[rip] 8kha+ take 2

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

• paragon
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-08 06:48
[rml][ rip] 8kha+ nu asus a7v8x[/rml]
Doe voor de lol eens een search op 'A7V8X' en 'radeon'

Need Help! Asus a7v8x met Radeon 9700
Onder andere

Dicht wegens erg makkelijke zoekertje
Leuk gemod. maar die zit ook al dicht!!! En ik vroeg me af of die probs nog steeds aanwezig zijn want dan kan ik het als optie houden. Voeding moet voldoende zijn want die deed het altijd super op die epox plank.

[ Voor 4% gewijzigd door paragon op 04-04-2003 01:02 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:59

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Ik zei ook niet voor niets 'doe voor de lol eens een search'- de link die ik gaf was een van zo'n 38 topics. Hier is eentje die nog open staat (maar wel uit januari dateert) met als laatste post een lijst van preciese drivers en versies die wel werken.

Problemen 9700Pro met ASUS A7v8x

Maar ook ditmaal gaat het op slot, niet in de laatste plaats omdat als je het niet met een slotje eens bent, je dat hoort te melden aan de (lite)mod in kwestie (per email of ICQ) en niet zomaar nog een topic te openen. Zie hier:
Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!

Deze valt duidelijk hieronder:
[search]Je topic is al vaker voorgekomen je moet zoeken maar jouw probleem is toch net ietsie anders:
Als je met de search veel topics kan vinden over dezelfde problemen, staan daar gewoon alle tips bij. Als je een topic opent, zonder eerst die (standaard) dingen geprobeerd te hebben kan deze dichtgaan. Topics hoeven overigens niet exact hetzelfde als de jouwe te zijn, in gevonden topics staat vaak veel info.
Mocht je die dingen al wel gedaan hebben, overleg dan even direct met het betreffende modje of je topic open kan, of dat je een nieuw topic kan starten. Zoek trouwens naar topics op "onderwerp en en inhoud" bij de search.
Een zoekertje dus :z

Achter die link staat ook hoe te handelen als je het nog steeds met de slotjes oneens bent...

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.