Toon posts:

Diamondmax plus 9 op ASUS CUSL2-C?

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Kort maar bondig kan dit? Zal mijn mobo deze schijf herkennen?

Het is de Maxtor Diamondplus 9, 80 GB met 8 MB buffer... (EIDE ATA 133)

Thanks alvast...

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Wat staat er in de manual?

Verwijderd

Topicstarter
Mobo: Dual Channel UDMA 100 BM IDE zegt het boekje... Maar die schijf kan wel op 100 draaien dan neem ik aan... Ik weet alleen niet zeker nu, of het werkt of niet. Vandaar de vraag?

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
UDMA100 ondersteund schijven tot iets van 120 GB als ik mij niet vergis.
Die schijf is wel backwards compatible.
Die UDMA aanduiding is er eigenlijk nog meer voor om te zorgen dat de HDD een grotere capaciteit kunnen krijgen. Die schijf zou zonder problemen moeten worden geaccepteerd op je mobo. Mocht je het niet zeker weten, check gewoon ff wat als maximale HDD-grootte wordt aangegeven in het boekje van je mobo.

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Als ik het zo uit m'n hoofd zou moeten zeggen, denk ik dat hij de HDD zonder probleem zal accepteren, aangezien het een ATA 100 aansluiting is.

Anders kijk je even op www.asus.com.tw / www.asustek.de bij de BIOS updates voor je mobo. Indien nodig staat er voor grotere schijven vaak een update.

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Verwijderd

Topicstarter
dreeke schreef op 07 april 2003 @ 22:44:
Als ik het zo uit m'n hoofd zou moeten zeggen, denk ik dat hij de HDD zonder probleem zal accepteren, aangezien het een ATA 100 aansluiting is.

Anders kijk je even op www.asus.com.tw / www.asustek.de bij de BIOS updates voor je mobo. Indien nodig staat er voor grotere schijven vaak een update.
Thanks... Ja mijn mobo heeft als de laatste bios versie erop staan... Niet zo lang geleden geflashed al... :) Ik ga er vanuit dat het werkt dan :)

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05:47
Ja, heb de TUSL uitvoering met een WD 80 GB uitvoering.

-

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Kort, maar krachtig: OM FAQ
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.