Where a calculator on the ENIAC is equipped with 18,000 vacuum tubes and weighs 30 tons, computers in the future may have only 1,000 vacuum tubes and weigh only 1.5 tons.
– Popular Mechanics, March 1949
Verwijderd
Verwijderd
• Of, als je volume van beide outputs (headphones en lineout) onafhankelijk van elkaar wilt kunnen regelen: installeer de kX-drivers (www.kxproject.com). Zeker als je niet hecht aan het pretpakket van Creative zijn dit geweldige drivers.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2003 15:35 . Reden: typo's... ]
Verwijderd
Canon cameras en lenzen. Elinchrom flitsers, Lowepro en Pelican tassen/koffers. Polestar 2
Verwijderd
Juist, en wat komt er uit zowel front als rear (met de juiste speakerinstellingen?)? Stereogeluid. Dat is het enige wat de TS nodig heeft, dus het kan juist wel. Om beide stereo-outputs dan ook nog apart van elkaar te kunnen regelen zijn de kXdrivers perfect (met de Creative Drivers heb je maar één slider waarmee je van front naar rear kunt regelen, dus is 20% front is 80% rear en vice versa).Verwijderd schreef op 09 april 2003 @ 15:35:
Volgens mij kan het niet. Ik wil nl precies hetzelfde als jij, maar je hebt alleen front, rear, center/sub uitgangen als het goed is
Verwijderd
Bij welke speakerinstelling dan ook, uit de front en uit de rear komt in principe hetzelfde geluid. Er is alleen verschil in volume, en (als je wilt, met de kX-drivers) in panning.vandijk schreef op 09 April 2003 @ 15:40:
met een gewone live was het wel mogelijk het geluid op de voorste en achterste speakers gelijk te krijgen. (iig bij het afspelen van een stereo bron). Ik weet niet of dat met een 4, 4.1 of 5.1 signaal ook kan
Of wat bedoel je?
[mierenneukmodus]
Behalve natuurlijk als je er een 3D-filter overheen gooit, dan is het niet helemaal hetzelfde geluid meer maar zijn er faseverschillen
[/mierenneukmodus]
/edit
(repeat) En natuurlijk ook niet als je echt 5.1 geluid hebt
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2003 16:07 ]
ff testen...
Heey! Dat werkt!
Dat had ik zelf ook wel ff kunnen bedenken.. Thnx iig!
Where a calculator on the ENIAC is equipped with 18,000 vacuum tubes and weighs 30 tons, computers in the future may have only 1,000 vacuum tubes and weigh only 1.5 tons.
Verwijderd
Verwijderd
Da was niet helemaal goed gephrased van me.
(Maar ik denk niet dat de TS een een 5.1 'TV' heeft
En waar zou ik die slider kunnen vinden??Verwijderd schreef op 09 april 2003 @ 15:45:
Om beide stereo-outputs dan ook nog apart van elkaar te kunnen regelen zijn de kXdrivers perfect (met de Creative Drivers heb je maar één slider waarmee je van front naar rear kunt regelen, dus is 20% front is 80% rear en vice versa).
Thnx!
Verwijderd
eens kijken of ik die ergens kan downloaden.
Verwijderd
Als je niet hecht aan die Creative-toeters-en-bellen-programmatuur (daar lijkt het op), installeer dan gewoon de kX-drivers (versie 3528 is de meest recente stabiele versie op dit moment).
Enne... beetje stout natuurlijk dat je zo weinig research hebt gedaan en je niet realiseert dat je wel eens features minder goed zou kunnen bereiken als je niet alles installeert...
Foei!
Verwijderd
sluit nooit een splitter direct op je soudkaart aan, de splitter met hierin de plugs wordt zo lang dat het een hefboom wordt, klein beetje kracht op uiteinde splitter is einde geluidkaart, ik heb zo ooit een sblive 4.1 om zeep geholpen, (moest een nieuwe aansluiting solderen)
beter is een splitter te nemen die uit draad is opgebouwd of een kort male/female minijack kabeltje tussen de splitter en de kaart zetten...
zo ik ben kwijt wat ik kwijt wilde, dus ik heb geen jeuk meer
[ Voor 3% gewijzigd door dominic op 12-04-2003 09:10 ]