waar kun je die ergens vinden
Waar kan je nou je auto's/motoren saven in het begin? Want na het halen van een willekeurige missie ben je je vervoersmiddel weer kwijt
omg, kan niet w88!
Ik ben nu aan het downen.
Die screens zien er
uit!
Ik ben nu aan het downen.
Die screens zien er
In het begin nergens, na een tijdje kan je een z'n huis kopen met een garage erbij, dan kan je daar je auto's inzettenT-RaX schreef op 10 May 2003 @ 14:20:
Waar kan je nou je auto's/motoren saven in het begin? Want na het halen van een willekeurige missie ben je je vervoersmiddel weer kwijt
Verwijderd

Verwijderd
De car handling is ook een stuk beter geworden, je moet eens met zo'n gele ronde taxi door een flauwe bocht rijden, dan gaat hij soms op 2 wielen de bocht door, en met wat geluk rijd hij zo een paar seconden verder. Ziet er aardig uit
Mensen die problemen hebben met die RC helicopter missie: probeer dit eens 
Ik kon zelf niet vliegen met dat ding, dus even de controls verandert:

W: Vooruit vliegen
A: Naar links vliegen
S: Naar rechts vliegen
D: Naar achter vliegen
Q: Linksom (tegen de klok in) draaien
E: Rechtsom (met de klok mee) draaien
Numpad 9: Omhoog
Numpad 6: Omlaag
Veel success
Ik had de missie uitgespeeld met nog een minuut op de klok (was te lang bezig met uit te zoeken op welke verdieping ik ook al weer zat
).
Ik kon zelf niet vliegen met dat ding, dus even de controls verandert:
W: Vooruit vliegen
A: Naar links vliegen
S: Naar rechts vliegen
D: Naar achter vliegen
Q: Linksom (tegen de klok in) draaien
E: Rechtsom (met de klok mee) draaien
Numpad 9: Omhoog
Numpad 6: Omlaag
Veel success
Ik had de missie uitgespeeld met nog een minuut op de klok (was te lang bezig met uit te zoeken op welke verdieping ik ook al weer zat

Verwijderd
4 heb ik erVerwijderd schreef op 10 mei 2003 @ 13:32:
[...]
JE hoort dan geluid overal in je Speakers, indien je er meer heb natuurlijk. Heb je wel 2 of meer speakers?
ik hoor geen verschil maarja.
het leven gaat gewoon weer verder.....
Er zullen vast wel meer missies zijn, en als je ietsje beter had opgelet wist je dat Vice City ongeveer drie keer zo groot is als GTA3Verwijderd schreef op 10 mei 2003 @ 14:14:
Zijn er meer missies en is de totale map groter dan GTA3?
The devil is in the details.
Verwijderd
w00t w00tMaRc0 schreef op 10 mei 2003 @ 14:47:
[...]
Er zullen vast wel meer missies zijn, en als je ietsje beter had opgelet wist je dat Vice City ongeveer drie keer zo groot is als GTA3
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Weet iemand hoe de muziek filetjes in GTA:VC buit het spel om aftespelen zijn? (In WMP bv) Het zijn dit keer geen mp3's of wav's maar .adf files. (ik denk om dat er gelicencieerde muziek in zit. )
Die helikopter RC missie heb ik gecompleted met nog 10sec op de timer
. Erg fun 
Echt geweldig spel, heb nu 7k ofzo en moet die boot nu stelen. Ik ga ooit zo'n villa kopen
Trouwens, niet alle bruggen zijn hier open. Sommige gaan pas open naar een misc. aantal jobs
Echt geweldig spel, heb nu 7k ofzo en moet die boot nu stelen. Ik ga ooit zo'n villa kopen
Trouwens, niet alle bruggen zijn hier open. Sommige gaan pas open naar een misc. aantal jobs
dat zou ik ook wel willen weten.Upke dupke schreef op 10 mei 2003 @ 14:59:
Weet iemand hoe de muziek filetjes in GTA:VC buit het spel om aftespelen zijn? (In WMP bv) Het zijn dit keer geen mp3's of wav's maar .adf files. (ik denk om dat er gelicencieerde muziek in zit. )
dat was volgens mij .asf.Snow_King schreef op 10 May 2003 @ 15:03:
adf is toch WMP file?
[ Voor 21% gewijzigd door Brent op 10-05-2003 15:03 ]
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Hier een wat minder positief bericht over GTA VC, en ik hoop dat jullie me kunnen helpen (en dus even stoppen met massaal te geilen op dit spel
):
Het probleem: ik was het spel aan het spelen, draaide perfect (ook vloeiend, ook al zit ik onder de systeemeisen). Ik druk op Escape om het spel te pauzeren. Menu verschijnt. Ik loop 1 minuut naar de telefoon en kom weer terug, wat zag ik toen ik terug kwam: beeldscherm was uitgeschakeld, met de melding "no signal input". Ik heb ditzelfde ook bij GTA 3 gehad. Toen maar de pc uitgezet (met de aan-uit knop, andere oplossing was er niet). En weer aan gezet. Bij GTA 3 werkte de pc toen niet. Het werd pas opgelost door de grafische kaart er uit te halen, pc ff aan en uit, en daarna de grafische kaart er weer in. Maar nu bij VC was het nog erger: ook dat hielp niet. Meerdere dingen geprobeerd. Toen de stroom er maar eens af gehaald, en na een paar uur weer geprobeerd: pc startte weer op.
Alleen nu doet GTA VC het niet meer, ook niet na een re-install.
Het vreemde is ook dat dit me ALLEEN bij GTA overkomt, ik speel veel spellen, maar daar gebeurt nooit iets vreemds, echt alleen bij GTA.
Heeft iemand een idee wat de oorzaak/oplossing kan zijn, of herkent iemand dit probleem?
Mijn systeem:
- Amd Athlon 750 Mhz met MSI moederbord, VIA KT133 chipset
- 640 MB PC133 geheugen
- Geforce 4 TI 4200 64MB (van XFX)
- 40GB harde schijf.
- Windows XP met SP1
Het spel doet het nu dus niet meer, als ik de snelkoppeling opstart verandert de muisaanwijzer naar zo 1 met zandloper, en verder gebeurt er niks. Muisbewegingen zie je nog wel op het beeldscherm, maar toetsenbord etc reageert helemaal niet meer (verder helemaal niks).
Het probleem: ik was het spel aan het spelen, draaide perfect (ook vloeiend, ook al zit ik onder de systeemeisen). Ik druk op Escape om het spel te pauzeren. Menu verschijnt. Ik loop 1 minuut naar de telefoon en kom weer terug, wat zag ik toen ik terug kwam: beeldscherm was uitgeschakeld, met de melding "no signal input". Ik heb ditzelfde ook bij GTA 3 gehad. Toen maar de pc uitgezet (met de aan-uit knop, andere oplossing was er niet). En weer aan gezet. Bij GTA 3 werkte de pc toen niet. Het werd pas opgelost door de grafische kaart er uit te halen, pc ff aan en uit, en daarna de grafische kaart er weer in. Maar nu bij VC was het nog erger: ook dat hielp niet. Meerdere dingen geprobeerd. Toen de stroom er maar eens af gehaald, en na een paar uur weer geprobeerd: pc startte weer op.
Alleen nu doet GTA VC het niet meer, ook niet na een re-install.
Het vreemde is ook dat dit me ALLEEN bij GTA overkomt, ik speel veel spellen, maar daar gebeurt nooit iets vreemds, echt alleen bij GTA.
Heeft iemand een idee wat de oorzaak/oplossing kan zijn, of herkent iemand dit probleem?
Mijn systeem:
- Amd Athlon 750 Mhz met MSI moederbord, VIA KT133 chipset
- 640 MB PC133 geheugen
- Geforce 4 TI 4200 64MB (van XFX)
- 40GB harde schijf.
- Windows XP met SP1
Het spel doet het nu dus niet meer, als ik de snelkoppeling opstart verandert de muisaanwijzer naar zo 1 met zandloper, en verder gebeurt er niks. Muisbewegingen zie je nog wel op het beeldscherm, maar toetsenbord etc reageert helemaal niet meer (verder helemaal niks).
Die kerel in dit spel is sterk man. Ik kwam op het tweede eiland een vuilniswagen tegen, rende er naartoe en duwde zo de complete vuilniswagen van zijn plaats. Daarna nog even op de straat geprobeerd omdat de vuilniswagen in het zand stond en ook hier kon ik de vuilniswagen over zijn voorwielen wegduwen door er tegenaan te rennen
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Wat ik me afvroeg is of je ook iets kan doen met de gebouwen die je koopt. Je kan bv een disco en een stripclub kopen. Is die stripclub dan ook toegangkelijk
Fuck ja sorry, ik had gister alle cheats snel gepost, ik zet snel in de naam Grand Theft Auto 3: Vice City omdat ik dat gewent benMaRc0 schreef op 10 mei 2003 @ 13:15:
[...]
Die link wou ik ook geven, maar erboven staat GTA3 cheats, werken die ook in Vice City? Of bedoelt Novah gewoon Vice City in plaats van GTA3?
Het zijn dus de cheats voor GTA: VC, hier nogmaals
Grand Theft Auto: Vice City Cheats!
code:
Oja, en ode aan Blackhole voor zijn coole verslag in het winkelcentrum 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
| THUGSTOOLS - THUG WEAPONS PROFESSIONALTOOLS - PROFESSIONAL WEAPONS NUTTERTOOLS - WEIRD WEAPONS PRECIOUSPROTECTION - FULL ARMOR ASPIRINE - FULL HEALTH YOUWONTTAKEMEALIVE - +2 WANTED LEVEL LEAVEMEALONE - 0 WANTED LEVEL APLEASANTDAY - NICE WEATHER ALOVELYDAY - LOVELY WEATHER ABITDRIEG - CLOUDY WEATHER CATSANDDOGS - RAINY WEATHER CANTSEEATHING - MISTY WEATHER PANZER - SPAWN A TANK LIFEISPASSINGMEBY - SPEED UP TIMEFLOW BIGBANG - EXPLODE NEARBY VEHICLES STILLLIKEDRESSINGUP - CHANGE PLAYER SKIN FIGHTFIGHTFIGHT - PEOPLE START FIGHTING NOBODYLIKESME - MAKE PEOPLE FALL WHEN YOU BUMP THEM OURGODGIVENRIGHTTOBEARARMS - EVERYONE HAS WEAPONS ONSPEED - WALK FASTER BOOOOOORING - WALK SLOWE WHEELSAREALLINEED - STRIP CARS (CARS BECOME WHEELS) COMEFLYWITHME - FLIES FLYING AROUND GRIPISEVERYTHING - ??? CHASESTAT - ??? CHICKSWITHGUNS - ??? ICANTTAKEITANYMORE - KILL YOURSELF GREENLIGHT - ALL TRAFFIC LIGHTS TO GREEN MIAMITRAFFIC - TRAFFIC GOES FAST AHAIRDRESSERSCAR - ??? IWANTITPAINTEDBLACK - ??? TRAVELINSTYLE - FLYING CAR THELASTRIDE - SPAWN A CASKET-CAR ROCKANDROLLCAR - SPAWN A LIMOUSINE RUBBISHCAR - SPAWN A GARBAGE TRUCK GETTHEREFAST - SPAWN A SABRE TURBO BETTERTHANWALKING - SPAWN A CADDY LOOKLIKELANCE - LANCE SKIN MYSONISALAWYER - LAWYER SKIN ILOOKLIKEHILARY - HILARY SKIN ROCKANDROLLMAN - ROCK AND ROLL MAN SKIN ONEARMEDBANDIT - ONE ARMED BANDIT SKIN IDONTHAVETHEMONEYSONNY - MAFIOSI SKIN SEAWAYS - ??? LOADSOFLITTLETHINGS - ??? AIRSHIP - ??? FOXYLITTLETHING - MAFIOSI DAUGHTER SKIN WELOVEOURDICK - SCOTTISH SKIN GETTHEREQUICKLY - FAST CAR GETTHEREVERYFASTINDEED - FASTER CAR GETTHEREAMAZINGLYFAST - EVEN FASTER CAR FANNYMAGNET - WOMEN MAGNET CHEATSHAVEBEENCRACKED - BALDGUY SKIN CERTAINDEATH - CIGARRETTE IN MOUTH |
Eerste gedeelte weet ik nu, tweede iemand een idee ???Damian schreef op 09 mei 2003 @ 23:54:
Hmmmzz, ik zit nu op 2 punten vast.
Ten eerste bij dat fucking helikoptertje wat je met bommen door dat gebouw moet heennavigeren. Lukt me gewoon niet
Ennuh,
Ik moet voor een motorcluppie een beetje gaan lopen rellen, en ik heb een zogenaamde chaos meter. Ik krijg dat ding nog niet eens op de helft binnen de aangegeven tijd
Iemand een idee ??
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
yeehaa ik kan ook gaan installeren......
eerst maar even wat eten want daar kom ik na de install niet meer aan toe denk ik
kunnen we eindelijk eens zien of het ook nog op trage systemen een beetje te spelen is.......GTA3 ging nl maar net bij mij met af en toe schokken @ 1024x768
eerst maar even wat eten want daar kom ik na de install niet meer aan toe denk ik
kunnen we eindelijk eens zien of het ook nog op trage systemen een beetje te spelen is.......GTA3 ging nl maar net bij mij met af en toe schokken @ 1024x768
[ Voor 40% gewijzigd door Noedelsupke op 10-05-2003 15:34 ]
PIII 800@804 Mhz
Verwijderd
ik kan hem alleen maar op lage resolutie spelen, alleen 640x480x16 en 640x480x32 en iets met 712 ofzo, verder niets 
heb een laptop met een geforce420go, heeft iemand enig wat er loos is?
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2003 15:44 ]
zit nu op 15 % van alle missies
, bij de stats onderaan kun je dat zien.
dank u, dank uDionysos schreef op 10 May 2003 @ 14:17:
[...]
Ik zal ff zoeken
edit: Ik weet niet precies of het deze is of anders is het deze
Succes
Verwijderd
AH, ik bemerk ineens dat het helpt als ik in windows de resolutie van 1024x768x32 naar 1024x768x16 zet, dna kan ik in gta veel meer resoluties kiezenVerwijderd schreef op 10 May 2003 @ 15:35:
ik kan hem alleen maar op lage resolutie spelen, alleen 640x480x16 en 640x480x32 en iets met 712 ofzo, verder niets
laat maar, heb em al gevonden
2e eiland, helemaal in het noorden
Verwijderd
Ik heb hem net ontvangen tijdens een missie, hij is wel leuk!Verwijderd schreef op 10 May 2003 @ 11:07:
[...]
Wacht maar tot je de kettingzaag krijgt
Dát is pas bloederig
stuur mij maar ff een mailtje @ Hielke@jeenjager.com, dan mail ik hem terugVerwijderd schreef op 10 mei 2003 @ 16:00:
Iemand nog een saved file toevallig online voor gta3 van de 3 mappen unlocked?
[ Voor 5% gewijzigd door HielkeJ op 10-05-2003 16:07 ]
Hmm waarom neem je dan zoiezo een naam van een game

Ik ga mezelf toch ook geen counter-strike noemen
Volgensmij moet je beter de ongelezen posts bekijken als je het draadje checkt, hij is volgensmij al gepost.Verwijderd schreef op 10 May 2003 @ 16:00:
Iemand nog een saved file toevallig online voor gta3 van de 3 mappen unlocked?
[ Voor 43% gewijzigd door Novah op 10-05-2003 16:14 ]
fuck dubbel
[ Voor 95% gewijzigd door Novah op 10-05-2003 16:14 ]
kan iemand mij vertellen waar ik die heli kan vinden, of een savegame ?
niks
na een paar keer gespeeld te hebben ga ik telkens ut spel spel start weer terug naar m'n buroblad hoe kan dit???
Verwijderd
Novah schreef op 10 mei 2003 @ 16:10:
fuck dubbel

Verwijderd
Ja. En de crew ook!Verwijderd schreef op 10 mei 2003 @ 16:15:
[...]
en jij verwacht dat ik die 30 paginas bij langs ga om eventueel een saved filetje te vinden?
Zet je je prefs maar ff op 999 en ram je op ctrl-f

Prefs - Maximaal aantal berichten per pagina 999 - Ctrl+F - savegame.Verwijderd schreef op 10 mei 2003 @ 16:15:
[...]
en jij verwacht dat ik die 30 paginas bij langs ga om eventueel een saved filetje te vinden?
Doh, ontzettende HlpDsK

[ Voor 6% gewijzigd door Saekerhett op 10-05-2003 16:19 ]
Verwijderd
doneHielkej schreef op 10 mei 2003 @ 16:07:
[...]
stuur mij maar ff een mailtje @ Hielke@jeenjager.com, dan mail ik hem terug
Verwijderd
Is je computer o/c?amd_at_primus schreef op 10 May 2003 @ 16:15:
na een paar keer gespeeld te hebben ga ik telkens ut spel spel start weer terug naar m'n buroblad hoe kan dit???
Want dat had ik ook een weleens met andere spellen en daarna alles weer op default waarden gezet en het was over.
yes ik heb m nu ook
net ff wat wheely's geprobeerd, dit was mn beste resultaat:

Ik speel m op 800*600 met drawing distance op de helft. hij loop nu gewoon de hele tijd soepel
bij gta 3 was dit wel ff flink anders. 
vanavond na mn werk eens op 1024 proberen
net ff wat wheely's geprobeerd, dit was mn beste resultaat:
Ik speel m op 800*600 met drawing distance op de helft. hij loop nu gewoon de hele tijd soepel
vanavond na mn werk eens op 1024 proberen
[ Voor 45% gewijzigd door Southern Sun op 10-05-2003 16:32 ]
Ik heb even snel door het topic heen gebladerd, maar kwam het nie tegen nog.
in het begin, eerste eiland, op het strand, staat een bus. als je daar instapt, krijg je een minigame
in het begin, eerste eiland, op het strand, staat een bus. als je daar instapt, krijg je een minigame
Vroeger, toen de kratten bier nog van hout waren, en je moest doorzuipen om de kachel warm te houden....
Verwijderd
moet je trouwens alle missies van Avery Corrington uitspelen om naar andere eilanden te kunnen? of kan ik gewoon verder gaan met alle missies van Diaz en daarna naar het volgende eiland?
wie kan mij helpen om de RC Helicopter missie uit te spelen? 
hieronder staat de file van waar ik nu ben
wie wil dit voor mij doen, dus alleen de missie uitspelen, zonder te klooien, daarna saven, en daarna ff terug mailen?
Savegame
wie wil dit voor mij doen, dus alleen de missie uitspelen, zonder te klooien, daarna saven, en daarna ff terug mailen?
Savegame
Mijn tips in Rafe in "Het Grote GTA: Vice City (pc) Topic" al geprobeert? Maakte voor mij een wereld van verschil namelijkCrash-Override schreef op 10 May 2003 @ 16:35:
Savegame
Verwijderd
whahaha
awesome 
Wheelie bonus: 131$ Distance 2147 feet Time: 14 seconden
echt n33t
W & S = up & down
(keypad)
8&2 = achterover voorover
4 & 5 = links rechts, en jah het is een kut leven
maar ik had hem in 2x (had nog m aar 5 seconden over
)
Wheelie bonus: 131$ Distance 2147 feet Time: 14 seconden
echt n33t
Ik heb het zo,Crash-Override schreef op 10 May 2003 @ 16:35:
Savegame
W & S = up & down
(keypad)
8&2 = achterover voorover
4 & 5 = links rechts, en jah het is een kut leven
[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2003 16:43 ]
w00t, net een huis gekocht voor 14000.
• 3 Garages
• Save Point
• Dak met helipad
• Helicopter
Die helicopter is like zooooo vet
• 3 Garages
• Save Point
• Dak met helipad
• Helicopter
mwoah, na 20x proberen hou ik die missie liever voor 'onmogelijk'Rafe schreef op 10 May 2003 @ 16:38:
[...]
Mijn tips in Rafe in "Het Grote GTA: Vice City (pc) Topic" al geprobeert? Maakte voor mij een wereld van verschil namelijk

doe jij anders ff voor mij proberen
welk pand is dat?Switch schreef op 10 May 2003 @ 16:42:
w00t, net een huis gekocht voor 14000.
• 3 Garages
• Save Point
• Dak met helipad
• Helicopter
[ Voor 30% gewijzigd door Crash op 10-05-2003 16:44 ]
Hij is er echt, voor maar echt zo weinig geld. Zal vanavond wel wat screenies proberen te posten
Mensen, mensen, waar en hoe koop ik een huis?
Heb ik echt hard nodig!
Heb ik echt hard nodig!
..::|VDW Pocketbike Racing Team|::..
je hebt een motor gelanceerd?Verwijderd schreef op 10 May 2003 @ 16:49:
[afbeelding]
ffs(wel ff klikken anders snap je de clue niet
) Motor crash @ fullspeed & wheelie
[edit]
damnz, net te laat, en jij te vroeg met je edit
[ Voor 11% gewijzigd door Crash op 10-05-2003 16:51 ]
Verwijderd
Wel leuk he?Crash-Override schreef op 10 May 2003 @ 16:50:
[...]
je hebt een motor gelanceerd?
[edit]
damnz, net te laat, en jij te vroeg met je edit
Waar haal jij die heli weg (als je geen huis hebt
[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2003 16:53 ]
twee screenies van mij....

echt UBERgaaf
echt UBERgaaf
Vroeger, toen de kratten bier nog van hout waren, en je moest doorzuipen om de kachel warm te houden....
Verwijderd
Hoe maak je nou een wheelie ik heb groot gedeelte van dit topic doorgelezen maar zie t nerges??
zou je die savegame kunne posten?
niks
ehmz, ik meende met 9 of 3 op je numpadVerwijderd schreef op 10 May 2003 @ 16:59:
Hoe maak je nou een wheelie ik heb groot gedeelte van dit topic doorgelezen maar zie t nerges??
gewoon ff al die knopjes inrammen
Hmm switch heb dat pand al gezien, heb zelf 20000 dus kan ik wel even kopen. Ik wil eigenlijk de malibu club kopen maar dat kan nog niet
.
Ik raad het jullie aan, jammer genoeg is de besturing net als die RC Helikopter, dus je zal even Rafe's tips moeten gebruiken
.
Voor meer screenies (omgeving, helicopter, garage
) moeten jullie maar schreeuwen
.
PS: Wheellie is NUMLOCK6
Voor meer screenies (omgeving, helicopter, garage
PS: Wheellie is NUMLOCK6
[ Voor 12% gewijzigd door Switch op 10-05-2003 17:14 ]
Verwijderd
omg denk ik eindelijk die missie dat je die lionel moet redden gehaald te hebben
ren terug naar mn motor, ik spring erop en in de verwachting dat hij er ook op springt valt ie gewoon dood neer (nee, niet neergeschoten) alsof ik m aanreed ofzo... mission failed
blala
beetje frustie
daarnaast zie je ook nog gewoon autos enzo verdwijnen
dus nog niet helemaal perfect
ren terug naar mn motor, ik spring erop en in de verwachting dat hij er ook op springt valt ie gewoon dood neer (nee, niet neergeschoten) alsof ik m aanreed ofzo... mission failed
blala
beetje frustie
daarnaast zie je ook nog gewoon autos enzo verdwijnen
Verwijderd
sorry als het ergens als stond
maar hoe krijg je nou zo'n chick achter op je motor (zonder die ene cheatcode?)
Helaas niet... Zelfs geen hoertjeVerwijderd schreef op 10 mei 2003 @ 17:36:
sorry als het ergens als stondmaar hoe krijg je nou zo'n chick achter op je motor (zonder die ene cheatcode?)
Mja... hoeveel geld moet je hebben om een gebouw te kopen?
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Verwijderd
Als je huizen en andere panden koopt, heeft dat ook invloed op de game? bv. dat je nog meer missies krijgt en dat je je kan vermaken in je huis?
Het kan zonder cheat code alleen je moet veel geluk hebbenVerwijderd schreef op 10 May 2003 @ 17:36:
sorry als het ergens als stondmaar hoe krijg je nou zo'n chick achter op je motor (zonder die ene cheatcode?)
Nope je moet gewoon alle huizen om tot 100% te komen. Voor de rest geen extra leuke dingen.Verwijderd schreef op 10 May 2003 @ 17:48:
Als je huizen en andere panden koopt, heeft dat ook invloed op de game? bv. dat je nog meer missies krijgt en dat je je kan vermaken in je huis?
[ Voor 29% gewijzigd door Albinoraptor op 10-05-2003 17:50 ]
Check deze link http://www.oddweb.net/gta4/index.asp hij stond al hier ergens boven. Op de map staat hoeveel elk gebouw kost. Het varieerd van 3000 dollar tot 120.000 dollar misschien zelfs nog meer...SideSwipe_XP schreef op 10 May 2003 @ 17:48:
Mja... hoeveel geld moet je hebben om een gebouw te kopen?
http://acaldra.com/~faqland/VC/GTAVCsf1.b
Dat is mijn save-game, aangezien mensen al begonnen te vragen over MSN, wees er snel bij. Vanavond ligt ie d'r namelijk weer af!
Dat is mijn save-game, aangezien mensen al begonnen te vragen over MSN, wees er snel bij. Vanavond ligt ie d'r namelijk weer af!
Verwijderd
GTA3 ging vervelen waneer je alle missies had gedaan en een beetje rondrijden werd ook al flauw... Heeft GTA: Vice City andere dingen in de game om dat tegen te gaan... ?
Verwijderd
met de installatie van GTA VICE CITY PC krijg ik de fout "Wrong paramet on readme_italian.txt of zoiets..?
Verwijderd
Komt door de kopy.... (ik had het ook) En ik heb geen zin in weer zo;n bericht van een admin, dus je zal het even zelf uit moeten zoeken...Verwijderd schreef op 10 mei 2003 @ 17:55:
met de installatie van GTA VICE CITY PC krijg ik de fout "Wrong paramet on readme_italian.txt of zoiets..?
Ik zit nu eindelijk weer eens op mn eigen pc, dus kan ik nu beginnen aan de missions
Een vraagje: In het 1e level is er bij .... Beach een boot in het water, maar ik kan niet op die steiger komen, want er zit een hek voor
Verwijderd
#@%@#%@$%
Die mini-heli is ook leuk, en swat team ook. Maar totaal onspeelbaar op m'n videokaart
1 fps
Die mini-heli is ook leuk, en swat team ook. Maar totaal onspeelbaar op m'n videokaart
1 fps
Heeft iemand ook het probleem dat hij niet goed opstart als je een draadloos keyboard (bluetooth in dit geval), bij elk filmpje kegelt hij naar de desktop terug en als ik eindelijk zover ben dat ik een savegame wil herladen dan springt hij naar desktop zonder ook maar nog het spel willen spelen.
-Te huur
Verwijderd
Systeemeisen vallen mij wel mee, op mijn systeem draait het perfect ( 2,53 Ghz, gf 4 4600Verwijderd schreef op 10 May 2003 @ 18:02:
#@%@#%@$%
1 fps
Verwijderd
hoe jat ik die snelste boot? Want ik word binnen een paar tellen neer geschoten 
Please gimmeh a spoiler
Please gimmeh a spoiler

Kan ik dit hokkie niet kopen?
Nee serieus... wie legt mij volledig uit WAAR en HOE ik een huis koop, want ik ben zat van dat kl*tehotel
Edit:
Heli roeleert trouwens wel
Gewoon naar ''Downtown'' gaan, en het eerste het beste dak dat je op gaat staat wel een heli!
[ Voor 26% gewijzigd door Valentino Rossi op 10-05-2003 18:10 ]
ik heb het probleem dat als ik het spel lopend heb, dat ik dan wel geluid heb, maar alleen geluid van de radio en de omgeving, ik hoor geen motoren van auto's of mensen praten, vet irritant..
Iemand een idee?
(specs in sig)
Iemand een idee?
(specs in sig)
Life is what you make of it. Always has been, always will be.
Je weet zeker dat je je sfx volume in de opties goed open hebt staan?RobertJ schreef op 10 mei 2003 @ 18:09:
ik heb het probleem dat als ik het spel lopend heb, dat ik dan wel geluid heb, maar alleen geluid van de radio en de omgeving, ik hoor geen motoren van auto's of mensen praten, vet irritant..
Iemand een idee?
(specs in sig)
als ik in de options de audio aanklik krijg ik een error, nog zo'n vermoeden dat er iets mis is...
Life is what you make of it. Always has been, always will be.
Verwijderd
Bij options kun je wat met het geluid ofzo veranderen. Kijk ff een paar pagina's terug, daar staat het wel uitgelegd.RobertJ schreef op 10 mei 2003 @ 18:09:
Iemand een idee?
(specs in sig)
RobertJ schreef op 10 mei 2003 @ 18:11:
als ik in de options de audio aanklik krijg ik een error, nog zo'n vermoeden dat er iets mis is...
Lekker warm draadje dit btw
Morgen is het misschien al wel tijd voor een deel 2
Hebben jullie ook dat de textures later komen?!
Dus alles ziet er dan nogal 'plat' uit
Na paar seconden zie je alles weer...
XP2200, ti4200, XP Pro, Det.43.45
geen last van 
Zin in dat de 3d mannen het spel in handen krijgen en bezig gaan met Yamaha R1 en Ducati's
Zin in dat de 3d mannen het spel in handen krijgen en bezig gaan met Yamaha R1 en Ducati's
Maar ik baal er wel van dat ik niet weet hoe ik een huis koop!
Verwijderd
Mwa laat ze maar een mooi motor spel gaan modden (superbike 2004 ofzoValentino Rossi schreef op 10 May 2003 @ 18:16:
geen last van
loop gewoon eens binnen in het huis ofzoValentino Rossi schreef op 10 May 2003 @ 18:17:
[...]
![]()
Maar ik baal er wel van dat ik niet weet hoe ik een huis koop!
Hoezo, de graphix zijn beter als die van GTA3, en die autos zagen er toch ook leuk uitVerwijderd schreef op 10 May 2003 @ 18:17:
[...]
Mwa laat ze maar een mooi motor spel gaan modden (superbike 2004 ofzo), want GTA VC is imo niet echt goed modbaar zo, zit weinig detaill in.
GTA3 NL mod nooit gezienVerwijderd schreef op 10 mei 2003 @ 18:17:
[...]
Mwa laat ze maar een mooi motor spel gaan modden (superbike 2004 ofzo), want GTA VC is imo niet echt goed modbaar zo, zit weinig detaill in.
Verwijderd
Eerst ff een huid uitzoeken natuurlijk: http://www.oddweb.net/gta4/index.asp Dan bij download en dan For Sale map
Verwijderd
ja heb ik ook.Conan schreef op 10 mei 2003 @ 18:14:
Hebben jullie ook dat de textures later komen?!
was ik heeeeeel hard aan het rijden valt hij opeens van zijn motor af.
komt er na 20 seconde te staan dat ze bezig zijn met die brug

Verwijderd schreef op 10 May 2003 @ 18:19:
[...]
ja heb ik ook.
was ik heeeeeel hard aan het rijden valt hij opeens van zijn motor af.
komt er na 20 seconde te staan dat ze bezig zijn met die brug
Verwijderd
nee
Ik bedoel, de motors in het spel zijn bij mij iig een beetje hoekerig en punterig. Een R1 zou ik niet zo snel herkennen als die erin gemod zou worden denk ik.
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2003 18:22 ]
Dit topic is gesloten.