Toon posts:

Remotely Anywhere Resolutie Switch ?

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb thuis op mijn server Remotely Anywhere geinstalleerd en ik weet dat de eerste keer er een keuze schermpje was waarin je kon aangeven of je de resolutie van je beeldscherm terug kon zetten naar 800x600 bij 256 kleuren of zoiets tijdens een login van een andere computer (i.v.m. upload snelheid). Bij het uitloggen zou ie dan weer naar de originele resolutie en kleuren gaan. Ik heb toen aangekruisd dat ie dat niet moet doen maar als ik hier op mijn werk probeer remote te controllen gaat ie er met een error uit. Ik zie wel mijn beeldscherm en ik zie dat er data wordt verzonden maar na ca. 30 sec. krijg ik een java-error. Ook zie ik mijn klokje rechtsonder wel lopen op mijn server maar dat staat dan na 30 seconden of zo stil. Verder werkt alles wel zo te zien (file transfer etc.). Ik denk dus dat bij een remote control via je beeldscherm er teveel data wordt gegenereerd (met mijn kabel-upload verbinding) met de resolutie van 1024x768 pixels en 32 miljoen kleuren (zo is mijn server nu ingesteld). Ik wil dus die ene switch-optie weer aan zetten maar ik zie nergens waar dat kan. Iemand een idee hoe dit te doen ?

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:57

Predator

Suffers from split brain

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Dit topic is gesloten.