Toon posts:

Berichten auto sorteren in outlook Xpress

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hey hallo

ik heb in outlook express een aantal mooie mapjes gemaakt (naast inbox outbox sent en deleted dus) waarin ik m'n berichtjes mooi sorteer als ik ze binnenkrijg, maar is er een manier om dit automatisch te doen?
Dat dus de berichtjes die je binnenkrijgt automatisch naar een bepaald vakje gaan als ze van een bepaalde afzender of voor een bepaalde ontvanger zijn? Het is nl. nogal lastig dat alle mail van al m'n pop3 accounts in hetzelfde boxxie terechtkomt...

muchos gratias

Verwijderd

berichtregels instellen.

extra
berichtregels

nieuwe regel
als de regel 'van bepaalde personen' bevat
verplaatsen naar
'bepaalde map'

en invullen maar

that should do the trick :)
suc6

• thejoker80
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

thejoker80

leuk hè?

Er bestaat zoiets als rules in outlook. kijk daar is naar. het is namelijk de bedoeling op GoT om zelf eerst je probleem op te lossen. Gebruik hiervoor Google of de GoT search. Zelfs de help in outlook zelf brengt uitkomst.

Voor de richtlijnen hhier op GoT moet je de faq lezen. in faq kan je ook lezen dat dit niet in WOS(windows operating systems) hoort maar in SA(Software algemeen)

ps Welkom op GoT

[ Voor 15% gewijzigd door thejoker80 op 07-04-2003 18:50 ]

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Zie de reacties in dit topic. Dit is heel makkelijk met berichtregels te realiseren.
Verder hoort dit topic in Software Algemeen

PS. Ik zie dat je nieuw bent, lees daarom Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) eens door.

Dit topic is gesloten.