Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52223

Topicstarter
Deel 1:
[rml][ MP3 speler] DUEX - XP (géén MuVo, maar lijkt erop)[/rml]

edit:
Deel 2!
Wat vinden jullie er van _/-\o_ ?

NIEUWE FOTO'S!:

Afbeeldingslocatie: http://frankstorck.nl/duex/DuexXP003.jpg

Afbeeldingslocatie: http://frankstorck.nl/duex/DuexXP002.jpg
Afbeeldingslocatie: http://frankstorck.nl/duex/DuexXP004.jpg
Afbeeldingslocatie: http://frankstorck.nl/duex/DuexXP005.jpg
Afbeeldingslocatie: http://frankstorck.nl/duex/DuexXP006.jpg
O+ O+ O+ O+ O+ O+

Afbeeldingslocatie: http://frankstorck.nl/duex/DuexXP012.jpg
Bedankt tjetta voor het lenen van je plaatjes :)

Specificaties

Categorie Item
Specificatie
Audio
Kanalen
stereo(L+R)
Frequentie Range
20Hz ~ 20KHz
Hoofdtelefoon Output
5mW(L) + 5mW(R) op max-volume
S/N Ratio
85dB
Connectoren
(LCD)
Koptelefoonuitgang
3.5mm
3 polig
USB
Standaard USB!!
LCD
Grafisch LCD FSTN-type met icoontjes en EL-backlight :9~
File Support
File Type
MPEG
1/2 Layer 3 en WMA
Bit Rate
8Kbps ~ 320Kbps en VBR
Tag ID3 Tag
Power
Batterij1.5V - AAA (12 uur!)
Algemeen
Afmetingen
95(W) X 30(L) X 22(H)mm
Gewicht
33g (Exclusief Batterij)
LCD Groot Grafische LCD-display op speler dat ondersteunt: ID3
Data overdracht1-4 Mbps
Intern flashgeheugen128MB
OSMS Windows 98SE/ME/2000/XP
MateriaalRVS, plastic
KleurCombinatie Blauw/RVS

edit:

Prijs: € 139,-- Alles inc.

Link: http://www.mmport.nl/shop/duex/xp.html

Jullie mening graag

edit:
Deel 2!

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 52223 op 17-03-2003 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:44

Geckoo

Good news, everyone!

Kunnen de mensen die spijt er van hebben dat ze em hebben gekocht ze niet verkopen aan mij? :9
oh en waarom zijn jullie er ontevreden over?

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Geckoo schreef op 17 maart 2003 @ 11:28:
Kunnen de mensen die spijt er van hebben dat ze em hebben gekocht ze niet verkopen aan mij? :9
oh en waarom zijn jullie er ontevreden over?
:) Ik moet toegeven dat ik negatief heb gestemd 3 weken terug. Maar nu ik een nieuwe heb, stem ik graag positief (dat kan niet meer) omdat hij nu maar één keer is vastgelopen in 3 weken (afkloppen!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

1 klein vraagje. (Misschien staat het ergens in dit topic maar ik heb gecontrolled-f'ed op een paar keywords maar neist gevonden.)

Bij mij knippert de naam van het mp3tje soms. Dit varieert van mp3 tot mp3.
Heeft dit te maken met de ID3 Tag :?

En is het ook mogelijk om een continue shuffle aan te zetten?
De optie shuffle is er wel een ook de optie repaet, maar ik wil een reapeated shuffle :P

En is er nog een firmware update te krijgen :?

* Atlas heeft BTW een MP 302 :D

En nog een vraagje:
Op het moment dat ik de hold-knop heb omgezet (naar hold dus :p) dan kan ik mijn duex xp gewoon nog aanzetten. Is dit normaal :?

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bender
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-06 19:44
Wat ik me afvraag is dat er eerst heel veel mensen tevreden mee zijn..
en dat het nu ineens terugkomt dat er veel mensen spijt van hebben.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

alexandervisser schreef op 17 March 2003 @ 15:16:...............

En nog een vraagje:
Op het moment dat ik de hold-knop heb omgezet (naar hold dus :p) dan kan ik mijn duex xp gewoon nog aanzetten. Is dit normaal :?
ik weet wel dat dat hoort met die hold knop, dat heb ik ergens gelezen

[ Voor 57% gewijzigd door _ferry_ op 17-03-2003 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7094

tis bijna de helft van de gebruikers die er niet tevreden mee is, dat vind ik toch wel veel, denk dat ik maar voor een andere ga

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten
  • Niet online
alexandervisser schreef op 17 March 2003 @ 15:16:
1 klein vraagje. (Misschien staat het ergens in dit topic maar ik heb gecontrolled-f'ed op een paar keywords maar neist gevonden.)

En is het ook mogelijk om een continue shuffle aan te zetten?
De optie shuffle is er wel een ook de optie repaet, maar ik wil een reapeated shuffle :P

En is er nog een firmware update te krijgen :?

* Maarten heeft BTW een MP 302 :D

En nog een vraagje:
het was 1 klein vraagje :/ :+

maar naar mijn weten is er nog geen firmware, op de site staat niets...

bevalt ie wel :? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

ik heb hem zondag besteld, dus hopelijk komt hij nog vandaag binnen, zou ik echt wel :p vinden. aleen is de pakkettenboer nog niet geweest, ook geen briefje ofzo toen ik weg was. dus ik wacht gespannen af..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59809

ik heb net de software nog eens van die unitech koreaanse site geplukt. Heb nu een nieuwe versie van die software dan meegeleverd. Tis een firmware update!

Het upgrade programmaatje zegt "Upgrade version 2.003" ofzow. Alleen die update wil t bij mij onder win2k nog niet doen (connect mp3 device zegt ie, dan sluit t update progje weer) dus weet niet of en hoe t werkt... Op www.mp-3.co.kr kun je , als je op da plaatje van die floppy klikt software voor duex xp downloaden. Het is niet die manager, alleen die format tool en een update tool. Met dus een nieuwere firmware erin denk ik! Ik ga nog ff verder prutsen, hoop dat t werken gaat!

Nog even voor de duidelijkheid, in de speler zit nu firmware 2.105. Deze software zegt versie 2.300 in zich te hebben. WAAROM WERKT MIJN UPDATE DING INEESN NIET |:( :? :X :'( Doen bij iemand die stmp3update.exe en stusbmscupdate.exe van de originele cd t wel? bij mij ook niet...

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 59809 op 18-03-2003 23:11 . Reden: goeie site ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bender
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-06 19:44
Als zoveel mensen re trouwens ontevreden over zijn,
wil iemand ' dan niet aan mij verkopen voor een goede prijs..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61937

Anoniem: 59809 schreef op 18 maart 2003 @ 22:59:
Nog even voor de duidelijkheid, in de speler zit nu firmware 2.105. Deze software zegt versie 2.300 in zich te hebben. WAAROM WERKT MIJN UPDATE DING INEESN NIET |:( :? :X :'( Doen bij iemand die stmp3update.exe en stusbmscupdate.exe van de originele cd t wel? bij mij ook niet...
Dat er in die speler 2.105 zit geloof ik niet want als je het update programmaatje goed leest zie je dat dat verschillende versies zijn die hij kan installeren. Ik heb zo'n flauw vermoeden dat het updaten alleen mogelijk kan zijn op een win98 bak. Ik heb namelijk die nieuwe software gedownload waar je het over had en die geinstalleerd. toen heb ik in de devicemanager even de nieuwe drivers geinstalleerd voor de Duex XP (die spontaan dan van naam veranderd) en dan krijg ik te zien dat hij niet meer te openen is door het systeem. Dus dat zijn misschien win98 drivers of zo :?
Daarnaast zag ik dat de update programmaatjes (van cd en gedownload) allebei beschikken over 2.300 met als bootmanager 0.006, player 2.105, recovery 0.009 en resource 2.105.
Dus mijns inziens is er niets veranderd. En voor de duidelijkheid: Ik krijg ze ook niet goed werkend waarschijnlijk omdat de Duex XP eerst in de device manager moet worden aangemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

ik heb hem binne!!!!!!!!!! hulde aan mp3 spelers.nl ;) echt leuk dingetje, opnemen gaat wel effe een stuk sneller dan met me mini disc ;) en het geluid is prima, en kan harder dan met me mini disc.

en dus meteen maar effe gestemd in de poll dat ik er erg blij mee ben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16223

alexandervisser schreef op 17 March 2003 @ 15:16:
Dit heeft er mee te maken dat dat MP3tje een variabele bitrate heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 61937 schreef op 19 March 2003 @ 13:25:
[...]

Dat er in die speler 2.105 zit geloof ik niet want als je het update programmaatje goed leest zie je dat dat verschillende versies zijn die hij kan installeren. Ik heb zo'n flauw vermoeden dat het updaten alleen mogelijk kan zijn op een win98 bak. Ik heb namelijk die nieuwe software gedownload waar je het over had en die geinstalleerd. toen heb ik in de devicemanager even de nieuwe drivers geinstalleerd voor de Duex XP (die spontaan dan van naam veranderd) en dan krijg ik te zien dat hij niet meer te openen is door het systeem. Dus dat zijn misschien win98 drivers of zo :?
Daarnaast zag ik dat de update programmaatjes (van cd en gedownload) allebei beschikken over 2.300 met als bootmanager 0.006, player 2.105, recovery 0.009 en resource 2.105.
Dus mijns inziens is er niets veranderd. En voor de duidelijkheid: Ik krijg ze ook niet goed werkend waarschijnlijk omdat de Duex XP eerst in de device manager moet worden aangemaakt.
Dus denk ik toch dat het mogelijk is om die software te updaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 52223 schreef op 19 March 2003 @ 20:02:
[...]
Dus denk ik toch dat het mogelijk is om die software te updaten
Goede programmeur op tweakers? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

zo, eens kijken of ie er morgen zin in heeft op school, ik ga daar de computer eens volgooien met spul :) , want de pendrive functie is daar best handig voor. vind aleen de A-B functie wat onnodig, maar wel leuk

[ Voor 34% gewijzigd door _ferry_ op 19-03-2003 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avenger84
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-06 19:11
Ik heb hem net terug van mp3cdspeler.nl. Gerepareerd zeggen ze.
Ik vraag me af wat er gerepareerd is dan, want deze dingen hebben garantie.
Als ze hem openschroeven (waar ze toch niks aan hebben, want het is micro electronica en het ding heeft een software probleem) dan vervalt de garantie.

Jammer dat ze er geen reparatie raport bij gedaan hebben. Ik kan me namelijk ook niet voorstellen dat ze hem in die korte tijd opgestuurd hebben om garantie te claimen bij unitecht of een andere leverancier.

Ik denk dat ik ze toch nog een email stuur om te vragen wat er mee gebeurt is.
Vond het namelijk nogal tegenvallen dat ik geen tegoedbon kon krijgen.
Dan had ik gewoon een duurdere speler bij ze gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nikao
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-02-2022
-Avenger- schreef op 20 maart 2003 @ 08:25:
Ik heb hem net terug van mp3cdspeler.nl. Gerepareerd zeggen ze.
Ik vraag me af wat er gerepareerd is dan, want deze dingen hebben garantie.
Als ze hem openschroeven (waar ze toch niks aan hebben, want het is micro electronica en het ding heeft een software probleem) dan vervalt de garantie.

Jammer dat ze er geen reparatie raport bij gedaan hebben. Ik kan me namelijk ook niet voorstellen dat ze hem in die korte tijd opgestuurd hebben om garantie te claimen bij unitecht of een andere leverancier.

Ik denk dat ik ze toch nog een email stuur om te vragen wat er mee gebeurt is.
Vond het namelijk nogal tegenvallen dat ik geen tegoedbon kon krijgen.
Dan had ik gewoon een duurdere speler bij ze gekocht.
vreemd dat ze daar niet aan doen inderdaad.. meeste winkels werken wel met tegoed bonnen.. want wat maakt hun het nou uit.. je besteedt het geld uiteindelijk toch bij hen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20-06 16:12

FlashBang

Hoi.

'k heb een nieuwe PC binnen gekregen dus ik denk dat ik dit mooie dingetje ook maar bestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

nikao schreef op 20 maart 2003 @ 08:46:
[...]

vreemd dat ze daar niet aan doen inderdaad.. meeste winkels werken wel met tegoed bonnen.. want wat maakt hun het nou uit.. je besteedt het geld uiteindelijk toch bij hen :)
ach, alsof het uitmaakt of ze hem nou repareren of vervangen????

en als je denk had gevraagd of je met bijbetaling een duurdere kon kopen kon dat denk wel( IMHO)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

hmm, wie weet hoe ik dit weer werkend krijg?:

als ik hem aanzet staat de backlite standaard uit, dit nadat ik hem geformatteerd heb, maar telkens als ik hem aanzet staat hij weer uit, niet echt handig dus :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiscaer
  • Laatst online: 12:01
Eerst alle instellingen correct invoeren, dan de settings.dat (op je speler) kopieren naar de harde schijf. Nadat je een format hebt gedaan, de gebackupte settings.dat weer op de speler zetten. Dit werkt in ieder geval goed bij mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nikao
brr.. ding blijft veel problemen geven dus? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
_ferry_ schreef op 22 March 2003 @ 18:01:
hmm, wie weet hoe ik dit weer werkend krijg?:

als ik hem aanzet staat de backlite standaard uit, dit nadat ik hem geformatteerd heb, maar telkens als ik hem aanzet staat hij weer uit, niet echt handig dus :(
Dan heb je hem niet goed geformatteerd :+

Heb je het gedaan met het bijgeleverde programma'tje? Die maakt een goede settings.dat aan, waar alle info in wordt op geslagen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Trouwens, er was een manier om achter de versie van je firmware te komen! (iets met 3x volume of zo indrukken en dan nog wat) maar ik weet dus niet hoe... Ben benieuwd. Als we hier nu eens de firmware posten, en de aanschaf datum, weten we misschien meer :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

ok, ik heb hem weer effe geformat, en nu doet ie het wel gewoon jah, best raar eigenlijk maarjah....

btw, op school kan ik hem niet veilig verwijderen (beperkte instellingen enzo voor leerlingen) maar ik deed nu de comp. gewoon afsluiten, en dat vond ie wel ok, maar toch eens vragen aan de systeembeheerder offie dat ken aanzetten, want dat je geen pendrive ken gebruiken op school vind ik best stom, omdat je toch veel data moet uitwisselen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50425

bij mij is die nog steeds kap0t :(
(plug voor oordopjes is op de een of andere manier gaar, als ik de mp3 speler in mijn broekzak heb valt bij elke beweging me rechter oortje uit (veel andere oordopjes getest ligt echt aan de mp3 speler) als ik de oordopjes gebruik die er bij zaten (&^%#@% geluid, maar kan nog net) dan heb ik er niet zoveel last van.

Ik kan hem wel terug sturen, maar ik stel het steeds uit omdat ik echt niet zonder muziek kan in de bus en op school :)

Ik wacht wel weer even totdat me stage is afgerond (schilt 2uur reizen per dag)
en vakantie ofzo. vind hem voor de rest heerlijk werken,

ben er zelfs een programmatje voor aan het schrijven zodat ik makkelijk kan kopieren van me linux-desktop bak naar mp3 speler, ook meteen mp3tags kunnen zien enzo. in Linux kan ik namelijk niet makkelijk slepen van ene naar andere browser, want hij pakt bij die 8.3 filenotatie niet zoals in windows (in windows doet ie bij langere die ~n erachter, in linux kapt ie het gewoon af, dat betekend dus dat als je er meerdere nummers van 1 band op zet hij steeds het vorige nummer overschrijft

Nightwish - Dead Boys Poem.mp3 --> Nightwis.mp3
Nightwish - Kin Slayer.mp3 --> Nightwis.mp3 (overschrijft vorige)

maar voorderest werkt ie wel makkelijk in linux :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik heb het! ...denk ik

Ik ben denk uit waarom het geheugen gaar wordt van die mp3 speler, ik denk dat het komt omdat je in een erg droge ruimte bent, waar snel statische electriciteit wordt opgewekt.

TIjdens mijn stage zat ik vaak in de server ruimte, met een luchtvochtigheid van nou, 10% of zo, zeer laag dus. Nu vraag ik me af of dat effect heeft op de speler.

Dus: iedereen waarvan z'n geheugen ook gaar was / is, geef eens aan in welke ruimte je vaak bent! Dan gaan we eens ff kijken waardoor dat geheugen brak wordt / is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solomon
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-06 00:38
Jeey, ik heb net de mscupdate.exe op een win98 systeem gedaan, dat werkte perfect, en de nieuwe firmware zit er op!!

Ik ben nu bewust het ding aan het misbruiken (uit USB rukken zonder veilig verwijderen enzo) en hij werkt nog steeds super, settings.dat is ook nog in orde 8-) ) :) :D

[edit]

WTF, de volume knop werkt ineens andersom :?

+ werkt als -
en - werkt als + :D

[ Voor 15% gewijzigd door Solomon op 04-04-2003 20:37 ]

V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Venkeroz schreef op 04 April 2003 @ 20:34:
Jeey, ik heb net de mscupdate.exe op een win98 systeem gedaan, dat werkte perfect, en de nieuwe firmware zit er op!!
Nieuwe firmware? Waar haal je die vandaan? Heb je een linkje...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaduw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

schaduw

schaduw

Venkeroz schreef op 04 april 2003 @ 20:34:

Ik ben nu bewust het ding aan het misbruiken (uit USB rukken zonder veilig verwijderen enzo) en hij werkt nog steeds super, settings.dat is ook nog in orde 8-) ) :) :D

[edit]

WTF, de volume knop werkt ineens andersom :?

+ werkt als -
en - werkt als + :D
ik heb dat ook gedaan (ergens in januari), hij is nog geen enkele keer gecrashed!
maar inderdaad, de volumeknopjes zitten omgekeerd...
maar toch klopt het niet helemaal;
eigenlijk zou er een losse flashfile bij moeten zitten, bij deze zat 'ie bij/in het programma. ook waren niet alle versienummers nieuwer dan de huidige, maar ik had de gok toen maar gewaagd. Ik weet niet of hij daarvoor ook crashte, want ik had m net nieuw gekregen nadat ik de eerste had teruggestuurd (naar mp3cdspeler). Dus ik weet niet of het door deze update komt dat hij niet meer crasht, of gewoon dat de eerste kapot was...
maarja, it works deliciously!

cybermeer;
kijk eens wat verder naar boven naar:
Majin__Vegeta - Tuesday 18 March 2003 22:59

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solomon
Och, die volumeknopjes, dat vind ik niet erg :) Ik ben allang blij dattie niet meer crasht, ik durf hem nu ook echt als memorystick te gebruiken, dus in andere computers duwen enzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

schaduw schreef op 05 april 2003 @ 12:58:
[...]
cybermeer;
kijk eens wat verder naar boven naar:
Majin__Vegeta - Tuesday 18 March 2003 22:59
Dank je wel, is die post er dan toch bij het lezen doorheen geglipt, sorry.
Mijn Koreaans is alleen niet al te best en ook de uitleg van Majin__Vegeta is niet super. Kan iemand mij een beetje de weg wijzen, of het programma mailen? Als tegenprestatie wil ik hem wel ff hosten op een site en de link hier posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaduw
  • Niet online

schaduw

schaduw

http://www.mp-3.co.kr/boa...&desc=asc&no=23&filenum=1

of

http://www.mp-3.co.kr/boa...&desc=asc&no=21&filenum=1

ff allebei proberen..

uitleg: klik op de site in het menu op de floppydisc en dan op de bovenste optie in het linkermenu (je kan onder in explorer in het engels zien waar de links naartoe verwijzen, de bovenste is dus 'install'!)

edit: volgens mij werken de links niet echt, dus doe het maar via de uitleg
www.mp-3.co.kr

[ Voor 15% gewijzigd door schaduw op 05-04-2003 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hmmz ik zal ook eens 98 op een oude bak pleuren, wel een krom gedoe hoor. Welke idioot verzint dat, dat je alleen win98 kan gebruiken?? Wie gebruikt dat nu nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaduw
  • Niet online

schaduw

schaduw

bij de eerste (crashende) duex kon ik de programma's wel onder XP draaien, bij deze niet :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35069

al wat meer progress? ik kon die software wel downen maar niet aan de praat te krijgen onder xp en natuurlijk nergens meer een win98 systeem online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hmm onder win98 gaat het inderdaad heel vlug. Software installen, ding erin dan herkend ie een rijtje drivers en updaten maar :Y) :Y)

Firmware versie 3.402 ofzoiets ipv 3.002 zegt hij. Ik heb hem ook even misbruikt, zonder veilig verwijderen dr uit halen en dr weer in, etc. maar hij draait nog steeds als een trein. :7

Alleen vol+ en vol- omgedraaid 8)7 maar who gives a sh*t :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-04 18:21
hmm...dat ding is dus absoluut niet foutloos...jammer

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Klinkt mij toch alsof dankzij deze firmware updates de problemen die er waren met formateren na onveilig verwijderen weg zijn, en dat was het grootste probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

armageddon_2k1 schreef op 06 april 2003 @ 23:13:
hmm...dat ding is dus absoluut niet foutloos...jammer
Wat bedoel je? Die firmware update? Want op het feit dat je er win98 voor nodig hebt na, werkt het prima. En na de update loopt de duex als een speeer; geen errors whatsoever.
Anoniem: 7094 schreef op 06 april 2003 @ 23:52:
Klinkt mij toch alsof dankzij deze firmware updates de problemen die er waren met formateren na onveilig verwijderen weg zijn, en dat was het grootste probleem
exact:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solomon
Yep, hij werk echt super nu :) Ik wist wel dat ze het zouden kunnen fixen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Venkeroz schreef op 07 April 2003 @ 07:34:
Yep, hij werk echt super nu :) Ik wist wel dat ze het zouden kunnen fixen :)
Zijn er meer dingen die geupdate zijn naast het onveilig vrijen met de pc? Bijv. het flikkerende schermpje etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Niet online

Atlas

Is het probleem van de hold-knop nu eindelijk opgelost. Want dat is zo irritant.

Waar si die hold-knop dan eigenlijk voor :P

You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52223 schreef op 07 april 2003 @ 17:51:
[...]
Zijn er meer dingen die geupdate zijn naast het onveilig vrijen met de pc? Bijv. het flikkerende schermpje etc?
Net even zitten kijken, maar ik zag nog steeds een "flikkerend nummer" voorbijkomen. Blijft raar hoor, de ene keer flikkerd de titel van het nummer, de andere keer weer niet |:( . Maar goed, boeit me niet zo veel, duex zit toch in mn jaszak :).
alexandervisser schreef op 07 April 2003 @ 20:34:
Is het probleem van de hold-knop nu eindelijk opgelost. Want dat is zo irritant.

Waar si die hold-knop dan eigenlijk voor :P
Nog steeds gaat het ding gewoon aan als de hold knop aan is. jammer. ;(

Maar wat niet is kan nog komen natuurlijk. Ik vind het in ieder geval kicke dat er zo'n update is; dit geeft wel aan dat er toch ergens iemand bezig is met het verfijnen en updaten van het apparaatje. Mischien over een maand wel een nieuwe update dus (8>

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 59809 op 07-04-2003 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Tja, nu nog een 98 bak zien te vinden... Iemand?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

vmware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-06 22:27

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

is het probleem van de verdwijnende instellingen nu ook opgelost met die nieuwe firmware?

Mijn broertje had weer 's lopen spelen, en nu wassie vastgelopen, onveilig gevreeën die Duex ;) had ie op Google gezocht, kwam er een link naar 't topique van ons hiero. Hij kijken en opvolgen wat ie moest doen, maar hij had dus alleen de settings.dat verwijderd. Nu heeft die pruts0r een nieuwe lege settings.dat aangemaakt :( en iets gedaan waardoor er telkens ali.mp3 op de duex komt, telkens 0 b. maar hij komt elke keer :(

Stomme broertjes! :(

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solomon
zwahiel schreef op 08 april 2003 @ 01:12:
is het probleem van de verdwijnende instellingen nu ook opgelost met die nieuwe firmware?

Mijn broertje had weer 's lopen spelen, en nu wassie vastgelopen, onveilig gevreeën die Duex ;) had ie op Google gezocht, kwam er een link naar 't topique van ons hiero. Hij kijken en opvolgen wat ie moest doen, maar hij had dus alleen de settings.dat verwijderd. Nu heeft die pruts0r een nieuwe lege settings.dat aangemaakt :( en iets gedaan waardoor er telkens ali.mp3 op de duex komt, telkens 0 b. maar hij komt elke keer :(

Stomme broertjes! :(
Had ik ook wel eens :) Maar na een format + lege settings.dat is het te fixen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Hoe kan ik nou via de DUEX zelf (toetsen combie's) achter de virmware versie komen op mijn du(r)exje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shyne
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20-06 20:56
Anoniem: 52223 schreef op 08 april 2003 @ 20:06:
Hoe kan ik nou via de DUEX zelf (toetsen combie's) achter de virmware versie komen op mijn du(r)exje?
Zie je niet de firmware versie tijdens het opstarten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52223 schreef op 08 April 2003 @ 20:06:
Deze?
meSmooth schreef op 26 January 2003 @ 21:44:

Ik weet niet of dit al eerder ondekt was maar ik heb een of ander vaag geheim menuutje in mn speler ondekt. Druk maar eens 2x met 1 sec. interval op de playknop als de speler uit staat, en daarna 2x op de + volume knop. Dan krijg je een vaag schermpje met MP3 en een hoop cijfers, zoeist ongeveer:

MP3_1389843938_94599454

Als je dan were op play drukt klijg je allemaal letters, die oplichten wanneer je een knop op de duex indrukt..

Iemand een ID wat je hiermee kan???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Nadat je die firmware ziet, kun je alle knopjes testen...

Trouwens waarom gaat bij mij de Duex wel aan als ik 'm op hold heb staan, je kunt niets doen en na 10 seconden gaat ie weer uit, zonder backlight. Bij mij werkt die hold goed hoor...

ff kijken welke firmware dat ik heb mp300_0807_007

RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solomon
zwahiel schreef op 08 april 2003 @ 22:42:
Nadat je die firmware ziet, kun je alle knopjes testen...

Trouwens waarom gaat bij mij de Duex wel aan als ik 'm op hold heb staan, je kunt niets doen en na 10 seconden gaat ie weer uit, zonder backlight. Bij mij werkt die hold goed hoor...

ff kijken welke firmware dat ik heb mp300_0807_007
Is een tijdje geleden ook al over gepraat, de hold functie werkt niet bij het aanzetten van het ding :) Dit is denk ik om misverstanden te voorkomen. Zo heb ik m'n discman eens helemaal opengeschroefd omdat ik dacht dattie kapot was, terwijl hij op de hold-functie stond :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Venkeroz schreef op 09 April 2003 @ 07:49:
[...]

Is een tijdje geleden ook al over gepraat, de hold functie werkt niet bij het aanzetten van het ding :) Dit is denk ik om misverstanden te voorkomen. Zo heb ik m'n discman eens helemaal opengeschroefd omdat ik dacht dattie kapot was, terwijl hij op de hold-functie stond :D
ja maar dat is 't 'm nou juist, hier werkt ie wel! :)
Hij gaat dan na 10 seconden namelijk weer uit, en je kunt niets doen, komt er HOLD KEY in beeld te staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mijn nummertje is : MP304_0728_001, ik heb de firmware update gedaan, dus de volume+ knop is de volume- knop geworden, ook voor het trucje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54924

De mijne was frontaal vastgelopen ging niet meer aan of uit en werd niet meer herkend. Heb hem maar naar mijn vriendin in Amerika gestuurd ze werkt heel toevallig bij het bedrijf waar ik hem heb gekocht :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 54924 schreef op 09 April 2003 @ 12:48:
De mijne was frontaal vastgelopen ging niet meer aan of uit en werd niet meer herkend. Heb hem maar naar mijn vriendin in Amerika gestuurd ze werkt heel toevallig bij het bedrijf waar ik hem heb gekocht :D
Dat bedrijf zit helemaal niet in Amerika :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
aaaaaaaaa mijn sluitel heeft bij mijn mp3 speler gezeten, en nu zitten er 100e krasjes op :'(

Versie:
MP300_0807_001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54924

Waar ik hem heb gekocht wel was op Cebit en hij heeft geen naam maar is gekocht bij JMTEK een Amerikaans bedrijf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WackyWindsurfer
  • Laatst online: 13:18

WackyWindsurfer

No wind... no fun!

Wanneer ik onder W98 probeer de firmware te updaten, krijg ik steeds de melding: could not find DSP-file.

Ik heb het probleem dat regelmatig het linker-kanaal lijkt weg te vallen (soort drop-outs). Het komt soms wel, soms niet voor met dezelfde muziek op het apparaat.

De lol begint er een beetje af te gaan zo! Iemand ook last van dit verschijnsel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meSmooth
  • Laatst online: 11-05-2020
Ik hoop dat er binnenkort ook zo'n nette update komt als degene die voor de I-bead 100 is uitgekomen.

Wat ik graag verandert zie is:

- Als hij op hold staat moet hij gewoon uit blijven, punt uit.
- Map optie, zit geloof ik in de nieuwe firmware update van de I- Bead
- Sneller switchen tussen nummers (moet kunnen volges mij)
- Tijdens het afspelen het nummer van het MP3tje aangeven, nu moet je eerst nog op puaze drukken voordat je het ziet.

Voor de rest is het gewoon een rete-goed product. Hij is bij mij pas 1 X blijven hangen... ik draai nogsteeds de "oude" firmware naar volle tevredenheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeCool
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-02 10:56
Sluit me volledig aan bij meSmooth...Alleen boeit die mapoptie me weinig. Gebruik dat ding overal voor en trek hem dikwijls op "onofficiele wijze " uit de usbpoort. Nix aan het handje. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17-06 12:28

Flappiewappie

Hier nog meer

Ik wil ook zon ding kopen, maar nu staat overal dat dingen het niet doen, maar verderop staat dat het weer opgelost kan worden :?

zou iemand mij kunnen vertellen wat er nou precies mis is met zon Duex XP als je hem nieuw koopt?

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie

Flappiewappie

Hier nog meer

Is dit topic dood ofzo? zo oud is die speler toch niet :)

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nikao
loopt vaak vast wat ik zo lees... en alleen maar een 128mb versie?.. maar jah.. hijs wel goedkoop... (toch zou ik wat meer geld uitgeven en voor de I-Bead gaan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Weer een hoop vragen!

Nou, mensen, ik zat bij de eerste lading Duex'jes. Dat was dus duidelijk (of het ligt aan mij) een verotte lading. Inmiddels heb ik al een tijdje een nieuwe duex, en hij is niet één keer vastgelopen!

Kijk, er zijn een paar kleine nadeeltjes, zoals die holdknop etc. Maar daar valt echt heel goed mee te leven!

Ik gebruik mijn duex nu lekker, zonder problemen, en NU kan ik jullie dat spelertje echt aanbevelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
- Vraag en aanbod hoort hier niet thuis. Daarvoor is http://www.tweakers.net/aanbod -

[ Voor 79% gewijzigd door Twynn op 12-04-2003 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie

Flappiewappie

Hier nog meer

Zie reactie hierboven. Geen V&A

[ Voor 91% gewijzigd door Twynn op 12-04-2003 14:24 ]

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Niet online

Atlas

Wie heeft er nog meer problemen met de shuffle?
Althans problemen. Hij speelt steeds dezelfde set nummers achter elkaar af.

Lekkere shuffle 8)7

[ Voor 51% gewijzigd door Atlas op 12-04-2003 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-06 16:10

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Tjeezus, ik hoor alleen maar negatieve dingen over dat ding! Volgens mij zuigt die software in en voor die MP3-speler nogal of zie ik dat verkeerd? Voor mij in ieder geval niet zo'n buggy apparaat misschien dat ik es een I-bead ga halen...

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-06 21:58

Teun

Was YoMaN

Die bestaat niet hoor. Een VBR mp3 draaien en de problemen beginnen. Ik had er laatst een hier die niet een meer met de 'orginele' drivers werkte. Die kon je gewoon niet meer werkend aan de computer hangen. Maarja hij is niet van mij :D

[ Voor 20% gewijzigd door Teun op 12-04-2003 15:58 ]

----~----~<{ Join [DPC]Division Brabant!! }>~----~-----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
--MeAngry-- schreef op 12 April 2003 @ 13:14:
Tjeezus, ik hoor alleen maar negatieve dingen over dat ding! Volgens mij zuigt die software in en voor die MP3-speler nogal of zie ik dat verkeerd? Voor mij in ieder geval niet zo'n buggy apparaat misschien dat ik es een I-bead ga halen...
Quote van me zelf:
Weer een hoop vragen!

Nou, mensen, ik zat bij de eerste lading Duex'jes. Dat was dus duidelijk (of het ligt aan mij) een verotte lading. Inmiddels heb ik al een tijdje een nieuwe duex, en hij is niet één keer vastgelopen!

Kijk, er zijn een paar kleine nadeeltjes, zoals die holdknop etc. Maar daar valt echt heel goed mee te leven!

Ik gebruik mijn duex nu lekker, zonder problemen, en NU kan ik jullie dat spelertje echt aanbevelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie

Flappiewappie

Hier nog meer

Anoniem: 52223 schreef op 12 April 2003 @ 14:02:
[...]
Quote van me zelf:
[...]
het was dus eigenlijk 1 lading, die een beetje minder was? dus als ik nu er eentje bij mp3speler.com koop, krijg ik wel een goede? :?

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Flappiewappie schreef op 12 April 2003 @ 16:03:
[...]

het was dus eigenlijk 1 lading, die een beetje minder was? dus als ik nu er eentje bij mp3speler.com koop, krijg ik wel een goede? :?
wat denk je zelf!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Niet online
YoMaN schreef op 12 April 2003 @ 13:56:
[...]

Die bestaat niet hoor. Een VBR mp3 draaien en de problemen beginnen. Ik had er laatst een hier die niet een meer met de 'orginele' drivers werkte. Die kon je gewoon niet meer werkend aan de computer hangen. Maarja hij is niet van mij :D
Ik rip al mijn cd's in VBR lame en nooit problemen.. er zijn alleen op Kazaa soms mp3s te vinden die minder goed schijnen te zijn, maar bij mij kwamen de problemen doordat ik hem een paar keer met een lege batterij in mijn PC deed.. dat vond ie niet zo leuk. Maarja toen gewoon geformatteerd en geen problemen meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie

Flappiewappie

Hier nog meer

misschien hebben ze 1 grote lading gekocht, en dat ze daar nog steeds spelers verkopen uit de 1ste lading, geen idee dus :?

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Neuh, die duex is pasgeleden nog een keer uitverkcoht geweest, begin april is nog een nieuwe lading bij mp3speler.nl binnengekomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Flappiewappie schreef op 12 April 2003 @ 17:29:
[...]

misschien hebben ze 1 grote lading gekocht, en dat ze daar nog steeds spelers verkopen uit de 1ste lading, geen idee dus :?
ja ok, botte reply van mij, maar als je 't topique doorgelezen had (deel 1) zag je dat ze al eens uitverkocht waren, en dat ze aan het wachten waren op een nieuwe lading van de fabriek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

ik heb af en toe het idee dat hij gevoelig is voor statishe electrishit, want in mijn jas (nylon ofzo) wil hij wel eens een korte stilte geven, net 1 bastroontje ofzo zeg maar, en in mijn broek heb ik daar weer geen last van, het is geen draadbreukje ofzo, en het gebeurt ook maar zelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie

Flappiewappie

Hier nog meer

als jullie zouden moeten kiezen tussen deze (de mp-302) en de 1 generatie oudere mp-304 welke zouden jullie dan kiezen, en waarom?

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solomon
Flappiewappie schreef op 16 April 2003 @ 16:38:
als jullie zouden moeten kiezen tussen deze (de mp-302) en de 1 generatie oudere mp-304 welke zouden jullie dan kiezen, en waarom?
MP302, meer opties, nieuwe, gewoon beter 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6193

Hmm, nog geen manier om hem te flashen met xp? Werkt compatible-mode ook niet?

BTW, ik heb nog steeds 1tje van de eerste lading. Was maar 2x vastgelopen, maar dat kwam omdat ik een paar bestanden had gewist (hidden files, staan bij mij zichtbaar)!
Oh ja, en nooit formatten/defraggen via windows, staat nl. ruimte apart gereserveerd...ik denk voor bios/firmware, want daarna deed 'ie het niet meer +)

Oh ja, van mij mag er nog wel een playlist optie komen, elk nummer stuk voor stuk kopieren om een volgorde te krijgen is best irri.

Dat sommige bestanden knipperen is volgens mij omdat ze een id3-tag missen, krijg je knipperend de bestandsnaam te zien!

Voordeel van de Deux XP boven die i-Bead 100:
Hoe wou je hem opladen als je op vakantie bent? Continu je laptop mee slepen?

Ik ben er wel tevreden mee, helaas dat m'n kop-telefoontjes kaduuk zijn, en ik niet echt goede kon vinden in de stad (halen ze allemaal bij dezelfde groothandel oid? Maar 6 modellen ofzo |:( )
Nou ja, nog maar eens verder kijken. Die Seinheisers (wat was het ook al weer?) waren toch erg goed? mx-400 (oid) had zelfs een vol-schuifje...toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Anoniem: 6193 schreef op 16 April 2003 @ 19:56:
Nou ja, nog maar eens verder kijken. Die Seinheisers (wat was het ook al weer?) waren toch erg goed? mx-400 (oid) had zelfs een vol-schuifje...toch?
Das de 500 volgens mij :)
De 300 en 400 hebben t niet, dacht ik..

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solomon
Sennheiser was het ;)

Kan niemand een proggie in elkaar zetten waarmee je volgens een playlist bestanden naar je duex kunt kopieren, en bijvoorbeeld meteen de ID3 tags kunt editten? Ik kan niet kopieren :X Maar dit lijkt met niet zo ont-zet-tend ingewikkeld, of mis ik iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie

Flappiewappie

Hier nog meer

Anoniem: 6193 schreef op 16 April 2003 @ 19:56:

..knip..

www.dixons.nl kan je ze kopen, dus zoek de dixons die het dichts bij jou is, en voila :)

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aatos
  • Laatst online: 25-08-2024
Ik heb de standaard oordopjes vervangen door sony fontopia's. Ik vond het draagkoord echter wel mooi en handig, dus ik heb de sony's op de plek van de originele dopjes gesoldeerd. Werkt prima. De kwaliteit van die standaard dopjes is ruk.

Een paar dagen geleden is de backlight kapot gegaan. Als je de behuizing indrukt wil ie nog wel eens aangaan. Kapot draadje of soldeerverbinding lijkt me. Jammer voor een apparaat waar ik redelijk zuinig op ben (is nooit gevallen). Toch maar eens contact opnemen met de winkel...

Voor de batterijen gebruik ik supergoedkope zinkkool batterijen. Ze gaan maar een uur of 4 mee, maar ze kosten per stuk minder dan een sigaret (3 euro voor 20 stuks), en ik heb geen trek in het gedoe van opladen.

(wat is dit voor wereld waarin een batterij minder kost dan wat tabak met een papiertje 8)7 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solomon
Ik heb van die blauwe batterijen, ik geloof van de Aldi. Kost heel weinig, en gaan heel lang mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

GP Powerrrrrrrrrrrrrrrrrrr 1800 (lees 750)mAh :9~ :9 gaan heeeeeeeeel lang mee!

Maar wie weet waar die ene Duex te koop is met die FM zender erin, kun je 'm op je autoradio beluisteren!

[ Voor 7% gewijzigd door zwahiel op 24-04-2003 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Niet online

Atlas

zwahiel schreef op 21 april 2003 @ 12:58:
GP Powerrrrrrrrrrrrrrrrrrr 1800mAh :9~ :9 gaan heeeeeeeeel lang mee!

Maar wie weet waar die ene Duex te koop is met die FM zender erin, kun je 'm op je autoradio beluisteren!
En de 1800 mAH bestaat dus niet ;)
Althans de AAA variant :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61937

zwahiel schreef op 21 April 2003 @ 12:58:
GP Powerrrrrrrrrrrrrrrrrrr 1800mAh :9~ :9 gaan heeeeeeeeel lang mee!

Vertel me even waar je die AAA 1800mAh batterijen gevonden hebt, want ik kom niet verder dan mijn duracell 750mAh oplaadbare batterijen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

klopt... :X

ik zat op de verkeerde batterijen te loeren... :X

GP 750mAH... :X

Die andere zijn AA batterijen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nikao
Anoniem: 6193 schreef op 16 april 2003 @ 19:56:

Voordeel van de Deux XP boven die i-Bead 100:
Hoe wou je hem opladen als je op vakantie bent? Continu je laptop mee slepen?
nah.. gewoon de oplader meenemen die waarschijnlkijk vanaf morgen bij mp3cdspeler.nl te bestellen is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 46938

GRRRR

Net binnen ... maar dat ding wil gewoon niet werken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 46938

Anoniem: 46938 schreef op 23 april 2003 @ 23:09:
GRRRR

Net binnen ... maar dat ding wil gewoon niet werken :(
heb geformated... maar wil niet uploaden of downloaden .. GRRR dat ding crasht mijn pc. !!*$^!*&$ was ik maar voor de Ibead gegaan :(

Edit :

Sorry jongens .. ik had het niet gezien .. ik dacht dat ik de edit knop had gebruikt .. Mijn Excuses zal niet meer voorkomen .

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 46938 op 24-04-2003 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

ik heb effe een mailtje naar mp3cdspeler.nl gestuurd, want ik heb na 1 maand al last dat de lak eraf gaat, op alle randjes en de play knop, nu nog niet heel veel, maar als ik hem een jaar heb....

@ reallyugly, gebruik plz de editknop, er zit maar 1 min. verschil in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

kan iemand mij een voorbeeld posten wat van in die settings.dat file staat....

Mijn broertje heeft weer lopen klooien en ik heb geen zin om dat proggy weer te installeren

Nu issie leeg en doet 't backlight 't niet meer goed, tenzij je 'm handmatig aanzet, maar dan onthoud ie de gegevens niet meer :(

Hij kan 't niet wegschrijven... :'( 't file'tje is niet readonly of iets anders... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58339

Is dat de 'NIEUWE' versie met Engelse handleiding ? de zending van mp3cdspeler.nl beschikt nu over een Engelse handleiding (fabricage datum April 2003)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58339

_ferry_ schreef op 24 April 2003 @ 15:05:
ik heb effe een mailtje naar mp3cdspeler.nl gestuurd, want ik heb na 1 maand al last dat de lak eraf gaat, op alle randjes en de play knop, nu nog niet heel veel, maar als ik hem een jaar heb....

@ reallyugly, gebruik plz de editknop, er zit maar 1 min. verschil in
Verwacht je dat ze hem opnieuw gaan overspuiten :) je moet gewoon een beetje zuinig aan doen of een hoesje erom heen gooien
Pagina: 1 2 Laatste