Toon posts:

[XP] CTRL toets kapot en toch niet...

Pagina: 1
Acties:
  • 299 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Nu werk ik al een paar maanden zonder Linker CTRL-knop.
Ik dacht dat mijn toetsenbord kapot was.
Nu zit ik in Word en doe uit gewoonte CTRL-B om wat vet te drukken. En het werkt ineens! Cool dacht ik Eindelijk!

Echter wil ik CTRL-C of CTRL-V doen om wat te kopieren of te plakken, dan werkt het weer niet.

Het is dus een softwarematig probleem.

Is dit ergens in te stellen binnen windows? Aan/Uit etc...

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

altijd er ff bij vertellen welke windows je hebt ;)

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Sequence schreef op 09 April 2003 @ 15:13:
altijd er ff bij vertellen welke windows je hebt ;)
Precies, dan voeg ik hem daarna even toe aan de topictitel, zie ook de WOS-Policy

Ik verplaats deze alvast die kant op, topictitel hobbelt er vast wel achteraan :).

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

Crivit, dit is blijkbaar meer een Windows Probleem dus je had hem beter in http://gathering.tweakers.net/forum/list_topics/11 kunnen stellen.

Ik heb inmiddels een mod erop geattendeerd :P

Dus vertel idd welke Windows Versie je hebr, daarnaast http://gathering.tweakers...faq/forumgedrag#pre-topic een beetje laten zien wat je al gedaan hebt :)

thnx Compubiter :P

[ Voor 20% gewijzigd door aReaRe op 09-04-2003 15:19 ]

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ga er maar vanuit dat dat niet kan; ongeacht de windows versie. Heb je het probleem ook in MSDOS mode? Heb je het probleem ook met een ander toetsenbord?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Mijn excuses voor mijn 'misplaatste forum gedragingen'...bedankt voor de reacties in ieder geval.

Ik maak gebruik van WinXP met SP1 (Staat ook in mijn signature)

Heb al 30x de Help doorzocht maar kan niks vinden over het uit of aanzetten er van. Zou gewoon moeten werken m.a.w.

Andere ideeen?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2003 15:21 ]

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07:19
@Sequence

Dat staat in z'n profile. Hij draait winXP Pro. Onder z'n post 8)
ok ok, hij moet gewoon z'n os erbij zetten, maar het is wel te vinden.

Naar mijn weten is het niet in te stellen. Ik heb wel de rot optie in winxp dat als je de ctrl of shift toets langer dan 10sec ingedrukt houdt krijg je daar weer opties voor, maar weet alleen niet of het daarbij staat.

/edit ok beetje laat, maar had dit scherm tijdens het lezen van ander topic open staan. Ben dus vergeten te refreshen |:(

[ Voor 17% gewijzigd door Arunia op 09-04-2003 15:24 ]

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06-09 18:38
Mayb reinstallen van drivers van toetsenbord?

• Sequence

Sequence

Online marketing

net snel ff een blik geworpen op de MS Knowledge Base en bij een search op 'ctrl xp' kwam iig een mogelijkheid naar boven.. wat zijn je toetsenbordinstellingen qua land/taal?

Verwijderd

Topicstarter
Er zitten geen drivers bij het keyboard.

Het heeft in het verleden gewerkt en zou nu ook gewoon moeten kunnen werken nu ik weet dat de CTRL toets niet stuk is.

Het is een Microsoft Natural Keyboard (zo'n gebroken ding zeg maar).

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

Verwijderd schreef op 09 April 2003 @ 15:28:
Er zitten geen drivers bij het keyboard.
Het is een Microsoft Natural Keyboard (zo'n gebroken ding zeg maar).
Met drivers al geprobeerd of het werkt :? klik hier en zoek je keyboard eruit :)

En je accessibility Options (Control Panel) al gekeken of er niks afwijkends staat :?

Suc6

[ Voor 12% gewijzigd door aReaRe op 09-04-2003 16:14 . Reden: update ]

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

Verwijderd

Topicstarter
Er is geen driver voor mijn keyboard.

Ik had een nieuw user account aangemaakt en daar op ingelogd...Tot mijn verbazing werkt de CTRL-V/C dan wel...dus het is softwarematig.

Maar de vraag is waar het zit?!

Iemand?

• Sequence

Sequence

Online marketing

ondertussen al gekeken naar toetsenbordinstellingen qua land/taal?

Verwijderd

Topicstarter
Ja die staan gewoon zoals ze altijd gestaan hebben.

CTRL-C werkt. CTRL-X werkt...CTRL-V werkt niet...hoe frustrerend wordt dit! Damn...
En echt niemand die het weet gewoon...heb het nu hier gepost en ook aan menige Nerds gevraagd maar kom maar niet verder...hmpf..

Verwijderd

Topicstarter
Na meer dan 2 weken puzzelen nog steeds niet gelukt...iemand nog een briljante tip?!

Verwijderd

Gebeurd het alleen in Word?

Verwijderd

Topicstarter
Nope in Word, Windows, welk ander programma.
Alles behalve de funtie paste (CTRL-V) werkt niet meer...Te vaag voor woorden...

• BARO
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18-11-2025
Ik heb zelf ook al een tijd hetzelfde probleem (alleen met Windows XP). Alles doet het verder, maar ik kan in bepaalde programma's als UltraEdit32 of Microsoft Works niet op Ctrl+f, Ctrl+x, Ctrl+c of Ctrl+v drukken. (altans: ik kan het wel, maat er gebeurt niets :)).

Verwijderd

Topicstarter
Dat heb ik dus ook...vage boel...en het grappige is dat niemand er antwoord op heeft. Alle databasen nagegaan van MS en op meerdere msgboards gepost. Niemand die wist van hoe of wat.
Ik zit zelf te denken aan een registry die niet meer in orde is o.i.d. want als ik een nieuwe user aanmaak en daar mee in log dan werkt het allemaal weer wel. Dus ja...hmm...maar waar en hoe je dit zou moeten aanpassen geen idee, net als de rest hehe.

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 28-08 15:45

Godjira

To infinity and beyond!

Kijk de instellingen van je land/taal eens na zou ik zeggen. Hiermee kun je ook de lay-out van je keyboard en zo instellen. Misschien ligt daar je probleem...

Profile

Verwijderd

Topicstarter
Niks gevonden. Nieuwe taalinstellingen geprobeerd maar dat werkt dus ook niet.
:?
Ik heb het vermoeden dat een registry-setting o.i.d. weg is zodat deze functie niet meer werkt.
Pagina: 1