Toon posts:

[XP] Profiel instellingen weg *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb net een CD-writer in mijn PC aangesloten die als 3e drive is aangesloten (1.HD - 2.DVD speler - 3.CDwriter) en dat ging allemaal goed. Dan had ik ook nog een printer waarvan 'k de software wilde installeren. Ik deed de CD rom in m'n DVD speler om de software te starten.. en m'n PC sloeg totaal vast (windows XP pro NL).

Ik heb de PC handmatig moeten uitzetten en ik heb windows opnieuw gestart. Maar nu zijn ineens al mijn geruikers instellingen weg..! Alle software word gezien alsof het de eerste keer is dat deze start, m'n internet instellingen zijn weg, alle instellingen lijken gereset!

Ik had één gebruikers account (administrator) met password. Deze verschijnt nog wel bij het opstarten maar zodra ik inlog zijn dus mijn instellingen weg..

Mijn vraag:
Hoe kan ik mijn instellingen eventueel weer terug zetten en hoe kan het dat dit gebeurde..?

Alvast bedankt.

edit:

Kan een modje even de titel "indtellingen" naar "instellingen" veranderen please..

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2003 18:17 ]

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Verwijderd schreef op 05 april 2003 @ 18:16:
Kan een modje even de titel "indtellingen" naar "instellingen" veranderen please..
Voeg ik gelijk even je OS toe, zie ook de WOS-Policy :).

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Bij 98 heb ik dit soort gein vaker gehad als je register rot was, er werd dan automatisch een oudere kopie van je register gebruikt, dus heleboel instellingen kwijt. Misschien bij XP een zelfde probleem? (weet niet of XP op dezelfde manier omgaat met zn register als 98).

Kortom aan dit verhaal heb je niet zo veel maar misschien weet iemand anders hier nog op te zeggen nav mijn verhaal.

edit: er is ook zoiets als systeemherstel ;) maar ken maar weinig mensen die die optie aan laten staan...

[ Voor 13% gewijzigd door Mike Jarod op 05-04-2003 19:03 ]

Verwijderd

Topicstarter
Compubiter schreef op 05 april 2003 @ 18:31:
[...]
Voeg ik gelijk even je OS toe, zie ook de WOS-Policy :).
Ja, bedankt.. en ik zal er voortaan rekening mee houden en het OS erbij zetten.

Ik heb ondertussen gemerkt dat er in de CD van de printersoftware een "pit" zit dus die verneukt de boel. Even terug naar de winkel met die CD dus :P . En ik heb ook systeemherstel uitgevoerd naar de instellingen van gisteren. Tot nu toe werkt het weer..