Toon posts:

wanadoo broadband basic

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ben een tevreden broadband basic gebruiker echter het zou nog leuker zijn
als ik constant on-line zou kunnen blijven.
Wat is het beste dat ik kan doen om dat voor mekaar te krijgen > router ertussen?
of is er een andere oplossing. :)
(ik heb de nieuwe motorola modem)

grtnx

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Hey Koning_ranz,

Ik zie dat je nog niet zolang op got zit, echter misschien heb je de regels niet helemaal goed door gelezen waarmee je accoord hebt gegaan bij de registratie.

Got is bedoelt voor de wat meer gevorderde computer gebruikers en naar mijn mening is jou vraag wel een beetje basic. Je geeft eigenlijk zelf al het antwoord op je vraag en met het keyword "router" kan je natuurlijk heel veel vinden.

Ik raad aan om dit document even door te lezen, hierin kan je veel over routers vinden.
Hoe deel ik Internet ?

ps. het is "het modem" geen "de modem"

[ Voor 6% gewijzigd door Attilla op 10-04-2003 14:59 ]

• Xandrios
  • Laatst online: 19-05 21:47
Zie de post van [Airwolf] :)

Als je altijd online wilt blijven zul je inderdaad een router moeten gaan gebruiken. Hierover is alles te vinden in de volgende FaQ:
Hoe deel ik Internet ?

Succes ! :Y)

• axis
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-01-2023
Toen ik in Utrecht wanadoo had (toen nog casema) had ik in win2k aangegeven dat het een permantent connection was. Mijn PC stond 24/7 aan, dus dat was niet zo'n probleem. Hij belde automatisch in bij het opstarten.

Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!

• Xandrios
  • Laatst online: 19-05 21:47
Whoops, deze had dus op slot gemoeten, zie Cutebritney in "wanadoo broadband basic" :)

Dit topic is gesloten.