Toon posts:

Zelda: The Movie !

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Eerst even een korte intro,

na mijn eerste debuut als actief acteur van de populaire RE films, die overigens niet in de bios zijn beland, geduchte concurrenten dat we waren tegenover de officiele RE film, die overigens wél in de bios belande, werd het weer eens tijd voor een nieuwe film.
Namelijk, Zelda!

Al vele maanden voorbereidingen dat we hebben gedaan, is het eindelijk zover, dat we 'de achtergrond' van de film moeten proberen samen te stellen, zoals het videobewerken, geluid toevoegen//bewerken, en natuurlijk, mensen voor ideeen.
Er is zeer veel contact geweest, over msn, op gameqube.nl, en op de officiele site (nog half onder constructie:() zelda-online.nl.

Ribuut1 over de film:

Het word een fan site, en géén pro film, (hij komt dus niet op tv ) of in de bios:P

Ribuut2 over de film:

Het moet zoveel mogelijk de zelda OoT sfeer in handen krijgen.
______

Ik maak deze topic, omdat ik graag van jullie zou willen weten, hoe jullie tegenover een heuse zelda film staan, of jullie zouden mee willen werken, niet met het acteer werk, want daar hebben we al genoeg voor .

Specs v/d film:

Het word een heel komische film, (hopelijk ) en gaat ongeveer tussen een half uur & een uur duren, want op 1 DVD, past maar 1 uur lang film op.
Ja, we branden het op DVD, ik heb ook contact met een vlissingers games winkeltje (The Net Temple) ook wel de online shop van gameqube.nl, die het op DVD gaat branden, of we een hoesje ervoor gaan printen (met een kleurenlaserprinter) weten we nog niet.
De sfeer word dus wat afgeleid van Zelda OoT.

Hierbij vraag ik nu om jullie reacties

groeten: Link

PS:

wat we al hebben:

mario pak: (voor de fun he.....voor de fun)
roi (of y) pak: (voor de fun he.....voor de fun)
ocarina koop ik nog (www.songbirdocarinas.com)

en nog wat zooi

ik zet 'm ps bij: video topic, want wat ik zoek is een goede videobewerker :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2003 22:01 . Reden: typfout :P ]

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-08 13:10
Ik maak deze topic, omdat ik graag van jullie zou willen weten, hoe jullie tegenover een heuse zelda film staan, of jullie zouden mee willen werken, niet met het acteer werk, want daar hebben we al genoeg voor .
Dan zit je hier verkeerd ;), dit is een hardware forum...
ik zet 'm ps bij: video topic, want wat ik zoek is een goede videobewerker :)
Uiteraard snap ik ook nog wel dat je dit erbij zit om je filmpie te promoten :P, maar het is gewoon niet gewenst. Zoek je video montage software, kijk dan eens hier voor wat tips.

Succes verder :).

Mijn Home Cinema in aanbouw

Dit topic is gesloten.