Toon posts:

er zijn hier ..... 10000000000000 faq's

Pagina: 1
Acties:
  • 57 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Dus kan ik nu weer niet antwoorden op jullie ? Pff wil gewoon een vraag stellen meer niet. Dan wil ik niet gewezen worden op al die onzin. Ja gaat over ubisoft stond toch in het topic ? Ja ziet eruit als quake3 in picmip 5 is toch al duidelijk? Of moet ik jullie nu de faq laten lezen van quake3 ? Maar goed maak jullie geen zorgen ik post hier al niets meer.

Verwijderd

Eh, afgezien van het wazige taalgebruik.. deze hoort in LA (lieve adjes). Als je het oneens bent met een slotje, kun je ook altijd mailen met een mod.

Die FAQ's zijn er overigens niet voor niets..er staat veel nuttige info in, en het voorkomt dat de 'regulars' de hele tijd dezelfde vraag zitten te beantwoorden, het zat worden en vertrekken. Het is dus ook in jouw voordeel, ook de kenners blijven zitten, zodat jij sneller een beter antwoord hebt..

• M.I.G.
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-01 13:48

M.I.G.

[like an alien]

?!??! je vind het dus niet waard om ff de moeite te nemen om wat faq's door te lezen??? Nou als je wat zoekt kan je altijd wat vinden wat een beetje in de buurt komt van je vraag. Maar affikken van de faq's??...tja ga lekker verder en post vooral niet meer...

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:14

Klippy

Still Game

kan hier nog niet eens post reply aanvinken:)

Ik zie 2 topics.... maar ik lees 2x hetzelfde... Bijna net zo onoverzichtelijk als die FAQ's hier :+

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

lees algemene faq door en lees Lees dit voor je een topic opent/een reply post! door, de eerste faq om de algemene regels te bekijken en de tweede faq om een goede start post te maken, is daar iets moeilijks aan? is dat veel?

Zoals al ik al zei: <h1>Open geen nieuwe draadjes om je ongenoegen te uiten</h1>

Edit:
hezik, we gaan geen topics in LA openen om het ongenoegen te uiten over een gesloten draadje ;)

[ Voor 17% gewijzigd door White Dust op 06-04-2003 01:43 ]

Dit topic is gesloten.