Help mee tegen Tubereuze Sclerosis Complex: download de client voor Windows, MacOS, Solaris of Linux en installeer vandaag nog TSC. Meld je aan bij de Dutch Power Cows!!
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stats powered by BlibX Technology Stats generated by: grizstats 2.0 - TSC edition Stats hosted by: griz |
Halve stats ofzo?
Toen ik gisteravond nog bij de stats van Switch keek stonden bep. iem. en ik ver boven de 400 punten.
Zullen er morgen wel weer worden bijgeteld
Toen ik gisteravond nog bij de stats van Switch keek stonden bep. iem. en ik ver boven de 400 punten.
Zullen er morgen wel weer worden bijgeteld
Permanent dood of is'ie veranderd?? :
http://forum.teamswitch.org/stats/TSC_Top15.html
http://forum.teamswitch.org/stats/TSC_Top15.html
There are better things in life than alcohol, but alcohol makes up for not having them.
Anoniem: 81701
Stats bij Rothberg lijken aardig overhoop te liggen, hele homepage eigenlijk.
Zou misschien de reden kunnen zijn van het verschil met stats Switch ??
Kippie, jij bent er behoorlijk op achteruit gegaan, zag gisteren iets van >1k. Misschien morgen
Zou misschien de reden kunnen zijn van het verschil met stats Switch ??
Kippie, jij bent er behoorlijk op achteruit gegaan, zag gisteren iets van >1k. Misschien morgen
Zo te merken accepteren de servers vanaf een uur of 3 geen pakketjes meer...
de nieuwe servers aldaar zijn zeker geschokken
de nieuwe servers aldaar zijn zeker geschokken
There are better things in life than alcohol, but alcohol makes up for not having them.
Ik kan niet dagelijks meer dan 1k produceren.
Maximaal 400 tot 500 ofzo.
Maar ik ben hier thuis ook ff bezig, dus morgen zeker weten geen kewle output van mij.
Maximaal 400 tot 500 ofzo.
Maar ik ben hier thuis ook ff bezig, dus morgen zeker weten geen kewle output van mij.
Pagina: 1