(Dit werkt ook tijdens een Saber Throw
shuogg was me voor...
[ Voor 21% gewijzigd door RayNbow op 02-07-2004 14:33 ]
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Dat is geen vreemde gewoonte, dat is echt Jedi Knight gedragshuogg schreef op 02 juli 2004 @ 14:32:
[...]
Nog een keer op 1 drukken
Doe ik na elk gevecht, beetje vreemde gewoonte
En energiebesparend!
Verwijderd
Freerecordshop.nl?
bol.com?
Met iets wat oudere spellen maak je meer kans om het via internet, al dan niet internetwinkels te kopen... die hebben het vaak nog wel liggen.
wijze woorden
Die no force and saber only servers zijn echt zo cool
10100111001
Ik bestel al mn games via ebay. Alles is dan origineel en je betaalt misschien incl verzendkosten 15euro per spel. En ja dat is met unieke code.Verwijderd schreef op 11 augustus 2004 @ 15:49:
Even een oude kick, iemand enig idee waar ik dit spel nog kan halen? Heb dynabyte al geprobeerd. Maar ter vergeefs.
ik heb een nieuw model gedownload, anakin skywalker episode 2 version.
ziet er echt vet cool uit enzo, maar als ik die gebruik zien mensen die dan ook ook al hebben hun dat model niet gedownload?
10100111001
Verwijderd
BTW jedi outcast > academy. In outcast had je echte goede sabergevechten waar je echt je eigen stijl moest ontwikkelen om goed te zijn. In academy is het alleen maar special moves waar je niets tegen kan doen en saber staff of dual sabers zijn veel te sterk tegen een single saber. Alleen red style kan er nog tegen winnen met moeite.
En de single player mode is een grap. Nog nooit zo'n slecht verhaal meegemaakt. In outcast was het top.
zelfs als n00b kan je nog goed zijn in dit spel.
Als zo ff een tijdje speel win ik nog redelijk wat terwijl de meeste niet echt n00b zijn.
Maar ik verlies wel van veel mensen met een single LS en die spelen dan op strong (red style)
maar niet al die specials kan je niks tegen doen, bv als je dual ls heb en die doet die special move dat ze rond je gaan vliegen. Dan kruip je er gewoon onderdoor en steek je die gozer in zijn barst en hij is hartstikke dood
10100111001
't blauwe linkje klikt:

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Staat bij mijn weten ook in de FAQ hoorEvant87 schreef op 11 oktober 2004 @ 17:12:
Maarre hoe zet je zo een screenshot neer?
He who controls the Spice, controls the Universe.

[ Voor 69% gewijzigd door SandsOfArrakis op 11-10-2004 21:39 ]
He who controls the Spice, controls the Universe.
Alvast bedankt
Verwijderd
Vergeet niet eerst zelf te zoeken. Het lijkt me toch basiskennis dat je patches bij de site van de maker vandaan kan halen. Binnen een minuut had ik hem gevonden (en om je te pesten, geef ik je niet de linkEvant87 schreef op 11 oktober 2004 @ 22:54:
Hmm ik wist niet dat er patch voor was, weet je misschien waar je die kan halen?
Alvast bedankt
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2004 23:05 ]
Heel erg bedankt!
En sorry voor al die post die ik telkens heb gedaan

Mijn naam is vaak: <Jk.P$y(h0>
Press any button... "Where is the 'any button'?!"
ja ikxtreme_lunatic schreef op dinsdag 12 oktober 2004 @ 13:35:
Iemand die dit spel nog steeds online speelt? Ik speel het wel nog vaker online als je me zoekt ik ben meestal op TLG server of in Hellmouth.
Mijn naam is vaak: <Jk.P$y(h0>
Verwijderd
Het is echt de moeite waard. Veel betere gameplay en in teamverband spelen.
Ziet er op het eerste zicht goed uit, ik ga em eens proberen.Verwijderd schreef op zondag 05 juni 2005 @ 03:05:
Ik speel dit spel alleen nog dankzij de mod moviebattles. Check het uit op www.moviebattles.com
Het is echt de moeite waard. Veel betere gameplay en in teamverband spelen.