heb net een compag armada e500 gekocht (2e hands). Het rare is alleen dat in de bios staat dat het een PIII 900 MHZ is, maar dat als je bij Windows (XP) Systeem eigenschappen kijkt geeft ie maar een kloksnelheid van 689 MHz aan. Maar als ik dan naar systeeminfo ga, staat er 896 MHz.
Dit alles is op netstroom. Hoe kan dit verschil te verklaren zijn?
trouwens als je hem op accu hebt geeft de systeem eigenschappen slechts 535 MHz aan en de systeeminfo 695 MHz geloof ik. De beeldkwaliteit is precies hetzelfde op net of accu. En voor de rest heb ik eigenlijk ook geen verschillen gemerkt (maar daar heb ik hem ook te kort voor in gebruik).
Weten jullie hoe deze verschillen zijn te verklaren en op welke MHz draait ie waarschijnlijk nu echt?
Dit alles is op netstroom. Hoe kan dit verschil te verklaren zijn?
trouwens als je hem op accu hebt geeft de systeem eigenschappen slechts 535 MHz aan en de systeeminfo 695 MHz geloof ik. De beeldkwaliteit is precies hetzelfde op net of accu. En voor de rest heb ik eigenlijk ook geen verschillen gemerkt (maar daar heb ik hem ook te kort voor in gebruik).
Weten jullie hoe deze verschillen zijn te verklaren en op welke MHz draait ie waarschijnlijk nu echt?