[XP] Windows reload iets of schrijft steeds iets weg *

Pagina: 1
Acties:

• TheJack
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-12-2021

TheJack

Building HighTech Cars

Topicstarter
Ik heb hier een aantal PCs staan met WinXP met SP1. (1.8Mhz, 512Mb)

2 systemen hebben het probleem dat tegelmatig iets word gereload of iets word weg geschreven. Het systeem hangt een seconde en het beeld flitst even daarnaa en in b.v. in MS-Word kan je dan even niet typen. Of in invoervelden word de cursor weer aan het begin gezet. Dit geld voor alle programma's. Tot een internetpagina tot programma's met invoervelden (in dit geval boekhoud programma's).

Een van de systemen heeft soms melding over onvoldoende systeembronnen. Heeft iemand een idee waar dit mee te maken heeft en hoe het is op te lossen. Het schijnt dus programma onafhankelijk te zijn, dus het is niet zoiets als autosave van word (wat nu ook uit staat op beide systemen).

"Early to rise, early to bed, makes a man healthy but socially dead." - (The Warner Brothers [Anamaniacs])

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

TheJack schreef op 07 April 2003 @ 11:44:
Het schijnt dus programma onafhankelijk te zijn, dus het is niet zoiets als autosave van word (wat nu ook uit staat op beide systemen).
In dat geval -> Windows Operated Systems, waarschijnlijk een functie van Windows zelf. Gelijk OS toegevoegd conform de WOS-Policy.

Heb je al geprobeerd te [search=windows hapert] bijvoorbeeld? :).

• TheJack

TheJack

Building HighTech Cars

Topicstarter
Ik heb gezocht op 'windows hapert' en varianten er op, maar geen een voldoet voor mijn probleem.

Ik ben nu naar mijn virusscanner aan het kijken, ad-aware 6 en dergelijk programma's.

Ik heb tot nu toe daar nog geen resultaat mee gehaald. Ik ga binnenkort een systeem opnieuw installeren. Kijken of dat wil.

Suggesties zijn altijd welkom.

"Early to rise, early to bed, makes a man healthy but socially dead." - (The Warner Brothers [Anamaniacs])

Verwijderd

Kijk ff of je Indexing Service aanstaat. Zo ja, als je die niet bewust gebruikt, kan je die gewoon ff uitzetten... Evenals alle opties van Office tot FastFind enzo; desnoods een keertje killen via Task Manager/Taakbeheer.

• MRic3
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-08 07:43

MRic3

Of praat ik weer poep?

ga eens spelem met http://www.xp-antispy.de/
kan je veel extra dingen uitzetten.. die het haperen kunnen veroorzaken

If the world didn't suck, we would all fall off!!!

• TheJack

TheJack

Building HighTech Cars

Topicstarter
Ik heb het probleem gevonden en dat door domweg te proberen. Ik weet ook nog steeds niet waarom het, het probleem veroozaakte. Maar het probleem was een printer instelling.

Hier staat een Brother HL-1470N (Peer-to-peer). En bij de instelling 'Rechtstreeks naar de printer afdrukken' gaat het dus mis, want de 2 computers staan nu op 'Afdrukdocumenten in wachtrij plaatsen' en alles loopt nu weer.

Dus bij deze is het probleem uit de wereld, maar als iemand hier nog een verklaring voor kan geven zou ik dat leuk vinden. Ik snap het niet namelijk.

Thanx voor alle reacties

Pagina: 1