Ik baal echt als een stekker. Vorige week Club3d Radeon 9700 (revisie 1.1) van Salland gekregen, maar deze werkte niet goed met Asus A7v8x. Kaart terug gestuurd naar Salland. Krijg vandaag op advies van Salland Gigabyte Radeon 9700, omdat deze wel zou werken met Asus mobo. Tot mijn verdriet wil deze kaart niet eens opstarten/posten. Ik meteen m'n oude videokaart erin en alles draait als een zonnetje. Conclusie: ik kan opnieuw kaart retourneren ;-( Dit kost me een vermogen aan verzendkosten.
Nu de vraag aan tweakers: Wie heeft een Asus A7v8x goed werekend gekregen met Radeon 9700 pro? Welke rivisie heeft die videokaart en wat is het merk? Welke bios gebruik je op het mobo en welk revisie is het mobo van Asus?
Ik zou enorm geholpen zijn met de info aangezien ik nu moet gaan kiezen of ik voor de 3e maal een Radeon 9700 moet proberen.
Bedankt
Bart
Nu de vraag aan tweakers: Wie heeft een Asus A7v8x goed werekend gekregen met Radeon 9700 pro? Welke rivisie heeft die videokaart en wat is het merk? Welke bios gebruik je op het mobo en welk revisie is het mobo van Asus?
Ik zou enorm geholpen zijn met de info aangezien ik nu moet gaan kiezen of ik voor de 3e maal een Radeon 9700 moet proberen.
Bedankt
Bart