Toon posts:

HD grootte wordt niet juist herkend

Pagina: 1
Acties:
  • 108 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
M'n Maxtor 80Gb HD wordt door XP en PQ Part.Magic 8.0 voor slechts 32,2 GB herkend. In de bios is ook maar 32,2 zichtbaar.
Het lijkt alsof er een hele partitie van 47Gb weg is geraakt. PQ ziet 'm dus ook niet.
Waar kunnen m;n 47Gb zijn gebeleven??!!

• iets
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-03 22:54
Specs?

Je hebt zeker een oude comp. Die hebben een limiet op 32GB. Meer kunnen ze niet herkennen.

http://gathering.tweakers...sage/16985207#hddlimieten :)

[ Voor 3% gewijzigd door iets op 10-04-2003 23:19 . Reden: typo ]

tvw

Verwijderd

Veel drives hebben een jumpertje om de disk op 32Gb te begrenzen...

Verwijderd

Ja, is bijna cker weten een wat oudere PC. Messchien bios update?

Zoals "svliegen" als zei: Check jumpers even ;)

Verwijderd

Topicstarter
IK heb al eerder voor m'n 40Gb HD de bios aangepast en dat ging goed. Nu moet 't iets anders zijn lijkt me. Part Magic ziet 't nl ook niet

• Weezer-DC
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-03 23:35
Verwijderd schreef op 10 April 2003 @ 23:30:
IK heb al eerder voor m'n 40Gb HD de bios aangepast en dat ging goed. Nu moet 't iets anders zijn lijkt me. Part Magic ziet 't nl ook niet
Jumpers op de drive gecheckt ?
Zoek is naar een bios update voor je mobo...

Proberen kan nooit kwaad :)

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Welkom op GoT :)

Zoals je eigenlijk tijdens je registratie had moeten [faq]lezen[/] (en wat je dus niet had gedaan, wat overduidelijk uit dit topic blijkt :| ), wordt hier op GoT echt wel van jou verwacht dat je überhaupt over enig basiskennis en zelfwerkzaamheid beschikt. In dit geval had je gewoon even in de OM FAQ kunnen kijken of dit probleem er niet in wordt besproken.

Dicht, omdat het antwoord gewoon in de FAQ (én op www.maxtor.com ! ) te vinden is.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.