stoel is kapot, dit is normaliter de stoel als iemand hier bij mij is.. wat heel sploradarisch gebeurd. maar een nieuwe stoel is in bestelling ditmaal is het deze:

stoel is kapot, dit is normaliter de stoel als iemand hier bij mij is.. wat heel sploradarisch gebeurd. maar een nieuwe stoel is in bestelling ditmaal is het deze:
[ Voor 16% gewijzigd door bazs2000 op 03-05-2003 21:46 ]
ik kon zo ongeveer kiezen tussen die, en diegene die ik nu in bestelling had, en die ik nu inbestelling heb, trok me, hoe raad je het mij meer!bazs2000 schreef op 03 May 2003 @ 21:45:
Dat ziet er wel uit als een lekkere stoel.
* bazs2000 zit op deze:
[afbeelding]
[ Voor 10% gewijzigd door Teckna op 03-05-2003 21:51 ]
Verwijderd
Nee hoor, icoontje werkt perfect.
Luxeprobleempje?dat ik niet ga zeulen met zo'n achterlijk grote monitor
[ Voor 14% gewijzigd door bazs2000 op 03-05-2003 23:25 ]
Everything is awesome!
Everything is cool when you're part of a team.
Everything is awesome when we're living our dream.
O+
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart
Krijg je als t bloed nie meer in je hersens zit
Everything is awesome!
O+
When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.
Everything is awesome!
O+
[ Voor 33% gewijzigd door Superdeboer op 05-05-2003 00:11 ]
When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.
Everything is awesome!
O+
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"
Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart
[flauw modus]Robin Vreuls schreef op 05 May 2003 @ 16:06:
<h1><font color=800080>felicitaart :*</font></h1>
Ow jongen... je zet er één keertje niet (c) bij... en meteen wordt het gejat.botoo schreef op 05 mei 2003 @ 08:20:
botoo pikte schaamteloos het smileyconcept van super-de-boer op 05 May 2003 @ 08:19:
Proficiat dude
Everything is awesome!
O+
Teckna zegt expres niets omdat mutsen zoals jij anders zichzelf zielig gaan voelen, dus eigenlijk moet je Teckna dankbaar zijn voor zijn altijd aanwezige gevoel voor de medemuts...fee-tje schreef op 05 mei 2003 @ 19:15:
Teckna! Je moet wel vertellen wat je hebt gekregen enzo he muts!
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
Teckna is atm te zat om te onthouden wat ie heeft gekregen denk ikBeaves schreef op 05 May 2003 @ 20:34:
[...]
Teckna zegt expres niets omdat mutsen zoals jij anders zichzelf zielig gaan voelen, dus eigenlijk moet je Teckna dankbaar zijn voor zijn altijd aanwezige gevoel voor de medemuts...
Everything is awesome!
O+
Beaves schreef op 05 mei 2003 @ 21:26:
Jakkes, hoe heet het gerecht? PoeDeLuxe?
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
Everything is awesome!
O+
basz2000 > hotmail > com
[ Voor 10% gewijzigd door Teckna op 06-05-2003 18:57 ]
Ik reageer asap wat betreft hoe en in welke hoedanigheid ik er zal zijn. Eerst nog wat foto's van afgelopen weekend van * KeXTeckna schreef op 06 May 2003 @ 18:55:
[...]
basz2000 > hotmail > com
daar is ie naartoe gestuurd, ik heb enkel van botoo een foutmelding (550, adres niet gevonden) teruggehad... dus enkel botoo zou hem niet moeten hebben....
of zou het net als je kerstkaartje gaan?
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Neah... * Superdeboer niet. Das sporten... met bewegen enzo hè?
Het is weliswaar sportief bezigzijn, en je word er ook wel moe van, maar zoals * botoo er tegenaan kijkt is het vooral een dagje lol trappen en lachen met anderen (ook om anderen
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
sterke verhalen?botoo schreef op 07 May 2003 @ 08:29:
[...]
Het is weliswaar sportief bezigzijn, en je word er ook wel moe van, maar zoals * botoo er tegenaan kijkt is het vooral een dagje lol trappen en lachen met anderen (ook om anderen), gevolgd door een relaxed hapje/slokje/sterke verhalen avond
[ Voor 6% gewijzigd door Teckna op 07-05-2003 10:06 ]
*slaat spijker op kop*botoo schreef op 07 May 2003 @ 08:29:
[...]
Het is weliswaar sportief bezigzijn, en je word er ook wel moe van, maar zoals * botoo er tegenaan kijkt is het vooral een dagje lol trappen en lachen met anderen (ook om anderen), gevolgd door een relaxed hapje/slokje/sterke verhalen avond
Tuurlijk joh.Teckna schreef op 07 May 2003 @ 09:53:
sterke verhalen?
Ik heb een AMD XP2100+ Met 768MB Kingston PC2100@2700 en 2x30GB Maxtor in RAID 0.Ik heb thuis een P4 3.06 met 2 gig intern geheugen en 240gig hdd ruimte in een raid constructie.
[/quote]edit: oh! ik heb ook nog een 100mbit verbinding
Ik denk dat je dit andersom bedoelt, anders wil ik wel met 180 Kb/sec van je downen
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
topicspam is not donebotoo schreef op 07 May 2003 @ 12:44:
Liever 100Mbit in je netwerk, dan 1 bit in je achterwerk
deze volstrekt onbenullige mededeling word u aangeboden door [insert sponsornaam], en staat slechts in het kader van de "op naar de 1000" in dit topic, en kunnen er rechten noch krommen aan ontleed worden . . .
Het is maar net hoe je er tegenaan kijkt.Renegade schreef op 07 May 2003 @ 12:20:
Ik denk dat je dit andersom bedoelt, anders wil ik wel met 180 Kb/sec van je downen![]()
Everything is awesome!
O+
[ Voor 1% gewijzigd door feej op 07-05-2003 20:09 . Reden: Kjev :P ]
Everything is awesome!
O+
Moet dat ook als er geen html in de post zit dan?Kjev schreef op 07 mei 2003 @ 18:29:
* Kjev jat smileys uit de zak![]()
![]()
En jij weet niet dat je html-rechten hebt en dus de tag der tags, [ nohtml ] moet gebruiken![]()
![]()
Everything is awesome!
O+
Pff... niet als je het zo lekker duidelijk uitlegt... ik vroeg of het drop was, zeg jij: neej 't is een verhaaltje...fee-tje schreef op 07 May 2003 @ 18:16:
In het kader van de :D-smiley
En nee, hij snapte het niet. Sukk0l!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alles wat tussen <> staat zou html kunnen zijn, dus gaat naar de browser.fee-tje schreef op 07 May 2003 @ 18:36:
Moet dat ook als er geen html in de post zit dan?
Everything is awesome!
O+
Everything is awesome!
O+
Everything is awesome!
O+
Wat zie ik, geen Mozilla? Dat wordt zonder eten naar bed toe vanavond
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
kijk nog eens goed naar mijn quickstart balk... daar zit een mozilla icoontjeBeaves schreef op 08 May 2003 @ 15:33:
[...]
Wat zie ik, geen Mozilla? Dat wordt zonder eten naar bed toe vanavond
Maar ja, zij die deze knopjes niet hebben hoeven ook geen truken uit te halen om een topic te modden.
(c) by Sting (Fragile)If blood will flow when flesh and steel are one, Drying in the colour of the evening sun
Tomorrow's rain will wash the stains away, But something in our minds will always stay
Misschien een beetje bijdehand van mij maar hoe kan bloed nu vloeien als vlees en staal één zijn, laat staan dat het dan opdroogt in de avondzon.super-de-boer schreef op 08 May 2003 @ 16:54:
code:
1 2 3 4 If blood will flow when flesh and steel are one, Drying in the colour of the evening sun Tomorrow's rain will wash the stains away, But something in our minds will always stay
(c) by Sting (Fragile)
[/+1 inzichtvol]In het zuidoosten kans op een onweersbui, morgen geleidelijk zon
Met name in het zuidoosten een enkele bui, mogelijk met onweer. Elders wolkenvelden en hier en daar een spat regen. Minimumtemperatuur omstreeks 8 graden. Morgenoverdag, meest droog en van het westen uit perioden met zon. Middagtemperatuur ongeveer 16 graden.
bron: www.knmi.nl
ik vermoed dat er tussentijds een schoonmaakdame een flinke dosis bioTex voorwas over uitsmeert, of zo'n 'super mike'-middeltje;bazs2000 schreef op 08 May 2003 @ 17:03:
[...]
Misschien een beetje bijdehand van mij maar hoe kan bloed nu vloeien als vlees en staal één zijn, laat staan dat het dan opdroogt in de avondzon.
Ook moet ik opmerken dat het feit van de regen van morgen de vlekken niet kan wegspoelen omdat het simpelweg te weinig is voor dergelijke vlekken.
[...]
[/+1 inzichtvol]
[ Voor 18% gewijzigd door RM-rf op 08-05-2003 18:54 ]
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
Everything is awesome!
O+
*agree*
Pas maar op... strax komt ze helemaal niet...bazs2000 schreef op 08 mei 2003 @ 19:40:
Whehehe, wedden dat ze nu besluit om een tuinbroek aan te trekken voor bij de BBQ?
[ Voor 20% gewijzigd door Superdeboer op 09-05-2003 01:16 . Reden: Tsjakka ]
Ik was uberhaupt van plan een broek aan te doenbazs2000 schreef op 08 May 2003 @ 19:40:
Whehehe, wedden dat ze nu besluit om een tuinbroek aan te trekken voor bij de BBQ?
Everything is awesome!
O+
Die is stoer, heb je die voor jezelf gemaakt of is deze voor de show?
Verwijderd
Ach ik ben een groot sigarenliefhebber... maar geen MoliceMember.bazs2000 schreef op 09 May 2003 @ 07:47:
[...]
Die is stoer, heb je die voor jezelf gemaakt of is deze voor de show?
Ik vind'm leuk.
[ Voor 19% gewijzigd door Superdeboer op 09-05-2003 09:13 ]
[ Voor 14% gewijzigd door bazs2000 op 09-05-2003 09:42 ]
Die is van testcase, maar mag gebruikt worden door mensen van de MoLice, waar je trouwens naar mijn mening wel toe behoort, aangezien je een van de LM's bentsuper-de-boer schreef op 09 May 2003 @ 09:10:
[...]
Ach ik ben een groot sigarenliefhebber... maar geen MoliceMember.![]()
Dus als iedereen maar de " (c) Superdeboer" credits in ere houdt (huh? (c) ) dan is hij wat mij betreft vrij bruikbaar... Ik heb hem ook in grotere formaten.![]()
BTW: het origineel is natuurlijk niet van mij... dus misschien heb ik zelfs wel een (c) geschonden.
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
w00t w00tRenegade schreef op 09 May 2003 @ 09:46:
[...]
Die is van testcase, maar mag gebruikt worden door mensen van de MoLice, waar je trouwens naar mijn mening wel toe behoort, aangezien je een van de LM's bent
Ik zou zeggen, gebruik het icon, of verwerk het tussen je huidige door.
Maar vooral; draag het icon met eer![]()
he wat jammer dat je juist Sting er niet bij wilt hebben, maar ja, jouw generatie ziet vast liever een cover van Fragile door iemand als Jamai ofzo (hoe Fragiel ik ben), als 'oude jongere' had ik eerder het mét Sting gezien.fee-tje schreef op 08 May 2003 @ 19:02:
* RM-rf gaat met korte rokje zonder string op der knietjes de vloer zitten schrobben, kontje hoog de lucht in en druk bezig.
<small>You wish!</small>
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Fragile is een mooi liedje.RM-rf schreef op 09 May 2003 @ 12:50:
he wat jammer dat je juist Sting er niet bij wilt hebben, maar ja, jouw generatie ziet vast liever een cover van Fragile door iemand als Jamai ofzo (hoe Fragiel ik ben), als 'oude jongere' had ik eerder het mét Sting gezien.
Een roze bandana met blauwe speldjes ook goed? Ik heb ook nog gele en rode speldjes met een bloemetje erop eventueel.Verder maakt het rokje me niet uit, daar valt die blauw stofjas toch overheen, qua fantasieen heb ik wel nog een beeld van zo'n om het hoofd geknoopt doek met een roosjes-motief, vastgepind met een bruine speld.
* feej schoonmaakster geweest! En om maar een foute kwoot te gebruiken: "At your service!"hmm, prettig idee de aanwezigheid van een persoon om fantasieen te vervullen, het ziet er al schoner uit dan wanneer * Rennie eens in de 2 weken de stofhoekjes van TMF met zn raggebol doorloopt, overigens hangen er onderop de topiclist van /16 nog wat verdwaalde spinnewebben: * RM-rf wijst /me de weg naar poets-grage plekjes in TMF.
Everything is awesome!
O+
super-de-boer schreef op 09 May 2003 @ 12:27:
[...]
w00t w00t![]()
Met eer zal hij gedragen worden!![]()
En hier de grote versie voor liefhebberts:
[afbeelding]
!sinaasappelsap
Everything is awesome!
O+
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq