LcdStudio 1.5.0.0 Released

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 493 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

ik zit het wat te testen, maar ik snap nog niet hoe je meerdere scheremen en zelf je tekst kunt invullen, de dingen erin slepen wel, en ik krijg het ook nog niet op me lcd, maar ik heb de tijd, dus ga maar effe wat spelen, maar als iemand t leest.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens mij moet je een scherm eerst opslaan en dan kan je in de tabel onder het "tekenveldje" alle schermen onder elkaar zetten met erachter de tijd dat ze te zien zijn.
Zelf tekst invullen doe je door ergens op het tekenveld te dubbelklikken, je krijgt dan een windowtje om tekst in te voeren.

Ik heb t nog niet op mn lcd getest maar ik ben nu al een fan van het programma. IMHO een stuk beter vormgegeven dan powerlcd en makkelijker uitbreidbaar door de plugins. Zeer goed werk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Verwijderd schreef op 12 April 2003 @ 22:26:
volgens mij moet je een scherm eerst opslaan en dan kan je in de tabel onder het "tekenveldje" alle schermen onder elkaar zetten met erachter de tijd dat ze te zien zijn.
Zelf tekst invullen doe je door ergens op het tekenveld te dubbelklikken, je krijgt dan een windowtje om tekst in te voeren.

Ik heb t nog niet op mn lcd getest maar ik ben nu al een fan van het programma. IMHO een stuk beter vormgegeven dan powerlcd en makkelijker uitbreidbaar door de plugins. Zeer goed werk!
jah idd, ik heb het al gevonden :D mar toch denk ik dat ik bij jalcd blijf, omdat die wat meer kan, zoasl een terugtellende winamp tijd enzo, en mooie overgangen, grote klok enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dankzij het vele GEZEIK liefdevol vragen van de 9x users heb ik vandaag toch maar es gekeken of het te doen was en heb nu de basis draaiende er vallen wel 'n paar plugins uit (zoals perfmon bijvoorbeeld) maar het gaat wel werken...

grote klok voor 5+ regels word ook aan gewerkt overigens.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2003 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Der_Rudy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06-09-2022

Der_Rudy

Thats me....

Yarv gaat het toch maar weer doen zeg.... petje af hoor

www.haller.nl nu op een Compaq Proliant DL380 2xPIII 933MHz / 1GB / Smart Array controller / Raid 5 met 8 stuks 36,4 en 4 stuks 18,2 GB schijfjes... en draaiend achter een APC 2200 UPS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Kriezus wat ben jij er weer vroeg bij rudy..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 April 2003 @ 23:55:
grote klok voor 5+ regels word ook aan gewerkt overigens.
zoals dit?:

Afbeeldingslocatie: http://users.skynet.be/bk234359/PowerLCD_Output/PowerLCD%20v2.0%20-%20Final%20-%20Ice%20Skin%20v2.0/PLCD2_CLOCK.jpg

want alsdat zo is kan ik voor een groot gedeelte mijn powerlcd ice skin naar LcdStudio omzetten :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ispierings/lcd_splash.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ispierings/lcd_winamp.jpg

behoorlijke alpha pics van mijn skin-pack :P
(kweet, crappy cam)

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2003 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.lcdstudio.com/e107/news

Added fist design ( spock ) en de tweakers.net/fok trackers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
[contact advertentie]
Lieve maar enigsinds opstandige beta versie zoekt lieve doch kundige en strenge win98 gebruiker met enige lcd ervaring. Lijkt het je wat en ben je niet bang van 'n foutmelding of 1.. of 2 .. of tig.. ? mail me op win98beta@lcdstudio.com en wie weet bloeit er iets moois tussen ons op..
[/contact advertentie]

duss....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 14:44

Gutteguttegut

CEO of TFD

Verwijderd schreef op 14 April 2003 @ 21:19:
[contact advertentie]
Lieve maar enigsinds opstandige beta versie zoekt lieve doch kundige en strenge win98 gebruiker met enige lcd ervaring. Lijkt het je wat en ben je niet bang van 'n foutmelding of 1.. of 2 .. of tig.. ? mail me op win98beta@lcdstudio.com en wie weet bloeit er iets moois tussen ons op..
[/contact advertentie]

duss....
Yesss ;)

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

ik weet nie of het een bug is ofzo, maar het enige wat ik te zien krijg als opties zijn deze:

Afbeeldingslocatie: http://www.karremania.cistron.nl/GoT/lcd1.JPG
die 2 plugins heb ik zelf moeten invoeren, maar zelfs dan geeft ie niks.

Afbeeldingslocatie: http://www.karremania.cistron.nl/GoT/lcd2.JPG
Ook bij het toevoegen van plugins ziet hij er geen eentje, maar ze zijn er echt (verkenner gechecked:P).

Ik mis dus (denk ik) buiten date/memory alle plugins
ik heb trouwens een Crystal font 4x20 (634 toch? :P)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanL
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-06 22:08
KarreMania schreef op 15 april 2003 @ 12:55:
ik weet nie of het een bug is ofzo, maar het enige wat ik te zien krijg als opties zijn deze:

[afbeelding]
die 2 plugins heb ik zelf moeten invoeren, maar zelfs dan geeft ie niks.

[afbeelding]
Ook bij het toevoegen van plugins ziet hij er geen eentje, maar ze zijn er echt (verkenner gechecked:P).

Ik mis dus (denk ik) buiten date/memory alle plugins
ik heb trouwens een Crystal font 4x20 (634 toch? :P)
File > Configure, rechts staan alle plugins, links de plugins die worden gebruikt door het programma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Lees anders de quickstart guide op de site even, zal veel verhelderen voor je (hoop ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het is niet de bedoeling dat je lsp files handmatig in gaat laden. de que manager kan alleen lsd files aan. Via het configure scherm kan je de MBM plugin laden en de qstat plugin ( mits je die files in je plugin dir hebt staan.)

daarna kan je mbm.lsd en qstat.lsd in que manager laden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benadski
  • Laatst online: 27-03 16:26
Hmm, ga maar eens kijken of ik m'n PC om kan zetten naar Win2K ofzo. Het ziet er wel erg lekker uit allemaal! :)

Iemand een idee hoe ik op mijn 98 bak snel ff 2K kan zetten en weer wissen als ik er vanaf wil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanL
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-06 22:08
Benadski schreef op 15 april 2003 @ 14:18:
Hmm, ga maar eens kijken of ik m'n PC om kan zetten naar Win2K ofzo. Het ziet er wel erg lekker uit allemaal! :)

Iemand een idee hoe ik op mijn 98 bak snel ff 2K kan zetten en weer wissen als ik er vanaf wil?
Hij zoekt nog betatester voor 98, paar topics hierboven staat een oproep :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Maargoed upgraden naar XP of 2k is natuurlijk een beter idee >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benadski
  • Laatst online: 27-03 16:26
Ach ik wil het wel testen onder 98 hoor! Scheelt mij weer werk! :P

Denk eigenlijk dat het niet gaat passen op mijn schijfje dat 2K, er is nog maar 600MB vrij... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Stuur ff mailtje is iets makkelijker voor mij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
4 en 8 lijns grote klok plugin (niet heel erg getest maar werkt vast wel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskimootje
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
Hij is fijn :D tnx. Nu nog eentje met seconden :D dat is nog 1337er 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij werkt wel, maar na ongeveer een minuut, gaat hij over het scherm wandelen.. en dat is bij mij naar links, dus dan schuift ie steeds een 'hokje' naar links op... en ook gaat ie iets naar boven.. :) 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2003 07:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wat voor lcd heb je ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kben die RuBiE2003 van gisteravond ;) en ik heb dus een 8 * 24 LCD van eskimootje :) dat was met dat probleem van met niewe V100 drivers flipte hij helemaal, maar met de oude doet ie het wel, maar nu blijkt dus dat hij gaat wandelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier laat i de klok niet eens zien en alles gaat gelijk wandelen.

Ook statische tekst verspringt nogalis.. ik denk dat of dr iets mis is of dat de vt100 driver nog niet helemaal optimaal is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaHandy
  • Laatst online: 16:08

ThaHandy

Discovery Channel

kickje ;)

ik heb hier sins kost lcdstudio geinstalleerd op mijn (ftp)server met een 4*40 LCDtje
maar bij mijn is het probleem dat transfer rates/sec bij niet goed word weergegeven hoger dan 4Mbyte/sec.
bijv. download van 11Mb/s geeft i aan 0.8-2.4Mb/s alles onder de 4Mb/s is dus goed.

aan welke kant ligt dit nu?

[ Voor 3% gewijzigd door ThaHandy op 12-05-2003 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk dat 't aan de network stats plugin ligt ik zal er vanaaf ff naar kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaHandy
  • Laatst online: 16:08

ThaHandy

Discovery Channel

le bêche

hebbie et al gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd