Toon posts:

Bepaalde pagina's niet openen...

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb problemen met het openen van de volgende pagina's: www.anti-leech.com en www.mydownloader.com. Deze sites zijn wel gewoon up. Iemand enig id waar het aan kan liggen?

• Master FX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:15
werkt hier wel...

Stay safe

Verwijderd

Topicstarter
daarom heb ik er ook achter gezet dat die sites wel up zijn....Ik gebruik zonnet family... en heb auto dns verkrijgen...

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2003 13:06 ]

Verwijderd

Welk probleem heb je bij het openen?

Heb je zonealarm draaien? Zet dan bij Privacy - Main Cookie Control en Ad Blocking eens af moest dat aan staan.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb mn firewall @guard uitgeschakeld... dan nog krijg ik hetzelfde probleem van : Er zijn geen resultaten gevonden voor "www.anti-leech.com".

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2003 13:17 ]

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Als jij een ping doet naar www.anti-leech.com, krijg je dan wel een reactie ?
Als je de reactie krijg dat het adres niet gevonden is, dan ligt het meestal aan de dns server en zou ik deze even veranderen.

Als 2e zou ik even een trace doen, mocht je wel gewoon een reactie krijgen en kijken of en waar hij dan stopt. Probeer ook eens om mozilla te installeren en kijken wat er dan gebeurt en als laatste even je firewall helemaal uninstalleren.

Verwijderd

Topicstarter
bij een ping maken krijg ik ook een time-out.... firewall uninstallen en weer installen werkt ook niet... trace krijg ik ook helemaal geen reactie... mozilla nog niet geprobeerd.. wat is dit precies? Baal er behoorlijk van :(

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2003 13:48 ]

Verwijderd

Topicstarter
ik heb inmiddels zon trace toch kunnen doen... en hij loopt dus wel vast op een bepaald punt... mijn vraag wat moet ik nu met deze info?

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

HTTP pagina's openen met Zonnet
Ook als je geen bruikbaar antwoord hebt gekregen, zien we toch liever geen tweede post over hetzelfde probleem.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.