DDR geheugen werkt wéér niet met ASRock K7VT2

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

• plofkip
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-07 18:32
Hallo,
ben ik weer met slecht nieuws :( Ik heb NIEUW DDR geheugen gekocht, namelijk Kingston ValueRam 512 MB DDR 266 mhz. Ikhem in het mobo prikken, opstarten, ik hoor 3 keer redelijk lange beeb's achter elkaar, geen beeld, na 5 seconden weer die beeb's. Ik in andere slot stoppen, precies hetzelfde verhaal :( Ik opnieuw erin doen... zelfde verhaal :( SDRam er weer in gedaan... pc start gewoon op. Een moederbord MOET toch KINGSTON kunnen ondersteunen?!
Weet iemand wat er mis kan zijn?! (vorig OEM DDR geheugen werkte ook nie maar ik kreeg iig wel beeld: Draadje van vorige DDR geheugen)

Alstublieft help me uit de brand? (probeer het iig?)

• PASware
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:47
volgens mij loop je Btje 2 topics te openen en dat mag niet.

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/729946//

Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler

Verwijderd

Probeer je geheugen er eens op een andere volgorde in te doen en het goed aan te drukken. Dat wil om de een of andere vreemde reden ook wel eens werken. (hier iig wel)

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-08 23:05
Idd, ga gewoon door in je eerste topic :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Als je die andere topic toch omhoogkickt, dan kun je net zo goed daarin doorgaan. Daar staat immers ook way veel meer info dan in dit topic :)

Dit topic is gesloten.