Toon posts:

TMF Meeting versie 4

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 1.313 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
bazs2000 schreef op 28 april 2003 @ 19:53:
[...]

:?

Woei, we weten een datum en plaats enzo. :)
tja, bellen kan ook, maar dan moet je toch eerst mailen voor het telnr :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superdeboer
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

Superdeboer

Sa-weee-tah

RM-rf schreef op 28 april 2003 @ 19:50:
[...]

hee, ik heb * Superdeboer nog nooit gezien, hoe ziettiederdanuit?
toch hebbik altijd geleerd dat 3x rechts tevens 1x links is, kan /me niet gewoon op een ander kruispunt gaan staan?
Zo ziet-ie eruit:

En ik ben bang dat ik niet voor gids kan gaan spelen... want ik hoop dat het zo uitkomt dat ik één middagje even snel nicknames op koppen kan gaan plakken en hoi zeggen...
Overigens, ik voel me wel vereerd dat ik in de routebeschrijving opgenomen ben. B)

Tot slot: maak het niet te moeilijk met al die relaties met * Superdeboer , want dan is er strax helemaal geen touw meer aan vast te knopen. Doe es monogamie spelen (* huh? (c) *), dus dat je maar met één iemand doet sex0ren... :P

[ Voor 6% gewijzigd door curry684 op 16-06-2005 00:49 ]

When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-06 14:48
super-de-boer schreef op 28 april 2003 @ 20:51:
[...]

Zo ziet-ie eruit:

En ik ben bang dat ik niet voor gids kan gaan spelen... want ik hoop dat het zo uitkomt dat ik één middagje even snel nicknames op koppen kan gaan plakken en hoi zeggen...
Overigens, ik voel me wel vereerd dat ik in de routebeschrijving opgenomen ben. B)

Tot slot: maak het niet te moeilijk met al die relaties met * Teckna , want dan is er strax helemaal geen touw meer aan vast te knopen. Doe es monogamie spelen (* huh? (c) *), dus dat je maar met één iemand doet sex0ren... :P
het is heel simpel
fee-tje heeft een schijnrelatie met robinvreuls om zo niet te laten opvallen dat ze in het echt op kjev valt, kjev echter doet alsof hij op fee-tje valt om zo fee-tje niet teleur te stellen maar loopt haar liever te pesten, hierna kom ik tussen bijde en doe net alsof ik geen relatie heb met fee-tje om zodoende niet te laten zien aan robin of kjev dat deze bestaat, anders worden ze jalours, daarnaast valt robin ook nog eens op kjev. maar durft het niet toe te geven, het uit de kast komen staat niet hoog in het vandaal bij robin, hierdoor loopt robin nog harder aan fee-tje te trekken dan dat kjev dat doet. maar dat is ook logisch, kjev valt niet op feetje. in het geheim valt deze op super-de-boer waardoor het nogal een gecompliceerd verhaal is

[ Voor 3% gewijzigd door curry684 op 16-06-2005 00:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:48

Beaves

Usque ad Finem

Teckna schreef op 28 April 2003 @ 21:02:
[...]

het is heel simpel
fee-tje heeft een schijnrelatie met robinvreuls om zo niet te laten opvallen dat ze in het echt op kjev valt, kjev echter doet alsof hij op fee-tje valt om zo fee-tje niet teleur te stellen maar loopt haar liever te pesten, hierna kom ik tussen bijde en doe net alsof ik geen relatie heb met fee-tje om zodoende niet te laten zien aan robin of kjev dat deze bestaat, anders worden ze jalours, daarnaast valt robin ook nog eens op kjev. maar durft het niet toe te geven, het uit de kast komen staat niet hoog in het vandaal bij robin, hierdoor loopt robin nog harder aan fee-tje te trekken dan dat kjev dat doet. maar dat is ook logisch, kjev valt niet op feetje. in het geheim valt deze op super-de-boer waardoor het nogal een gecompliceerd verhaal is
Kortom, zoals altijd zijn relaties moeilijker te begrijpen dan zwarte gaten (nee, niet die, maar in de ruimte), waarom begint iemand daar aan?

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superdeboer
  • Niet online

Superdeboer

Sa-weee-tah

Teckna schreef op 28 april 2003 @ 21:02:
[...]

het is heel simpel
[...] maar dat is ook logisch, kjev valt niet op feetje. in het geheim valt deze op super-de-boer waardoor het nogal een gecompliceerd verhaal is
Een SP'er die op een CDA'er valt... :? 8)7

Nahja... al met al lijkt fee-tje de spil in een spinnenweb van relaties...

Daar kun je óf heel enge gedachten bij krijgen... óf gewoon helemaal niet over nadenken. Ik verkies dat laatste. :Y)

When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves

Beaves

Usque ad Finem

super-de-boer schreef op 28 april 2003 @ 21:21:
[...]

Een SP'er die op een CDA'er valt... :? 8)7

Nahja... al met al lijkt fee-tje de spil in een spinnenweb van relaties...

Daar kun je óf heel enge gedachten bij krijgen... óf gewoon helemaal niet over nadenken. Ik verkies dat laatste. :Y)
SP :r CDA :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superdeboer
  • Niet online

Superdeboer

Sa-weee-tah

-1 troll :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
* Teckna luistert naar: Era - Misere Mani

Pera menora infane lia
Doven anore
Misere mani

I will look in the sky
I will search for the sun
Who'll tell us all about
When we'll be tomorrow

I will read all the books
On my kness countlessness
To tell you what about
The legends of the past

I will wait for the sun
On the top of the world
To tell you all about
The beauty of the light

If you look inside your soul
The world'll be longer to your eyes
You'll see...

I will stay in the rain
How can sun will come through
Then I'll see it belongs to a mystery book
I'll stay up in the night
Looking moon shooting stars
To tell you how my name
You see all universe

If you look inside your soul
The world'll be longer to your eyes
You'll see...

Pera menora infano lia
Misere mani
Doven anore infane lia
Misere manio
Doven anore infane lia
Misero omane

Pera menora infane lia
You'll see...
Doven anore
Misere mani

I will wait for the sun
On the top of the world
To tell you all about
The beauty of the light
I'll stay up in the night
Looking moon shooting stars

Doven anore infane lia
Misere manio
Doven anore infane lia
Misero omane

I will look in the sky
I will search for the sun
I will wait for the sun
On the top of the world
I will look in the sky
of the world, of the world ...

en nu luister ik
Curve - chinese burn:

She burns friends like a piece of wood
And she's jealous of me because she never could
Hold herself up without a spine
And she'll look me up when she's doing fine

Because the rage it burns like Chinese torture
She's just someone's favourite daughter
Spoilt and ugly as she willingly slaughters
Friends and enemies they're all the same
They'll burn her name
And crush her fame

She'll break a promise as a matter of course
Because she thinks it's fun to have no remorse
She gets what she wants and then walks away
And she doesn't give a fuck what you might say

Because it cuts her up like Irish mortar
Mother's pride is what we taught her
Soiled and petty as we happily taunt her
Friend or enemy we're all to blame

{She'll burn us bad
She'll flaunt her flame
She'll make us remember, remember her name}

If she sits still like she knows she could
She could win this game and be the queen for good
Save herself up for the cream of the crop
Then she'll look us up when she's ready to stop

Because the rage it burns like Chinese torture
She's just someone's favourite daughter
Spoilt and ugly as she willingly slaughters
Friends and enemies are all that came
To burn her name
Crush her flame
We're all to blame

[ Voor 39% gewijzigd door Teckna op 28-04-2003 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves

Beaves

Usque ad Finem

Troll, pure waarheid :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Teckna schreef op 28 April 2003 @ 21:02:
het is heel simpel
Deze stelling is, eventueel rekening houdend met waarschijnlijke probabiliteiten, mits voorwaardelijk, niet geheel ontkennend doch zeker niet geheel irreversibel al dan niet ontegenzeggelijk gerechtvaardig zij het met enig voorbehoud, voor een nog nader te bepalen gedeelte als bevestigend te beantwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves

Beaves

Usque ad Finem

Robin Vreuls schreef op 28 april 2003 @ 23:20:
[...]

Deze stelling is, eventueel rekening houdend met waarschijnlijke probabiliteiten, mits voorwaardelijk, niet geheel ontkennend doch zeker niet geheel irreversibel al dan niet ontegenzeggelijk gerechtvaardig zij het met enig voorbehoud, voor een nog nader te bepalen gedeelte als bevestigend te beantwoorden.
+10 super _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feej
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05-06 15:55

feej

giraffemeisje

Robin Vreuls schreef op 28 April 2003 @ 16:11:
Relatie alleen voor de sex0ls is not done bij mij.
Het is sex0r! *zucht* Je leert het nooit.
Beroemde quote van * GaMeOvEr : "Aannames zijn fataal."
Hoop doet leven?

Everything is awesome!
Everything is cool when you're part of a team.
Everything is awesome when we're living our dream.
O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feej

feej

giraffemeisje

Teckna schreef op 28 april 2003 @ 21:02:
[...]

het is heel simpel
Nog makkelijker:

fee-tje is gehuwd met DarkRider. Bij binnenkomst in de t.net crew is ze gaan dollen met RobinVreuls en sindsdien doen ze net alsof ze een relatie hebben. Dit is overduidelijk een fantasie. Kjev is een liev0le tweakert waarbij fee-tje ooit nog op schoot moet zitten want dat had ze beloofd. Teckna is een liev0l modje, en ik bak nieuws0ls voor 'm anders kannie nie modden. En hoe super-de-boer in dit verhaal komt weet ik ook niet.

Damn Teckna, jouw verhaal klinkt veel aannemelijker!

Everything is awesome!
O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feej

feej

giraffemeisje

Over de pics btw
*serious note*

Mirroren is an sich triest, ik kan je niet tegenhouden, maar ze wel dellen van je crewaccount. :P En iedereen die zich niet kan inhouden en pics van mij wil zien die zoekt maar op Google. *zucht* Take an effort.

En nee, ik ben niet hot of geil of lekker. Ja, ik ben sjagrijing en ongesteld.

Everything is awesome!
O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
fee-tje schreef op 28 April 2003 @ 23:42:
[...]

Nog makkelijker:

fee-tje is gehuwd met DarkRider. Bij binnenkomst in de t.net crew is ze gaan dollen met RobinVreuls en sindsdien doen ze net alsof ze een relatie hebben. Dit is overduidelijk een fantasie. Kjev is een liev0le tweakert waarbij fee-tje ooit nog op schoot moet zitten want dat had ze beloofd. Teckna is een liev0l modje, en ik bak nieuws0ls voor 'm anders kannie nie modden. En hoe super-de-boer in dit verhaal komt weet ik ook niet.

sjees, wie maakt ff de schema's, zodat het misschien duidelijk gemaakt kan worden?? :P

/me wil er misschien wel niks van weten, maar toch :D

SJEZUS feetje, wat ben jij eerlijk zeg :P
(die van mij zegt dan altijd: NEE ik ben niet chagerijnig EN ik ben NIET ONGESTELD)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2003 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feej

feej

giraffemeisje

Verwijderd schreef op 28 april 2003 @ 23:45:
[...]

sjees, wie maakt ff de schema's, zodat het misschien duidelijk gemaakt kan worden?? :P

/me wil er misschien wel niks van weten, maar toch :D

(die van mij zegt dan altijd: NEE ik ben niet chagerijnig EN ik ben NIET ONGESTELD)
:D ik lieg niet graag. En wat ik dus zei over die relaties is het echte verhaal. :P

En ik zeg dat maar zodat je weet dat je de rest van de week liev moet zijn tegen mij anders word ik boos.

Everything is awesome!
O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superdeboer
  • Niet online

Superdeboer

Sa-weee-tah

fee-tje schreef op 28 April 2003 @ 23:42:
[...]

Teckna is een liev0l modje, en ik bak nieuws0ls voor 'm anders kannie nie modden. En hoe super-de-boer in dit verhaal komt weet ik ook niet.
* Superdeboer is ook liev0l modje... Echter, nog niet zo liev0l als Teckna, want die is het al een stukje langer... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kjev
  • Laatst online: 02-01-2024
Dat vraagt om een organogram (paint pwnage):

Gecompliceerde relaties in FP-crew verorganogrammeerd
-1 Flamebait respectievelijk +1 Inzichtvol :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Kjev schreef op 29 april 2003 @ 00:03:
[...]

Dat vraagt om een organogram (paint pwnage):

<center>[img]'http://www.tweakers.net/ext/i.dsp/1051567343.gif'[/img]</center>

[...]

-1 Flamebait respectievelijk +1 Inzichtvol :P
ja dat bedoelde ik dus :+

feetje lievvv, feetje lievvv, is nou je hele week weer goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online
* Robin sets mode: +HK #TMF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feej

feej

giraffemeisje

Verwijderd schreef op 29 April 2003 @ 00:13:
[...]

ja dat bedoelde ik dus :+

feetje lievvv, feetje lievvv, is nou je hele week weer goed?
Je bent liever als RobinVreuls iig.

:) :*

Everything is awesome!
O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
fee-tje schreef op 28 April 2003 @ 23:44:
Over de pics btw
*serious note*

Mirroren is an sich triest, ik kan je niet tegenhouden, maar ze wel dellen van je crewaccount. :P En iedereen die zich niet kan inhouden en pics van mij wil zien die zoekt maar op Google. *zucht* Take an effort.

En nee, ik ben niet hot of geil of lekker. Ja, ik ben sjagrijing en ongesteld.
Hoi! het was meer een dolletje, ik weet van zowel robin als kjev dat hij dit niet zo zonder meer zou doen, en iedereen hier weet ook wel de search te vinden! kijk uit hoor met het ongesteld verhaaltje! je zit hier tussen mannen :o wie wilt mirrorren doet dat maar naar zijn harde schijf, en persoonlijk vermoed ik dat ie al op wat harde schijven staat als dit de foto's waren die in het fokdraadje gepost was.... (vergeet ook niet, het B&H forum daar trekt veel bezoekers :X :X ) maare :> en nu lekker slapen!

[ Voor 3% gewijzigd door Teckna op 29-04-2003 01:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
fee-tje schreef op 28 april 2003 @ 23:42:
[...]

Nog makkelijker:

ik vind jouw verhaal aannemelijker! waarom, omdat ik mijn verhaal letterlijk uit mijn duim zoog.... en super wilde er graag in zitten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
Verwijderd schreef op 28 April 2003 @ 23:45:
[...]

hoe herkenbaar, dat zeggen ze hier thuis ook!!!

hmm nog vijf en een half uur dan moet ik weer op....

[ Voor 9% gewijzigd door Teckna op 29-04-2003 01:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feej

feej

giraffemeisje

Teckna schreef op 29 april 2003 @ 01:14:
[...]

Hoi! het was meer een dolletje, ik weet van zowel robin als kjev dat hij dit niet zo zonder meer zou doen, en iedereen hier weet ook wel de search te vinden! kijk uit hoor met het ongesteld verhaaltje! je zit hier tussen mannen :o wie wilt mirrorren doet dat maar naar zijn harde schijf, en persoonlijk vermoed ik dat ie al op wat harde schijven staat als dit de foto's waren die in het fokdraadje gepost was.... (vergeet ook niet, het B&H forum daar trekt veel bezoekers :X :X ) maare :> en nu lekker slapen!
:D An sich boeit het me niet zo. Hij zal idd vast wel op talloze HD's staan. Er waren *ooit* (oeps, ongelukje) nog blotere pics van mij en die heb ik nooit ergens meer teruggezien, dus op zich ben ik niet zo bang. En of ze nou op Fok! staan of op GoT... pfff... maar je crewspace gebruiken, waar ik ook bijkan, onder mijn neus, is natuurlijk niet handig. :P

But again, laat mensen maar zoeken :)

Everything is awesome!
O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feej

feej

giraffemeisje

Teckna schreef op 29 April 2003 @ 01:16:
[...]

hoe herkenbaar, dat zeggen ze hier thuis ook!!!

hmm nog vijf en een half uur dan moet ik weer op....
Ik ben dus gewoon *wel* chagrijinig en *wel* ongesteld.
Heerlijk, nu word ik een week niet gestalkd door hitsige tweakers.

"Rot op, ik ben ongesteld!!!" :D

Everything is awesome!
O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
fee-tje schreef op 29 april 2003 @ 08:53:
[...]

ik wil je wel stalk0lsen hoor! :)

[ Voor 3% gewijzigd door Teckna op 29-04-2003 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
fee-tje schreef op 29 april 2003 @ 08:53:
[...]

tja, een echte schipper bevaart ook de rode zee he :+

ben ik nou nog steeds lievv :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online
fee-tje schreef op 29 April 2003 @ 00:22:
Je bent liever als RobinVreuls iig.

:) :*
Ja hoor, na alles wat ik boor jouw heb gedaan. Ga maar, vertrek! ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
Verwijderd schreef op 29 April 2003 @ 10:54:
[...]

ik moet er niet aan denken :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wanneer komt Hawks in het verhaal en organogram te staan :P

Sorrie robin, ik deed het expres 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
Verwijderd schreef op 29 April 2003 @ 16:20:
Wanneer komt Hawks in het verhaal en organogram te staan :P

Sorrie robin, ik deed het expres 8)
mja hawks valt stiekum op mij maar heeft een relatie met dark rider

nog iemand anders die in dit verhaaltje wilt meedoen?

[ Voor 10% gewijzigd door Teckna op 29-04-2003 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Teckna schreef op 29 April 2003 @ 16:35:nog iemand anders die in dit verhaaltje wilt meedoen?
Waag het eens me erin te zetten.. :+
En ik kan je dan meteen al vertellen dat mailen naar de bemiddelaar geen zin heeft }) :P

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
Renegade schreef op 29 April 2003 @ 16:41:
[...]

En ik kan je dan meteen al vertellen dat mailen naar de bemiddelaar geen zin heeft }) :P
mja je ziet fee-tje wel zitten, maar ondertussen heb je wel een relatie met super-de-boer! :o

(ik zie nog geen pushmessage!)

ondertussen is ook al bekend geworden dat beaves een relatie heeft met RM-rf maar ondertussen heeft beaves ook wel een oogje voor robin vreuls!

[ Voor 23% gewijzigd door Teckna op 29-04-2003 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
*uche* TMF Meeting 4 :P
Teckna, check je mail!

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
dat is dan rond 19:00 dat ik dat kan doen :P dan zit ik weer bij mijn mailbox :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pascal Saul
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-07 17:03
TEST

nou leuk 28/29 juni denk ik :)

[ Voor 192% gewijzigd door Pascal Saul op 29-04-2003 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
insgelijks rennie :*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feej

feej

giraffemeisje

Renegade schreef op 29 April 2003 @ 16:41:
[...]

Ooh machtgeile arrogante bemiddelmuts! (c) Kjev

:) Rennie is liev!!

Everything is awesome!
O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feej

feej

giraffemeisje

Robin Vreuls schreef op 29 April 2003 @ 11:55:
[...]

Ja hoor, na alles wat ik boor jouw heb gedaan. Ga maar, vertrek! ;(
Freudiaanse verspreking?

Everything is awesome!
O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feej

feej

giraffemeisje

Teckna schreef op 29 april 2003 @ 09:59:
[...]

ik wil je wel stalk0lsen hoor! :)
:D Sure....

Everything is awesome!
O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feej

feej

giraffemeisje

Verwijderd schreef op 29 april 2003 @ 10:54:
[...]

Ruimt ie ook zelf de zooi op dan?

Everything is awesome!
O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feej

feej

giraffemeisje

Teckna schreef op 29 april 2003 @ 12:34:
[...]

ik moet er niet aan denken :/
Ik heb buikpijn, hoofdpijn, pijn in mn heupen, mijn borsten, en ik ben moe.
Ik kan niet meer denken.

Everything is awesome!
O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feej

feej

giraffemeisje

Teckna schreef op 29 april 2003 @ 16:35:
[...]

mja hawks valt stiekum op mij maar heeft een relatie met dark rider

nog iemand anders die in dit verhaaltje wilt meedoen?
Laat paksal erbuiten! Die is mij!!!

Everything is awesome!
O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-08 21:38
jij wil wel veel he fee-tje. Eigenlijk ben je gewoon beetje een TMF-terrorist :>

Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
:)

[ Voor 100% gewijzigd door Teckna op 30-04-2003 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feej

feej

giraffemeisje

prog-konijn schreef op 30 April 2003 @ 00:02:
jij wil wel veel he fee-tje. Eigenlijk ben je gewoon beetje een TMF-terrorist :>
Don't make me use my invincible fee-powers :P

Not to mention dat ik crew ben en heel close met rennie :P

Everything is awesome!
O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
fee-tje schreef op 29 April 2003 @ 23:25:
[...]

Laat paksal erbuiten! Die is mij!!!
ik moet hem wel erin betrekken, hij staat al helemaal bovenaan in het plaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feej

feej

giraffemeisje

Teckna schreef op 30 april 2003 @ 01:35:
[...]

ik moet hem wel erin betrekken, hij staat al helemaal bovenaan in het plaatje
:)

offtopic:
Teckna!!! Knuff0l doet!!!

En nu gaat kleine fee slaaps0ls doen. :) :*

Everything is awesome!
O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kjev
fee-tje schreef op 30 April 2003 @ 02:52:
En nu gaat kleine fee slaaps0ls doen. :) :*
Ik wil net zeggen, ga naar bed ofzo :+ :*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
Als jij dat denkt... :+ ;)
Lekker geslapen meid? :)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feej

feej

giraffemeisje

Renegade schreef op 30 april 2003 @ 10:04:
[...]

Als jij dat denkt... :+ ;)
Lekker geslapen meid? :)
Mmm... ochtendhumeurtje.
My guess is dat ik rond 3 uur sliep en om 9 uur, half 10 dachten mn ouders lollig en doodleuk op de overloop ruzie te maken waarna mn moeder demonstratief voor mn deur ging staan stofzuigen :?

Voor de rest zeg ik niks. Ik heb een ochtendhumeur.

Everything is awesome!
O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex
fee-tje schreef op 30 April 2003 @ 10:59:
Mmm... ochtendhumeurtje.
My guess is dat ik rond 3 uur sliep en om 9 uur, half 10 dachten mn ouders lollig en doodleuk op de overloop ruzie te maken waarna mn moeder demonstratief voor mn deur ging staan stofzuigen :?

Voor de rest zeg ik niks. Ik heb een ochtendhumeur.
Ik zou verse ananas gaan slachten!

Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
fee-tje schreef op 30 April 2003 @ 00:20:
[...]

Not to mention dat ik crew ben en heel close met rennie :P
ik sinds gisteren niet meer... weet nog steeds niet of ik na de bemiddelaar ga mailen om het tegendeel te bewijzen.... ;(

* Teckna geeft fee-tje wat oordopjes

[ Voor 6% gewijzigd door Teckna op 30-04-2003 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feej

feej

giraffemeisje

Teckna schreef op 30 April 2003 @ 14:11:
ik sinds gisteren niet meer... weet nog steeds niet of ik na de bemiddelaar ga mailen om het tegendeel te bewijzen.... ;(
Jij bent dan weer close met mij, en ik kijk Rennie liev aan en dan is ie ook weer liev tegen jou.
* Teckna geeft fee-tje wat oordopjes
Geef mij die ananas maar, en wat keukenmesjes. >:)

Everything is awesome!
O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves

Beaves

Usque ad Finem

Teckna schreef op 29 April 2003 @ 16:49:
ondertussen is ook al bekend geworden dat beaves een relatie heeft met RM-rf maar ondertussen heeft beaves ook wel een oogje voor robin vreuls!
Dat kan helemaal niet, RM-rf is een van mijn negen persoonlijkheden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
Beaves schreef op 30 April 2003 @ 18:17:
[...]

dan kan ik het wel ziek noemen om op jezelf te vallen!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex
Teckna schreef op 30 April 2003 @ 18:21:

dan kan ik het wel ziek noemen om op jezelf te vallen!!!
Dat is het sowieso!

Overigens, op de Meetiong welke games gaan we nou spelen?
Hawks: einde van de week hoor je wanneer ik kan :)

- Giphart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kjev
prog-konijn schreef op 30 April 2003 @ 18:33:
Overigens, op de Meetiong welke games gaan we nou spelen?
The Sims, FS2002, het op-schoot-zit-spel en de grote nieuwspostgame 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online
Kjev schreef op 30 april 2003 @ 18:58:
[...]

Ik mis Unreal Tournament :7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves

Beaves

Usque ad Finem

UT is oud, ik mis MOHAA en Yatzee :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kjev
Idd, en Modje erger je niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
Kjev schreef op 30 April 2003 @ 20:05:
Idd, en Modje erger je niet.
saampjes spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:04

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Beaves schreef op 30 April 2003 @ 18:17:
[...]

maar dan wel die ene /me Beavis-persoonlijkheid die zich afvraagt waarop die andere 8 zwermen van teenage-idol * RM-rf , ik bedoel, dat jong is een eendags-vlieg, die in korte tijd op basis van hype-technieken omhoog stijgt, om binnen 6 maanden dan onder invloed van overmatig drankgebruik, sex met veels te jonge opgeschoten nieuwsposter-groupies en een hardnekkige tweakotine-verslaving ten onder te gaan.
Ondanks dat hij nog enige tijd commercieel uitgemolken zal worden door Intel die zijn foto wenst te plaatsen op alle verkochte Itaniums, zal hij als snel afzakken tot 'Image' van een campagne voor energiezunige pentium II voor embedded toepassingen, om daarna als laatste opleving een korte comeback te maken bij een Tellsel-actie waarbij hij het nacht-televisie-kijkende publiek cd's van de RedHat 6-distro uit nostalgische overwegingen aanbiedt tegen €299 +verzandkosten.

* RM-rf valt dan eerder op bedachtzame oudere junks als * RM-rf en /me ; de Nick cave's en/of Iggy Pop's van Tnet.

[ Voor 11% gewijzigd door RM-rf op 30-04-2003 20:22 ]

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves

Beaves

Usque ad Finem

RM-rf schreef op 30 april 2003 @ 20:18:
[...]

maar dan wel die ene /me Beavis-persoonlijkheid die zich afvraagt waarop die andere 8 zwermen van teenage-idol * Beaves , ik bedoel, dat jong is een eendags-vlieg, die in korte tijd op basis van hype-technieken omhoog stijgt, om binnen 6 maanden dan onder invloed van overmatig drankgebruik, sex met veels te jonge opgeschoten nieuwsposter-groupies en een hardnekkige tweakotine-verslaving ten onder te gaan.
Ondanks dat hij nog enige tijd commercieel uitgemolken zal worden door Intel die zijn foto wenst te plaatsen op alle verkochte Itaniums, zal hij als snel afzakken tot 'Image' van een campagne voor energiezunige pentium II voor embedded toepassingen, om daarna als laatste opleving een korte comeback te maken bij een Tellsel-actie waarbij hij het nacht-televisie-kijkende publiek cd's van de RedHat 6-distro uit nostalgische overwegingen aanbiedt tegen €299 +verzandkosten.

* RM-rf valt dan eerder op bedachtzame oudere junks als * Beaves en /me ; de Nick cave's en/of Iggy Pop's van Tnet.
Ik moet deze persoonlijkheid toch eens wat vaker gebruiken, is veruit de beste die ik heb B) 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves

Beaves

Usque ad Finem

Aangezien het toch net IRC is, op Ned. 3 is een geweldige parodie op LoTR te zien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feej

feej

giraffemeisje

:9~ geil

Everything is awesome!
O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feej

feej

giraffemeisje

Beaves schreef op 30 April 2003 @ 19:36:
UT is oud, ik mis MOHAA en Yatzee :+
Heeft er iemand Twister? :+

Wij hebben ooknog Age of Mythology :P
Die roelt :P

Everything is awesome!
O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex
Ik heb nog wel twister :)

Ik heb echter besloten om niet te komen. Ik heb op dit moment ff andere zaken aan mijn hoofd waarbij nogeen keertje komt dat SeeMann mij heeft verteld wat hij van mij vind en zoiets bederft hooguit de sfeer. Lijkt mij dus verstandig om enkel jullie nog te vervelen in deze topic en voor de rest toe te zeggen dat ik er bij meeting 5 bij zal zijn.

- Giphart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Wat is er gebeurd met het al-oude ganzenbord. :?

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
Kjev schreef op 30 April 2003 @ 18:58:
Ik zoek nog slachtoffers vrijwilligers voor het grote 'algehele t.net ban-spel' O-) >:)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
bazs2000 schreef op 01 May 2003 @ 10:40:
tegenwoordig bestaat er het modjebord. hiermee zijn de ganzen vervangen door lieve modjes en adminnetjes en kan je +1 en -1 punten verdienen naar vervolg van het bordspel. diegene met de de meeste karma (+1 punten) heeft gewonnen, hiermee geld voor een eerlijk spel (beaves bv.) dat de tweakerskarma even niet meegerekent wordt in het spel, om zo een goede start te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
Renegade schreef op 01 May 2003 @ 11:00:
[...]

Ik zoek nog slachtoffers vrijwilligers voor het grote 'algehele t.net ban-spel' O-) >:)
ik was toch al een lul... volgens AntonT ;)
(volgens mij was die template ook alleen voor intern gebruik :o)

Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/usericons/55294/rennie.png

[ Voor 33% gewijzigd door Teckna op 01-05-2003 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex
Renegade schreef op 01 May 2003 @ 11:00:

Gelukkig is het spel 'Schop een modje' bij iedereen bekend :P

- Giphart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feej

feej

giraffemeisje

bazs2000 schreef op 01 mei 2003 @ 10:40:
Jaaa!
Maar ik heb het niet.

Ik heb wel Triviant. >:)

Everything is awesome!
O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Triviant vind ik niet leuk meer.
Ieder jaar bij kerst en oud en nieuw moest ik dat dus verplicht spelen. :{

Ik heb nu dus een Triviant-trauma. :P
Zou daar iik een club voor bestaan? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
*kick*

ja basz, die club bestaat, hij heet GoT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feej

feej

giraffemeisje

Jullie zijn gewoon bang dat je verliest!!!

Sukk0ltjes!

Everything is awesome!
O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Verliezen is voor losers. :(

Oh, wacht eens....... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
fee-tje schreef op 01 May 2003 @ 23:17:
Jullie zijn gewoon bang dat je verliest!!!

Sukk0ltjes!
jij wint echt niet van modjebord van mij!!!11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feej

feej

giraffemeisje

Teckna schreef op 02 May 2003 @ 00:08:

Ik team up met jou muts0l!

:*

Ik nu slaaps0ls doen!

woeis0ls!!!

Everything is awesome!
O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superdeboer
  • Niet online

Superdeboer

Sa-weee-tah

Teckna schreef op 02 May 2003 @ 00:08:
[...]

* Superdeboer tekent protest aan. Als we nou ineens triviantborden gaan modden omdat we anders niet kunnen winnen, dan is er niet echt meer sprake van fair-play... :X

En als dat nou ook nog in teams gaat gebeuren dan is er echt geen houden meer aan... :'(
Dat zou het einde van de triviantbeschaving betekenen, zoals wij die tot op vandaag de dag gekend hebben. :/

edit:
Cheat0rz zijn lame... Ganzenbord- respectievelijk Triviantbordmodders zijn analoog daaraan l4m0rz :+
Old-skool Ganzenborders 0wn3n. 8)

[ Voor 14% gewijzigd door Superdeboer op 02-05-2003 00:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feej

feej

giraffemeisje

super-de-boer schreef op 02 May 2003 @ 00:48:

edit:
Cheat0rz zijn lame... Ganzenbord- respectievelijk Triviantbordmodders zijn analoog daaraan l4m0rz :+
Old-skool Ganzenborders 0wn3n. 8)
Ik hoef niet te cheat0ren. Met gewoon triviant overroel ik jou toch wel :P

Waarom krijg ik nu mental images van heel #tmf die alle kaartjes van triviant van de afgelopen 5 jaar doorlezen en uit hun kop proberen te leren??

Everything is awesome!
O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex
fee-tje schreef op 02 May 2003 @ 09:56:
Waarom krijg ik nu mental images van heel #tmf die alle kaartjes van triviant van de afgelopen 5 jaar doorlezen en uit hun kop proberen te leren??
Omdat jij ervanuit gaat dat TMF-ers slecht zijn in triviant :P
Óf
Omdat het je aan jezelf doet denken ;)

- Giphart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superdeboer
  • Niet online

Superdeboer

Sa-weee-tah

fee-tje schreef op 02 May 2003 @ 09:56:
[...]

Ik hoef niet te cheat0ren. Met gewoon triviant overroel ik jou toch wel :P
huh? (c) 5 jaar?
Ik ben vannacht begonnen met de editie uit 1988 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
super-de-boer schreef op 02 May 2003 @ 10:01:
[...]

huh? (c) 5 jaar?
ik heb '93 tot '95 fftjes lezen is genoeg. hierna pak ik 2k tot 2k3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feej

feej

giraffemeisje

super-de-boer schreef op 02 May 2003 @ 10:01:
[...]

huh? (c) 5 jaar?
:D lol
Toen was ik 4! sjeees!

We doen van de afgelopen 20 jaar ofzo?

Everything is awesome!
O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
fee-tje schreef op 02 May 2003 @ 22:24:
[...]

:D lol
Toen was ik 4! sjeees!

We doen van de afgelopen 20 jaar ofzo?
ja en? ik was 5 :P maar is goed, de afgelopen 20 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spook
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
weetje wat doe ik ook mee
ik ga voor de troost prijs... ik hou niet van studeren ;)

(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Life is a Joke!, but not all jokes are funny.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Wat is dit? Zijn we ineens allemaal bang geworden van dit topic ofzo. :?
We zijn nog steeds niet bij de 1k replies dus er is nog werk aan de winkel. :P

Upz0rz die kickz0rz. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
*kickz0rt*

pussy licking doggystyle
Ik vind iedereen lief :*
vind je mij ook liev?

[ Voor 107% gewijzigd door Teckna op 03-05-2003 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

:* 'Tuurlijk, dat moet nu toch wel duidelijk zijn? :P

Erg 'suggestief' plaatje trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Teckna schreef op 03 May 2003 @ 16:57:
*kickz0rt*

pussy licking doggystyle

[...]

vind je mij ook liev?
Sjees wat hapte mijn meisie toen ze de titel van dat plaatje zag zeg :+

maar hij is wel lache :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feej

feej

giraffemeisje

Awwaaalief!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

* feej knuft ff iedereen in het topic en gaat slaapsorz doen. :)

Everything is awesome!
O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
Slapen?
Nu al :o

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Wauw, wat heb jij een vette kabels daar onder die TV-gids liggen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reacher
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:31

Reacher

oldschool

Lekkere stoel heb je :P

but I don't like you in that way
the best things in life are illegal
born to do porn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18:24

botoo

💀 too old to die young

Teckna schreef op 03 May 2003 @ 20:04:
Poll: Moet Teckna zijn kamer opruimen?
Kamer?
Waarom krijgen we dan alleen een plaatje van de vuilcontainer te zien?
:P

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:04

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

'kzou zeggen, zet 2000 volt op die ventilator, deur open en vertel dan je zusje dat zij nu haar kamer wel eens mag opruimen.

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.