Jedi Knight: Jedi Academy

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:
  • 898 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:04
t zal wel dynamic glow zijn
r_DynamicGlow "0"

overigens had ik een aantal dagen geleden ineens crashes met de alpha, en als ik nu de gold probeer te spelen crashed jedi academy keer op keer :(
zelfs als ik de resolutie verander crashed hij(gelukkig ben ik wegwijs in de cfg files dus dat was zo aangepast ;))

quake 3 kan ik wel gewoon spelen maar geeft een vastloop melding als ik em afgesloten heb
volgens mij ligt het aan de catalyst drivers, naja ik hoop volgende week mn nieuwe hdd binnen te krijgen en dan begin ik met een schone lei

<edit>
overigens bij de alpha kon ik in zon menuutje kiezen tussen mn radoen 9700 en mn gf2mx, maar die keuze zie ik nergens meer? vaag dat ze zoiets eruit halen :S

[ Voor 44% gewijzigd door bolleh op 06-09-2003 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Bij die 2e missie van de demo, weet iemand hoe je daar weg moet, achter die steen?
Trouwens wel vet gave moves met die lightsaber :D

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-09 01:12
Blade_V schreef op 06 september 2003 @ 19:51:
Bij die 2e missie van de demo, weet iemand hoe je daar weg moet, achter die steen?
Trouwens wel vet gave moves met die lightsaber :D
Je bedoelt dat zo'n poort ingestort is en je kan eroverheen kijken waarachter je drie ventjes ziet die aan het schieten zijn? Dat is gewoon een kamer met een deur aan de rechterkant, daar kan je er gewoon uit :)

Demo is trouwens erg vet, cool dat je je eigen kleding, uiterlijk en saber(soort) kan kiezen, en die moves zijn ook erg vet. Verder vind ik het er allemaal erg strak uitzien en loopt het ook lekker soepel. Ik heb veel plezier gehad met Jedi Knight II en zo te zien gaat dat ook lukken met Jedi Academy :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/rveldhuizen/jedi.JPG

Dit stuk dus, en ik zie geen deur :P

Last.fm |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Blade_V schreef op 06 September 2003 @ 20:11:
[afbeelding]

die dikke steen wegduwen met force push, geeft leuk effect :+

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07:36
[afbeelding]

Pffff je doet wel erg je best he... 8)7 :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

SCIxX schreef op 06 september 2003 @ 20:34:
[...]

Pffff je doet wel erg je best he... 8)7 :O
Ik ben er zowat 20 minuten mee bezig geweest, en nu is het echt niet meer leuk :(
Maar ik zal Force Push eens proberen :)

(of ben ik te nuchter, en is dat een grap? :+)

Nah, laat maar, werkte wel :)
Zit nu alleen WEER vast :P maar ik probeer wel wat ;)

[ Voor 21% gewijzigd door Bleet op 06-09-2003 21:07 ]

Last.fm |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-09 22:28

edward2

Schieten op de beesten

Je moet gewoon je croshair op verschillende plaatsen richten dan zie je het wel ;) , de game zit vol van die "puzzels".

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik hebt het gevonden :)

wil je in dual en FFA met een Jawa skin spelen?

ingame: shift ~ en vul in /model Jawa

veel plezier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-07 10:41
[afbeelding]

als je die steen met force push wegduwt zie je ook dat er een gozertje aan de andere kant staat die samen met de steen over de rand gaat :P dat is wel geinig

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 14-09 01:12
[afbeelding]

Aah, zo ver was ik gister nog niet dus ik dacht dat je het ergens anders over had :)

Vandaag de demo uitgespeeld en ik ben zeer onder de indruk. Echt een fantastisch spel die eigenlijk ook niet snel gaat vervelen. Ook erg cool dat je verschillende personages kan kiezen en verschillende soorten sabers en kleuren etcetera :)

Als de multiplayer goed zit, wat bij JK2 al het geval was, dus dat zal wel snor zitten wordt dit al helemaal een toppertje. Wie weet kunnen we in de toekomst zelfs Co-op spelen, dat lijkt me echt cool.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiRePaTH
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-09 18:36

FiRePaTH

Xbox One - TheXS NL

bolleh schreef op 29 August 2003 @ 18:20:
hmm kzit nu vast in dat level met die 5 bommen, kheb ze allemaal ontmanteld maar nu moet ik terug naar mn schip, maar die deur waardoor ik naar binne kwam die gaat niet meer open? het licht staat op groen, maar als je een force push/pull op de deur doet wordt ie rood, force see helpt nix, is echt nog een andere weg ofzow?
Heb nu precies het zelfde probleem! Ben al 5x rondgerend in de hele level maar ik kom niet meer naar het ship toe! Hoe heb je dat dan opgelost?

Intel Core i7 SandyBridge 2600k - Asrock z68 Extreme 4 - 8GB G.Skill Ripjaws XF3 2133Mhz Cas9 - EVGA GTX750Ti FTW ACX - Eizo FORIS 23" 1080p IPS FS2332 6TByte Raid-0 Array - 1Gigabit Broadcom Netlink - Creative X-Fi Titanium - DTS ||| Xbox One - TheXS NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
FiRePaTH schreef op 08 September 2003 @ 22:38:
[...]

Heb nu precies het zelfde probleem! Ben al 5x rondgerend in de hele level maar ik kom niet meer naar het ship toe! Hoe heb je dat dan opgelost?
het loste bij mij op door te saven voor de deur, ja af te sluiten en dan te loaden, toen was die deur meteen open :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
MaRc0 schreef op 07 September 2003 @ 18:40:
[...]

--8<-- blaat

Als de multiplayer goed zit, wat bij JK2 al het geval was, dus dat zal wel snor zitten wordt dit al helemaal een toppertje. Wie weet kunnen we in de toekomst zelfs Co-op spelen, dat lijkt me echt cool.
ik denk dat de mp wel ongeveer hetzelfde zal zijn als met jk2 zelfs nog beter denk ik (ik heb met jk2 eigenlijk nooit mp gedaan :S ) maar met dit spel is het wel geinig vooral ook omdat je je eigen character kan samenstellen en je dus ook niet steeds dezelfde gozers dan ziet rondrennen :)

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiRePaTH
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-09 18:36

FiRePaTH

Xbox One - TheXS NL

Hmmm, ik heb het deur probleem opgelost met een cheat :)

Eerst "devmapall" in de console tikken, gevolgd door "noclip"... Best slordig zo'n bug in een level laten zitten zeg!

Intel Core i7 SandyBridge 2600k - Asrock z68 Extreme 4 - 8GB G.Skill Ripjaws XF3 2133Mhz Cas9 - EVGA GTX750Ti FTW ACX - Eizo FORIS 23" 1080p IPS FS2332 6TByte Raid-0 Array - 1Gigabit Broadcom Netlink - Creative X-Fi Titanium - DTS ||| Xbox One - TheXS NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
de deur waar je door kwam is idd dicht. is geen bug, hoort zo.
ik kan me herinneren dat ik door een vent ofzo wegkwam (sprong uit een vent in het plafond in het tussenfilmpje)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-09 15:33

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

En het spel uitgespeeld :) Zowel Light als Dark Side. Dual saber werkt imho 100x beter dan Darth Maul stijl. Vooral saber defence met 2 sabers roeleert.

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheldar
  • Laatst online: 29-08 08:47
Ik zit met een kleine probleempje: hoe versla ik Boba Fett?

Ik heb net al wel 5 a 6 keer onder zijn flamer door gebukt en dan maar flink zwaaien met die dual saber, maar het haalt niets uit :(. Moet ik dat nog vaker doen, of moet er iets anders gebeuren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
Kheldar schreef op 09 September 2003 @ 21:02:
Ik zit met een kleine probleempje: hoe versla ik Boba Fett?

Ik heb net al wel 5 a 6 keer onder zijn flamer door gebukt en dan maar flink zwaaien met die dual saber, maar het haalt niets uit :(. Moet ik dat nog vaker doen, of moet er iets anders gebeuren?
nou het probleem is dat je dat niet doet
tenminste niet in het begin eerst moet je al die bommen (dacht ik) ontschadelijk maken en nadat je dat gedaan hebt dan kan je boba verslaan tenminste niet doden maar wel wegjagen :)

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-08 02:06

Godjira

To infinity and beyond!

Hmm, ik heb het spel geprobeerd, maar ik vind de Single Player tot nu toe een beetje tegen vallen eigenlijk. Ik vond Jedi Outcast echt stukken beter, maar goed, misschien dat er nog verandering in komt.

Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheldar
  • Laatst online: 29-08 08:47
Dark Lord schreef op 09 September 2003 @ 21:43:
[...]

nou het probleem is dat je dat niet doet
tenminste niet in het begin eerst moet je al die bommen (dacht ik) ontschadelijk maken en nadat je dat gedaan hebt dan kan je boba verslaan tenminste niet doden maar wel wegjagen :)
He tjek! :)
Ik was weer heftig in de waan dat ik eerst Boba moest verslaan voor die deuren open gingen... Daarna is die missie echt een eitje ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het spel sinds vandaag uitgespeeld en het was wel leuk. Sinds ik veel online speel, vind ik solo games niet meer zo leuk. Maar de jedi knight games blijven me boeien.

Toch vond ik dit spel te kort en het verhaal niet diepgaand genoeg. Zelfs de CGI stukjes zien er afgeraffeld uit en ik ben best veel bugs tegengekomen.

Wat wel weer leuk is, is dat op je force gebruik gelet wordt en ziet of je dark of light side wordt. Maar pas tegen het einde is er een event waarvan echt afhangt of je light of dark side wordt dus ik snap niet waar je keuze in force gebruik dan nuttig voor was.

Ik heb nog alleen met de saberstaff gespeeld en die bevalt me wel. Ben benieuwd hoe de mp zal zijn. Wanneer komen er eens servers beschikbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
  • Laatst online: 25-08 12:54
Is er al een MP patch? Je kon niet eens online spelen, want je disconnecte binnen een minuut :/

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Kwartjuh schreef op 14 September 2003 @ 19:21:
Is er al een MP patch? Je kon niet eens online spelen, want je disconnecte binnen een minuut :/
Dat krijg je met een illegale versie :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godjira

Godjira

To infinity and beyond!

Nou, heb het Single Player gedeelte tot dus ver redelijk doorlopen, maar ik vind het nog steeds een erg slechte opvolger van Jedi Outcast als ik eerlijk ben. Ik heb hem niet uitgespeeld, maar de originele ga ik zeker niet meer kopen, vind het zonde van mijn geld voor deze game. Ik ga dan toch maar de komende maand voor de nieuwe Medal of Honor add-on, die kost een stuk minder en lijkt mij daarnaast meteen ook een stuk leuker.

Helaas, want dit had ik zeker niet verwacht van een Star Wars Jedi Knight spel. Hopen dat de volgende hierna beter wordt, zeker qua graphics mogen ze ook wel wat verbetering gaan brengen nu.

Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kwartjuh schreef op 14 september 2003 @ 19:21:
Ja, er is een fix, meer mag ik niet zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godjira

Godjira

To infinity and beyond!

Kwartjuh schreef op 14 september 2003 @ 19:21:
Dat is niet alles, als ik tegen bots alleen speel, dan hangt het spel binnen een minuut. Schiet niet echt op, maar goed. Het is dan ook niet de originele versie en dat zal het hem wel zijn, lijkt mij ;).

Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:33

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Ik heb dan eindelijk ook jedi academy. Leuk spel en imo beter dan jk II (lkkr vanaf het begin met je lightsaber gooien :9). Maar nu zit ik dus met een vaagheid probllem.

Tenminste het is niet echt een probleem, maar wel af en toe irritant. Op bepaalde plaatsen in het spel en als ik me dan draai, dan krijg ik een gele vlek door het beeld:

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=332958&size=384

(klik hier voor de grote (1024x768) versie)

Is hier iets aan te doen?

Voor specs zie onder, en mijn instellingen zijn: 1024, trillinaire filtering, alles op high/very high.

Edit: Het ligt dus aan het kleur licht. Ik heb namelijk alleen als er lampen zijn met bijv. wit/blauw/geel/rood licht. Alsnog een vervelend probleem :(

Edit²:

Gefixed, het lag aan de Dynamic glow. Die uitzetten haalde het probleem weg :)

[ Voor 17% gewijzigd door Notna op 15-09-2003 21:30 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raps
  • Laatst online: 06-09 19:51
Kan iemand al online spelen?

Is het wachten op een master-server van LucasArts?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Verwijderd schreef op 14 September 2003 @ 19:17:
Ik heb het spel sinds vandaag uitgespeeld en het was wel leuk. Sinds ik veel
Wat wel weer leuk is, is dat op je force gebruik gelet wordt en ziet of je dark of light side wordt. Maar pas tegen het einde is er een event waarvan echt afhangt of je light of dark side wordt dus ik snap niet waar je keuze in force gebruik dan nuttig voor was.
Idd, je kan zelf een Light Side Jedi worden met Force Drain, Force Grip en Force Lightning of maximum 8)7

Edit: spoiler verwijdert.

[ Voor 12% gewijzigd door SandsOfArrakis op 19-09-2003 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
  • Laatst online: 22-10-2020
Man, ik kan echt geen zak van die zwaardgevechten. Kon ik ook al niet in Outcast.
Ik heb ook een hekel aan 3rd person saberen. Doe het al sinds JK1 in first person :)

Dus ik doe nu wat ik altijd doe... Grippen, en van een randje afflikkeren. Zelfs de beste jedi kan daar niet tegen (voordat ze kunnen pushen heh). :)
Ik heb maar een paar gevechten eerlijk moeten doen (in Outcast op het einde... maar ook die heb ik niet helemaal "fair" gespeeld :p )

[ Voor 3% gewijzigd door HuggyB op 19-09-2003 20:29 ]

• Enyan
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-09 10:22
Ik heb een beetje irritant probleempje, als ik quickload doe, loopt me hele pc vast :S iemand enig idee wat ik zou kunnen doen om het te verhelpen?

enuuhh... ik vind dat 3rd person saberen ook zwaar irritant! moet ff een patch voor komen dat t weer gewoon 1st person kan

[ Voor 30% gewijzigd door Enyan op 20-09-2003 12:22 ]

• bolleh
Enyan schreef op 20 September 2003 @ 12:20:
Ik heb een beetje irritant probleempje, als ik quickload doe, loopt me hele pc vast :S iemand enig idee wat ik zou kunnen doen om het te verhelpen?

enuuhh... ik vind dat 3rd person saberen ook zwaar irritant! moet ff een patch voor komen dat t weer gewoon 1st person kan
probeer eens in de console:
/devmapall
/cg thirdperson "0"

en dan een level laden, zo staat het in de quake 3 commands maar kweet niet of die ook nog werken in JA

Verwijderd

Ligt ie al in de winkels?

• OxiMoron
  • Laatst online: 08-07 14:27
Heb hem net bij Ear & Eye gekocht.. na bij Dixons, Free Record Shop, V&D, Bruna en Bart Smid te zijn geweest..

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

• Enyan
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-09 10:22
helaas werken die commands niet... ik stuur maar ff een mailtje naar lucasarts

• Dark Lord
raps schreef op 19 September 2003 @ 17:46:
Kan iemand al online spelen?

Is het wachten op een master-server van LucasArts?
je kan ip connecten, dan moet je zelf ff server aanmaken en dan kunnen andere via je ip naar die server connecten

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krijg nu opeens game cd not found oid als ik een server probeer te joinen terwijl ik net uren multiplayer heb gespeeld :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
wat bedoel je mp gewoon op lan, zelf server starten of joinen? of via het internet server joinen

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigertje
  • Laatst online: 05-02 18:50
OxiMoron schreef op 20 September 2003 @ 15:08:
Heb hem net bij Ear & Eye gekocht.. na bij Dixons, Free Record Shop, V&D, Bruna en Bart Smid te zijn geweest..
Hij is dus toch verkrijgbaar? Ik was bij een gameswinkel in Utrecht en mocht ik even op de releaselist kijken en daar stond op dat ie pas 17 oktober uit zou komen.
Nu we het erg toch over hebben: weet iemand een site met de releasedata van games in Nederland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Laatst online: 21:35
Ik zit vast bij het 1e level direct na de training. Het is dat level waar je bommen moet demonteren van een powerplant.

In het begin land je spaceship en ga je door een deur het complex in. Ik heb inmiddels alle bommen uitgeschakeld maar die deur waardoor ik binnen kwam is dicht.

Ik kan de weg terug naar mijn spaceship niet vinden. Wie kan mij helpen en weet iemand of er al een walkthrough op het net is te vinden

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raps
  • Laatst online: 06-09 19:51
Dark Lord schreef op 20 September 2003 @ 22:20:
[...]

je kan ip connecten, dan moet je zelf ff server aanmaken en dan kunnen andere via je ip naar die server connecten
Is er misschien al ergens een lijstje met online-servers die al draaien (en bezocht worden)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
Henkus schreef op 22 September 2003 @ 08:29:
Ik zit vast bij het 1e level direct na de training. Het is dat level waar je bommen moet demonteren van een powerplant.

In het begin land je spaceship en ga je door een deur het complex in. Ik heb inmiddels alle bommen uitgeschakeld maar die deur waardoor ik binnen kwam is dicht.

Ik kan de weg terug naar mijn spaceship niet vinden. Wie kan mij helpen en weet iemand of er al een walkthrough op het net is te vinden
ik kwam daar doorheen door voor de deur te staan en te saven, ja af te sluiten, en dan die savegame laden, toen was die deur vreemd genoeg open

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
Henkus schreef op 22 september 2003 @ 08:29:

Even zoeken.. er is een uitgang aan de rechterkant van het gebouw (als je er voor staat)

ik ben nu bij de 2e set missies, ik moet nu bij 1 of andere outpost allemaal beacons plaatsen zodat Wedge de gebouwen op kan blazen.. best grappig...
Dit is trouwens de laatste missie van deze reeks.. hierna weer naar de academy :)

Wat voor force powers heeft iedereen eigenlijk?
Ik heb nu:
3 heal
3 mind trick
3 grip
1 lightning

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

NG

bzzzzt.

3 Heal
3 Drain
3 Force Drain
3 lighting
3 Protect (geen idee hoe die precies heet)
3 Force absorb

zoiiets dacht ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Ff zien hoor (uit mijn hoofd);

3 Drain
3 Grip
3 Lightning
2 Protection
1 Mind Trick
2 Absorb

En nog steeds een Light Sider 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• console
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-09 18:44
vraagje, iemand weet hoe ik die gemuteerde monster kan verslaan? ik loop maar daar rond te huppelen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
SPOILER

4 switches omzetten, in goede volgorde.
dan wordt hij gecrushed achter een kist die op een lopende band valt

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark4ever
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-07 14:24

Dark4ever

Huh?

heeft iemand toevallig een MOD of LVL waar je op van die soort scooter tegen elkaar kunt vechten (tegen bots) Of gewoon nog een oude Save game van dat lvl in de SP gedeelte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woaah ik ga die game kopen!!! OwnZ hard.. Alleen ik vind die quake 3 engine wat minder... Is deze versie beter dan outcast? En uhhh hoe is het vechten met die verschillende sabers? Kan je nu ook trappen tijdens het vechten enzo? Qua game play ownTZ Dark forces 2 hard... En mysterieZzz of the sith ook :) Lang leven die 2 gamez !!!!!

Afbeeldingslocatie: http://www.webhallen.com/bilder/spel/PC/pc_jedi_knight_dark_forces_2.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.echostation.com/graphics/gaming/mots.jpg

may the force be with you... AlwayZzz :P

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2003 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Laatst online: 08:33

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Henkus schreef op 22 September 2003 @ 08:29:

Ga gewoon via het dak terug naar je schip. Is wel zo makkelijk :P

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
het is zeker beter dan outcast.
trappen kan alleen met de dualbladed saber.
dit is dan ipv throw.

Ik zelf vind de double blades beter.

heb het spel nu uitgespeeld btw... vooral de 2 verschillende eindes vind ik kewl :D

Verwijderd

JA zeker die 2 eindes zijn koel!!! Je bleef spelen!!!.. Vond echt vet bedacht dat je aan de hand van je gedrag de dark/light side automatisch kiest!!! zo vet!!! En die filmpjeuhz rocken hard:) Online was het ook best wel een hit, echt veel gespeeld met vrienden enzo.. Nadat Mysteries of the sith uitkwam was het nog veel beter zulke goede force powers.. Alleen wel vet nep dat je vet kan cheaten online.. daz wel minder

Tha good old dayZz

Grtz BootjeuhZz

• Grijns
  • Laatst online: 05-07 09:16
Weet iemand hoe je die grote gemuteerde motherf*cker dood krijgt? ik ben door het hele lvl gelopen en als ik dan een knop om haal zie ik wel een beeld maar tis niet geheel duidelijkwat ik moet doen. (gemuteerdfe aragnoc ofzo heet ie)

Verwijderd

Grijns schreef op 24 September 2003 @ 23:29:
Weet iemand hoe je die grote gemuteerde motherf*cker dood krijgt? ik ben door het hele lvl gelopen en als ik dan een knop om haal zie ik wel een beeld maar tis niet geheel duidelijkwat ik moet doen. (gemuteerdfe aragnoc ofzo heet ie)
rancor

heb je alle switches over gehaald? het zijn er nogal wat namelijk....

• Grijns
  • Laatst online: 05-07 09:16
ok, thanks. tis gelukt. had er eentje in de haast over het hoofd gezien.

[ Voor 75% gewijzigd door Grijns op 25-09-2003 00:57 ]

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-09 13:03
Hoe kan ik er nou voor zorgen dat ik iedereen letterlijk in mootjes kan hakken :p
Heb die commands wel geprobeert maar willen niet :)

Verwijderd

Is er al een site voor mods?

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Albinoraptor schreef op 25 september 2003 @ 01:06:
Hoe kan ik er nou voor zorgen dat ik iedereen letterlijk in mootjes kan hakken :p
Heb die commands wel geprobeert maar willen niet :)
Yoda's Hlpdsk: Use the Force, you will 8)7

• RocketKoen
the force is strong within this one.
but tempting the dark side is

TheS4ndm4n#1919

• drice
  • Laatst online: 08:35

drice

Loading...

Heb net Jedi Academy gekocht maar zodra ik een lightsabre of ander wapen pak begint het spel ontzettend te stotteren.
Zodra ik het holster of zelf saberthrow doe is alles normaal.

Heb een 2200+
Geforce 2MX (ja ik weet het, nieuwste drivers)
512MB geheugen

Did you know that IF is a middle word in life. "Ja maar wie ben ik om aan mezelf te twijfelen"

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Het is je videokaart vrees ik. Heb zelf een 2000+, met 1024 mb geheugen en een radeon 9800 pro. Ik draai het spel in 1280x1024 res en het speelt zonder schokken met alles op maximum :)

• drice
  • Laatst online: 08:35

drice

Loading...

ja maar het vreemde is dat hij perfect draait zolang ik geen wapen in mijn handen heb.

Edit: en in multiplayer heb ik ook geen problemen.
Alleen singleplayer met een wapen

[ Voor 35% gewijzigd door drice op 25-09-2003 22:38 ]

Did you know that IF is a middle word in life. "Ja maar wie ben ik om aan mezelf te twijfelen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
denk toch dat het je videokaart is eerlijk gezegd. gef 2 mx.. is niet veel :D

Strava | AP | IP | AW

• genosis
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-08 23:07
rete tof spel, jammer dat ik hem zo snel uitgespeeld had :D zeker kopen als je starwars fan bent!

nu alleen nog wachten op Knights of The old Republic voor de pc :D weet iemand de release date?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
  • Laatst online: 13-09 17:27
Ik zit een beetje erg vast in het level dat je gevangen wordt genomen. ben wel uit me hokkie en heb vanm het andere gebrouw de bg en de 1e verdieping leeg geveegt. Kom nergens meer verder. Iemand een idee.

btw voor de mensen die het onder linux spelen zet eax aan dan klinkt het geluid teminste goed.

Strava | Runkeeper | Endomondo (mijn leikr uploads)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Genosis schreef op 27 september 2003 @ 11:22:
nu alleen nog wachten op Knights of The old Republic voor de pc :D weet iemand de release date?
November dacht ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Laatst online: 21:55
Elke demo die ik ook download:
" file corrupt" |:(

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadichus
  • Laatst online: 01-06-2021
cybermans schreef op 29 september 2003 @ 20:09:
Ik zit een beetje erg vast in het level dat je gevangen wordt genomen. ben wel uit me hokkie en heb vanm het andere gebrouw de bg en de 1e verdieping leeg geveegt. Kom nergens meer verder. Iemand een idee.
Er is in dat gebouw een ruimte, waar zo'n giga laser gun staat, die moet je op de muur richten om verder te kunnen

Loadichus heeft het spel in 3 dagen uitgespeeld zowel good als evil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
  • Laatst online: 13-09 17:27
* cybermans heeft hem al gevonden dankzij de walktrough op www.gamehelper.com

Strava | Runkeeper | Endomondo (mijn leikr uploads)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Loadichus schreef op 30 september 2003 @ 10:32:
[...]

Er is in dat gebouw een ruimte, waar zo'n giga laser gun staat, die moet je op de muur richten om verder te kunnen

Loadichus heeft het spel in 3 dagen uitgespeeld zowel good als evil
So Have I.... Tja Jedi Academy is echt groot man! en hij is ook aardig zwaar, de Graphics dan. Ik draai met me Dual MP 2200+ Met Hercules Radeon 9700 Pro alle detail op Max zonder FSAA maar AF x16 met zo'n 65 a' 70 Frames!! en dat voor een Dual MP 2200+ en Jedi Outcast kon ik gewoon FSAA x6 aan zetten en zelfs dat ging sneller dan Jedi Academy, wat is er dan zo veel aan veranderd dan?

Want ja, aan de Graphics is soms weinig aan te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Hij is wel zwaarder geworden. Tis een nog meer getweakte Quake 3 engine geloof ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MST_Morpheus schreef op 03 October 2003 @ 21:28:
Hij is wel zwaarder geworden. Tis een nog meer getweakte Quake 3 engine geloof ik :)
Aardig gek wat ze met zo'n Engine uit kunnen halen! maar goed 'k was effe op internet aan het "Slice 'n Dice'n" geweest, maare das wel cool hoor, om al die Light Saber effecten te zien van alle anderen die er aan mee doen, ik had ook een paar gewonnen en veloren, maar goed het is ook maar voor de lol :D

Het is in andere woorden een helse _/-\o_ Jedi Slauter Fest _/-\o_ !

Jedi Knight: Jedi Academy heb ik net 4 dagen en het bevalt me nog beter dan alle andere 3D shootes, volaan pompen en slashen met die handel ... :9~ HEERLIJK :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Ik heb het spel uitgespeeld met bijna alleen maar de saber te gebruiken. Alleen sommige snipers heb ik neergehaald met de Tenloss sniper gun. Omdat die out of reach waren.

Jedi Academy ruled inderdaad zwaar. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk es wat ik heb :)

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=382038&size=384 :9~

Klikbaar

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2003 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm die heeft iedereen al in dit forum of niet...het lijkt me logisch!

anyway mooie foto! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looin
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 16:54
Cool spel maar veel te gemakkelijk en te kort

Sometimes life's just cruel for no reason at all!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

looin schreef op 07 oktober 2003 @ 11:50:
Cool spel maar veel te gemakkelijk en te kort
Dan speel je op een wat moeilijker niveau ipv. Padawan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
Verwijderd schreef op 06 October 2003 @ 14:32:
[...]

hmm die heeft iedereen al in dit forum of niet...het lijkt me logisch!

anyway mooie foto! :9
tuurlijk heeft iedereen die al O-) niemand had hem natuurlijk voordat ie in de winkels lag en niemand haalt het in zijn hoofd om hem te gaan downloaden ofzo ;)
MST_Morpheus schreef op 04 October 2003 @ 09:27:
Ik heb het spel uitgespeeld met bijna alleen maar de saber te gebruiken. Alleen sommige snipers heb ik neergehaald met de Tenloss sniper gun. Omdat die out of reach waren.

Jedi Academy ruled inderdaad zwaar. :D
ja zo heb ik het ook gedaan, saber is gewoon het meest rulende wapen, als je het overgrote deel je laserguns gebruikt dan heb je gewoon niet het Jedi Knight / Star Wars gevoel vind ik :)

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WJP
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-01 19:36

WJP

Shibby

Is er al een soort 'ladder' level voor Jedi Academy?
:?

Specs -- D2OL @ COMPUTERFREAKED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loogie
  • Laatst online: 10-09 16:46
De saber is niet alleen het meest rulerende wapen, maar je mist hem ook best wel in de missie waarbij je gelijk "saber-loos" in de cel wordt gesmeten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik online speel zie ik mensen saber trucs uithalen die mij gewoonweg niet lukken, het zijn geen cheats maar commando's die ze doen... kan iemand mij een paar commando tips geven hoe ik wat vette moves uit mn saber tover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 October 2003 @ 18:44:
[...]

Dan speel je op een wat moeilijker niveau ipv. Padawan
Zelfs op jedi master niveau is het spel retesimpel. Jedi outcast was een veel grotere uitdaging en ook langer en creativer in single player. Ik vind jedi academy meer een soort expansion dan een spel op zichzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goh jij hebt ook de power unlimited gelezen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 oktober 2003 @ 10:17:
[...]

Zelfs op jedi master niveau is het spel retesimpel. Jedi outcast was een veel grotere uitdaging en ook langer en creativer in single player. Ik vind jedi academy meer een soort expansion dan een spel op zichzelf.
**kuch**
jedi outcast was nog simpeler en deze vond ik ook te makkelijk, desondanks zeker wel een goed spel, zeker dat je je force zelf kan indelen is leuk en de beter uitgewerkte moves, en de 3 verschillende soorten wapens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 oktober 2003 @ 09:51:
Als ik online speel zie ik mensen saber trucs uithalen die mij gewoonweg niet lukken, het zijn geen cheats maar commando's die ze doen... kan iemand mij een paar commando tips geven hoe ik wat vette moves uit mn saber tover?
als je int spel op tab duwt krijg je een menu met alle moves ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heej bedankt voor de info.. appreciate it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 oktober 2003 @ 10:26:
[...]

**kuch**
jedi outcast was nog simpeler en deze vond ik ook te makkelijk, desondanks zeker wel een goed spel, zeker dat je je force zelf kan indelen is leuk en de beter uitgewerkte moves, en de 3 verschillende soorten wapens
Je hoeft niet te liegen om gelijk proberen te krijgen. Jedi outcast IS moeilijker en veel langer dan jedi academy.
- Een groot deel van de moeilijkheid komt doordat je de eerste grote levels alleen maar wapens kan gebruiken.
- Wanneer je in JA een saber staff/ dual sabers krijgt wordt het nog makkelijker.
- De levels zijn gewoon veel uitgebreider en uitdagender in jedi outcast. Ik weet waar ik over praat.

En dat force indelen slaat ook nergens op. Ook al kies ik alleen maar dark force powers dan kan ik nog steeds light side worden. Verder was het wel leuk om een keer te spelen maar veels te makkelijk single player. Kan over multiplayer nog geen oordeel geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 October 2003 @ 10:28:
[...]

als je int spel op tab duwt krijg je een menu met alle moves ;)
Volgens mij krijg je dan nog altijd de scores :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loogie
  • Laatst online: 10-09 16:46
Juist Mickeltjes; in mp that is :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Topicstarter
Patch 1.01

Global

Fixed dynamic glow performance for new ATI drivers (if you are
experiencing low framerate, go into Setup - More Video and
change dynamic glow to off).
Updated EAX 4.0 sound support.

Single Player fixes

Force feedback defaults to off (if you are experiencing hiccupping
while playing, especially during lightsaber battles, go into
Controls - Mouse/Joystick and set force feedback to "No").
Note: Gravis gamepad users should turn force feedback to off.
Gravis drivers aren’t compatible with Jedi Academy and will
cause the game to crash.
Patch will work around manufacturing defect which causes
single player not to run.
Resetting defaults in game will no longer reset your skill level.
Fixed bug allowing player to select a force power that had already
been maxed out.
Fixed animation issue if enemies force push you while executing a
special move.
Ragdoll fixes.

Multiplayer fixes

Fixed bug causing Internet servers to time out too early on master
server list.
Fixed bug causing various movement sounds not to play consistently
(footsteps, rolling, etc.).
Fixed bug regarding turning off of second saber.
Fixed bug preventing camera shake if hit by explosive.
Fixed roll animation.
Fixed exploit allowing for illegal character models.
Fixed bug allowing rocket launcher lock-on after death.
Various exploit fixes.

Download zie http://www.gamer.nl/nieuws/19744

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eraser127
  • Laatst online: 12-09 23:06

Eraser127

Nijkerk

Om geen nieuw topic ervoor te openen:

Ben Jedi Academy aan't doenheb gezocht maar niet gevonden, maar moet nu naar een volgend level. Je moet dan een force point toevoegen maar van de week heb ik m'n laatste force naar 3 geüpgrade. Ik kan dus geen forces meer upgraden, maar het weapons knopje blijft maar weg. Is er een manier om toch verder te gaan?

My Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-05 11:10
Eraser127 schreef op 31 mei 2004 @ 19:56:
Om geen nieuw topic ervoor te openen:

Ben Jedi Academy aan't doenheb gezocht maar niet gevonden, maar moet nu naar een volgend level. Je moet dan een force point toevoegen maar van de week heb ik m'n laatste force naar 3 geüpgrade. Ik kan dus geen forces meer upgraden, maar het weapons knopje blijft maar weg. Is er een manier om toch verder te gaan?
Stoppen met cheaten? :{
Je kunt zonder cheaten nooit alles vol krijgen.

specs desktop | specs laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://rkr.jk2files.com/ link naar een site die een enorm vette mod maakt voor dit spel, of ik geloof iig dat het voor dit spel is want ik word echt geen wijs uit al die verschillende namen voor dezelfde starwars spellen (ben niet echt een starwars fan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-05 11:10
Verwijderd schreef op 31 mei 2004 @ 20:10:
http://rkr.jk2files.com/ link naar een site die een enorm vette mod maakt voor dit spel, of ik geloof iig dat het voor dit spel is want ik word echt geen wijs uit al die verschillende namen voor dezelfde starwars spellen (ben niet echt een starwars fan).
Rurouni Kenshin : Redemption is a mod(Total Conversion) for Jedi Knight 2.

Dus niet Jedi Academy!

Jedi Knight 2: Outcast heb je voor deze mod nodig.

specs desktop | specs laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eraser127
  • Laatst online: 12-09 23:06

Eraser127

Nijkerk

shuogg schreef op 31 mei 2004 @ 20:10:
[...]

Stoppen met cheaten? :{
Je kunt zonder cheaten nooit alles vol krijgen.
Heb ik niet gedaan, kan best zijn dat ik dat een x aantal maanden wel een keer heb gedaan (wou nu weer es verder), maar dan is de vraag: hoe verminder ik m'n force points zodat ik ze weer kan toevoegen?

My Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shuogg schreef op 31 mei 2004 @ 20:14:
[...]

Rurouni Kenshin : Redemption is a mod(Total Conversion) for Jedi Knight 2.

Dus niet Jedi Academy!

Jedi Knight 2: Outcast heb je voor deze mod nodig.
Ze zijn overgestapt op de jka engine, dat is toch die van dit spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtreme_lunatic
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14-09 08:51
Speelt iemand hier multiplayer? Zoja welke servers en hoe heet hij/zij ingame? B)

Press any button... "Where is the 'any button'?!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Eraser127 schreef op 31 mei 2004 @ 20:15:
[...]

Heb ik niet gedaan, kan best zijn dat ik dat een x aantal maanden wel een keer heb gedaan (wou nu weer es verder), maar dan is de vraag: hoe verminder ik m'n force points zodat ik ze weer kan toevoegen?
Een nieuw spel starten misschien (en dan zonder te cheaten :/ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH
  • Laatst online: 20-11-2024

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

Weet iemand hoe je je saber weet intrekt? ik heb echt zowat alles geprobeerd.
Pagina: 1 ... 5 6 Laatste