Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artz
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 20-04 22:19
Gisae schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 22:30:
Samsung YP-MT6z 1GB
Ipod mini
Iops MFP 312 128MB

En daarvoor heb ik versleten:
Lennoxx MP786
Soul DMP-01 (O+)
i-Bead 100 256MB (O+)
Time dpa 20 128MB (:r)
Siemens SX1 512MB
iAudio 4 256MB
Gadget freak? :P

Ik own een Archos Gmini 220.

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ghmiddel/stuff/gmini/220-size-1.jpg

Ietwat verouderd maar nogsteeds 20Gb aan muziek, dat verandert natuurlijk niet.
Ben er nogsteeds zeer tevreden over mede door de CF slot waardoor ik mn kaartjes uit m'n digicam kan legen. Icm m'n laptop goed voor 50GB aan opslag op vakantie. Dat moet genoeg zijn :)

Hij heeft gekost het enorme bedrag van €320,- dacht ik. Ach dat was een 1.5 jaar geleden, de Iriver H120 kostte destijds 400 zoveel.. En de iPod 360 ofzo.
Heb er veel plezier van.

Voordeel: Image tank en volwaardig mp3 speler tegelijk.

Nadeel: Batterijduur zeer kort op het moment (3/4 uur 192Kbit mp3tjes), moet toch echt aan de batterij liggen. Die ga ik binnenkort vervangen.

Voor uitgebreide voor- en nadelen verwijs ik je naar m'n mini review: [rml][ MP3-speler/Image-Tank]Archos Gmini 220 mini review[/rml]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gisae
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Zo ongeveer ja. Als ik iets een tijdje heb gaat het weer jeuken en ga ik opzoek naar een nieuwe, tenzij de speler mij echt goed bevalt (en dat doet deze nu wel)
Ik was heeel wat jaar geleden ook een van de eerste met een discman. Shockproof hadden ze toen nog nooit van gehoord, maar kwaliteit wel. Ding doet het na al die jaar van afraggen nogsteeds. Hij zit ook vol met krassen en deuken. Batterijtijd was ook slecht. 2 1300mah batterijen waren net genoeg voor één cd :D

[ Voor 35% gewijzigd door Gisae op 23-03-2005 17:52 ]

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 141043

Sfinx- schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 22:39:
* welke mp3 speler heb jij ?
- Creative Muvo N200 512MB

nadelen:
1. Heb 'm al laten vallen, werkt nog perfect maar de behuizing bestaande uit 2 delen is een beetje losgekomen. Is niets aan te doen.
.
mhhh als ie uit 2 delen bestaat is het geen N200 maar een V200, ken je eigen mp3-speler ;)

Zelf hoop ik binnenkort in het bezit te zijn van een Creative Muvoo N200 Micro 1GB, en dan zal ik mijn bevinden laten weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Frigo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-06 21:39
Ik gebruik al jaren mijn PDA als MP3 speler (zoals ook anderen onder u).

Op dit moment is dit een Fujitsu Pocket Loox 720 met 4GB CF en 2GB SD. Ik heb dit altijd naar volle tevredenheid zo gedaan en zal dit ook blijven doen.

Het grote voordeel is dat ik mijn agenda (lees: PDA) altijd al bij me heb. Een extra device vind ik dan alleen maar onhandig. Ik kan hem zonder problemen blijven uitbreiden met andere, grotere CF/SD kaartjes. Behalve MP3's kan je met andere software ook (nagenoeg) alle andere bestandsformaten afspelen. Dit is toch vaak een beperking bij losse MP3 spelers. De geluidskwaliteit is zondermeer perfect te noemen.

Louter als MP3 speler is het wat aan de grote kant en de batterijduur mag (altijd) wat langer. En alleen voor MP3's is het wat aan de dure kant. De ontbrekende radio vind ik ook jammer. Soms ben ik wel eens lui en op mn 4GB uitgeluisterd en wil ik gewoon slap geouwehoer aanhoren zoals je op de radio veelal hoort. Nieuws en fileberichten zijn ook wel handig.

Asus P4PE, Intel Pentium IV 2.66 Ghz., Corsair DDR 512MB PC3200, ATI Radeon 9700Pro 128Mb, Hauppauge WinTV PVR 350, Creative Soundblaster Live!, Tekram 390U3W, Plextor PX-40TSi, PX-W1210TS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:29
Ik heb:
Afbeeldingslocatie: http://www.ixbt.com/cm/news/2003/msi-megastick.jpg
MSI megastick 5in1

Ik heb hem anderhalf jaar geleden op de hcc beurs gekocht voor zo'n 85 euro bij de mycom stand.
Hoewel ik hem eigenlijk nooit meer gebruik is het een fijn apparaatje, grootste nadeel is dat het maar 128mb is. En als je elke dag 2 uur aan het reizen bent (dat is dus heen en terug) heb je in 2 uur tijd alle muziek wel 2x geluisterd.

Ik krijg maandag:
Afbeeldingslocatie: http://www.azone.ch/images/ihp-340.jpg
iRiver h340 (40gb)
Hier past dus meer dan genoeg muziek op :)
Ik heb ervoor betaald 240 euro terwijl hij nu bij de pricewatch voor 370+ euro staat.
Heb hier geluk mee gehad, hij stond bij de pricewatch voor 240 euro.. ik dacht: Heh? Dat is een foutje! ff kijken op die site, bleek dat de doos open is geweest of beschadigd en daarom is er 50% vanaf gegaan.
Dus meteen besteld. Voor en nadelen kom ik dan wel achter :)

[ Voor 3% gewijzigd door harmageddon op 03-04-2005 15:55 ]

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 140653

welke mp3 speler heb jij ?

Sony D-NE511
Afbeeldingslocatie: http://www.kieskeurig.nl/images/product/FD610B655AF212FEC1256D4B003056E4.jpg

ben je er tevreden over?
Ja, tot op heden heb ik veel plezier gehad van de speler.

Prijs:
€ 90 en 1,5 jaar geleden gekocht

wat zijn de voor en na delen ?
Voordelen:
- goedkoop
- Cd's (die je gekocht hebt in het verleden :D) en mp3cd's beluisteren
- Duur van de batterijen is niet normaal lang bij mij :S Ik luister 5 dagen in de week bijna elke dag toch wel een half uur met die discman en die batterijen zitten er nu al vanaf december 2004 erin ofzo en ze zijn nog niet op. Het zijn gewone hema alkaline's :S Nog geen streepje eraf gegaan!
- Scrollen door mappen
- Mappenfunctie, branden gewoon met nero
-700mb
- regeling voor je geluid, je kunt instellen dat het geluid tot een maximum gaat, zodat je oren niet beschadigd worden, als je er voorbij gaat wordt het schadelijk voor je oren, persoonlijk vind ik dit erg handig.
- Schokt nooit, maar dan ook echt nooit! Je kunt twee instellingen kiezen daarin, voor hardlopen en gewoon. Nou ik merk bij gewoon ook nooit iets.
- Vrij veel mogelijkheden voor een mp3cd-speler
Nadelen:
- Grootte
- geen verlicht display
- Niet echt degelijk voor 3 jarig gebruik ofzo
- Jog / scroll knop begint vertoont slijtage. Op het ene moment verschuift hij sneller als je er aan draait en om het schermpje zie je dat hij soms niet verder gaat of blijft hangen of teruggaat.
Opzich is dit niet zo'n probleem, want er zitten zo ook nog knoppen op waarmee je naar een volgende map kunt, gewoon op shuffle en klaar is kees.

Toekomstplannen:
Iriver iFP-999 (1024 MB)
of
Iaudio 5 (1024 MB)

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 140653 op 04-04-2005 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 141043

Creative Muvo N200 1GB

Afbeeldingslocatie: http://images-eu.amazon.com/images/P/B0006IS26A.03.LZZZZZZZ.jpg

ok langs de zijkant staat 256mb, mr ik heb dus een 1GB

Ben je er tevreden over?

Ongelofelijk, hij is nog kleiner dan ik dacht, en je kan kiezen uit mappen, de opnames zijn ook uitstekend.

Hoeveel heeft hij gekost?

179 euro, ja veel te veel o het net is ie veel goedkoper, mr ik had geen geduld

wat zijn de voor en na delen ?

voor:

* klein
* je kan switchen tussen mappen
* uit één geheel dus minder fragiel
* heeft een schermpje, mr ja welke volwaardige mp3-speler heeft dat nt (muaha shuffle)
* uitstekende voice- en FM-opname
* goede radio-ontvangst
* integenstelling tot wat ik allemaal lees, snelle overzettijd

tegen:
*black-lightbrom (geluid als het blacklight opstaat)
* je kan het nt instellen dat je ziet hoelang een liedje nog duurt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PathFindeR_NL
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-06 18:27
Welke mp3speler heb jij?
Ik heb een Creative Zen Micro Zwart
Afbeeldingslocatie: http://images-eu.amazon.com/images/P/B0006BBNS6.03.LZZZZZZZ.jpg

Ben je er tevreden over?
Jazeker, hij is erg klein, maar toch goed te bedienen. Je moet even aan het scrollen wennen, maar daarna werkt hij geweldig.

Hoeveel heeft hij je gekost?
Ik heb hem voor €249 bij de Dynabyte gekregen incl. tweede accu. :9

Wat zijn de voor en nadelen?
Voordelen:
- klein
- voldoende opslag (5GB)
- gebruiksvriendelijk
- design

Nadelen:
- mp3 tags
- prijs
- geen fatsoenlijke draagzak erbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 78880

Welke mp3-speler heb jij?

iRiver H320

Afbeeldingslocatie: http://techdigestuk.typepad.com/photos/uncategorized/iriver_h320.jpg

Ben je er tevreden over?

Ja hij voldoet aan mijn verwachtingen van een jukebox en de carbon look is ook niet verkeerd. Ik gebruik de oude remote met LCD van mn discman en dit werkt perfect. Ook de USB host werkt goed, zal nog van pas komen komende zomer (ivm vakantiefoto's).

349,-

Wat zijn de voor- en nadelen?

Voordelen:
- Degelijke behuizing
- Uitstekend geluid met 2x20mW amp
- Mogelijkheid voor LCD remote
- Bijgeleverde batterijhouder terwijl standaard accuduur ook netjes is
- Helder verlicht kleurenscherm
- USB host voor foto backup (oa)

Nadelen:
- Dikker dan de iPod 20GB (maakt em wel robuuster)
- LCD remote niet standaard meegeleverd
- Sennheiser MX400 dopjes zijn niet al te geweldig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 132657

Anoniem: 78880 schreef op woensdag 06 april 2005 @ 14:30:
Welke mp3-speler heb jij?

iRiver H320

[afbeelding]

Ben je er tevreden over?

Ja hij voldoet aan mijn verwachtingen van een jukebox en de carbon look is ook niet verkeerd. Ik gebruik de oude remote met LCD van mn discman en dit werkt perfect. Ook de USB host werkt goed, zal nog van pas komen komende zomer (ivm vakantiefoto's).

349,-

Wat zijn de voor- en nadelen?

Voordelen:
- Degelijke behuizing
- Uitstekend geluid met 2x20mW amp
- Mogelijkheid voor LCD remote
- Bijgeleverde batterijhouder terwijl standaard accuduur ook netjes is
- Helder verlicht kleurenscherm
- USB host voor foto backup (oa)

Nadelen:
- Dikker dan de iPod 20GB (maakt em wel robuuster)
- LCD remote niet standaard meegeleverd
- Sennheiser MX400 dopjes zijn niet al te geweldig
waar heb je er 350 voor betaald?? in de pricewatch staat hij voor minder dan 300 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb een Iriver H10 [5gb*color], en ik heb de grijze.
Afbeeldingslocatie: http://218.145.55.194/Data/product/image/prpa_h10_s7%5B2%5D.jpg.

Tot nu toe ben ik best tevreden:
P L U S P U N T E N
+ Geluid is vrij goed, en dankzij de 32+1 equalizers heb je voor elk liedje wel de goede equalizersetting, en zo niet, gebruik je de Custom Equalizer. De SRS-Wow, die ook in Windows Media Player 10 in te stellen is, klinkt - als je ervan houdt - goed: het klinkt dan alsof het een live concert is.

+ Design is best mooi, hij is mooi klein en dun

+ De FM-radio is bij sommige spelers een minpunt, maar bij de Iriver H10 helemaal niet: hij klinkt erg goed, en niet alleen als je hem op tafel legt, ook als je hem in je zak hebt zitten en over straat loopt/fietst/rijdt...

+ Voicerecorder klinkt goed, beter dan bij mijn vorige mp3speler, de Creative Rhomba.

+ Het is handig dat je zowel via ID-tags, als via playlist als via BROWSER je speler kunt doorzoeken op liedjes. Met ID-tags zoek je op artiest, titel, genre etc., via playlist spreekt voor zich, en met de BROWSER kun je je MP3-speler bekijken zoals in Windows Verkenner. Je ziet dan de mappen.

+ UMS werkt ook op Apple computers..

M I N P U N T E N
- scherm is wat klein..
- soms is ie een beetje traag

------------------------------------------------------------------------------------------------
Ik zou deze speler iedereen aanbevelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 78880

Anoniem: 132657 schreef op woensdag 06 april 2005 @ 16:10:
[...]

waar heb je er 350 voor betaald?? in de pricewatch staat hij voor minder dan 300 euro
half jaar geleden bij Dixons. was de versie inclusief Batterypack en Remote :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 78880 schreef op zondag 10 april 2005 @ 18:56:
[...]
half jaar geleden bij Dixons. was de versie inclusief Batterypack en Remote :)
offtopic:
offtopic: ooh ja, de prijs is snel gedaald..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34169

Anoniem: 132657 schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 15:40:
[...]

offtopic:
offtopic: ooh ja, de prijs is snel gedaald..
Remote los is al 50, dus dan nog is het een goeie deal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackangel
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:27
Welk mp3-speler heb je?

iriver N10
Afbeeldingslocatie: http://rolfrolf.net/got/mp3playah.jpg

Ben je er tevreden over?

Yup, ik kom van een philips 8cm cd player af. Deze was geweldig, goede kwaliteit etc maar het nadeel was dat die niet makkelijk in de broekzak paste (voor tijdens het fietsen), niet geheel shockproof was en ik vond dat hij niet lang mee ging op zijn batterijen. Daarnaast kostte het medium nogal wat enzo. En het branden was teveel moeite :P

155 euro ofzo, bij BCC. Hij koste daar 180 euro maar zeggen dat ie bij mycom goedkoper was was een korting van 25 euro (20 + 5). Jammergenoeg vonden ze een webshop hier in de omgeving niet winkel genoeg (die bood hem voor 152 aan). Ik wilde zelf niet via een webshop kopen, dat had nog wel wat aan de prijs kunnen doen.

+ Super geluid (eigen mening, en mijn gehoor is niet geweldig)
+ Super oordopjes (eigen mening, en mijn gehoor is niet geweldig)
+ Heel klein, weegt geen zak
+ Mooi uiterlijk (ga niet op het plaatje af)
+ UMS (windows verkennersleepwerk
+ Klein stukje om te kiezen voor een mp3halsketting met goede oortjes of een stukje om te kiezen voor eigen plugjes.
+ Opladen via USB.
+ Knopjes aan de zijkant. HOLD-functie daardoor niet nodig \o/
+ 512 MB
+ OLED -> zorgt voor een priceless design, zeker met verschillende tinten \o/

- OLED, moeilijk leesbaar in het zonlicht, vlekken direct zichtbaar etc.
- Opladen met USB
- Koppelstukje nodig voor op de usb aan te sluiten
- Menu is even wennen. Vooral omdat kort menu een A->B loop maakt en lang er pas voor zorgt dat je in het menu kan komen.
- UMS pas na firmware update
- Prijs

*note*
verschillende equilizers niet getest
geen ogg-support nodig, ik weet niet of het aanwezig is
batterijduur is lang zat voor mij, ik zit toch wel regelmatig achter een pc
stevigheid niet getest

En natuurlijk nog een linkje naar een review: Misticriver.net geen vergelijkende review

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• visie
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Welke speler heb je?
Afbeeldingslocatie: http://www.promoking-pk.com/catalog/images/mp3supportplus.jpg
De 256MB uitvoering.

Ben je er tevreden over?

Ja best wel. Heb hem altijd bij me vanweg het formaat.
Het geluid was in eerste instantie niet mooi. Dit kwam door de meegeleverde crap. Nu met de Sennheiser MX400 is het geluid een heel stuk beter!!
Ook het zelf aan kunnen passen van de firmware is wel grappig. Nu is het menu volledig nederlands ;)

Met kerst gekregen. Was geloof ik rond de €60,-

+ Heel klein (bijna formaat memory-stick)
+ Geen enkele installatiesoftware nodig.
+ Geen extra kabels nodig

- Display niet al te mooi en niet altijd goed af te lezen.
- Zoem bij zacht geluid.
- Meegeleverde oordopjes zijn slecht.
- Geen radio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129477

- welke mp3 speler heb jij ?

Frontierlabs NEXIA II

Afbeeldingslocatie: http://salzburg.com.geizhals.at/img/pix/74554.jpg

Iriver H120

Afbeeldingslocatie: http://www.advancedmp3players.co.uk/shop/images/products/ihp120/IHP120mainsm.jpg

Ezav EMP400 256MB

Afbeeldingslocatie: http://www.mp3players.co.uk/site/images/products/main/ezav_emp400_000000.jpg

- ben je er tevreden over

Voor alle drie JA
- hoeveel heeft hij gekost
60 euro zonder geheugen, 300,- euro en 170 euro

- wat zijn de voor en na delen

Voordelen:

Nexia: werkt op 2 penlites, heeft hoog vermogen, geeft daardoor perfect geluid op mijn sennheiser hd590, werkt met compactflash kaarten.
Iriver: perfect geluid 20GB is voldoende, accu gaat lang mee.
EZAV: zeer klein,licht, ingebouwde accu, geluids vermogen 2 *20mW, oled scherm.

Nadelen:

Nexia: groot voor een flash player, maar is al een ouder exemplaar, zwaar met 2 penlights om te sporten.
Iriver: voor mij geen.. o, ja niet via usb op te laden, booten kan sneller
EZAV: voorzichtig met het usb kabeltje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farmerpeter
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-12-2024

Farmerpeter

`'t kan verkeren

Creative Muvo2 1.5G
toendertijd aardig goedkoop voorjaar 2004 maar is nu veel beter spul te krijgen voor het geld
200 euro bij een of andere gare webshop met garantie en versturen 230
- wat zijn de voor en na delen
Ondanks dat het ene harddisk player is kan die overal tegen, is al een paar keer op de straat gevallen en ik gebruik hem ook op m'n werk stof en trillingen, heb pas een keer geflashed naar de amerikaanse versie, en nou kan die echt HARD afspelen 8) . daarvoor ook al alleen met machines op de achtergrond hoorde je het nie meer.

Nadeel : hij loopt leeg aan de usb poort door dat ie z'n eigen stroom gebruikt en niet van de usb poort. Dit kan knap lastig zijn, had een keer een verslag op stage gemaakt, maar toen moes ik me speler resetten zonder handleiding. en 2.5 uur in de trein zitten zonder muziek :(

hier nog een plaatje
Afbeeldingslocatie: http://images.google.nl/images?q=tbn:2t-IE9CygV0J:http://www.mpex.net/img/news/00455_muvo2.jpg

Hij zit ondertussen wel vol met krasjes, maar ja anders kan je hem nie gebruiken.
weet iemand trouwens hoe je die krasjes weg kan krijgen :P

AM2 X2 3600 @ 3.0Ghz Asrock AliveNF4G-DVI OCZ pc5300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-03 21:55

it0

Mijn mening is een feit.

Anoniem: 129477 schreef op woensdag 13 april 2005 @ 11:07:

Ezav EMP400 256MB

[afbeelding]
Ik zag dat er bij de feature list het volgende stond:
AUTO Mail
Once register the email user account, User can check the email out from other PC with Auto email program without any setting up the email account at ease.
Wat is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19-06 09:58

janklp

FortyTwo Capital

visie schreef op woensdag 13 april 2005 @ 09:57:

Ook het zelf aan kunnen passen van de firmware is wel grappig. Nu is het menu volledig nederlands ;)
Waar kan je dat dan doen? Daar heb ik nou echt nog nooit van gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GieltjE
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19-06 19:48

GieltjE

Niks te zien...

- welke mp3/Ogg speler heb jij ?
Afbeeldingslocatie: http://www.clubic.com/photo/00109588.jpg
Iriver iFP 899

Zeer zeker, reageert lekker snel, vrij weinig problemen in de praktijk.

3 maanden geleden €173,- all in, 1GB (1000MB)

- wat zijn de voor en na delen ?

Voor

- OGG support
- Firmware upgradable
- UMS na firmware
- Lange batarij duur (met Nimh GP 3200 ruim 30 backlight meestal uit, regelmatig vooruit spoelen waarvan 3uur op een pc aangesloten).
- Goede geluidskwaliteit
- Bediening zeer makkelijk te leren (boekjes totaal geskipped, viel 100% mee).
- Zeer goede fm ontvangst (mede doordat hij de oordopjes als antenne gebruikt denk ik).
- Goede instel mogelijkheden, bijna alles is te regelen.
- Skipt nooit door schokken of andere invloeden
- Goede sub mappen support
- Display inhoud, scroll snelheden en richtingen en backlight kunnen goed worden ingestelt.
- Goed nekkoort, oordopjes zitten er niet aan vast, maar de lengte is perfect te bepalen door de het klipje (waarschijnlijk een veel te duur klipje aangezien er 2x Iriver opstaat :Y) ).
- Goede kwaliteit ook op lage volumes (ik heb nog een zeer goed gehoor, en hou wel van harde muziek (kamelot, Linkin Park & co), maar ik wil er niet doof van worden en een paar DB is genoeg). Echter volume 1 is echt te weing, 4 a 5 is precies goed.

Nadelen
- Skipt soms bij VBR mp3 (licht aan de vbr-mp3's die de speler niet leuk vind), waarna hij bij de non-UMS firmware weer begint met het eerste nummer en bij de UMS doorgaat met het volgende nummer. Wat irritant is bij de non-ums want de shuffle is steeds hetzelfde (alsof voorgeprogrammeert), maar dit is goed te omzeilen door een paar keer achteruit te spoelen, want dan gooi je de shuffle door de war.
- Beeld net iets te klein, vaak zie je alleen Artiest - en moet je even wachten voor de titel (niet erg als je gewoon luistert en weet wat waar staat).
- Geluids vertraging/versnelling werkt alleen op mp3 (echt nutteloos wat mij betreft)
- Soms pakt hij wel de id3 tags en soms de bestandsnaam
- Met de UMS kun je geen fm zenders predefinen (deze kunnen met de non-ums versie maar 5 tekens lange namen hebben).
- Met de non-UMS firmware kun je geen mp3's of ogg's terugzetten
- Standaard komen de nieuwste bestanden onderaan te staan, wat met de non-ums firmware betekent steeds sorteren. Met de UMS versie is er een tooltje genaamt fatsort (fat16 sorter), wat dit binnen 0,6sec doet.

De nadelen lijst lijkt groot, maar hier is met de UMS versie zeer goed mee te leven, en de grote punten voor :Y) mij zijn goede fm ontvangst en goede ogg support :9~ .

[ Voor 20% gewijzigd door GieltjE op 13-04-2005 22:51 ]

Hell / 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GieltjE
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19-06 19:48

GieltjE

Niks te zien...

Damn mijn fout, kom maar op met de trolls en flamebaits.

Dit kan verwijderd worden

[ Voor 116% gewijzigd door GieltjE op 13-04-2005 22:20 . Reden: /me is dom! ]

Hell / 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damocles
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18-11-2022
Ik krijg maandag:
[afbeelding]
iRiver h340 (40gb)
Hier past dus meer dan genoeg muziek op :)
Ik heb ervoor betaald 240 euro terwijl hij nu bij de pricewatch voor 370+ euro staat.
Heb hier geluk mee gehad, hij stond bij de pricewatch voor 240 euro.. ik dacht: Heh? Dat is een foutje! ff kijken op die site, bleek dat de doos open is geweest of beschadigd en daarom is er 50% vanaf gegaan.
Dus meteen besteld. Voor en nadelen kom ik dan wel achter :)[/quote]

Hè ? ......Flashback.........Dat had ik ook (+/- een week later) , dus ook gelijk effe besteld (voor die prijs !!! ) Dacht eerst ook dat het een foutje was , maar gelijk bevestiging gehad en dan na het weekend gaan halen . Lucky me,........... for a change . :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 74054

Ben je er tevreden over?
Ja, zie voor en- nadelen voor meer info.

€30,- (tweede hands)

Wat zijn de voor en na delen ?

Voordelen:
Geluidskwaliteit is zeer goed.
Goede oordoppen (Sennheiser MX300).
Goede ingebouwde radio met DBB (extra bass functie).
Multi EQ instellingen, twee naar smaak instelbaar.
Mooi lcd scherm.
Leuke functies zoals eigen login -en logout logo maken.
Etc te veel om op te noemen :o

Nadelen:
Geen, ik ben zeer tevreden :+
Afbeeldingslocatie: http://www.mp3mate.se/catalog/images/ezav-xen-200-black-200.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 137811

Ik heb een Ipod-Mini zojuist onder kerstboom gehaald :) en ben er echt wel dik tevreden over

Voordelen:
- Klein
- 4GB ruimte
- Goede prijs voor kwaliteit
- 18 uur baterij
- Muziek makkelijk te impoteren via iTunes
- Goede geluidskwaliteit met meegeleverde oordopjes
- Opladen via USB
- Handig clickweel systeem

Nadelen:
- Geen muziek update zonder iTunes
- Geen netadapter

De reden dat ik voor een Ipod Mini heb gekozen en niet voor andere MP3 spelers/Ipod's:

Ipod Mini heeft 4 GB ruimte voor muziek en is lekker klein, past in elke broek/jaszak, de kwaliteit is zeer goed en hoor zeer goede verhalen van andere gebruikers. De nieuwste functies van de Ipod Nano zoals fotos e.d. vind ik niet intressant en de opslag van de Nano is t zelfde alleen istie duurder. Vandaar de Ipod mini!

[ Voor 80% gewijzigd door Anoniem: 137811 op 24-12-2005 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Als je het topic dan toch kicked, zou je dan ook een wat uitgebreidere omschrijving kunnen geven? :) Wat is er zo goed aan? Wat zijn de nadelen? Waarom juist een iPod Mini?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 137811

RoD schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 22:07:
Als je het topic dan toch kicked, zou je dan ook een wat uitgebreidere omschrijving kunnen geven? :) Wat is er zo goed aan? Wat zijn de nadelen? Waarom juist een iPod Mini?
gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenwouter
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-06 20:58

ikbenwouter

! w t R

De volgende mp3-spelers heb ik gekocht / besteld:

September 1999: Diamond Rio 500 (64MB + later 64MB Smartmedia extra)

Afbeeldingslocatie: http://img119.imageshack.us/img119/3166/rio500xt2.gif

Waarom gekocht?
Het was een van de eerdere mp3 spelers die uitkwam en ik was meteen verliefd op dit ding geworden toen ik hem in previews zag :*) Dus toen hij hier beschikbaar was kon ik het niet laten om hem meteen te kopen. Eerst zou de bijenkorf hem als eerste hebben maar uiteindelijk had RAF hem eerder. Ik kende niemand in mijn omgeving die een mp3 speler had en het was daarom ook leuk om een van de eerste te zijn ermee. Voor 750 harde guldens toen nog gekocht, een hoop geld voor mij in die tijd maar het was het zeker waard.

Een half jaar later heb ik er nog een Smartmedia kaartje voor gekocht die erin pastte. Het 128MB kaartje wat ik had geprobeerd bleek achteraf niet te lukken, dit werd niet ondersteunt door de speler helaas.

Wat is ermee gebeurd?
Na hem zo'n 2 jaar gebruikt te hebben ben ik op zoek gegaan naar een betaalbare nieuwe mp3 speler met wat meer ruimte. Ik heb hem nog steeds en zal hem nooit weg doen. Het blijft gewoon een mooi apparaatje met mooie blauwe backlight. Hij doet het ook nog steeds prima. Terwijl hij al bijna 7 jaar oud is!

---

Eind 2001: Diva MP3 Player (512MB Compactflash)

Afbeeldingslocatie: http://img69.imageshack.us/img69/4954/1026812547bf7.jpg
Specs

Waarom gekocht?
Ik zocht een goedkope vervanger voor mij Rio en vond deze op marktplaats voor maar 90 gulden inclusief een 512MB Compactflash kaartje. Op dat moment was dat een hele goeie deal. Hij was alleen erg lelijk maar dat maakte me niet zoveel uit. Er zat een scherm op, ik kon de knoppen zonder te kijken besturen en er zat een shuffle mode op.

Wat is ermee gebeurd
Ik gebruik hem op dit moment nog steeds :)

---

November 2006?: Sandisk SDMX1 (1GB)

Afbeeldingslocatie: http://www.sandisk.com/Assets/File/Downloads/photos/retail/dmp-silver.jpg
Specs

Waarom gekocht?
Deze speler staat in de bestelling. Als het goed is heb ik hem in een week of 2 binnen. Kwam hem tegen op samenkopen.net voor maar 20 euro en het leek me wel een mooi klein dingetje, heb ik ook weer wat extra ruimte. Voor deze prijs kon ik hem niet laten liggen 8)

Hij heeft alles wat ik handig vind: Mass Storage Device, Display met backlight, Shuffle mode en hij haalt z'n sap uit een AAA batterij waar ik genoeg oplaadbare van heb.

........................................................................................................................................................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BHQ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18:14

BHQ

Afbeeldingslocatie: http://www.tecnozoom.it/immagini/6/136736/iaudio-g3-1gb-1m.jpg
de iAudio G3, 1GB versie. Heeft me ongeveer 150 euro gekost.
Gekozen vanwege de geluidskwaliteit, de FM tuner, het hoesje wat erbij zat, AA batterij waar-ie bij mij ca. 30 uur op werkt en omdat het geen ipod is ;) Gebruik 'm nu ongeveer een jaar.

[ Voor 14% gewijzigd door BHQ op 30-10-2006 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSpliet
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-04 02:19

RSpliet

*blink*

Afbeeldingslocatie: http://www.pdashop.nl/images/product/image.php?id=35817&dimensionid=1&shopid=2
Palm Treo 650, met een 2GB Dane-Elec SD kaartje. Heb m altijd bij mij, en speelt Ogg Vorbis af, dus ik ben tevree. Maandje oud intussen

Schaadt het niet, dan baat het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cave_Boy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14:56
Heb een RioVolt SP250 met tasje afstandbediening (bedraad) en alles...
Wat info van het apparaat....

General
Product type CD / MP3 player
Digital storage None
Weight 8.1 oz
Body material Plastic
Available body colors Black, silver
Included accessories Software kit
Software type RealJukebox

Radio
Tuner type Digital Radio tuner
Tuner bands FM

Connectivity
Connector type 1 x Headphones / remote control Mini-phone 3.5 mm, 1 x Audio line-out Mini-phone stereo 3.5 mm, DC power input

Battery
Battery required qty 2
Rechargeable battery Rechargeable
Battery size AA type
Battery included qty 2

Carrying Case
Case type Soft case

Digital Player / Recorder
Digital player supported digital audio standards MP3, WMA

Built-in Display
Audio system built-in display LCD
Backlight display Yes

Audio FeaturesSound output mode Stereo
Additional features Hold button, Pause function, CD Text capable, Digital volume control, Battery level indication

CD System
CD system type CD / MP3 player
Media load type Top-load
CD system response bandwidth 20 - 20000 Hz
Signal-to-noise ratio 80 dB
CD shockproof memory 480 seconds
CD-R compatible Yes
CD-RW compatible Yes
CD track programming Yes
Digital audio standards supported MP3, WMA
Supported bit rate 32 - 320Kbps
ID3 tag support Yes

Equalizer
Equalizer factory preset qty 5
Equalizer factory presets Jazz, Rock, Normal, Classic, High Bass

Remote Control
Remote control Player remote control - Cable

Battery / Power
Battery 2 x AA type Rechargeable Standard battery
Mfr estimated battery life 15 hour(s)
Power device type Power adapter

Afbeeldingslocatie: http://buy.overstock.com/images/products/P931122.jpg

En sinds kort heb ik een SE K800i... Heerlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-06 18:44
Afbeeldingslocatie: http://www.uncrate.com/men/images/sony-ericsson-w810.jpg
+handig; want je hebt hem altijd bij je als telefoon zijnde
+geen extra software nodig
+speciale knopjes om mp3 functies te bedienen op de zijkant (volume, next/prev, play/pause)
+geen drivers nodig op PC
+best aardige oordopjes; helaas erg laagohmig want nadgelig werkt voor de volgende 2 minpunten:

-geluidskwaliteit bij laag volume. Je hoort de DA converter ofzoiets
-ruis bij laag volume

Afbeeldingslocatie: http://www.lordpercy.com/NWe99.JPG
+geweldige geluidskwaliteit (schijnt beter te zijn dan ipod; al kan ik dat verder niet beoordelen)
+grote knop voor next/prev zodat je hem in je broekzak kan bedienen
+heel klein
+heel zuinig (60 uur op 1 aaa)

-mp3 moet via software erop worden gezet (mp3manager, waar overigens niets mis mee is of via sonicstage)
-een knopje is eraf gevallen! :(

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coptician
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19:20
-een knopje is eraf gevallen! :(
Welke?

Hoeveel geheugen heeft de jouwe?

HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Een lijstje met specs kan ik ook nog wel vinden. Waar is je verhaaltje? :P

Ik zag dat ik hier 2 jaar geleden ook al gepost had, maargoed, die was een beet onvolledig en kaal.

Ik heb bijzonder veel spelers in mn handen gehad en mee gespeeld, maar de enige 2 die echt in mijn bezit waren zijn:

iriver IFP390-T
Afbeeldingslocatie: http://www.surcouf.com/images/Catalogue/53/99/52/g29529953.jpg

Geweldige speler. Goed geluid, super stevig, makkelijk in gebruik en een erg mooie en kleine (toen wel :P ) speler. Heb hier echt ontzettend veel plezier aan beleefd. Het ding werkt nu nog prima, alleen nu wordt ie meestal gebruikt door mn ouders. Het ding is al een aantal jaar oud en werkt nog als nieuw. Een echte kwaliteitsspeler. Enige echte nadeel is dat hij USB1.1 is. Maargoed, dat kwam veel voor in die tijd, USB2.0 was nog niet echt "in" toen.

Ik heb em uiteindelijk weggedaan omdat ik meer opslag wilde, en een PMP sprak me ook wel erg aan.

Archos Gmini 400
Afbeeldingslocatie: http://images.tomshardware.com/2004/10/21/the_archos_gmini_400_portable_media_player/gmini400-3.jpg

Nog steeds een van de beste spelers die er is imo.
Geweldig degelijk ding! Kan echt ontzettend veel hebben. Heeft ontzettend veel klappen gekregen en deze met gemak overleefd, zelfs zonder krasjes! (niet gaan proberen natuurlijk :+ ) Geluid is dik in orde (alleen de bijgeleverde oortjes zijn slecht, zelfs slecht voor bijgeleverde oortjes :X ) Videokwaliteit is prima. Kan veel beter, maar ach, het was behoorlijk goed in de tijd dat ik em kocht, en het voldoet nu nog wel. Wat vooral goed is aan deze speler is de interface. Ontzettend simpel met icoontjes ed, en de mogelijkheid om zowel op mappen en als (erg handige) library te sorteren. Ziet er erg leuk uit, en ik geniet nog elke dag van de simpele maar doeltreffende bediening :) Veel, en veel beter dan de iPod, maar daar zullen veel mensen het niet mee eens zijn :P
Wat vooral interessant is aan deze speler is dat er een exploit is gevonden in de firmware waardoor je je eigen C/C++ progjes er op kan laten lopen. Zo zijn er onder andere een Sega emulator, Gameboy Emulator, NES emulator en een aantal progjes verschenen om op de mp3speler te gebruiken. Door de Gameboyachtige bouw van de speler is het spelen van dat soort spelletjes ideaal, en ontzettend leuk! Verder kun je Doom 1 en 2 ook spelen op dit apparaatje, erg tof.
De mogelijkheid om emulators en dergelijke te gebruiken op deze speler maakt hem helemaal af imo, bijna alle features die ik me maar kan wensen, en dat terwijl het spelertje toch al even bestaat.
Enige wat er mist is een wat langere batterijduur en een volwaardige equaliser. Beetje jammer, maar valt in het niet bij de positieve kanten van de speler. De prijs van het spelertje was trouwens voor die tijd erg goedkoop. Heb er 313 euro voor betaald. De iPod met veel minder features was zelfs duurder! Een van de goedkoopste PMP's die er toen was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:38

Klippy

Still Game

Ik had zo'n goedkope Sweex 1GB stick die ook nog onder 60 andere merknamen verkocht wordt, maar dat was zo bagger, die kon niet eens ID3 weergeven. Die heeft ma gekregen.

nu:

Nokia N72
Afbeeldingslocatie: http://www.pianetacellulare.it/Modelli/immagini/n72_nokia.jpg
+
Kingston 2GB RS MCC DV
Afbeeldingslocatie: http://www.one2remember.nl/images/MMCM_2GB.jpg

Werkt nog veel beter en heb ik altijd bij me.

Gebruik trouwens de standaard player (die heeft een betere library voor als ik losse nummers luister) en UltraMP3 (geen library, maar kan wel vooruit spoelen en beter zoeken in nummers, gebruik ik vooral voor livesets).

Als iemand nog een leuke player weet voor S60 met library en vooruitspoelfuncties en skins hou ik me aanbevolen.

[ Voor 30% gewijzigd door Klippy op 31-10-2006 12:05 ]

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetepV
  • Laatst online: 29-04 22:20

RetepV

ALLES valt te repareren

Deze, met 1GB SD kaartje:

Afbeeldingslocatie: http://www.retepv.demon.nl/gfx/miscpics/ipaq_rz3715.jpg

Met MortPlayer als player:

Afbeeldingslocatie: http://www.sto-helit.de/freeware/pocketpc/mortplayer/screenshots/main.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door RetepV op 30-10-2006 19:35 ]

Macbook Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
coptician schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 19:20:
[...]

Welke?

Hoeveel geheugen heeft de jouwe?
repeat/sound knopje - 1 Gb

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:57

Shaggy

Misantroop pur sang

Ik ben erg tevreden over mijn Archos Gmini 500 met 40GB
User review

Archos Gmini 500 40GB

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/9628e51b269802086548a73592c3b3e1/thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/1a154783b45b04d8fb9e3eb5b4ae336a/thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/1c2142cb0278c47488c3d7cdee5eb3b2/thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/27dbf9bebbf499823b13664e1f1bd892/thumb.jpg

Had daarvoor en Acer 128Mb USB stick

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/306eb15cf96432ea8cfc5dd613d78049/thumb.jpg

Leuk, maar niet echt afdoende zullen we maar zeggen.

[ Voor 5% gewijzigd door Shaggy op 30-10-2006 20:23 ]

Making an ass of myself since the 70's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coptician
Menesis schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 20:15:
[...]

repeat/sound knopje - 1 Gb
Die ben ik - met dezelfde speler - oook kwijtgeraakt. Waar woon je? Ik heb een nieuwe speler - Ik wil je wel een van de andere knopjes geven.

Of opsturen, dingen zijn klein zat.

HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSwinnen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-06-2024

TomSwinnen

Is er ook helemaal klaar voor!

Afbeeldingslocatie: http://home.scarlet.be/~swinneke/iriver001.jpg
iRiver IMP-150 MP3/CD
iRiver IFP-995 (512 MB) MP3

Allebei nog in mijn bezit. Hiervoor had ik het concept "draagbaar + mp3" nog niet begrepen, vrees ik. :+

[ Voor 3% gewijzigd door TomSwinnen op 30-10-2006 21:59 ]

Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmoothTweaker
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-06 22:34
Afbeeldingslocatie: http://www.sblatin.com.ar/fotos/sansa140/e140_angled.jpg

+ Goed geluid
+ Mooie bass booster & equalizer
+ Std dopjes gaan erg lang mee en zitten erg lekker
+ SD kaart slot.
+ 17 uur op 1 batterij ( AAA )

1GB intern
Gekocht voor €97

- Geluid kan harder met scrollwieltje wat soms niet helemaal 100% fucntioneerd en waarnaar hij dan super hard of super zacht gaat en met de std dopjes is dat aardig hard.

[ Voor 3% gewijzigd door SmoothTweaker op 30-10-2006 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florinsz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-05 23:20

Ipod 1st Gen 10GB
Afbeeldingslocatie: http://165.24.249.222/students/08_Izpisuarodrigue_E/images/home_ipod.gif

was er heel blij mee, maar mijn muziekcollectie is sinds kort groter dan 10GB, sindsdien ben ik opzoek naar een andere, grotere mp3 speler.

in 2001 heb ik er toendertijd 670,-euro voor betaald schat ik zo. weet het niet precies meer.

- wat zijn de voor en na delen ?

lekker simpele zoekmodus, geen kleurtjes enzo.
genoeg ruimte
goede kwaliteit
batterijduur is nog altijd goed, 8/9 uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
coptician schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 21:48:
[...]

Die ben ik - met dezelfde speler - oook kwijtgeraakt. Waar woon je? Ik heb een nieuwe speler - Ik wil je wel een van de andere knopjes geven.

Of opsturen, dingen zijn klein zat.
wauw dat zou echt super zijn! _/-\o_
doen we wel even via msn :)

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Ik heb een iPod 30GB. Die heb ik vooral gekocht omdat hij zo goed met m'n autoradio samenwerkt: ik kan hem met de toetsen op de radio bedienen en de taginformatie verschijnt op het scherm, verder wordt hij ook nog opgeladen als hij is aangesloten. Nog meer redenen die ik kan bedenken:
- hij werkt samen met m'n Apple en iTunes
- ik kan hem (in tegenstelling tot een usb-harddisk aan m'n autoradio) ook gebruiken als ik niet in de auto zit, zoals in het openbaar vervoer, op het balkon of op werk
- het uiterlijk, dat is iets persoonlijk maar ik kan het uiterlijk van Apple producten doorgaans wel waarderen
- al mijn muziek past erop

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Archos Gmini XS-100

Afbeeldingslocatie: http://img.clubic.com/photo/00128445.jpg

ben je er tevreden over
Jazeker!

hoeveel heeft hij gekost
€109,-

wat zijn de voor en na delen

voordelen:

3GB! (HD)
Prijs.
Mooi design.
handige browser. (ID3tag)
Interne accu.
Werkt prima met WMP.

Nadelen:

HD is meestal wat langzamer dan flash.
HD is sneller kaduuk dan flash.
Geen adapter bijgeleverd voor stopcontact.

Afbeeldingslocatie: http://images.speurders.nl/images/35/3523/3523647_1_detail.jpg

Heb hiervoor nog een 512MB spelertje gehad van Lenco. (89 euro) Uiteindelijk kaduuk gegaan, omdat hij was gevallen.

Afbeeldingslocatie: http://geartest.com/images/diamond_rio300_2.gif

Mijn eerste MP3 speler was een Diamond Rio pmp-300 (300 gulden!) Dat was een revolutie zeg en wat een geweldige kwaliteit! Hier kon je een smart media kaart in proppen, maar 't maximale was 32MB. Hierdoor had je in totaal wel 64MB geheugen! Deze werkt nog steeds, heeft gebrek aan ondersteuning voor Windows XP. (werkt uiteindelijk wel) Wordt via de com poort aangesloten dus 't gaat enorm traag.

En natuurlijk niet te vergeten mijn Samsung D600 met 512MB Micro SD-kaartje!
Handig voor onderweg. ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.mercadolibre.com.ar/jm/img?s=MLA&f=21513724_6809.jpg&v=P

[ Voor 7% gewijzigd door Dj-sannieboy op 30-10-2006 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:57

Shaggy

Misantroop pur sang

Dj-sannieboy schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 22:32:
Archos Gmini XS-100

[afbeelding]

ben je er tevreden over
Jazeker!

hoeveel heeft hij gekost
€109,-

wat zijn de voor en na delen

voordelen:

3GB! (HD)
Prijs.
Mooi design.
handige browser. (ID3tag)
Interne accu.
Werkt prima met WMP.

Nadelen:

HD is meestal wat langzamer dan flash.
HD is sneller kaduuk dan flash.
Geen adapter bijgeleverd voor stopcontact.
Hey, die heb ik voor mijn vrouw haar verjaardag gekocht deze week ( €99 bij de Dixons ) Ben idd benieuwd of ze hem leuk/goed vind.Heb zelf het grote broertje ervan, en ben erg te spreken over Archos.
Heb gelukkig wel een adapter ( van de Gmini 500, die past gewoon :P )
Ben benieuwd.

Making an ass of myself since the 70's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huig
  • Laatst online: 09-06 10:13

Huig

Merino Fanatic

Na een tijdje deze te hebben gebruikt, heb ik sinds kort een
Afbeeldingslocatie: http://www.k55.ch/out/oxbaseshop/html/0/dyn_images/1/iaudio_x5_angle2_nologo_p1.jpg
Cowon Iaudio X5L icm Creative EP 630
Gekocht bij mediamarkt voor 377 euro, inclusief cradle.
Ik heb er ook maar een afstandsbediening en noreve hoesje bijgekocht.
Een dure boel, dat wel maar je merkt gewoon dat je kwaliteit in je handen hebt ;)
Dit is echt de ultieme kippenvel mp3 speler _/-\o_.
Persoonlijk vind ik het geluid beter dan de iriver en de ipod.

5D MK II | 24-105L | 35 1.44 Art | 50 1.8 MKII | 100L | 15" RMBP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coptician
Menesis schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 22:15:
[...]
wauw dat zou echt super zijn! _/-\o_
doen we wel even via msn :)
Dan moet je me even toevoegen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Laatst online: 08-05 13:51

Gutteguttegut

CEO of TFD

Fujitsu Siemens Loox 610 BT/Wlan
Afbeeldingslocatie: http://www.brighthand.com/images/Fujitsu_Loox_610_1_L.jpg

Sharp MD-33
Afbeeldingslocatie: http://www.computery.ru/upgrade/numbers/2005/196/images/SHARP_DSC_0347.jpg

Sandisk 1GB CF
Afbeeldingslocatie: http://www.1a-handyshop.de/images/artikel/mc_cf_sd_karte_1024.jpg

Twinmos 1GB SD 133x
Afbeeldingslocatie: http://www.deremate.com.mx/jm/img?s=MLM&f=12342407_1787.jpg&v=P

Conduits Pocket Player
Afbeeldingslocatie: http://www.pocketmexico.com/modules/Reviews/images/cpplayer/main1.gif

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerofreak
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18:35

aerofreak

Steve Jobs

september 2005

Samsung YP-U1 512MB
Afbeeldingslocatie: http://presse.samsung.de/upload/dokumente/20050707_YP_U1_BACK.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.mobile-review.com/mp3/review/image/samsung/u1/pic1.jpg

voordelen
-strak design
-usb mooi weggewerkt
-makkelijk door de muziek bladeren
-512 is genoeg
-batterij laadt via de usb op

nadelen
-batterij laadt via de usb op duurt wat langer :P

wordt binnenkort vervangen door mijn Pocket Pc Phone Q-tek S200 O+

[ Voor 9% gewijzigd door aerofreak op 31-10-2006 19:29 ]

"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
coptician schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 16:58:
[...]

Dan moet je me even toevoegen ;)
volgens mij had ik dat al ooit gedaan in dat e99 topic een jaar geleden (jelmer is de naam)

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coptician
Menesis schreef op woensdag 01 november 2006 @ 10:55:
[...]

volgens mij had ik dat al ooit gedaan in dat e99 topic een jaar geleden (jelmer is de naam)
Ik denk dat je niet in mijn niuwe lijst staat - zaraki.san@ google mail dot com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-06 10:04
Heb sinds een week de Archos 604 30GB. Hiervoor een ipod 20GB en een Archos Gmin 220 20GB gehad. Heb de 604 nu een week en hij bevalt goed. Er zijn nog wel wat probleempjes met de firmware, maar daarvan verschijnen er regelmatig updates.

Voordelen:
- Ondersteunt veel formaten mp3/xvid/divx/wmv (meer met optionele plugins aac/h.264/ac3/mpeg2)
- Groot scherm van goede kwaliteit
- Te gebruiken als dvd speler en video recorder

Nadelen
- AC3/MPEG2 plugin nog niet uit
- Firmware probleempjes, met name met de ArcLibrary(waarmee de speler de mp3's indexeert en doorzoekbaar maakt op arties/album/genre etc)
- Zeer kaal geleverd, zonder oplader, dockingstation en video kabel

Afbeeldingslocatie: http://hard.compulenta.ru/upload/iblock/c3f/Archos_604.jpg

Ik heb hem aangeschaft voor 328 euro.

Info.
Foto's.

[ Voor 17% gewijzigd door waslijn op 02-11-2006 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 175546

Heb nu al 1,5 jaar een iPod 20 GB 4e generatie.
Maar heb sinds vandaag een klein broertje erbij.
De iPod Shuffle 1 GB 2e generatie.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/mister.j/TZ/isufpod.JPG

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/mister.j/TZ/ishuffle.JPG
Heeft mij 79 euro gekost.
Pagina: 1 ... 5 6 Laatste