Toon posts:

Laptop met 2 com poorten

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben op zoek naar een laptop (als die bestaat) met 2 com poorten. Weet iemand een impoteur die deze kan leveren?

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Hoi, en welkom op GoT,

op GoT verwachten wij dat je eerst zelf moeite doet voordat je wat vraagt,

ik wil je aanraden de volgende dingen te lezen:
http://gathering.tweakers.net/forum/faq
Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)

en ook makkelijk:
Dit graag lezen eer je een topic opent

kijk dit ook eens:
www.tweakers.net/pricewatch

veel plezier @ GoT :)

Verwijderd

Nope, die bestaan niet.

Het is al moeilijk om er een te vinden met één compoort. Ik weet niet waarom ze deze er tegenwoordig afhalen (zeker met het oog op Palm's ed).
Het enige merk dat nog 1 compoort gebruikt is ASUS.

Je kunt wel een USB laptop docks kopen, maar deze zijn redelijk prijzig (100 euro ps). Hierop zit dan wel een compoort, en icm met de poort die standaard op de laptop zit heb je er in totaal 2.

• Super_ik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-08 17:00

Super_ik

haklust!

zijn er geen pcmcia kaartjes die extra io ondersteunen ofzo :?
wat k wel zeker weet dat bestaat zijn usb-com converters

8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek

Verwijderd

Misschien wil TS ons wel vertellen waarvoor hij 2 compoorten wil hebben (ik neem aan dat dit niet voor zijn draadloze internet verbinding is, daar zijn genoeg andere oplossingen voor). Dan kunnen we misschien een andere en misschien zelfs goedkopere oplossing dan een extra USB-bay of zeer deftige laptop zien te vinden.

• s3n
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-08 11:06

s3n

Verwijderd schreef op 04 april 2003 @ 14:34:
Het enige merk dat nog 1 compoort gebruikt is ASUS.
Ik heb laatst een dell gekocht met seriele poort.. En ik weet dat de Inspiron 8500 ook nog een seriele poort heeft..

Een oplossing is om 1 onboard seriele poort te gebruiken en 1 verloopkabeltje van usb > Serieel te kopen.
Onder andere sitecom heeft zo'n kabeltje in het assortiment zitten

Verwijderd

s3n schreef op 04 april 2003 @ 15:22:
[...]

Ik heb laatst een dell gekocht met seriele poort.. En ik weet dat de Inspiron 8500 ook nog een seriele poort heeft..

Een oplossing is om 1 onboard seriele poort te gebruiken en 1 verloopkabeltje van usb > Serieel te kopen.
Onder andere sitecom heeft zo'n kabeltje in het assortiment zitten
Hoe oud zijn deze dan?

ik weet dat toshiba en acer ze tot voor kort ook nog op de modellen had zitten (ik heb zelf een toshiba 1800) maar alle nieuwe modellen hebben deze poort niet meer.

Dell heeft op zijn topmodel idd nog een seriele poort zitten, maar als ik me niet vergis zitten op de 5100 en 1100 series geen seriele connector meer.

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06:26

LopeZ

Too much is never enough

Gebruik een verloopje, comporten zijn uit de tijd, zelfde als met isa sloten...
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.