Toon posts:

[Outlook] Tijdverschil bij afspraken synchroniseren *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb hier een gebruiker die een Ipaq heeft aangeschaft. Nu synchroniseerd ie keurig netjes en wat dat betreft ben ik ook zeer tevreden. Alleen wanneer er een terugkerende afspraak staat synchroniseerd ie wel alleen met een uur verschil. Verander je dit en synchroniseer je weer...IDEM :(

Ik krijg het dus niet goed en vroeg me af of iemand anders dit probleem kent en er een mogelijke oplossing voor weet.

alvast bedankt.

• XiaZz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-09 23:02
ken het probleem niet, maar staat de tijdzone wel goed

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Controleer de tijdzones op zowel je iPaq als het systeem even met elkaar.

oh, en GoT is geen helpdesk; wat heb je zelf allemaal al geprobeerd :?

[ Voor 34% gewijzigd door Spider.007 op 09-04-2003 15:21 ]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet dat het forum geen helplijn is en daar gebruik ik hem ook niet voor. Tuurlijk heb ik dingen geprobeert, o.a. de timezone, alleen kom ik er nog niet uit. Het probleem ligt denk ik niet bij mij noch mijn ICT niveau aangezien ik verder nog geen overtuigend antwoord heb gezien. Ik snap ook niet waarom, constant als ik iets post, er weer mensen moeten zijn die iets van mijn vraag of de plek waar ik het gepost heb moeten zeggen. Anyway, bedankt voor je hulp.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Als je er daadwerkelijk last van hebt dat mensen eerder op je gedrag dan op je bericht reageren is het wellicht een goed idee dit eens door te lezen. :) Dan had je overigens ook dit gelezen:
Gebruik een duidelijke topictitel en geef goed aan wat er aan de hand is en wat je zelf al geprobeerd hebt of nog wil gaan proberen.
:)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Ik zie er ook niet bij staan, "doe dit en anders mag een ieder zich het recht onlenen jou belachelijk te gaan maken" :r . Als ik gewoon wat vraag en je weet er het antwoord niet op dan kun je ook gewoon niets zeggen. Anyway, ik heb nog even geprobeert met die timezone en na een tijdje en een beetje gepiel lukte het wel. Dus bedankt voor jullie advies. _/-\o_

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

offtopic:
Dan pas ik de topictitel nog even aan: Software Algemeen - Policy - updated 07-01
Dan kunnen anderen je vraag mooi in de search terugvinden en weer wat leren :)

Belachelijk wordt je zo niet gemaakt hoor; naast een ontopic tip wordt je ook nog geholpen voortaan nog betere hulp te krijgen, niets mis mee - als je je stoort aan reacties kan je trouwens altijd mij of mijn collegae wakker schudden via een topic in Schop een Modje :)

En zoals al is gezegd: volg policy/FAQ topicstart etc en je geeft niemand aanleiding om tips te geven over je topicstart. Maar goed, het is dus opgelost met de tip van Spider.007 ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1