Help mee tegen Tubereuze Sclerosis Complex: download de client voor Windows, MacOS, Solaris of Linux en installeer vandaag nog TSC. Meld je aan bij de Dutch Power Cows!!
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stats powered by BlibX Technology Stats generated by: grizstats 2.0 - TSC edition Stats hosted by: griz |
ieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Lage score voor DPC vandaag, maar toch weer een achtste plek!
Gaat ie?
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
Cool, sta meteen 2e
There are better things in life than alcohol, but alcohol makes up for not having them.
Anoniem: 49384
Bij mij in ieder geval wel, ik heb hier al sinds een paar maanden geen vastlopende client gehad. Er zit nu een functie in de client die ervoor zorgt dat als een conformer langer duurt dan 10 minuten (met een snelle computer betekend dat dat ie het gewoon niet meer doet) dat de client een nieuwe unit gaat berekenen. Ik heb trouwens nog niet gezien dat een unit niet werkte sinds begin dit jaar.Anoniem: 51355 schreef op 06 April 2003 @ 21:51:
[...]
Thnx,
nu eens kijken of de client wat stabieler draait.
Nu de statsserver verhuist is hoop ik ook geen punten meer kwijt te raken
Dat eerste klinkt goed, dat tweede wordt hopelijk ook goed dan!Anoniem: 49384 schreef op 07 april 2003 @ 00:01:
[...]
Bij mij in ieder geval wel, ik heb hier al sinds een paar maanden geen vastlopende client gehad. Er zit nu een functie in de client die ervoor zorgt dat als een conformer langer duurt dan 10 minuten (met een snelle computer betekend dat dat ie het gewoon niet meer doet) dat de client een nieuwe unit gaat berekenen. Ik heb trouwens nog niet gezien dat een unit niet werkte sinds begin dit jaar.
Nu de statsserver verhuist is hoop ik ook geen punten meer kwijt te raken
Want TSC opzich blijft een mooi project
[ Voor 4% gewijzigd door JustMe op 07-04-2003 06:53 ]
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
Hé we kunnen we een keer 8/8 roepen 
En Marcellozzzz doet het al goed. Op zijn 2e dag al een 2e plek.
En Marcellozzzz doet het al goed. Op zijn 2e dag al een 2e plek.
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Pagina: 1