Toon posts:

vraagje

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hoi . ik heb een vraagje.
is er een proggie waarmee je , je videokaart kan testen of ie optimaal werkt of is:?
alvast bedankt sonny.

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-07 22:43

Mary Wana

keyboard nut

zoiets kanje meestal wel zien , of gewoon met 3dmark :)

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

Verwijderd

Bijd e meeste videokaarten krijg je software bijgeleverd waarmee je frequenties kan modden. Verder testen of je videokaart goed presteerd doe je met bijvoorbeeld een 3D testprog (als 3DMark) Of een uitslag goed is kan je vergelijken met uitkomsten van andere videokaarten (online zijn er diverse databases te vinden die testresultaten hebbenv an de diverse testprogramma's.)

Oh ja, bij een volgende nieuwe post, geef dan even een titel die wat meer 'zegt'

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2003 13:41 ]

Verwijderd

Sandra is dacht ik ook een goed progje. daar kun je nog meer mee dan alleen je videokaart testen. 3dmark is idd ook prima.

Verwijderd

Welkom op GoT.

Bij www.madonion.com kun je progjes downen.

die testen je videokaart

en als je een topic opend moet je vraag/probleem al grotendeels in je topictitel verwerkt zijn.
Verder vinden ze het ook niet fijn dan je je naam eronder zet.

Maar bij Madonion kan je het vinden.

Verwijderd

FAQ: Ik wil testen hoe snel mijn videokaart is, hoe doe ik dat?

Welkom op got trouwens :)
In de faqs staat een hoop nuttige info over dit soort (standaard) vragen ;)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2003 13:42 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 april 2003 @ 13:36:
hoi . ik heb een vraagje.
is er een proggie waarmee je , je videokaart kan testen of ie optimaal werkt of is:?
alvast bedankt sonny.
3dmark, sisoftsandra , en dan scores met anderen vergelijken :)

Verwijderd

Probeer eens een spelletje erop te spelen, en kijken hoeveel FPS je haalt. Vervolgens op Tom's hardware guide ff een vergelijking doen (quake 3 is een héle goede test, UT2003 ook).

Als het je wat minder precies komt, 3Dmark draaien (fluttest als je het mij vraagt, test alleen direct 3D), en vergelijken.

Verwijderd

Hoi curason, welkom op GoT... zou je aub * Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! * hier willen beginnen met lezen en de links die daar gegeven worden eens willen bezoeken ? Alvast bedankt en veel succes :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.