Lijken van alleen activiteit in de General Chat groep

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnie
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Jah ik merk dat ik de laatste tijd erg veel in de HK en de General Chat groep ben 'te vinden' ipv de normale 'tech'gedeeltes, en da's nie goed :{

Probleem waar ik veel tegen aan loop is dat ik stil blijf staan van wat er op een bepaalde tijd is en daar lekker mee bezig zijn en niet zoveel nieuwere zut 'probeer' (heb er ook niet altijd het geld ervoor). Dit brengt als extra probleem dat topics steeds 'vreemder' voor me worden en er niet altijd iets zinnigs op kan antwoorden. Dus wordt het ook wel eens minder interessant omdat ik er toch niks van volg.

Het is dus niet omdat het zo leuk is in de HK/SG en de rest van GoT niet.
Ik kijk ook gewoon veel in andere fora (zelfs W&L en PNS bv.) maar tot posten van replies (oa helpen van anderen of discussies) komt er meestal niet van. Ik kom al moeilijk uit me woorden uit en om nou halve antwoorden te geven zie ik niet zo zitten ;)

Ik probeer iig wel om wat meer tijd te besteden aan de rest :P

Maar het lijkt nu iig dat ik alleen in de SG/HK kom en vrijwel niet meer in de andere groepen. Ik vroeg me ook oa daarom af wat de crew hier van vindt. Het lijken dat je alleen in de HK/SG komt en de rest niet meer als 'core-business' beschouwt.

Dit is in mijn geval dus niet echt de case, maar het lijkt er soms wel erg op :o

Maar ben benieuwd hoe jullie er voorstaan :) HK/SG vs. de rest van GoT dus.

C:\>_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

* LuNaTiC krijgt flashbacks.

Mijn mening is dat iedereen gewoon lekker moet zitten waar ie wil zolang ie de rest niet tot last is. Techfora zijn in principe belangrijker, maar daarom vind ik het ook niet erg als je in GC zit, ipv krampachtig en kwalitatief minder tech zit te posten...

Maar goed, vraag Beelzebubu en We Are Borg het eens :+

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snars
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Idd ^^ Als je bijdrage aan GC maar goed is, dan boeit het niet imho :)

I reject your reality, and substitute my own.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnie
  • Niet online
Flashbacks :?

Ik zit iig best lekker in de HK/SG, maar ik wil eigelijk ook wel wat meer 'hulpvaardiger' zijn dan alleen ff lekker kletsen/doodgewone discussies in SG.

Ik zit gelukkig nog wel actief in de techfora ;) maar het wordt wel wat minder de laatste maand :{

Ik zal eens kijken of ik ze kan vinden (of ze moeten hier toevallig langskomen ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Flashbacks in de zin dat deze discussie in het verleden wel vaker geweest is.

Tja je mag ook best tech lurken hoor. Ik ben ook niet al te technisch onderlegt, en de meeste vragen waarvan ik het antwoord weet zijn de simpele zoek en faqvragen. Ja dan houdt het helpen snel op. Dan kom je snel terecht in de nontech gedeelten (+GT foto's schieten :) )

Ik zou me er niet al te druk om maken. Als je echt iets hebt dat je wil minderen moet je gewoon lekker via AT werken en alle nontech (met uitzondering van MED) er uit knikkeren.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnie
  • Niet online
Ok ;) Da's dan ook weer duidelijk.

Lurken, mwoah. Het meeste waar ik echt actief ben is in V&B, in het 3dfx topic. Ik weet vrij veel van die periode af en kan sommig dingen zo wel uit me mauw schudden. Maar de nieuwste gamez en hardware gaat wat moeizamer.

via AT werken?

Misschien toch eens meer met Netware/Linux spelen ;)

Ik weet wel dat lurken mag tot een bepaalde hoogte (lijkt me), maar echt de 'help' feeling geeft het niet. En da's een forum voor bedoeld toch? (gedeeltelijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
AT is active topics, staat boven in

in je myreact prefs kun je instellen welke fora je daar wil zien.

[ Voor 6% gewijzigd door ArthurMorgan op 06-04-2003 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LuNaTiC schreef op 06 April 2003 @ 14:20:
Jij bent ook lief. O+.

Ik ben inmiddels wel deels bijgedraaid. Zolang je bijdrage positief en constructief is, hoeft het niet negatief te zijn. Die forumonderdelen zijn ook onderdeel van GoT, dus... En HK is enorm bijgedraaid sinds vorige discussies dus dat is op zich geen hard punt meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnie
  • Niet online
Een grote forumfamilie O+ :+

Gelukkig dat er niet zo hard op gehamert, had namelijk wel zo het idee ervan. iig van de HK.
Misschien wat meer in NOS komen (doe veel met DOS nog :P), en bij 'meetings' is het zo ook wel lullig 'wtf? jij komt nooit in NOS :o.' zoiets dus.

Het is iig wel een stuk duidelijker geworden, thanks :)

[ Voor 10% gewijzigd door Vinnie op 06-04-2003 14:45 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:19

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
LuNaTiC schreef op 06 april 2003 @ 14:20:
* LuNaTiC krijgt flashbacks.

Mijn mening is dat iedereen gewoon lekker moet zitten waar ie wil zolang ie de rest niet tot last is. Techfora zijn in principe belangrijker, maar daarom vind ik het ook niet erg als je in GC zit, ipv krampachtig en kwalitatief minder tech zit te posten...

Ik las dit topic maar half en zag mijn nick voorbij komen en moet dan toch maar even reageren :P

Ik heb hier een tijdje geleden een discussie over gehad, ook hier hier te lezen :). Persoonlijk ben ik er iets anders over gaan denken, al ben ik nog steeds van mening dat GoT een tech forum is waar de HK/SG een extraatje is en dat mensen die puur voor HK komen lekker naar FOK mogen. Maar goed, ik zeg niet dat jij daar alleen om komt, maar zou me nergens zorgen over maken ;). De SG crew doet niks aan de "vaste bezoekers" van de HK, dus geen probleem ;). Ik vind persoonlijk ook niet meer dat de crew er iets aan zouden moeten doen, dus zoals ik al zei, mijn mening is wat aangepast

Edit: Lees net dat Beelzebubu hetzelfde is gaan denken, we realy think the same :D

[ Voor 11% gewijzigd door We Are Borg op 06-04-2003 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Hehe, komt me bekend voor. :+
Als je het echt een probleem vind, zorg dan gewoon bij jezelf voor vernieuwing. Daarvoor hoef je echt niet altijd nieuwe hardware te kopen. Installeer één of andere Linux distro, ga daar lekker mee aan de gang zodat je over een tijd(je) mee kan lullen in NOS.. Ga PHPen zodat je uiteindelijk andere in P&W kan helpen, koop 3dmax, ga dat leren zodat je over je werken en andermans kan praten in W&G. Zat dingen waardoor je je alsnog nuttig kunt maken/voelen op GoT in de techfora terwijl het voor jezelf ook uiteindelijk velen malen leuker is dan in de HK rondhangen. :)

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Sinds HK 2.0 betrap ik mij hier ook op.
Bij de eerste HK had ik dat een stuk minder.
Maar de tech reacties probeer ik wel met een stukje niveau te vergezellen.

En de CM topics sla ik nu ook over :P

Ik zou wel eens willen weten wat mijn HK/tech ratio is :X

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

alexandervisser schreef op 06 April 2003 @ 15:58:
Ik zou wel eens willen weten wat mijn HK/tech ratio is :X
Op zich zegt het natuurlijk niks over de kwaliteit van je tech posts, maar ik moet toe geven dat ik er ook best nieuwsgierig naar ben ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnie
  • Niet online
Ok :P

Ik deel je mening, en daarom postte ik dit topic ook voor. Als ik lekker wil chatten dan kan dat ook wel via icq/msn of zoals je zegt op Fok.
Ik kwam eigelijk in het begin om lekker te discusseren om hard/software waar ik toendertijd eigelijk echt om schreeuwde zo'n beetje en op school wist niemand iets :+
De crew kan er zowiezo weinig aan doen, behalve dan waarschuwingen geven en/of OW's.
Nee, dat blijft een erg dure grap/aangelegenheid.
Je brengt iig wel veel goeie idee-en. Thanks ;)
Soms is het idd leuker om in de techfora rond te hangen omdat je er gewoon over 'technische' dingen praat waar je in het echte leven ( :+ ) niet zomaar over kan praten. Om me oma ofzo maar als voorbeeld te noemen.

:)

[ Voor 45% gewijzigd door Vinnie op 06-04-2003 16:12 . Reden: quotes ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-10 22:54
Ik heb ooits gezegd dat ik vreesde voor het zelfde als met HK 1.0, en ik denk dat het 'toch' gaat gebeuren...

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Simon schreef op 06 April 2003 @ 16:32:
Ik heb ooits gezegd dat ik vreesde voor het zelfde als met HK 1.0, en ik denk dat het 'toch' gaat gebeuren...
Ik denk het niet. Er is nu een screening aan de poort en ik ga ervan uit dat de modjes nu en stuk strenger optreden als users toch de foute richting opgaan.

Je moet gewoon oppassen voor:
* rages, niet 20 'gelijke' topics
* proberen om 'LOL' reacties een klein beetje in te perken.

de meeste mensen die in de HK zitten weten dat wel. En anders verwacht ik dat een mod ze eens een PM of zo stuurt, en als het blijft gebeuren Dag acces...

Nee ik denk dat het allemaal wel goed blijft gaan. De HK is nu gewoon een gezellige huiskamer, en zo hoort het. Je kunt nu gewoon een lange opening posten zonder dat je direct 10 reacties hebt van "samenvatting!!! dat ga ik niet lezen hoor'
Ook valt er gewoon zinnig te praten als het onderwerp eens wat meer inhoud heeft dan zomaar een grap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-10 22:54
Ja, maar nu moet je een zeer streng beleid voeren voor iets extra's, strookt dus niet met mijn visie :)

[ Voor 67% gewijzigd door simon op 06-04-2003 16:48 ]

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik heb nu hetzelfde als TS. Ik heb er zelfs overna zitten denken om een HK-ban aan te vragen voor een half jaar ofso. Maar daar krijg ik gegarandeerd spijt van.
Ik lees andere fora wel, maar vindt weinig dingen waar ik nog iets aan toe kan voegen.

Echt op de hoogte van de laatste HW ben ik alleen maar als ik zelf iets koop.
Maar ach, er zijn zoveel belangerijkere dingen om me druk over te maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Je moet je gewoon niet te druk maken, zolang je leuk blijft posten in HK en serieus/hulpvaardig in SG blijft, is er niks aan de hand. Je moet ook niet vergeten dat in zowel HK en SG de drempel ontzettend laag ligt om een reply neer te zetten, het gaat over dingen waar bijna iedereen wel over kan meepraten en iedereen zijn eigen mening kan ventileren en nieuwe dingen toevoegen.

ALs er een probleem gepost wordt, dan weet je het gewoon niet, óf je weet het wel maar dan is de kans gewoon groot dat het antwoord al gegeven wordt. Dat is inherent aan de grootte van het forum, en daar doe je dus niets aan. Als je zo af en toe door de techfora heenloopt, en je kunt een bijdrage leveren of iemand helpen, doe dat gewoon, maar ga niet plichtmatig zitten posten ómdat het schijnt te moeten omdat we een techforum zijn. Daar doe je alleen maar meer kwaad dan goed mee, imo.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Vind je hetb erg dat ik ook een flashback krijg? :P

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

Illegal_Alien schreef op 06 April 2003 @ 20:33:
Vind je hetb erg dat ik ook een flashback krijg? :P
Voorbeeld van iemand die alleen HK was naar totaal tech ;). Misschien heeft je HK ban er iets mee te maken :P

stokkie: Bans werden volgens mij niet meer gegeven op verzoek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyphOn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-10 13:14
Je kan de HK en SG om te beginnen al uit je active topics halen en ze niet op de Categorie pagina laten zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnie
  • Niet online
Kan je oa doen, maar je kan ook proberen om zelf niet meer in de HKte komen. zelfdisipline dus.

[ Voor 33% gewijzigd door Vinnie op 06-04-2003 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We Are Borg schreef op 06 april 2003 @ 15:55:
Edit: Lees net dat Beelzebubu hetzelfde is gaan denken, we realy think the same :D
"Great minds think alike". :Y).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 16:04

dreeke

outdated icon

Ik kan er niet mee zitten. Zolang je General Chat posts niet storend zijn, is er niks aan de hand.

Er zijn ook gebruikers die 'geforceerd' techposts gaan maken. Dat werkt dus juist helemaal niet goed... allemaal zinloze reacties in goede topics. Post dan niks :)

Zoals jij nu alleen in General Chat posts zijn er ook gebruikers die alleen in NSTM posten, of alleen in DPC, maakt allemaal niks uit :)

Je gedrag wordt afgeleid over wat je zegt in je post, niet over waar je post staat :)

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Verwijderd schreef op 06 April 2003 @ 23:39:
[...]

"Great minds think alike". :Y).
Nog even en jullie denken net zo 1337 als Nelske en ik >:) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:16

Crazy D

I think we should take a look.

Vinnie schreef op 06 April 2003 @ 14:16:
Maar het lijkt nu iig dat ik alleen in de SG/HK kom en vrijwel niet meer in de andere groepen. Ik vroeg me ook oa daarom af wat de crew hier van vindt. Het lijken dat je alleen in de HK/SG komt en de rest niet meer als 'core-business' beschouwt.
Dat gevoel heb ik soms ook weleens, mjah, als er niks te antwoorden valt, schiet het ook niet op om zinloze replies te maken :) Je kunt hooguit wat vaker GoTten, zodat je meer kans hebt dat er een topic is waar nog geen antwoord op is gegeven :)

Exact expert nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fw
  • Laatst online: 30-06 12:46

fw

We Are Borg schreef op 06 April 2003 @ 15:55:
[...]

Ik las dit topic maar half en zag mijn nick voorbij komen en moet dan toch maar even reageren :P

Ik heb hier een tijdje geleden een discussie over gehad, ook hier hier te lezen :). Persoonlijk ben ik er iets anders over gaan denken, al ben ik nog steeds van mening dat GoT een tech forum is waar de HK/SG een extraatje is en dat mensen die puur voor HK komen lekker naar FOK mogen. Maar goed, ik zeg niet dat jij daar alleen om komt, maar zou me nergens zorgen over maken ;). De SG crew doet niks aan de "vaste bezoekers" van de HK, dus geen probleem ;). Ik vind persoonlijk ook niet meer dat de crew er iets aan zouden moeten doen, dus zoals ik al zei, mijn mening is wat aangepast

Ik heb na het lezen van dit topic na enig denken toch maar besloten hier even op te reageren. Ik zelf ben de laatste tijd ook meer actief in de GC hoofdgroep dan in andere groepen, simpelweg omdat ik bijvoorbeeld voorlopig geen nieuwe hardware ga aanschaffen, Debian mij wel redelijk lukt maar ik nog niet op een dusdanig 'ik kan anderen helpen' niveau zit en graphics en programmeren mij nou een maar niet zo heel erg goed liggen (gebrek aan aangleg hiervoor dunkt me :)). Echter vind ik het nog steeds wel erg interessant om over deze dingen te lezen en voor de afwisseling richting de GC groep te posten.

Verder is het zo dat ik mij over het algemeen tussen de mensen die op FOK rondlopen (excuses voor het 'vooroordeel') minder goed kan vinden dan de mensen die hier posten. Dit brengt me meteen bij het eigenlijke punt van mijn post, het feit dat ik me hier meer thuis kan voelen dan op FOK (na oppervlakkig posts gelezeb te hebben daar) omdat er hier over het algemeen veel meer mensen zitten die ongeveer gelijke interesses hebben.

T.net dbmerge: Nieuw account: fw (22068) || http://wow.allakhazam.com/profile.html?81039 WTB CTS/Mala :C

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basszje
  • Laatst online: 03-10 11:33

Basszje

Reisvaap!]

^^ verwoord het wel een beetje denk ik.

Ik zit dus veel meer keer in de HK dan ergens anders ( ja SG, TF , LA en A61 :+ ), maar op dit moment heb ik ook weinig te techen op GOT. Wel lurk en search ik vaak op het tech gedeelte natuurlijk ( noob linux etc ) .

Kijk af en toe ook nog wel eens in /14 ( thuisbasis :+ ), maar te weinig eig. Trouwens in NOS durf ik echt niet te posten :o :P

Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Basszje schreef op 07 April 2003 @ 12:28:
Trouwens in NOS durf ik echt niet te posten :o :P
gewoon een kloontje maken en posten :+
niemand die merkt dat jij het bent :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit vast in DOC..telt dat ook? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raku
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

Hier heb ik de laatste tijd ook wat last van :) Ik kom nu vooral in SG en dat bevalt me eerlijk gezegd best. Is een beetje door de HK-sluiting gekomen , maar de sfeer is daar imo hartstikke gezellig :) De laatste tijd heb ik ook wat minder toe te voegen aan de tech topics , maar dat draait vanzelf wel weer bij :)

Raku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fw
  • Laatst online: 30-06 12:46

fw

Basszje schreef op 07 April 2003 @ 12:28:
..
Trouwens in NOS durf ik echt niet te posten :o :P
Yup, dat ook idd. Om mezelf wederom als voorbeeld te nemen kan ik met veel dingen wel goed uit de voeten komen wat hardware en software/OS'en betreft (en van nieuwsgierig zijn en uitproberen is ook nog (bijna) nooit iemand slechter van geworden) maar ik zit nog echt niet op het niveau dat ik echt serieus mensen kan gaan helpen met (over het algemeen non-RTFM) vragen dus posten met "mja misschien is het wel dit" terwijl 5 minuten later vast wel iemand anders het juiste antwoord. Dat soort posts lijken me dan idd ook niet bepaald veel bijdragen aan het geheel.

T.net dbmerge: Nieuw account: fw (22068) || http://wow.allakhazam.com/profile.html?81039 WTB CTS/Mala :C

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sassie
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11:05
Ik heb hetzelfde, hang nu veel rond in SG, NST&M en ook A61.
Komt ook mede doordat ik geen 'rondjes' fora meer doe (wat ook weer komt omdat er op de tech-fora waar ik kom, weinig te reageren/helpen voor mij valt), en alleen maar via: http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/1158 op GoT kom. ;) Zo af en toe klik ik LA of SA nog wel eens aan, of de active topics als ik toch eens verder wil neuzen naar topics.
Maar goed een probleem poster ben ik (dacht ik) niet, ben vogens mij wel lief en netjes. :> Toch? :?

Maar was dat betreft verwoordt Lunatic het ook al prima:
LuNaTiC in "Lijken van alleen activiteit in de Gener"

[ Voor 14% gewijzigd door Sassie op 09-04-2003 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Sassie schreef op 09 april 2003 @ 15:45:
Ik heb hetzelfde, hang nu veel rond in SG, NST&M en ook A61.
Komt ook mede doordat ik geen 'rondjes' fora meer doe (wat ook weer komt omdat er op de tech-fora waar ik kom, weinig te reageren/helpen voor mij valt), en alleen maar via: http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/1158 op GoT kom. ;) Zo af en toe klik ik LA of SA nog wel eens aan, of de active topics als ik toch eens verder wil neuzen naar topics.
Maar goed een probleem poster ben ik (dacht ik) niet, ben vogens mij wel lief en netjes. :> Toch? :?

Maar was dat betreft verwoordt Lunatic het ook al prima:
LuNaTiC in "Lijken van alleen activiteit in de Gener"
Ja jij bent liev hoor :D

Tja ik moet zeggen dat sowieso weinig problemen zie in de fora waar ik kom hoor. Soms zie ik wel reacties waarvan ik denk 'jemig, hoe verzin je het' maar dan wordt dat binnen de kortste keren wel weer verbeterd.
Goede sfeer is belangrijker dan waar je precies meewerkt aan die sfeer denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basszje
  • Laatst online: 03-10 11:33

Basszje

Reisvaap!]

Gelukkig heb ik dan eindelijk een goed excuus om teveel in /31 rond te hangen :P

Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnie
  • Niet online
Alfredt schreef op 09 April 2003 @ 15:49:
[...]

Ja jij bent liev hoor :D

Tja ik moet zeggen dat sowieso weinig problemen zie in de fora waar ik kom hoor. Soms zie ik wel reacties waarvan ik denk 'jemig, hoe verzin je het' maar dan wordt dat binnen de kortste keren wel weer verbeterd.
Goede sfeer is belangrijker dan waar je precies meewerkt aan die sfeer denk ik.
Fijn om te horen ;) Nah, het is altijd wel goed dat er geen problemen van komen dat je meewerkt aan een betere sfeer in een bepaalde forum.

Maar GoT is en blijft een computer gerelateerd forum en dat is niet altijd te vinden in de HK, SG of andere General Chat forums.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

ik lurk in vanales :)

alleen heb ik de tijd niet echt om in tech gedeeltes rond te hangen... ik werk en soms kijk ik ff nsel rond in de fora. als je dan bij tech gaat kijken en er komt een probleem ben je 2 uur verder wil je het goed doorgenomen hebben en mooi antwoord erop kan geven :)

maar het is zoals vele al zeggen :) als je niets te melden hebt meld dan niets :) beter gewoon lezen wat er allemaal mogenlijk is dan geforceerd wat posten om opgemerkt te worden en absolute onzin dan uitkraamt (ben ik ook zelf nogal goed in B))

en zolang t gezellig blijft :)

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Pagina: 1