Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Verwijderd
nu moet je 1 maand wachten ???BaRF schreef op 09 mei 2003 @ 21:03:
dammit balen dat mn data limiet op is! Anders... uhm... had ik nog even uh naar de winkel kunnen uhm rennen
Oh no.. I CANT TAKE IT!!!!
horny Horny HORNY!!!!! (of ist nou Horney
2 echte eilanden (alleen op het 1e eiland kan je in het begin) en er zijn 3 kleine eilandjesBreepee schreef op 09 May 2003 @ 20:57:
[...]
me too
maar ik nog geen antwoord op mijn eilandenvraag (sneeuwd een beetje onder onder de screenies:
hoeveel delen zijn er ?
Je kan er inderdaad in, stelt alleen geen flikker voor daar binnen. Je moet een tijdje naar een verplichte strip act kijken en that's it. Vrij boring (ben maar wat eten gaan halen en een plasje gaan plegen). Daarna is de club van jou.Kaap schreef op 09 mei 2003 @ 21:21:
Ik zag trouwens dat je bv een stripclub kan kopen e.d. Ik vraag me af of je er dan werkelijk in rond kan hangen

Heb nog ff fraps gedraait haal heletijd 30fps dropt nie 1 keer naar 29 en is smooth. (30 is met frame limiter aan dat moet volgens mij anders heb je soms rare versnellingen in de game - 1280x1024@32)
Greetz Bjk
[ Voor 7% gewijzigd door Bjk op 09-05-2003 21:37 ]
There is no place like ::1

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Die hele kleursetting, muziek en sfeer hoort erbij. It's good being a bad ass in Vice City. Aaah...binnenkort LEGALE cd's binnen hier hoor.
Als een game goed is, dan moet je het kopen....kunnen die makers gelijk nog betere games maken!
There is no place like ::1
ik bedoel eigenlijk delen die je moet unlocken.Aerox.2000 schreef op 09 mei 2003 @ 21:22:
[...]
2 echte eilanden (alleen op het 1e eiland kan je in het begin) en er zijn 3 kleine eilandjes
Dat weet ik wel, maar ik vind dat je wapen icon wel normaal had mogen zijn, en geen gradient rozeswampy schreef op 09 May 2003 @ 21:39:
Dat is jaren 80tich joh!
Die hele kleursetting, muziek en sfeer hoort erbij. It's good being a bad ass in Vice City. Aaah...binnenkort LEGALE cd's binnen hier hoor.
Als een game goed is, dan moet je het kopen....kunnen die makers gelijk nog betere games maken!
Verwijderd
Een min puntje is dat het geluid als je rondloopt wat vreemd is er zit een echo in, maar ik zal eens wat aan m'n sound config sleutelen.
Dus niet net zoals Gta 2 waar je heel snel optrok en dus vaak snel tegen een auto aan zat...
Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.
Verwijderd
GTA 1,in 2 had je gee motorjdiezrequejo schreef op 09 May 2003 @ 21:48:
is de motor beetje goed te besturen?
Dus niet net zoals Gta 2 waar je heel snel optrok en dus vaak snel tegen een auto aan zat...
nee? alleen 1 dan?
Verwijderd
Best simpel te vinden, ga naar groot winkelcentrum op begin eiland, loop daarnaar binnen, pak de super auto die daar te winnen valt en rij door de plantenbakken naar de andere kant, daar is een thee huisje met glas ervoor rij daardoor heen, en ga het kantoortje van het thee huisje, daar ligt het zwaard. Tis wel wat bloederig allemaal.
Verwijderd schreef op 09 mei 2003 @ 22:02:
Hebbe jullie het samourai zwaard al gevonden, die is mega mooi, daar kun je zo iemands hoofd eraf hakken en als je op de buik richt steeks hij het zwaard daar recht in
Best simpel te vinden, ga naar groot winkelcentrum op begin eiland, loop daarnaar binnen, pak de super auto die daar te winnen valt en rij door de plantenbakken naar de andere kant, daar is een thee huisje met glas ervoor rij daardoor heen, en ga het kantoortje van het thee huisje, daar ligt het zwaard. Tis wel wat bloederig allemaal.
na ongeveer 15 missies kan je naar eiland 2, eerst alleen op eiland 1
met 9 en 6 kan je voorover/achterover hangen, erafspringen kan door enter ingedrukt te houden.draakhoofd schreef op 09 May 2003 @ 22:01:
hoe doe je net als in de PS2-versie met die motor stijgeren en slippen/burnout maken? Je kon er ook afspringen, hoe doe je dat?
edit:
ik ben al op 15% van het spel
[ Voor 6% gewijzigd door Aerox.2000 op 09-05-2003 22:19 ]
Even in het kort:
JA, het spel is illegaal uit;
JA, het spel loopt waarschijnlijk beter omdat ze de engine geoptimaliseerd hebben, dus de system requirements liggen waarschijnlijk iets lager;
NEE, we gaan je niet helpen als je illegale release het niet doet;
NEE, we gaan verder niet over cracks en warez praten, maar over de game zelf.
Eerstvolgende die deze regels overtreedt krijgt een OW + negatieve note aan zijn broek!
There is no magic.
Vice City is echt een heel stuk beter dan gta3, wat me wel opvalt is dat op sommige stukjes ik de map herken van gta3, maar dan staan er gewoon andere dingen ..
Met het geld en de wapens schiet het ook wel op
en na die 15 missies kun je overal gaan en staan waar je wilt?Aerox.2000 schreef op 09 mei 2003 @ 22:17:
[...]
na ongeveer 15 missies kan je naar eiland 2, eerst alleen op eiland 1
Ik had wel reply's verwacht van in de trend van: Super gaaf, beste spel ooit veel beter dan gta 3
Er zijn al wel een hoop screens gepost en dat is ook leuk maar ik wil graag weten ( de genen die gespeeld hebben) wat jullie ervan vinden
@ the will
Sorry, wou alleen iets toevoegen aan het topic
Verwijderd
Komt omdat het spel nog niet uit is denk ik. Zijn ook nog maar weinig mensen die hem hebben.thacow schreef op 09 mei 2003 @ 23:03:
Ik krijg een beetje het idee dat het teleursteld?
Ik had wel reply's verwacht van in de trend van: Super gaaf, beste spel ooit veel beter dan gta 3
Er zijn al wel een hoop screens gepost en dat is ook leuk maar ik wil graag weten ( de genen die gespeeld hebben) wat jullie ervan vinden
The Will: Sorry voor die post, ik was nogal gefrustreerd. Voortaan zal ik eerst tot 10 tellen
Ik wil em namelijk op me pc spelen met me psx dualshock controller
zo hang je em aan je pc http://www.psxpad.com/index_e.php
Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.
ja, als je even doorspeeld, heb je binnen 2 uur die +/-15 missies gehaaldBreepee schreef op 09 May 2003 @ 23:02:
[...]
en na die 15 missies kun je overal gaan en staan waar je wilt?
Je bedoelt hoe de toetsen bij de ps2 staan ingesteld? Ik neem aan dat meneer google dat wel weet.bobo1on1 schreef op 09 May 2003 @ 23:15:
Weet iemand de relaties tussen de controls van de playstation en de pc versie?
Ik wil em namelijk op me pc spelen met me psx dualshock controller![]()
offtopic:
zo hang je em aan je pc http://www.psxpad.com/index_e.php
Op mijn 1.3 GHz + Radeon 9500, 1024x768x32, drawing distance in het midden draait het als een trein!
Het leuke is ook dat je character (itt GTA3) nu ook echt een charcater is, ipv een of andere gast die zijn tong verloren is (geweldig hoe hij die advocaat uischeld)... een aanrader, zeker weten
Zo even alle settings omhoog gooien en kijken hoe het draait.
Verwijderd
ik kan niet wachten om hem zelf te spelen
vooral de nieuwe features (motoren vooral maar ook t lek kunnen schieten van banden; door ruiten kunnen schieten etc) klinken erg koel
verder zag ik ook ergens een plaatje van een discotheek? vet dat je nu ook weer met indoor locaties heb (als dat zo is)
Verwijderd
beter dan GTA3
echt geweldig
het loopt op een athlon 700 + Ti4200 128MB @ 1024x768x16 wel smooth
dat was bij GTA3 toch wel andersVerwijderd schreef op 09 May 2003 @ 23:26:
ik heb net een uur lopen spelen, en w000t
beter dan GTA3
echt geweldig
het loopt op een athlon 700 + Ti4200 128MB @ 1024x768x16 wel smooth
heeft Rockstar die brakke code netjes verbeterd.
Verwijderd
iddG33rt schreef op 09 May 2003 @ 23:27:
[...]
dat was bij GTA3 toch wel anders
heeft Rockstar die brakke code netjes verbeterd.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Verwijderd
* STi kan niet wachten totdat hij hem kan installeren
640 MB PC133 SDRAM
Radeon 9500 non-pro met 128 MB RAM
Settings: http://www.xs4all.nl/~dewater/Rafe/Screenshots/vicecity.JPG
Draait vloeiend, soms net het idee dat het hakkelt, maar speelbaar
Draw distance op 75% en je hebt nergens last van
Ik denk dat ik zo eens FSAA ga proberen, ben je van die jaggy randjes af
Mensen per ongeluk van motors aftikken omdat je de bochts iets te ruim neemt...
[ Voor 13% gewijzigd door Rafe op 09-05-2003 23:51 ]
Ten eerste bij dat fucking helikoptertje wat je met bommen door dat gebouw moet heennavigeren. Lukt me gewoon niet
Ennuh,
Ik moet voor een motorcluppie een beetje gaan lopen rellen, en ik heb een zogenaamde chaos meter. Ik krijg dat ding nog niet eens op de helft binnen de aangegeven tijd
Iemand een idee ??
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
512 MB Sdram 133 alles hoog
Asus Geforce 2 GTS
En ik speel nu in 1024*768*16 met details op zijn hoogst
En hij draait echt goed, alleen wanneer ik bij die bouwput kom, dan trekt ie eff niet ,maar de rest draait zeergoed. Korte laadtijden
Heb je dan nog een e-mail adres wat wel werkt? De OW blijft namelijk gewoon staan, maar het mailtje is misschien wel handig.
[ Voor 179% gewijzigd door The Will op 10-05-2003 00:12 ]
Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling
Verwijderd
Maakt de game een stuk gekker nog
Btw, ik ben een eerlijke wachter op vice city
Ik leg er gewoon 45 euro voor neer, en vind jullie illegalen een beetje vervelend
staat al in dit toppicBigB schreef op 10 May 2003 @ 00:03:
Weet iemand waar ik die helicopter kan vinden
Zou wel eens willen vliegen
Het begint al bij de intro.. een C64 scherm!! gevolgd door die miami vice achtige introfilm. De sfeer is echt jaren 80.
Verder is het gewoon GTA3, maar dan met een veel betere grafische engine. Graphics zijn om te smullen, al hadden sommige zonnereflecties iets minder fel mogen zijn. Doet gewoon pijn aan de ogen
ik vind alleen de auto geluiden iets minder, maar dat maakt niet uit, want de muziek is geweldig...
Ik draai 'm nu op 1280x1024x32 en loopt als een zonnetje. Hoger zou wel kunnen, maar hoeft van mij niet eens.
als je hem preordered bij de dynabyte issie slechts 42 euro.Verwijderd schreef op 10 May 2003 @ 00:10:
Ik leg er gewoon 45 euro voor neer, en vind jullie illegalen een beetje vervelend
maar of dat nou van de betere computer komt of het betere spel weet ik niet
zal wel een combinatie wezen
1280*1024*32 loopt als een trein (tot nu toe)
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB
Verwijderd
maar klopt het dat het spel korter is kwa missies dan gta3?
En de map (totaal) is kleiner dan die van gta3 maar er zijn meer straatjes?
Ik koop em volgende week... en ga deze week maar eens weer gta3 spelen
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2003 00:31 ]
Moet je wel eerst een gratis klantenkaart aanvragen.DeadMetal schreef op 10 mei 2003 @ 00:29:
En bij diezelfde dynabyte kan je ook nog eens 10% korting krijgen.
Maar mooi dat ik hoor dat die engine zoveel beter is, gta3 vond ik op een p4 2.4 ghz met een gf4 ti 4600 nog niet eens goed lopen eigenlijk.
Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.
nog eens bovenop 42 euro? hoe dan?DeadMetal schreef op 10 mei 2003 @ 00:29:
En bij diezelfde dynabyte kan je ook nog eens 10% korting krijgen.
Verwijderd
ik heb precies hetzelfdeRafe schreef op 09 mei 2003 @ 23:48:
Duron 1.3GHz
640 MB PC133 SDRAM
Radeon 9500 non-pro met 128 MB RAM
Settings: http://www.xs4all.nl/~dewater/Rafe/Screenshots/vicecity.JPG
Draait vloeiend, soms net het idee dat het hakkelt, maar speelbaar
Draw distance op 75% en je hebt nergens last van
Ik denk dat ik zo eens FSAA ga proberen, ben je van die jaggy randjes af
edit:
Mensen per ongeluk van motors aftikken omdat je de bochts iets te ruim neemt...
hopen dat hij bij mij vloeiender loopt dan bij jou
ik heb
amd duron 1322mhz
512sdram
radeon 9500 @ 9700 pro 320/370
Ik gebruik windows 2000
Intel Forever. Specs. DKJJPQKU
Hm, texture problemen met nForce2 en GeForces... Heeft iemand misschien meer info daarover? Ik zit hier namelijk met zo'n configVerwijderd schreef op 09 mei 2003 @ 23:35:
zekers, ik race nu met een constante 30 fps door heel de stad heen, als je fps limiter af zet springt de fps van 40 fps tot 110 fps en dat op een gforce 3 kaartje (view distance op 3 kwart). Alleen zonder fps limiter worden de textures te langzaam geladen en krijg je 1 a 2 sec een bericht loading te zien, dan stopt heel de game opeens. Maar ja, met fps limiter is het perfect te spelen. Een probleem is alleen dat bij sommige gforce kaarten en nforce2 boards de textures corrupt raken, daar hebben schijnbaar veel mensen problemen mee, maar daar word hoop ik wel een oplossing voor gevonden, anders is het even wachten tot de patch van rock uitkomt
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
Verwijderd
Zit het nu een tijdje te spelen en loopt supersoepel op 1024x768
het ziet er allemaal mooi uit en speelt onwijs lekker
SUPERSPEL!
dat zijn er echt checkersRafe schreef op 10 May 2003 @ 00:42:
[...]
Misschien dat je door die mod wat vloeiender kan spelen, bij mij ging de mod niet helemaal goed
Verwijderd
morgen maar eens op de PC spelen kijken welke nou echt beter is
Verwijderd
dat zijn echte checkersCougar schreef op 10 May 2003 @ 00:54:
[...]
dat zijn er echt checkers, jammer om te zien , zit hier zelf met een 9500@9700 zonder problemen ...
Verwijderd
Graphics heb ik niks over te klagen: Hoogste reso en alles @ max
Opdrachten ben ik nog niet aan begonnen, ik hoop dat ze niet teveel weg hebben van GTA 3, want dan is het snel gedaan met de pret ben ik bang.
En met die motors rijden is echt kicken
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2003 01:02 ]
+ Graphicsengine. Op mijn PC (zie speks) op 1024 x 768 @ 32 bit, alles voluit, soepel draaien, beter dan GTA3.
+ Speelbaarheid. Koele auto's, motorrijden, stunts met je motor, het zit er allemaal in.
+ Muziek. Beelden zeggen meer dan 1000 woorden:
Dinsdag ren ik naar de winkel om het te kopen .. teh wo0tness !
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Nope er zijn veel meer missies, althans als je al side stories doet enzoVerwijderd schreef op 10 May 2003 @ 00:30:
maar klopt het dat het spel korter is kwa missies dan gta3?
En de map (totaal) is kleiner dan die van gta3 maar er zijn meer straatjes?
Ik koop em volgende week... en ga deze week maar eens weer gta3 spelen
Ben je wel effe bezig.
En voor mensen die motor zo super vinden, in first person, op je achterwiel over de snelweg van eiland 2 crossen, beter kan het niet.
Jullie vermaken je lekker met GTA:VC, ik wil GTA:San Andreas
Verwijderd
Ik denk dat dit een toppertje wordt. Heb een 2.26Ghz en een gf4 4600 en dan zal het wel lekker draaien op een hoge res.
maar 1 vraagje: is de map kleiner of groter dan GTA3?
Verwijderd
Na rebooten doet hij het weer , al lijkt het niet een regelmatige fout.
hahahaAlbinoraptor schreef op 10 mei 2003 @ 01:07:
Jullie vermaken je lekker met GTA:VC, ik wil GTA:San Andreas
Ja heb al gedaan, maar als ik op Horn drukt werkt het dus niehiettt
Ga naar het Audio Setup menu, en daar kan je je gebruikte Audio Hardware veranderen. BIj de meesten zal dit wel op Creative EAX staan.
Blijf met je muiscursor boven het stukje Audio Hardware hangen, en scroll met je muiswiel tot er DSound3D Hardware Support staat. Druk daarna op Enter om deze instellingen op te slaan en speel verder, ik heb nu iig geen last meer van het wegvallende geluid
Als je nog steeds problemen heb zou je ook DSound3D Software of een andere optie kunnen proberen, een beetje experimenteren kan geen kwaad
Verwijderd
Ook niet als je het op een andere knop instelt?Intronic15 schreef op 10 May 2003 @ 02:05:
[...]
Ja heb al gedaan, maar als ik op Horn drukt werkt het dus niehiettt
Nou hij toerert wel maar hij wil geen sirene doen
Denk dat ik morgen maar is ga beginnen aan de story mode, cheaten is saai
Het is mij nog niet gelukt een goede wheelie te maken, ik ben benieuwd wie het eerst een lange goede wheelie kan maken.
Voor mensen die niet weten wat een wheelie is, je kan met een motor op zijn achterwiel rijden door wanneer je accelereert op achteruit te drukken (voor, achter, links en rechts zijn in te stellen in het control menu, ook nodig voor de helikopter). Nu rij je op je achterwiel en is het de kunst zo lang mogelijk dat vol te houden.
Als je lang genoeg een wheelie maakt zegt hij iets van "your wheelie was ... feet long!" of iets dergelijks. Maar dan moet je wel een goede maken. Het is mij nog niet zo erg goed gelukt maarjah ik begin ook net.
Mijn systeempje:
AMD XP 2400+ @ standaard
ECS K7S5A
1 reepje Kingston geheugen van 512mb pc-2100
Leadtek Geforce 4 TI 4400 @ standaard
Dit alles loopt op best hoge instellingen gewoon perfect
Net als bij vele andere loopt het dus beter
Grand Theft Auto 3 Cheats!
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
| THUGSTOOLS - THUG WEAPONS PROFESSIONALTOOLS - PROFESSIONAL WEAPONS NUTTERTOOLS - WEIRD WEAPONS PRECIOUSPROTECTION - FULL ARMOR ASPIRINE - FULL HEALTH YOUWONTTAKEMEALIVE - +2 WANTED LEVEL LEAVEMEALONE - 0 WANTED LEVEL APLEASANTDAY - NICE WEATHER ALOVELYDAY - LOVELY WEATHER ABITDRIEG - CLOUDY WEATHER CATSANDDOGS - RAINY WEATHER CANTSEEATHING - MISTY WEATHER PANZER - SPAWN A TANK LIFEISPASSINGMEBY - SPEED UP TIMEFLOW BIGBANG - EXPLODE NEARBY VEHICLES STILLLIKEDRESSINGUP - CHANGE PLAYER SKIN FIGHTFIGHTFIGHT - PEOPLE START FIGHTING NOBODYLIKESME - MAKE PEOPLE FALL WHEN YOU BUMP THEM OURGODGIVENRIGHTTOBEARARMS - EVERYONE HAS WEAPONS ONSPEED - WALK FASTER BOOOOOORING - WALK SLOWE WHEELSAREALLINEED - STRIP CARS (CARS BECOME WHEELS) COMEFLYWITHME - FLIES FLYING AROUND GRIPISEVERYTHING - ??? CHASESTAT - ??? CHICKSWITHGUNS - ??? ICANTTAKEITANYMORE - KILL YOURSELF GREENLIGHT - ALL TRAFFIC LIGHTS TO GREEN MIAMITRAFFIC - TRAFFIC GOES FAST AHAIRDRESSERSCAR - ??? IWANTITPAINTEDBLACK - ??? TRAVELINSTYLE - FLYING CAR THELASTRIDE - SPAWN A CASKET-CAR ROCKANDROLLCAR - SPAWN A LIMOUSINE RUBBISHCAR - SPAWN A GARBAGE TRUCK GETTHEREFAST - SPAWN A SABRE TURBO BETTERTHANWALKING - SPAWN A CADDY LOOKLIKELANCE - LANCE SKIN MYSONISALAWYER - LAWYER SKIN ILOOKLIKEHILARY - HILARY SKIN ROCKANDROLLMAN - ROCK AND ROLL MAN SKIN ONEARMEDBANDIT - ONE ARMED BANDIT SKIN IDONTHAVETHEMONEYSONNY - MAFIOSI SKIN SEAWAYS - ??? LOADSOFLITTLETHINGS - ??? AIRSHIP - ??? FOXYLITTLETHING - MAFIOSI DAUGHTER SKIN WELOVEOURDICK - SCOTTISH SKIN GETTHEREQUICKLY - FAST CAR GETTHEREVERYFASTINDEED - FASTER CAR GETTHEREAMAZINGLYFAST - EVEN FASTER CAR FANNYMAGNET - WOMEN MAGNET CHEATSHAVEBEENCRACKED - BALDGUY SKIN CERTAINDEATH - CIGARRETTE IN MOUTH |
Have fun!
[ Voor 3% gewijzigd door Novah op 10-05-2003 02:21 ]
Ik kreeg daarnet gewoon de sirene aan de praat?Verwijderd schreef op 10 mei 2003 @ 02:16:
[...]
Oké, dan geef ik het op.Ga maar lekker zonder sirene rijden.
Je moet heel snel (en heel kort) op de sirene toets drukken, als de toets te lang is ingedrukt ga je toeteren.
Op dezelfde manier zet je je sirene weer uit
Moet je 1 keer duwen en niet inhouden

Was op PS2 zo 1 keer induwen van knopje sirene aan anders ging hij op claxon duwen.
En ja ZnZ map is groter
Hehe inderdaad Wheelies en stoppies zullen wel stuk kutter zijn zonder analge controller
[ Voor 21% gewijzigd door Albinoraptor op 10-05-2003 02:25 ]
Verwijderd
en draaid ook nog is super in 1024x768x32 op m'n athlon 1600 + 512mb + gf2mx400
Is dus lekker aan die engine geknutseld want GTA3 draaide niet zo lekker
ff wat piccy's: (zit net op eiland 2)

stukkie varen

sjah leuk z'n schans, jammer dat dat bagage karretje niet zo hard gaat

Stukkie vliegen

ff landen

ZZzzz

crossbaan!

ufo'tje...(joh)

Zie je nou wel.. die maanlanding was wel fake..

Een hummertje! staat dus op het terrein van de filmstudio
die heli lijkt me echt gaaf
Verwijderd

een race wheelie

flink remmen
Scoot:

een scoot wheelie

flink remmen
--
Donkere shots, majah (het was tijdelijk niet licht @ gta:vc
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2003 03:37 ]
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Verwijderd

(ging ook goed hard (zoals hij ge-naamd is
---
en waarom speel ik gta @ 640 x 480
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2003 03:51 ]
Verwijderd
sommige zijn al echt ver volgens mij
ik moet nu achter zo'n dief aan die na een achtervolging op t dak in een buggy weg rijd en dan moet je achter m aan op een scootertje \o/
morge maar verder ofzo
of wie weet heb ik na het uitlaten van mn honden toch weer teveel zin om te spelen, helemaal nu ik heb gelezen hoe je dat irritant wegvallende geluid fixed (irriteerde me behoorlijk)
moet wel de hele nacht de pc gaan aanlaten bah bah slaap ik weer slecht maarja
[ Voor 21% gewijzigd door Noedelsupke op 10-05-2003 04:19 ]
PIII 800@804 Mhz
Stukje met de scooter door de stad (640x480 20fps 5,6MB)
In de shopping mall (320x240 20fps 12,7MB)
ff een auto trashen (ala mafia ;) ) (320x240 20fps 1,8MB)
En allemaal met divx 5.0.3 gemaakt.
Ik loop/rijd soms wat beroerd, maar dat komt door de opnemende fraps en omdat ik onder invloed loop/rijd
[ Voor 4% gewijzigd door Kheldar op 10-05-2003 04:30 . Reden: oeps, streepje vergeten ]
Je bent idd onder invloed want je urls werken nietKheldar schreef op 10 May 2003 @ 04:21:
Genoeg screenies, tijd voor wat filmpjes(ze zijn niet echt heel interessant, gewoon ff wat stukjes van nieuwe dingen):
Stukje met de scooter door de stad (640x480 20fps 5,6MB)
In de shopping mall (320x240 20fps 12,7MB)
ff een auto trashen (ala mafia ;) ) (320x240 20fps 1,8MB)
Ik loop/rijd soms wat beroerd, maar dat komt door de opnemende fraps en omdat ik onder invloed loop/rijd.
Nu zouden ze het moeten doen, streepje in de file names vergeten

Distance: 926 ft
Time: 5 seoncds
Nu eerst slaap, morgen verder, tis alweer 5 uur geweest
[ Voor 11% gewijzigd door Novah op 10-05-2003 05:05 ]
ik heb em nu ook
Mooi man, met een peukje in mn bek op de 600 bike door de south point mall
Screen is verloren gegaan na een crash
..::|VDW Pocketbike Racing Team|::..
hoe zit het nu met het spawnen van auto en motors? is dat nog net als in gta3? dat die mooie wagen al weg is voordat je hem hebt kunnen stoppen.
Dit topic is gesloten.