Ik heb sinds een aantal dagen problemen met het openen van websites. Ik heb een zon breedband family pakket... Echt super veel pagina's opent ie niet... Snap er vrij weinig van en Zon zegt ook dat er geen storing of iets is... Meer mensen hier ervaring mee, of oplossingen?
Verwijderd
Geef eerst eens wat meer info, hier kunnen we niks mee.
Heb je DNS goed staan, Kun je pingen, etc, etc.
probeer 's een ander dns nummer
212.142.28.66
212.142.28.67
vul die 's in bij je dns settings van tcp/ip
waarschijnlijk is je probleem dan opgelost
212.142.28.66
212.142.28.67
vul die 's in bij je dns settings van tcp/ip
waarschijnlijk is je probleem dan opgelost
edit:
[quote]
[/quote]
d0h, hij kan hier toch posten, en sommigge sites kan hij wel bereiken, DUS dns
[quote]
[/quote]
[ Voor 44% gewijzigd door BitByter op 05-02-2003 16:03 ]
Verwijderd
Misschien zit hij wel ergens anders dit topic te posten?BitByter schreef op 05 februari 2003 @ 16:02:
[...]
Ik heb nu net dus die andere DNS aderessen geprobeerd.... weinig resultaat... verder kan ik dus ook niet pingen naar de sites die ook niet geopend worden...
Verwijderd
Welke sites zijn dat dan?Verwijderd schreef op 05 februari 2003 @ 16:09:
Ik heb nu net dus die andere DNS aderessen geprobeerd.... weinig resultaat... verder kan ik dus ook niet pingen naar de sites die ook niet geopend worden...
bijv www.mydownloader.com en www.packetnews.com.... ook op www.download.com kan ik geen contact maken met mirrors etc...
was daar niet laatst nog een topic over? dat er een dns half down lag?
*zoekt even
dat waren diezelfde sites !
*zoekt even
dat waren diezelfde sites !
De UPC DNS'en.212.142.28.66
212.142.28.67
"Passing silhouettes of strange illuminated mannequins"
die dnssen werken bij mij wel goed, dus bij jou zouden ze het ook moeten doen 
heb je niet onlangs een andere browser of security software geinstalleerd ofzo? die misshien die sites niet doorlaten ivm certificaten ofzo
heb je niet onlangs een andere browser of security software geinstalleerd ofzo? die misshien die sites niet doorlaten ivm certificaten ofzo
nee helemaal niks eigenlijk... van de 1 op andere dag pakt ie die sites gewoon niet meer... ook als ik full albums wil downloaden kom ik niet verder dan de tracklist...bij download options kan ie pagina's weer niet weergeven
Aan de DNS-en van zonnet kan het niet liggen. Ik heb een @home verbinding en gebruik de zonnet dns-en. Heb geen problemen met bovenstaande urls.
edit:
gebruik de edit-knop
gebruik de edit-knop
[ Voor 12% gewijzigd door Harkelaar op 05-02-2003 16:24 ]
do or do not, there is no try
Verwijderd
Je hoeft ons echt niet te laten merken dat je zoveel op MSN zit hoor
Maargoed, kun je http://206.16.0.148 bereiken? Dat is www.download.com. En wil je trouwens de
je gebruikt dus 62.58.50.4 en 62.58.50.5? Ik snap echt niet wat er mis is... Bij Zonnet zeggen ze ook niks over een storing ofzo...
En ja die site kan ik wel bereiken... Maar zodra ik bij een mirror kom om een bestand te downen pakt ie em weer niet...
www.mydownloader.com www.packetnews.com www.netpumper.com kom ik gewoon helemaal niet op
En ja die site kan ik wel bereiken... Maar zodra ik bij een mirror kom om een bestand te downen pakt ie em weer niet...
www.mydownloader.com www.packetnews.com www.netpumper.com kom ik gewoon helemaal niet op
[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2003 16:30 ]
als je zeker ervan bent dat het niet aan je dns of andere instellingen kan liggen zou je messchien je modem eens kunnen resetten of je security software eens uit moeten pluizen...
je geeft aan dat je 62.58.50.4 gebruikt. die kan ik nergens vinden. Volgens mij is dat de caching naamserver. Vervang die eens door 62.58.50.5 en 6.
do or do not, there is no try
ja heb ik al gedaan...ip adres heb ik trouwens op automatisch staan... Zou ik misschien een gateway handmatig moeten ingeven?
Pff geen enkele vooruitgang... Echt vage shit dit!!!
Pff geen enkele vooruitgang... Echt vage shit dit!!!
[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2003 16:50 ]
Verwijderd
Je kunt een aantal dingen proberen.
Probeer es in de dos/command prompt de desbetreffende sites te pingen.
Weet je het ip adres van de sites... ook ff pingen.
Het feit dat je een werkende internetverbinding hebt en diverse sites wel kunt bezoeken, sluit het feit uit dat het ligt aan Zonnet. Bij je ISP is het of wel of geen Sites, niet iets vaags er tussen in.
Heb je windows 95/98/me? Heb je dan netwerk/communicatie/winsock al es proberen te herinstalleren?
Internet Explorer: probeer eens in de security settings alle zones op zeer laag te zetten. Staat privacy wel op normaal?
Probeer es in de dos/command prompt de desbetreffende sites te pingen.
Weet je het ip adres van de sites... ook ff pingen.
Het feit dat je een werkende internetverbinding hebt en diverse sites wel kunt bezoeken, sluit het feit uit dat het ligt aan Zonnet. Bij je ISP is het of wel of geen Sites, niet iets vaags er tussen in.
Heb je windows 95/98/me? Heb je dan netwerk/communicatie/winsock al es proberen te herinstalleren?
Internet Explorer: probeer eens in de security settings alle zones op zeer laag te zetten. Staat privacy wel op normaal?
Pagina: 1