Voor alle mensen die al een snelle pc hebben en niets te hoeven upgraden
en toch hn spaarcentjes kwijt willen raken.
Wat zijn nu leuke dingetjes om als tweaker/computeraar te hebben naast de gebruikelijk dingen. (bv irda,afstandbediening, usb mobilelader etc etc)
want ik moet namelijk mijn ram ruilen , maar ik krijg me geld niet terug
dus zoek ik iets wat toch wel leuk is voor me pc.
/edit
om te voorkomen dat het een opsomtopic wordt graag eventueel vermelden wat je er mee kan doen en wat het dus eigenlijk uniek maakt.
en een dvdwriter is dus common hardware.
/edit 2
en het is hier dus geen vraag en aanbod .dus regeleingen met me ram vraag ik niet
/edit 3
Jullie begrijpen me denk ik verkeerd. Het gaat dus niet specifiek wat ik terug kan krijgen voor mijn reepje ram. Waarde doet er dus niet toe. Goedkoop of Duur . Als het zeldzaam/vernieuwende hardware is heb ik wel intresse.
graag echt leuke speciale hardware.
had laatst een thumbmouse gezien......iemand die hem ook heeft gezien/gekocht?
best wel een goeie manier design eigenlijk, maar weet niet of het wel fijn werkt
en toch hn spaarcentjes kwijt willen raken.
Wat zijn nu leuke dingetjes om als tweaker/computeraar te hebben naast de gebruikelijk dingen. (bv irda,afstandbediening, usb mobilelader etc etc)
want ik moet namelijk mijn ram ruilen , maar ik krijg me geld niet terug
dus zoek ik iets wat toch wel leuk is voor me pc.
/edit
om te voorkomen dat het een opsomtopic wordt graag eventueel vermelden wat je er mee kan doen en wat het dus eigenlijk uniek maakt.
en een dvdwriter is dus common hardware.
/edit 2
en het is hier dus geen vraag en aanbod .dus regeleingen met me ram vraag ik niet
/edit 3
Jullie begrijpen me denk ik verkeerd. Het gaat dus niet specifiek wat ik terug kan krijgen voor mijn reepje ram. Waarde doet er dus niet toe. Goedkoop of Duur . Als het zeldzaam/vernieuwende hardware is heb ik wel intresse.
graag echt leuke speciale hardware.
had laatst een thumbmouse gezien......iemand die hem ook heeft gezien/gekocht?
best wel een goeie manier design eigenlijk, maar weet niet of het wel fijn werkt
[ Voor 53% gewijzigd door SonyEricsson op 08-04-2003 18:00 ]
is ook wel vet