dat heb ik ook. Was laatst ook nog zo stom om mijn sluitels in de zelfde broekzak te doen als spelertje, spelertje ziet er nu niet meer mooi uit_ferry_ schreef op 24 April 2003 @ 15:05:
ik heb effe een mailtje naar mp3cdspeler.nl gestuurd, want ik heb na 1 maand al last dat de lak eraf gaat, op alle randjes en de play knop, nu nog niet heel veel, maar als ik hem een jaar heb....
@ reallyugly, gebruik plz de editknop, er zit maar 1 min. verschil in
ik doe er ook voorzichtig mee, hij zit in me jaszak-> zacht stofje of aan een koordje om me nek. en een hoesje is er toch niet voor? maarjah, jammer dan, over 1jaar zijn ze toch allemaal 1Gb ofzo, dan koop ik toch wel weer een anderAnoniem: 58339 schreef op 24 April 2003 @ 17:41:
[...]
Verwacht je dat ze hem opnieuw gaan overspuitenje moet gewoon een beetje zuinig aan doen of een hoesje erom heen gooien
Anoniem: 46938
ik heb de mp3 speler gisteren ontvangen .. nee de mijne was in koreaans.. en werkt niet met mijn moederbord (8rda+)Anoniem: 58339 schreef op 24 April 2003 @ 17:39:
Is dat de 'NIEUWE' versie met Engelse handleiding ? de zending van mp3cdspeler.nl beschikt nu over een Engelse handleiding (fabricage datum April 2003)

dan kan ik win 98 proberen op me bak..
p.s aan allen over de edit knop
mijn excuses ik dacht dat ik edit had gedrukt .. maar dat is dus niet echt goed gegaan.. (ik zie het ook nu pas ) nogmaals .. excusses
[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 46938 op 24-04-2003 23:03 ]
Afgelopen zaterdag heb ik een Xiro mp-302 gekocht voor slechts € 100,-. Precies dezelfde als de Duex. Alleen staat er minder tekst op (zoals dat 'Unitech' en dat verhaal op het batterijklepje)
Op de zeer stevige doos met een soort magneetsluiting (jawel.... bij zoiets doen ze een magneet sluiting) staat de website www.tab-g.com. Tot mijn grote verbazing staat daar bij de omschrijving dat er een model range is met 64Mb, 128 Mb en 256 optional.... optional wil toch zeggen dat het een optie is (duh...) in mijn ogen dus uitbereidbaar.
Weet iemand hier meer van. Hij is gekocht bij Asiatech (www.asiatech.nl).
De Duex was ook te koop bij een andere stand voor € 119,-. Alles zat er ook bij, bij de mijne: oortelefoon (in halskoord, 8 cm cdtje met software, usb verlengkabel en handleiding.
Op de zeer stevige doos met een soort magneetsluiting (jawel.... bij zoiets doen ze een magneet sluiting) staat de website www.tab-g.com. Tot mijn grote verbazing staat daar bij de omschrijving dat er een model range is met 64Mb, 128 Mb en 256 optional.... optional wil toch zeggen dat het een optie is (duh...) in mijn ogen dus uitbereidbaar.
Weet iemand hier meer van. Hij is gekocht bij Asiatech (www.asiatech.nl).
De Duex was ook te koop bij een andere stand voor € 119,-. Alles zat er ook bij, bij de mijne: oortelefoon (in halskoord, 8 cm cdtje met software, usb verlengkabel en handleiding.
Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)
UniTech verkoopt de Duex XP ook gewoon als OEM product, dus als je wilt kun jij d'r ook een merkje op plakken en 'm als jouw eigen speler verkopen...
en dat Asiatech ziet er erg betrouwbaar uit hoor
Tab is gewoon een spinoff bedrijfje van nasdisk, een OEM reseller in Korea, dus... Die website ziet er ook wel billig uit eigenlijk
Tab is gewoon een spinoff bedrijfje van nasdisk, een OEM reseller in Korea, dus... Die website ziet er ook wel billig uit eigenlijk
Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
Dat weet ik ook wel.... de meeste leveranciers van dat soort dingen zijn eigenlijk alleen sticker fabrieken. Maar die Xiro heeft het dus over 256 als optie.... vaag nog nergens gezien. Gegoogled maar ook nergens iets van die Xiro te vinden, dus ook geen 256MB versie of hoe die uitte bereiden is.zwahiel schreef op 03 mei 2003 @ 22:43:
UniTech verkoopt de Duex XP ook gewoon als OEM product, dus als je wilt kun jij d'r ook een merkje op plakken en 'm als jouw eigen speler verkopen...
Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)
Die andere Duex is ook als een Jazpiper Ubit (http://www.jazpiper.com/jazpiper_UBit.htm) bekend.... geinig!
Mooi dat die dingen ook onder andere namen verkocht worden 
Zo wordt de druk voor beter firmware groter
Zo wordt de druk voor beter firmware groter
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Dat is een andere naam voor een oudere versie van de mp3 spelertRudiVader schreef op 04 May 2003 @ 00:21:
Die andere Duex is ook als een Jazpiper Ubit (http://www.jazpiper.com/jazpiper_UBit.htm) bekend.... geinig!
Zijn we nog steeds allemaal tevreden?
die 256 versie zit er toch aan te komen van de Duex, tenminste dat had ik ergens gelezen op i-net...RudiVader schreef op 03 mei 2003 @ 23:37:
[...]
Dat weet ik ook wel.... de meeste leveranciers van dat soort dingen zijn eigenlijk alleen sticker fabrieken. Maar die Xiro heeft het dus over 256 als optie.... vaag nog nergens gezien. Gegoogled maar ook nergens iets van die Xiro te vinden, dus ook geen 256MB versie of hoe die uitte bereiden is.
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
hmm, hoor niet echte goede dingen erover... ik zit nog steeds te twijfellen
Hier staat wat
Koop hem nou maarFlappiewappie schreef op 05 May 2003 @ 17:58:
hmm, hoor niet echte goede dingen erover... ik zit nog steeds te twijfellen
edit: 2e speler had dus helemaal nix en heeft ook nix aan mankementen!
[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 52223 op 08-05-2003 07:41 ]
Oke, de mijne doet t dus helemaal niet meer.
Ik krijg em niet meer aan, ook niet met een andere baterij ofzo.
Iemand suggesties?
Ik krijg em niet meer aan, ook niet met een andere baterij ofzo.
Iemand suggesties?
Hmm, ja, dat lijkt te werken.
Heb alleen nog even een 98 bak nodig met usb voor het installeren van die nieuwe firmware.
Heb alleen nog even een 98 bak nodig met usb voor het installeren van die nieuwe firmware.
Ik ook!
Zullen we een handeltje beginnen voor € 10 software er op (aangezien niemand een 98 bakkie meer heeft...)
Zullen we een handeltje beginnen voor € 10 software er op (aangezien niemand een 98 bakkie meer heeft...)
ik heb een bakkie en 89 hoor
maar mij boeid die nieuwe software niet echt eigenlijk, ik vind hem zo ook wel OK, aleen het telkens moeten bladeren door het ontbreken van een resume vind ik jammer
Is dat met die update opgelost dan?_ferry_ schreef op 16 May 2003 @ 19:01:
........ het telkens moeten bladeren door het ontbreken van een resume vind ik jammer
dat weet ik niet, t zal wel niet, al zou dat wel erg fijn zijn.
Me duex XP is er ook mee opgehouden 
Zelfde probleem als digidude, ik zet er een zooi mp3's op, hij start niet meer etc. Dus na zonder batterij in usb poort etc kan ik hem weer formatten en nieuwe mp3's erop maar starten doet ie niet meer
Zelfde probleem als digidude, ik zet er een zooi mp3's op, hij start niet meer etc. Dus na zonder batterij in usb poort etc kan ik hem weer formatten en nieuwe mp3's erop maar starten doet ie niet meer
Heb je hem wel geformatteerd met het Duex progje? Als je hem in Windows formatteert dan doet hij inderdaad niks. Alhoewel hij hier wel aan ging, maar dan zei *NO FILES FOUND* oid.
met dat progje ja, dus een voice dir + settings.dat staat er nog wel. Maar als ik meer dan een paar nummers erop zet doet hij niks meer.
Raar is wel , ik gebruik nu weer dat progje wat op de cdrom stond en nu format hij hem compleet en zet geen dir + settings.dat meer neer?
erin en eruit en die zijn er weer.. eens kijken of hij nu meer doet
Raar is wel , ik gebruik nu weer dat progje wat op de cdrom stond en nu format hij hem compleet en zet geen dir + settings.dat meer neer?
[ Voor 12% gewijzigd door Christoph op 27-05-2003 22:20 ]
en?Thermo schreef op 27 May 2003 @ 22:18:
met dat progje ja, dus een voice dir + settings.dat staat er nog wel. Maar als ik meer dan een paar nummers erop zet doet hij niks meer.
hmmm bij mij ging 't flashen nog wel onder XP hoor, gewoon de bekende truc!
Maar heeft iemand een settings.dat voor mij misschien, mijn broertje heeft weer 's lopen te eikelen en nu gaat 't licht niet meer aan
Maar heeft iemand een settings.dat voor mij misschien, mijn broertje heeft weer 's lopen te eikelen en nu gaat 't licht niet meer aan
Anoniem: 85810
Weet iemand of dat filmware update proggy voor de duex xp speler ook onder winME werkt ¿, ik zag wel staan allen onder 98 maar da's bijan het zelfde ( wil het weten omdat ik dan een PC instaleer met ME om de speler te updaten, een cd van win98 SE heb ik namlijk nie
). Aan gezien mijn speler nu geen nummers meer afspeeld wil ik even weten of het upgraden van de filmware oplossing gata bieden door dat te testem.

Kan niemand mij die settings.dat toemailen???
Dank
Dank
Heb je helemaal niet nodig, als je het topic gelezen had had je geweten dat gewoon een nieuw bestandje aanmaken met de naam "settings.dat" voldoende is. De speler vult de informatie zelf wel in
V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE
Misschien weet ik niet hoe dat te doen???
hmmm niet helemaal dus!Venkeroz schreef op 01 June 2003 @ 12:46:
[...]
Heb je helemaal niet nodig, als je het topic gelezen had had je geweten dat gewoon een nieuw bestandje aanmaken met de naam "settings.dat" voldoende is. De speler vult de informatie zelf wel in
Dat had mijn broertje ook gedaan, maar die bleef leeg alle tags stonden goed
Gisteren even settings.dat weggehaald, sjit speler doet 't niet meer, weer ff op page 22 van 't vorige topique geloerd en de klus geklaard
Nu doet mijn backlight 't weer en houdt ik mijn volume instellingen van de vorige keer weer
en hoe maak je een bestandje aan?
wat doe je hier als je dat niet weet?
start notepad en save het document als *.* file, met de naam settings.dat op de speler! Klaar!
bedankt, maar het is al gefixed door die format te draaien vanuit de meegeleverde software.....btw. die steek onder water lijkt mij niet nodig... Van elkaar leren is toch altijd goed ( wat doe je op een forum als je dat niet weet )...
mensen mensen, niet ruzie makenBeCool schreef op 02 juni 2003 @ 22:10:
bedankt, maar het is al gefixed door die format te draaien vanuit de meegeleverde software.....btw. die steek onder water lijkt mij niet nodig... Van elkaar leren is toch altijd goed ( wat doe je op een forum als je dat niet weet )...
Zijn de volgende dingen nou ook verbeterd met de firmware update?
Mijnes werkt nu prima en heb geen zin om firmware te gaan updaten als er verder niks veranderd:
- werkt shuffle normaal (dus niet steeds dezelfde nummers, maar echt random)?
- werkt resume (onhoudt hij bij welk nummer je was voor uitzetten en gaat daar de volgende keer verder)?
- als hij uitstaat op hold dan gaat hij nog steeds gewoon aan als ik het goed heb gelezen in de vorige posts, toch?
Mijnes werkt nu prima en heb geen zin om firmware te gaan updaten als er verder niks veranderd:
- werkt resume (onhoudt hij bij welk nummer je was voor uitzetten en gaat daar de volgende keer verder)?
- als hij uitstaat op hold dan gaat hij nog steeds gewoon aan als ik het goed heb gelezen in de vorige posts, toch?
Anoniem: 16223
Zijn alle drie nog niet verbeterd met de update die ik heb draaien (die van maart dacht ik).te(X)en schreef op 10 juni 2003 @ 21:16:
Anoniem: 46938
FirmWare-Update .. waar hoe ik heb hem nodig!!!...Anoniem: 16223 schreef op 10 June 2003 @ 21:28:
[...]
Zijn alle drie nog niet verbeterd met de update die ik heb draaien (die van maart dacht ik).
werkt nog steeds niet met me 8rda+
P.S Bij geen van beide werkt dat stusbmscupdate.exe en deze werkt ook niet stmp3update.exe

ik ben U eeuwig dankbaar
Uiteindelijk heb ik hem aan de praat gekregen op win98 een cursus browsen zonder inzicht
UPDATE
Hij doet het nog steeds niet met me 8rda+ heeft iemand hem ooit daarmee aan de praat gekregen
[ Voor 60% gewijzigd door Anoniem: 46938 op 10-06-2003 23:06 ]
Heb de mijne ook binnen (zondagavond besteld bij mp3cdspeler.nl, woensdag binnen!) en hij doet het super
. Alleen mag ie van mij wel wat meer bass hebben. Heb wel de Sennheiser mx300 doppies erbij. Heeft de mx400 meer bass?
Anoniem: 54924
Waar kun je de nieuwste firmware vinden?? of wie kan hem ff mailen
wil.lem_ske@zonnet.nl
Khad ff een vraagje over de duex, zijn de mensen nog steeds tevreden?
En kan je doorspoelen in een nummer?
alvast bedankt
alvast bedankt
Cons:::BB4E
Anoniem: 16223
Ja.shameblaster schreef op 31 August 2003 @ 19:17:
Ja.En kan je doorspoelen in een nummer?
Graag gedaan.alvast bedankt
....de mijne ligt in kleine stukjes in de prullenbak....shameblaster schreef op 31 augustus 2003 @ 19:17:
alvast bedankt
....was kapot, barst in display dus geen garantie, heb m maar gesloopt...
tevreden? hmmm
Barst in display kan ook gebeuren bij een duurdere MP3 speler, ik denk niet dat die steviger zijn.
Ik ben er trouwens nog steeds tevreden mee
Ik ben er trouwens nog steeds tevreden mee
vóór ie kapot ging, was ik ook best tevreden hoor
(nadat ik dus al de eerste kapot terug had gestuurd en een nieuwe kreeg)
maar hebben jullie nog veel vastlopers gehad?
*shameblaster denkt eraan deze speler bij mmport te gaan halen
*shameblaster denkt eraan deze speler bij mmport te gaan halen
Cons:::BB4E
ik hier ben nog steeds tevreden. Geen problemen met dit dingschaduw schreef op 31 August 2003 @ 22:09:
[...]
....de mijne ligt in kleine stukjes in de prullenbak....
....was kapot, barst in display dus geen garantie, heb m maar gesloopt...
tevreden? hmmm
Anoniem: 35069
volgens mij is het geheugen van mijn duex kapot, alles wat ik op de laatste 100 - 128 mb zet ook na diverse keren formatteren doet de duex crashen. Mp3 in dat gebied geven allemaal rare kraakjes en tikjes
Ik ben ook nog steeds tevreden: superding. Gaat erg lang mee op zijn enkele batterij (ik gebruikt GP batterijen), loopt nooit vast en heeft goed geluid!
Ik zat net met dat truukje van 2xplay met daartussen 1sec en dan de + vol knop, toen ik op de a-b knop drukte (geloof ook andere ) ging het display snel knipperen en verscheen er wat in het display waarmee je met het joystickje wat kon doen, ik ga ff kijken wat dat is...
kan iemand die firmware ff posten want ik kan hem echt niet vinden..
Firmware heb ik niet. Heb hier wel overige bestandjes. Bijv. om je MP3 spelert te formatteren:
Download
Zijn er nog mensen met klachten? Nieuwe tips? Gebruiken jullie je duex nog wel eens?
(ik wel, denk 1 of 2x per week)
Download
Zijn er nog mensen met klachten? Nieuwe tips? Gebruiken jullie je duex nog wel eens?
(ik wel, denk 1 of 2x per week)
Ja Klacht hiero 
Toen ik van wintersport kwam, had ik de 1e twee uur van de reis geen zin in muziek. Na 2 uur pakt ik de Duex XP uit mijn "auto zij vakje". Ik zet hem aan en krijg de melding "No files present"
. DUsd ik dacht dat dat ding te koud was. Ik 3 uur later weer es geprobeerd, en weer niets 
Toen ik thuis was heb ik hem aan me PC gehangen, en warenpel de MP3 files stonden er nog op
. Dus ik verwijdere veilig de Duex XP, en probeer zet hem aan. Tot mijn grot verbazing deed de firmware het weer 
Op zich doet ht het nu wel, maar hij maakt een aantal MP3's kapot. dus misschien moet ik hem maar es formatteren.
Kortom: klote ding
Toen ik van wintersport kwam, had ik de 1e twee uur van de reis geen zin in muziek. Na 2 uur pakt ik de Duex XP uit mijn "auto zij vakje". Ik zet hem aan en krijg de melding "No files present"

Toen ik thuis was heb ik hem aan me PC gehangen, en warenpel de MP3 files stonden er nog op

Op zich doet ht het nu wel, maar hij maakt een aantal MP3's kapot. dus misschien moet ik hem maar es formatteren.
Kortom: klote ding

[ Voor 3% gewijzigd door Atlas op 13-03-2004 11:52 ]
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Beheheeee ja, hij heeft zo zijn kuren. Maar voor die prijs vindt ik het een leuk fun ding om ff het een en ander op te luisteren.
Echter heb ik nu een Sandisk Cruzer Mini gekocht. dat is zo's 256 MB memory stickje. Nou, dat is als file opslag medium een SUPER ding vergleken met die muvo. Gewoon er uit halen zonder veilig verwijderen etc. Nooit drivers nodig!
Perfect! Dus die duex is gewoon ronduit kut om als fileopslag te gebruiken. Ik denk dat er een hele hoop opgelost kan worden met een goede firmware. Maar dat niet alleen. Denk dat dat ding ook beter magnetisch afgeschermd moet worden of zo.
Echter heb ik nu een Sandisk Cruzer Mini gekocht. dat is zo's 256 MB memory stickje. Nou, dat is als file opslag medium een SUPER ding vergleken met die muvo. Gewoon er uit halen zonder veilig verwijderen etc. Nooit drivers nodig!
Perfect! Dus die duex is gewoon ronduit kut om als fileopslag te gebruiken. Ik denk dat er een hele hoop opgelost kan worden met een goede firmware. Maar dat niet alleen. Denk dat dat ding ook beter magnetisch afgeschermd moet worden of zo.
Ik gebruik 'm ook nog steeds, naar volle tevredenheid. Geen problemen gehad. Ik gebruik 'm nu al 9 maanden, elke dag op mijn fietsje naar mijn werk
. Batterijtje gaat ook erg, heel erg lang mee. Het is nog steeds mijn lievelingsgadgetje
.
[ Voor 18% gewijzigd door zwelgh op 18-03-2004 13:37 ]
Heb een paar dagen geleden die nieuwe firmware er eindelijk eens op gezet (had niet zo 1,2,3 een Win98 met USB in de buurt
)
Nu draait ie echt stukken stabieler ja!
\o/ Hij slaat nu ook gewoon MP3'tjes over, de speler freezed dan even en daarna gaat ie verder met het volgende nummer, dat is af en toe wel irritant. Hij herkend namelijk veel van mijn MP3'tjes als zijnde "slecht" ... 
Maar goed, ik denk dat ik ze gewoon binnenkort even in MusicMatch importeer kijken wat die doet of wat die ervan maakt...
Maar tot nu toe alleen maar lof over 't ding, zeker omdat wij de eerste waren ermee!
Mijn broertje is er ook nog steeds eentje aan het kopen voor onder het rennen maar die heeft steeds geen geld...

Nu draait ie echt stukken stabieler ja!
Maar goed, ik denk dat ik ze gewoon binnenkort even in MusicMatch importeer kijken wat die doet of wat die ervan maakt...
Maar tot nu toe alleen maar lof over 't ding, zeker omdat wij de eerste waren ermee!
Mijn broertje is er ook nog steeds eentje aan het kopen voor onder het rennen maar die heeft steeds geen geld...
kun jij die nieuwe firmware op internet zetten? want ik kan die dus echt nergens vidnen..zwahiel schreef op 19 maart 2004 @ 08:51:
Heb een paar dagen geleden die nieuwe firmware er eindelijk eens op gezet (had niet zo 1,2,3 een Win98 met USB in de buurt)
Nu draait ie echt stukken stabieler ja!\o/ Hij slaat nu ook gewoon MP3'tjes over, de speler freezed dan even en daarna gaat ie verder met het volgende nummer, dat is af en toe wel irritant. Hij herkend namelijk veel van mijn MP3'tjes als zijnde "slecht" ...
ik heb nu een ander probleem, als ik hem probeer te formatteren zegt ie dat hij het niet kan en ik maar low level format moet doen
oei, zal even kijken waar ik 'm gelaten heb...Ralpy schreef op 04 april 2004 @ 15:29:
[...]
kun jij die nieuwe firmware op internet zetten? want ik kan die dus echt nergens vidnen..
ik heb nu een ander probleem, als ik hem probeer te formatteren zegt ie dat hij het niet kan en ik maar low level format moet doen
dat zou heel fijn zijn... misschien dat ik hem daarmee kan maken.
of weet je nog hoe dat die heet? dan kan ik hem zelf misschien ergens downloaden.
Nou mijn Duex is niet meer (eigen schuld). Een van de volumeknopjes was van de printplaat afgebroken (vraag me niet hoe
) en aangezien het een SMD-component is zag ik het niet zitten om te gaan solderen. Gelukkig maakte hij nog wel contact als ik hem gewoon op de printplaat duwde, dus heb ik er wat lijm omheen gesmeerd zodat hij op zijn plaats bleef zitten.
Helaas had ik die lijm nog nooit gebruikt en wist ik niet dat hij tijdens het uitharden nog ontzettend uit zou lopen, waardoor je de volumeknopjes nu met geen mogelijkheid meer ingeduwd krijgt.
Als iemand nog interesse heeft in een leuk hobbyprojectje mag hij me mailen, de speler werkt nog perfect alleen het volume zit dus vast op ~60%
Voor 25 euro mag je hem hebben
Helaas had ik die lijm nog nooit gebruikt en wist ik niet dat hij tijdens het uitharden nog ontzettend uit zou lopen, waardoor je de volumeknopjes nu met geen mogelijkheid meer ingeduwd krijgt.
Als iemand nog interesse heeft in een leuk hobbyprojectje mag hij me mailen, de speler werkt nog perfect alleen het volume zit dus vast op ~60%
Anoniem: 89350
ik wou dat ik het klote ding nooit had gekocht, als ik mp3's / wma's er op zet gaat hij of niet aan of gaan de mp's skippen... bah
ook als ik de firmware wil updaten zegt ie dat er geen mp3 speler verbonden is.. poepding
Volume knop is stuk zucht dus moest em slopen voor serienummer: D14APDMP302BF*
2002-09-30
ook als ik de firmware wil updaten zegt ie dat er geen mp3 speler verbonden is.. poepding
Volume knop is stuk zucht dus moest em slopen voor serienummer: D14APDMP302BF*
2002-09-30
[ Voor 53% gewijzigd door Anoniem: 89350 op 18-04-2004 21:28 ]
Anoniem: 94200
Erg vervelend: Heb zelf de duex xp meer dan een jaar, maar sinds een week of twee wil hij geen mp3's meer afspelen. ALs ik er mp3 bestanden opzet duurt het ten eerst errrrug lang voordat ze erop staan (+-3 min voor een 3mb filetje) en als ik de mp3 speler aanzet staat er : no files present...
Paar keer geformateerd...maar t mag niet baten. Kan ik hem nu alleen nog als usb stick gebruiken? (dat doet ie nog wel...)
Settings.dat filetje gewoon zelf aangemaakt btw....
Paar keer geformateerd...maar t mag niet baten. Kan ik hem nu alleen nog als usb stick gebruiken? (dat doet ie nog wel...)
Settings.dat filetje gewoon zelf aangemaakt btw....
Anoniem: 35069
mijn duex doet ook helemaal niets meer, ik heb hem gekocht in januari 2003 weet iemand hoe lang er garantie op zat?
Als ie nix meer doet: Batt. er uit, in USB poort. Dan als i in de poort zit, batt. er weer in. Wedden dat ie aangaatAnoniem: 35069 schreef op 21 juni 2004 @ 13:01:
mijn duex doet ook helemaal niets meer, ik heb hem gekocht in januari 2003 weet iemand hoe lang er garantie op zat?
Dan ff formatteren en het werkt weer
[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 52223 op 22-06-2004 12:33 ]
Anoniem: 55401
Dit wil ik ook graag weten. Ik heb 'em bij mp3cdspeler gekocht.Anoniem: 35069 schreef op 21 juni 2004 @ 13:01:
Bij mij helpt het formateren niet. Het geheugen is helemaal gaar, denk ik.Anoniem: 52223 schreef op 22 juni 2004 @ 12:32:
[...]
Als ie nix meer doet: Batt. er uit, in USB poort. Dan als i in de poort zit, batt. er weer in. Wedden dat ie aangaat
Dan ff formatteren en het werkt weer
Zodra ik minder dan +/- 5 songs er op zet dat werkt het wel. Maar zodra ik er meer erop zet wil de speler na het verwijderen uit de usb poort niet meer aan.

Dan maar opnieuw formateren en de songs opnieuw erop zetten, denk ik dan. En nog steeds hetzelfde probleem.
Opmerkingen.
- Ik gebruik nieuwe batterijen bij het kopieren van de bestanden
- Ik gebruik netjes de 'hardware veilig verwijderen' methode
- op meerdere computers geprobeerd.
- Ik heb dat speciale programma gebruikt die op de cd staan om de mp3'tjes over te zetten
- Sinds ik de speler heb gekocht, heb ik niet meer dan 50x bestanden erop en eraf gezet, slijtage is dan ook niet van toepassing.
Nop, gebruik hem nog erg veelAnoniem: 52223 schreef op 08 oktober 2004 @ 16:44:
Hangt jullie Duex XP ook ergens aan een rekje te verstoffen?
beetje wel jah
heb een radio op me telefoon, en die loopt niet vast en heeft altijd gevarieerde muziek. heb em een 2 maanden terug voor t laatst gebruikt geloof ik, toen we een weekend weg gingen.

Schop.
Mijn MP3 speler ging op een gegeven monent niet meer aan. In het vorige topic de aanwijzingen doorgenomen, en de settings.dat weer terug gezet. Maar dit hielp ook niet. Nu zoek ik de software voor het formatteren van dat ding. En dat kan ik nergens vinden
. Heeft iemand het nog ergens staan? 
Via google kwam ik op deze site maar mijn chinees ie een beetje roestig
http://www.unitec.co.kr/product/mp3/default.htm
Mijn MP3 speler ging op een gegeven monent niet meer aan. In het vorige topic de aanwijzingen doorgenomen, en de settings.dat weer terug gezet. Maar dit hielp ook niet. Nu zoek ik de software voor het formatteren van dat ding. En dat kan ik nergens vinden
Via google kwam ik op deze site maar mijn chinees ie een beetje roestig
http://www.unitec.co.kr/product/mp3/default.htm
Anyone?
* Atlas wil weer muzieken
* Atlas wil weer muzieken
Anoniem: 59809
http://www.mp-3.co.kr/boa...&desc=asc&no=23&filenum=1
probeer dit linkje eens, volgens mij zit hier het format programmaatje in. Deze link heb ik bereikt via www.mp-3.co.kr
edit: nog handiger: ik heb even snel een zipje van de orginele cd online gezet: www.maxicosi2004.nl/duex_cd.zip hiermee moet het zeker lukken.
probeer dit linkje eens, volgens mij zit hier het format programmaatje in. Deze link heb ik bereikt via www.mp-3.co.kr
edit: nog handiger: ik heb even snel een zipje van de orginele cd online gezet: www.maxicosi2004.nl/duex_cd.zip hiermee moet het zeker lukken.
[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 59809 op 02-06-2005 14:52 ]
Link is stuk helaas.Anoniem: 59809 schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 14:46:
http://www.mp-3.co.kr/boa...&desc=asc&no=23&filenum=1
Edit:
Mijn held
Ik gaat prutsen
Thnx
[ Voor 7% gewijzigd door Atlas op 02-06-2005 14:53 ]