Toon posts:

Links in Internet Explorer refreshen steeds

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
OS = Win2K Server

Probleem: Links in Internet Explorer refreshen steeds....d.w.z. elke twee seconden lijkt het erop dat mijn links in de balk boven je internetpagina steeds worden ververst (niet de evt. mapjes waar de links in staan, alleen de links die in de root van "Links" staan). De pagina ververst niet (blijft gewoon staan).

Alle service-packs heb ik geinstalleerd....ik weet niet meer wanneer het probleem begon (het is mijn server maar, maar het is wel vervelend). Iemand een idee hoe dit op te lossen ?

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

-> SA, zie ook de WOS-Policy :).

[ Voor 7% gewijzigd door blackd op 09-04-2003 10:55 ]

Verwijderd

Topicstarter
Iemand een id ?

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Over welke links heb je het eigenlijk :?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Topicstarter
uhhh......ik bedoel dus de links die je toevoegt in je "favorites"....als je NU begrijpt wat ik bedoel. Je kan die m.b.v. een balkje via "view-toolbars-links" toevoegen boven in je IE scherm. Zo....als dit niet duidelijk is dan weet ik het ook niet meer (zucht !).

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Ow die linkjes .... :+

Heb je niet een of ander IE add-on geinstalleerd (google toolbar oid), die elke keer bezig is?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)

Verwijderd

Topicstarter
Nope....niks exotisch geinstalleerd !
Tis een server.....dus zo clean mogelijk houden....

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2003 19:10 ]

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Heb je al een re-install uitgevoerd van IE? Ik kan ook niks hierover vinden bij MS of MSDN... Je zou kunnen proberen om eerst alle links (tijdelijk) te verwijderen en kijken of IE nog steeds zo gedraagd...

just curious: doet IE het ook in je favourites menu ?

Verwijderd

Topicstarter
BtM909 schreef op 09 april 2003 @ 23:12:
Heb je al een re-install uitgevoerd van IE? Ik kan ook niks hierover vinden bij MS of MSDN... Je zou kunnen proberen om eerst alle links (tijdelijk) te verwijderen en kijken of IE nog steeds zo gedraagd...

just curious: doet IE het ook in je favourites menu ?
Nee....daar doet ie ut niet.

• hightower
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-04-2024
Doen je startmenu en quicklaunchbar dat misschien ook?

Misschien heb je dan namelijk een wat oudere versie van een mcaffee virus scanner geïnstalleerd. Die is dan op dat moment die mappen aan het scannen. Dat probleem heb ik ook wel eens gehad. Het is mij onbekend of andere virus scanners dat ook doen.

specs: Sun Workstation Server Router Laptop

Verwijderd

Topicstarter
Nope....die doen het niet. Maar ik heb wel een ouwe McAfee erop staan (wel geupdate met de laatste engines en virusdefinities....

Maar misschien is dit wel de oorzaak van mijn probleem....alleen ik heb het er niet voor over om een andere virusscanner te installeren....ik moet er maar mee zien leren te leven 8) 8) 8)
Pagina: 1