4600Wp Z - 4800Wp W - 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh | Homey Pro
Verwijderd
heeej ik zie mijn speakertje daar staanpetervandamned schreef op 13 april 2003 @ 09:07:
zou het een painted lian-li kit kunnen zijn
d8 dat dit moeilijk te verwezenlijken is maar zie hier
ff me airbrush spul maar eens uit de schuur halen
http://www.hardwaregods.net/img/omega/omega8.html
[afbeelding]
*klik!*
voorlopig heeft mijn prommy helemaal geen behuizing
geen tweaker want alles is gekocht
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
*klik!*
Verwijderd
Ik wed dat je de 2,8ghz zeker haaldGipsy King schreef op 13 april 2003 @ 16:18:
ik hoob dat ik snel zon kast in mijn macht heb dan kanik die barton eens gas bij geven , ben nu uitgeklokt met me h20 @ 2550mhz
Verwijderd
heb nu 2700+ maar wil ff wat proberen met 2500+ om die te OC'en als ik mn Mach II heb
Verwijderd
Kan je bij maxpert goede steppings krijgen op aavraag (in indien ze in voorraad zijn)?
Verwijderd
Doen nergens moeilijkover.
Ik haal alleen nog mijn spullen daar vandaan.
Verwijderd
en je kan dus vragen naar bepaalde cpu codes en er zeker van zijn die dan ook te krijgen (bij andere winkels wil het dan nog wel is voorkomen dat ze toch andere codes opsturen
Verwijderd
[ Voor 28% gewijzigd door Intronic op 14-04-2003 00:49 ]
Serialkiller check dit topic Barton topic: Barton 2500+ resultaten
[ Voor 5% gewijzigd door euro op 14-04-2003 02:29 ]
Jah idd denk dat i wel 3.0 ghz wilGipsy King schreef op 13 april 2003 @ 19:35:
barton 0307 aquqa xpm ''3 letter versie '' special edition gekregen van maxpert
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
ik hoop wel dat die Prom gaat betekenen dat de prijzen van de bestaande Proms flink gaan zakken. Ze zijn elke cent waard hoor, daar gaat t niet om... maar ik ben arme student
Launching containers into space
of heb je het te druk met je vrouwtje?
Verwijderd
en het was maandag of dinsdag, dus hoeft niet percee.
verder denk ik dat hij pas wat mag laten zien als chip-son hem zelf ook gepresenteerd heeft.
Ik heb nog niks binnenexecutor schreef op 14 April 2003 @ 13:14:
EJ versteeg. jij zou hem vandaag toch binnenkrijgen? show us the results
of heb je het te druk met je vrouwtje?
Verwijderd
Whieee schreef op 14 april 2003 @ 12:11:
[...]
ModKid 4 ModderEter
ik hoop wel dat die Prom gaat betekenen dat de prijzen van de bestaande Proms flink gaan zakken. Ze zijn elke cent waard hoor, daar gaat t niet om... maar ik ben arme student
Verwijderd
jan
SpammerVerwijderd schreef op 15 April 2003 @ 09:04:
Get Ready!
1 days, 2 hours, 56 minutes, and 14 seconds left
Jij zou hem toch Maandag binnenkrijgen
Intentionally left blank.
Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com
Ik heb net Jon van chip-con aan de telefoon gehad en ik krijg hem de dag na pasen binnen.
Helaas kan ik morgen rond deze tijd niet online, anders ging ik meteen kijken
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
1 days, 0 hours, 0 minutes, and 0 seconds left
Schiet aardig op zo...
Zijn er nog mensen met grote fantasie die nog kunnen bedenken wat het wordt?
Verwijderd
Offtopic: Meneer Versteeg, waarom nog geen nieuwe 3d run gedraaid met nieuwe drivers? Dat ik snelste Nederlander ben kan eigenlijk toch niet?
ik heb geloof ik al twee maanden geen 3Dmark meer gedraait, komt wel weer als ik mijn nieuwe setup klaar heb.Verwijderd schreef op 15 april 2003 @ 13:36:
Ik heb ook zeer benieuwd wat het wordt en minstens zo belangrijk, hoe veel dat ding dan gaat kosten (en hoeveel ik eventueel terug krijg voor m'n oude)
Offtopic: Meneer Versteeg, waarom nog geen nieuwe 3d run gedraaid met nieuwe drivers? Dat ik snelste Nederlander ben kan eigenlijk toch niet?
Verwijderd
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
maar kan je zo'n nieuwe prometia overzetten naar een andere behuizing zonder groot gevaar?
*burp*
maw, morgen @ 12 uur smiddags is het er
Verwijderd
BioBlade, welke stepping is je Barton 2500+?
Ben wat aan het rondvragen om dan te testen hoe ver die proc OCbaar is met Mach II
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2003 19:53 ]
hij zal bijna het zelfde zijn, kijk maar naar het verschil bij de 2 Vapo`s.rimpeldinky schreef op 15 April 2003 @ 16:55:
dat vrees ik niet hoor, k hoop het
maar kan je zo'n nieuwe prometia overzetten naar een andere behuizing zonder groot gevaar?
Verwijderd schreef op 15 April 2003 @ 10:41:
[...]
Ik heb net Jon van chip-con aan de telefoon gehad en ik krijg hem de dag na pasen binnen.Dus dinsdag avond weet ik meer.

[ Voor 42% gewijzigd door Syzzer op 15-04-2003 22:39 ]
Verwijderd
6 dagen na de echte onthulling.Verwijderd schreef op 15 April 2003 @ 10:41:
[...]
Ik heb net Jon van chip-con aan de telefoon gehad en ik krijg hem de dag na pasen binnen.Dus dinsdag avond weet ik meer.
valt me van ze tegen.
maarja, dan heeft voor de rest niemand hem nog in handen, jij wel
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2003 23:05 ]
het is een aquqa core met 3 leters xpm , speciaal gekregen van maxpert , de ene 3 leter versie die ik tot nu toe heb gehord of gezien aangezien ik met h2o alop 2525 zitVerwijderd schreef op 15 april 2003 @ 19:52:
ff off topic
BioBlade, welke stepping is je Barton 2500+?
Ben wat aan het rondvragen om dan te testen hoe ver die proc OCbaar is met Mach II
Verwijderd
CeBIT 2003: A Rainy Beginning On Day 1
--------------------------------------------------------------------------------
Created:
March 13, 2003
--------------------------------------------------------------------------------
By:
THG Reporting Team
Category:
Business Reports
Summary:
There's one trend that's clear: move away from killer performance, and towards products with a more promising profit margin. THG makes its rounds at the CeBIT, visiting partners and manufacturers.
iPowerWeb.com! AWARD WINNING HOSTING $7.95/mo
ASUS: 4.1 GHz with Chip-Con and the THG Award
Compared to its rival Vapochill, the Danish manufacturer Chip-Con was able to introduce a higher-performance system in cooperation with ASUS. The computer is supposed to run with absolute stability at 4134 MHz. It is based on a new development of the cooling system with a more powerful compressor (now 300 Watt instead of 200 Watt) and a modified cooling fluid. For competitive reasons, Chip-Con understated its cooling temperature, claiming a number that was higher than it actually was technically. According to internal statements, the Chip-Con model should reach as low as -55°C when idle - and that nearly corresponds to our modified system at THG. And here's some other news: ASUS did not present any K8 motherboards to the public, since AMD is waiting till summer to launch the completed chips. Behind closed doors, an older AMD Hammer was being used. In addition, there were motherboards for the K8 with NVIDIA, AMD and VIA chipsets
300W, vaag, ik hoorde dat hij 260W zou gaan coolen.
is er eigenlijk niemand die de MACH II heeft zien staan @ cebit, want volgens dit verhaal was hij er toch echt.
0 days, 3 hours, 28 minutes, and 22 seconds left
Spongebob
Ik ben er klaar voor, Ik ben er klaar voor, Ik ben er klaar voor, Ik ben er klaar voor, Ik ben er klaar voor, Ik ben er klaar voor, Ik ben er klaar voor!
Boshoer! Specs | (bobo1on1) echt jonge die fewture is echt een aap gewoon
(sorry voor spam maar ik kan bijna neit meer wachten
[ Voor 59% gewijzigd door Tjaps op 16-04-2003 11:04 ]
Get Ready!
0 days, 0 hours, 30 minutes, and 0 seconds left
[ Voor 17% gewijzigd door aKra op 16-04-2003 11:29 ]
/EDIT
Wooh hij is er!!!!
ieuw die sterretjes.

[ Voor 28% gewijzigd door Casejunkie op 16-04-2003 12:08 ]
19x 300Wp Trina Solar + 12x 320Wp Q-cells op een SolarEdge SE7K
MACHII
The New Mach II cooling solution is capable of removing a remarkable 33%
more effect than the previous Prometeia system. With the Mach II, users
will be operating the most powerful cooling system commercially available!

Capable of removing 200W
Undisputed extreme performance
Improved condensation prevention
Intelligent heat control system
Lower noise operation
Highly improved start-up procedure
Windows® based user interface
State of the art SMD Chip-controller
Online error reporting system
Internet upgradeable firm- & Software
Optional System display (in various colors)
New selectable housing system (aluminum)
Mach II: System Details
Ever wondered about the internal functions of the Prometeia system?
This model illustrates the major components in the Mach II.
For further information, go to 'Tech Specs'

[ Voor 178% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2003 13:37 ]
[ Voor 255% gewijzigd door KifArU op 16-04-2003 12:54 ]
heel erg goed man!
Jouw ontwerp 'available for customers around the world' !!!
Wat zal jij trots zijn!!
Van harte gefeliciteerd met dit geweldige succes !!
Topperdetop
Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com
Verwijderd
tom zei dat hij 260W kon opnemen en chip-con zelf 200, dit kon de oude ook al
all the way, ik snap er niks van.
het orgineel was de Prometeia-Li met de kleuren van de PrometeiAopen.KifArU schreef op 16 April 2003 @ 12:06:
Toch even het origineel erbij:
[afbeelding]
A.P. Dit is een link naar jouw server. Als je dat vervelend vindt, laat het even weten. Dan haal ik hem weer weg.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2003 13:00 ]
Is de compressor ook gewoon dezelfde als in de 'oude' Prometeia?
Verwijderd
de machII heeft alleen minder last van condens zo te lezen.
ja lekker krijg net een mail van chip-con
wordt pas na de Pasen
[ Voor 59% gewijzigd door petervandamned op 16-04-2003 13:38 ]
The New Mach II cooling solution is capable of removing a remarkable 33%Verwijderd schreef op 16 April 2003 @ 13:02:
nee, die ziet er anders uit, alleen hij nemen ze allebij 200W aan hitte op.
de machII heeft alleen minder last van condens zo te lezen.
(btw, die sterretjes op de zijkant, moet dat?
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
Verwijderd
petervandamned schreef op 16 April 2003 @ 13:22:
dan is het wachten op de ocs-versie
ja lekker krijg net een mail van chip-con
wordt pas na de Pasenvoor we kunnen gaan pre-orderen
Verwijderd
dan klopt het dus niet.Verwijderd schreef op 16 April 2003 @ 13:35:
[...]
The New Mach II cooling solution is capable of removing a remarkable 33%
![]()
![]()
die oude prometeia kon al 200W opnemen, dus de mach II kan meer opnemen, 1,33x200=266W als het percentage klopt. en bij de specs staat dat de mach II ook 200W opneemt, lekkere lompe fout dan van ze

Verwijderd
maar goed, je betaald meer en je krijgt gewoon hetzelfde als de standaard prom... waste of money... condensatie ken je zelf zo tegen gaan dat je nix hebt... allemaal verkoopt praatjes van chip-con(s) maar goed eers maars ff w8en op reviews. en tom zijn ervaring ermeeVerwijderd schreef op 16 April 2003 @ 13:06:
Als het 2e plaatje klopt is de slang ook langer en anders geroute.
de oude was 210watt maar dit betekend niet dat hij dit op kan nemen.Verwijderd schreef op 16 april 2003 @ 14:29:
[...]
dan klopt het dus niet.
die oude prometeia kon al 200W opnemen, dus de mach II kan meer opnemen, 1,33x200=266W als het percentage klopt. en bij de specs staat dat de mach II ook 200W opneemt, lekkere lompe fout dan van ze
De nieuwe is dus waarschijnlijk 260watt en kan 200watt op nemen.
Ook de verbeterde slang en vaporiser zullen hierbij de prestatie verhogen.
Verwijderd
nouwja, blijft een gok.Verwijderd schreef op 16 april 2003 @ 14:45:
[...]
de oude was 210watt maar dit betekend niet dat hij dit op kan nemen.
De nieuwe is dus waarschijnlijk 260watt en kan 200watt op nemen.
Ook de verbeterde slang en vaporiser zullen hierbij de prestatie verhogen.
en waarom kan hij volgens tomshardware wat ik een pagina terug posten 300W opnemen, of kwam dit door het A404a?
Verwijderd
nee, in het review hadden ze het over A404a dat tussen r134a en R404a inzat alleen minder schadelijk voor de compressor
EDIT: lees zelf maar
On another note, the manufacturer now uses a new cooling liquid of the type A404a, which has a lower boiling point, instead of R134a, which they had used up to now.
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2003 16:02 ]
Verwijderd
me boings headVerwijderd schreef op 16 april 2003 @ 16:01:
[...]
nee, in het review hadden ze het over A404a dat tussen r134a en R404a inzat alleen minder schadelijk voor de compressor
EDIT: lees zelf maar
On another note, the manufacturer now uses a new cooling liquid of the type A404a, which has a lower boiling point, instead of R134a, which they had used up to now.

Als ik goed kijk, lijkt het wel alsof er 2 slangen uit de cool unit komen.
1 voor naar de processor en 1 voor naar de ....... ?
Of lopen daar gewoon de stroomdraadjes doorheen?
Launching containers into space
edit: damn, net te laat
[ Voor 36% gewijzigd door Syzzer op 16-04-2003 16:45 ]
Verwijderd
Heb zoals gezegd de Mach II besteld, weet je soms of die alu kit voor barebone te verkrijgen is in het zwart (in combinatie met lian-li pc61)?
dus jah ...... en deze is stiller en had nog wat extra's.Cooling Performance
The Prometeia is optimized for maintaining below -40C, and will remove up to 150W
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
En met die fijne Lian-Li
Maar gaat hij ook werken met Athlon64?
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
-===< Triumph TR7, 1977, Finished >===-
Ik ga eerst waterkoeling proberen. Das nieuw terrein voor me.
Mischien koop ik daarna wel een 2de handse (bij die tijd zijn ze er wel)
Met een hamer past alles, en met ducktape blijft alles wel op zijn plek!
Turn it off and on again.
weet je alleen als je het probeerd, maar er zijn wel meer veranderingen dan alleen gas.SmokeyTheBandit schreef op 16 april 2003 @ 20:28:
En als alle prom 0wnerz nu eens ff 404a in hun compressor doenwat doet de oude dan tegenover ze broer
kloptVerwijderd schreef op 16 april 2003 @ 20:31:
[...]
weet je alleen als je het probeerd, maar er zijn wel meer veranderingen dan alleen gas.Ook de slang en vapariser is op een beter afgestemde lengte gemaakt voor dit gas, schijnt erg belangrijk te zijn de juiste lengte.
capiliar moet niet te kort, maar ook niet te lang zijn
er is een ideale lengte (die verschilt per systeem). Hoe dichter je bij deze lengte zit, hoe efficienter hij werkt.
Verwijderd
nou nog niet eens die slang hoor, gaat meer op de capilaire buis, missien hebben ze een nieuwe compressor gebruikt, daarbij een andere lengte van de capilaire buis, of een ander soort gas. ander soort condensor etc etc...Verwijderd schreef op 16 April 2003 @ 20:31:
[...]
weet je alleen als je het probeerd, maar er zijn wel meer veranderingen dan alleen gas.Ook de slang en vapariser is op een beter afgestemde lengte gemaakt voor dit gas, schijnt erg belangrijk te zijn de juiste lengte.
how-ever, hij zal het toch echt beter doen dan de "ouwe" prom.Verwijderd schreef op 16 April 2003 @ 22:24:
[...]
nou nog niet eens die slang hoor, gaat meer op de capilaire buis, missien hebben ze een nieuwe compressor gebruikt, daarbij een andere lengte van de capilaire buis, of een ander soort gas. ander soort condensor etc etc...
Als deze echt beter is en idd zo veel stiller, dan ga ik er toch echt voor hoor.
dan is het alleen nog afw88 of ik deze moet verkopen, om die nieuwe te kunnen kopen, of niet.
Het lijkt me toch wel geinig om zowel m'n cpu als m'n NB prom-te koelen.
eens kijken wat die 8DRA+ dan in z'n mars heeft.
Maar goed, het zal wel zo zijn dat ik tegen het eind van mei, begin van juni nogsteeds de geldpest niet heb, dus zal ik wel niet de kans krijgen om dat te proberen.
Anyhow, ziet ie er wel goed uit, zo in die li-look.
Life is but a joke,.... But i see nobody laughing. Specs 3DMark2k1se 21671 3D Mark03 7195
Verwijderd
er zijn btw veel mensen die last hebben net - temps @ hun mobo.
het lijkt wel alsof hij echt dichvriest en heeeft daarom een hoop opstartproblemen.
dit had opp ook.
hoeveel stroom gebruikt een vriezer die een hoop mensen in de schuur hebben staan 24/7DTC_marijn schreef op 17 April 2003 @ 09:19:
Gebruikt zo'n prom nou veel stroom??
De snelheid van de cpu is niet belangrijk maar de -36