ik in de source van de pagina keek die jij probeerde te bekijken, toen zag ik dat hij ophield met renderen op de plaats waar een <script>-tag voor JavaScript staat.

[ Voor 27% gewijzigd door Jaap-Jan op 11-04-2003 19:20 ]

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Verwijderd

Topicstarter
Japie_17 schreef op 11 April 2003 @ 19:15:
ff JavaScript inschakelen denk ik. Dar krijg je hier wat extra informatie over: Enable JavaScript Internet Explorer

Of je trapt het Internet Explorer icoontje uit de QuickLaunch en je gaat Mozilla gebruiken, natuurlijk ;).

edit:
Toen ik in de source van de pagina keek die jij probeerde te bekijken, toen zag ik dat hij ophield met renderen op de plaats waar een <script>-tag voor JavaScript staat.
bedankt voor je reactie, het werkte :)
topic kan dicht

Verwijderd

Topicstarter
Arghh...Nu heb ik het weer, en het bovengenoemde trucje werkt ook niet meer. Als ik alle instellingen binnen IE op default zet lukt het zelfs niet. Ik heb geen zin in een complete nieuwe windhoos install :'( , weet iem hoe ik dit kan oplossen??

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

topic kan dicht
Nu weet je waarom we 'opgeloste' topics niet dicht doen :+
(Plus dat we nu al overwerkt zijn, dat is enorm veel werk :P )
nieuwe windhoos install
klik. Gebruik gewoon Linux als je zo over Windows denkt, of onderbouw het tenminste, ook andere browsers en OSsen hebben probleempjes :+

Ok, en nu ontopic; je hebt geen personal firewall, virusscanner oid, of spyware dat in de weg zit? Check ook nu.nl / t.net in de restricted zone staan (lijkt me niet, maar kan).

Ten slotte; probeer eens een andere browser als Phoenix Firebird. Installeren hoeft niet, enkel uitpakken & klaar: http://ftp.mozilla.org/pu...t-trunk/phoenix-win32.zip
Dit zodat je weet dat het in andere browsers wel goed gaat en de verbinding dus goed is :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
ik heb geen firewall, virusscanner aanstaan. En spyware met spybot verwijderd. Ik post dit via mozilla, dat dus wel goed werkt. Ik heb nu.nl/t.net ook niet in de restricted zone staan. Het probleem houd ook echter niet op bij IE, in windows bij het search scherm (naar bestanden etc.) zie ik alleen die hond, maar geen enkele zoekopdracht.

• boiert
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 25-06-2024
Hier heb ik nu ook last van, is er al een oplossing gevonden? (andere dan XP re-install)
Ook systeemherstel wil niet meer werken (web interface :'( )
Ik zit nu lekker via firefox maar dan nog is het irritant dat ik niet meer kan zoeken op m'n schijven en dat Windowsupdate het niet meer doet :(
Pagina: 1