Press any button... "Where is the 'any button'?!"
Als je gaat zitten typen moet je maar effe kijken naar een mooie Matrox, die hebben betere 2D kwaliteit
[ Voor 49% gewijzigd door Glashelder op 05-04-2003 19:47 ]
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
Verwijderd
[ Voor 155% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2003 19:52 ]
Verwijderd
Zet ook gelijk je Budget neer en wat je gaat doen met je systeem. Ik heb nu op dit moment liever een Hercules ATi 9700 Pro dan de andere kaarten.
Ik wil hem gebruiken voor gewoon tekstverwerken en AutoCad, maar ook voor games.Verwijderd schreef op 05 april 2003 @ 19:51:
Wat wil je gaan doen met je PC en wat is je budget?
Verwijderd
GeForce4Ti4600 of een ATi 9500 Proxtreme_lunatic schreef op 05 April 2003 @ 19:52:
Maar die ATI Radeon 9700 Pro is ook lekker duur:-D. Misschien iets goedkoper, maar toch goed voor games.
ach hangt van je budged af. als je veel wilt uitgeven de 9700pro en zo aflopend naar 9500 (of nog lager).
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Zoekt en ge zult vinden...
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
Er zijn ook al 1.000.000 exact dezelfde ezels, maar jij bent de 1.000.001ste.KillerBeeForEver schreef op 05 April 2003 @ 19:56:
OMG, is die search hier dan zo moeilijk te vinden?! Er zijn al 1.000.000 exact dezelfde vragen gesteld, maak jij er maar eigenwijs 1.000.001 van!![]()
Zoekt en ge zult vinden...
Ben blij te zien dat je je tenminste wel aangesproken voelt... nu nog naar handelen.xtreme_lunatic schreef op 05 April 2003 @ 19:59:
[...]
Er zijn ook al 1.000.000 exact dezelfde ezels, maar jij bent de 1.000.001ste.
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
Kijk eens naar deze site, http://www.bora-computer....rt=Grafikkarten&ansicht=0 . Ik wil +-200 euro er voor uit geven.kevinp schreef op 05 April 2003 @ 19:56:
9500 non pro, dan hacken naar 9700 overclocken naar pro. of ff wachten op de 9600 pro
ach hangt van je budged af. als je veel wilt uitgeven de 9700pro en zo aflopend naar 9500 (of nog lager).
xtreme_lunatic schreef op 05 april 2003 @ 19:59:
[...]
Verwijderd
Dan zou ik voor een 128 MB Connect3D 9500 Pro gaan voor maar €209, anders een 128 MB Asus 9280 GeForce4 Ti4200 TV Out/DVI voor €185xtreme_lunatic schreef op 05 april 2003 @ 20:01:
[...]
Kijk eens naar deze site, http://www.bora-computer....rt=Grafikkarten&ansicht=0 . Ik wil +-200 euro er voor uit geven.
Ken jij mij dan die 9 euro lenen?Verwijderd schreef op 05 April 2003 @ 20:04:
[...]
Dan zou ik voor een 128 MB Connect3D 9500 Pro gaan voor maar €209, anders een 128 MB Asus 9280 GeForce4 Ti4200 TV Out/DVI voor €185
Verwijderd
Jij wilt het systeem hier zeker ook niet snappen?xtreme_lunatic schreef op 05 April 2003 @ 19:59:
[...]
Het is hier Gathering of Tweakers.
En dat betekent dat je eerst zelf op zoek gaat als je een probleem of een vraag hebt.
Hier wat je ook wel achter gekomen als je de faq had gelezen waar mensen veel tijd aan besteed hebben om hem te maken.
Edit:
En zoals Killerbee al zegt, dit topic blijft heus niet open..
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2003 20:13 ]
Ja sorry, maar dit topic is nu toch al open. Dus nu kunnen we er ook mee doorgaan, volgende keer beter.Verwijderd schreef op 05 April 2003 @ 20:07:
[...]
Jij wilt het systeem hier zeker ook niet snappen?
Het is hier Gathering of Tweakers.
En dat betekent dat je eerst zelf op zoek gaat als je een probleem of een vraag hebt.
Hier wat je ook wel achter gekomen als je de faq had gelezen waar mensen veel tijd aan besteed hebben om hem te maken.
Moet jij eens kijken hoe lang deze open blijft... you donkey boy!xtreme_lunatic schreef op 05 April 2003 @ 20:09:
[...]
Ja sorry, maar dit topic is nu toch al open. Dus nu kunnen we er ook mee doorgaan, volgende keer beter.
Verwijderd
Haha, dacht het niet. Er is op dit moment geen V&B admin aanwezig zodra ze er zijn zul je zien dat ik en meerdere gelijk hadden en dat het dus op slot gaat. Je zult de FAQ moeten lezen!!xtreme_lunatic schreef op 05 April 2003 @ 20:09:
[...]
Ja sorry, maar dit topic is nu toch al open. Dus nu kunnen we er ook mee doorgaan, volgende keer beter.
Ow??!! Wie begon hier over ezels? Ik en anderen hebben je op de regels en de FAQ gewezen, dat jij hier kennelijk niet goed tegen kunt, betekent niet dat wij jou hebben gepest, klein kind. Je hebt in elk geval grote aanpassingsproblemen, da's duidelijk.xtreme_lunatic schreef op 05 April 2003 @ 20:18:
Het is inderdaad Gathering of Tweakers, maar wat jullie doen, is mensen afkraken. Dat noem ik geen Gathering of Tweakers.
Ohwww, op school zeggen ze wel anders. En jij bent klein kind, en jij begon ook met je 100.000.000 gedoe, Leidse kruikezeiker.KillerBeeForEver schreef op 05 April 2003 @ 20:20:
[...]
Ow??!! Wie begon hier over ezels? Ik en anderen hebben je op de regels en de FAQ gewezen, dat jij hier kennelijk niet goed tegen kunt, betekent niet dat wij jou hebben gepest, klein kind. Je hebt in elk geval grote aanpassingsproblemen, da's duidelijk.
sluit dit topic nou gewoon volgens mij is de topic starter eruit!
Ik ben de starter, lol.Row schreef op 05 April 2003 @ 20:26:
OMG DOE NORMAAL JONGENS HET ENIGSTE WAT JULLIE DOEN IS ZEIKEN !!!
sluit dit topic nou gewoon volgens mij is de topic starter eruit!
Waaruit?
uit welke video kaart je gaat kopen, owh en trouwens ik zou voor de ATI gaan
Okey, thx! Tja ik weet het nog niet, ik ga niet overhaast beslissen. En ik moet me ouders nog eens lief aankijken.Row schreef op 05 april 2003 @ 20:32:
[...]
uit welke video kaart je gaat kopen, owh en trouwens ik zou voor de ATI gaan
LoL, die ATI van 8mb?
[ Voor 5% gewijzigd door xtreme_lunatic op 05-04-2003 20:34 ]
...xtreme_lunatic schreef op 05 april 2003 @ 20:33:
[...]
Okey, thx! Tja ik weet het nog niet, ik ga niet overhaast beslissen. En ik moet me ouders nog eens lief aankijken.![]()
LoL, die ATI van 8mb?
Kijk dan eens op http://www.bora-computer....shop&funk=moreinfo&id=240. Daar heb je voor 200euro wel wat anders liggen.sig69 schreef op 05 April 2003 @ 20:37:
Voor 200eu heb ik nog een Geforce2MX voor je liggen
Verwijderd
Wat zitten sommige van jullie toch als kleine schoolpubers reakties te plaatsen.Verwijderd schreef op 05 April 2003 @ 20:14:
[...]
Haha, dacht het niet. Er is op dit moment geen V&B admin aanwezig zodra ze er zijn zul je zien dat ik en meerdere gelijk hadden en dat het dus op slot gaat. Je zult de FAQ moeten lezen!!Het is Gathering of Tweakers idd.
Sorry, hoor maar dit gaat dus nergens meer over. Laat die jongen gewoon iets vragen, je "hoeft" niet te reageren "hoor", maar als je iets te melden hebt wat hem verder kan helpen doe het dan or silence.
Ik zou persoonlijk gaan voor de Radeon9500/ Pro, is snel en +/- 200 Euro, wel niet bij Dixons ofzo gaan kopen.
Verwijderd
Vragen die hier niet thuis horen hoeft hij dus niet te vragen. En wij wijzen hem ook nog eens netjes op de faq maar hij trekt zich er niets van aan..Verwijderd schreef op 05 April 2003 @ 21:40:
[...]
Wat zitten sommige van jullie toch als kleine schoolpubers reakties te plaatsen.
Sorry, hoor maar dit gaat dus nergens meer over. Laat die jongen gewoon iets vragen, je "hoeft" niet te reageren "hoor", maar als je iets te melden hebt wat
Verwijderd
Je mag blijkbaar geen vragen stellen als je er niet meer uitkomt. Ik was op zoek naar een betaalbare kaart en heb 'duizenden' reviews bekeken en de search uitgeplozen. Ik heb toch maar besloten mijn vraag hier niet te stellen om niet het risico te lopen 'gekicked' te worden. Ik moet lunatic dus wel een beetje gelijk gevenxtreme_lunatic schreef op 05 april 2003 @ 20:18:
Het is inderdaad Gathering of Tweakers, maar wat jullie doen, is mensen afkraken. Dat noem ik geen Gathering of Tweakers.
Het zou gewoon prettig zijn als de TWEAKERS de beginners eens serieus een antwoord geven..... en niet direct laten merken dat ze beginners ZIJN!
BTW ik heb nu een sapphire radeon 9000 (ja negenduizend!!) besteld.
Zal wel niet goed zijn neem ik aan
Natuurlijk mag je wel vragen stellenVerwijderd schreef op 05 April 2003 @ 21:51:
[...]
Je mag blijkbaar geen vragen stellen als je er niet meer uitkomt. Ik was op zoek naar een betaalbare kaart en heb 'duizenden' reviews bekeken en de search uitgeplozen. Ik heb toch maar besloten mijn vraag hier niet te stellen om niet het risico te lopen 'gekicked' te worden. Ik moet lunatic dus wel een beetje gelijk geven
Het zou gewoon prettig zijn als de TWEAKERS de beginners eens serieus een antwoord geven..... en niet direct laten merken dat ze beginners ZIJN!
BTW ik heb nu een sapphire radeon 9000 (ja negenduizend!!) besteld.
Zal wel niet goed zijn neem ik aan
Bovendien begintie onbeschoft te doen.
De search geeft trouwens 4823 resultaten:
http://search.gathering.t...5D=&data%5Bsearch%5D=Zoek
[edit]
Je hoeft ze dus niet allemaal te lezen
[ Voor 7% gewijzigd door Scatman_II op 05-04-2003 21:54 ]
OC / CM - Begint eer ge Bezint
Verwijderd
ik snap het gestress ook niet als je niet wil reageren kijk dan naar andere topics je zou er bijna een vet hart van krijgen
Verwijderd
Zucht.................... dit bedoel ik nu......................Scatman_II schreef op 05 April 2003 @ 21:53:
[...]
De search geeft trouwens 4823 resultaten:
http://search.gathering.t...5D=&data%5Bsearch%5D=Zoek
[edit]
Je hoeft ze dus niet allemaal te lezenJe zoekt een beetje up to date topic uit en lezen maar...
Dit topic is gesloten.
![]()