Dark Lord schreef op 28 July 2003 @ 21:32:
[...]
in de beta heb je alleen het standaard zwaard maar ik denk bij full dat je wel dual en 2 zwaarden hebt ik ga dan voor de 2
maar die missies zijn wel geinig zoals op currosant en ik zit nu op zo'n speeder bike

en ik heb tegen een rancor gevochten

best wel geinig
alleen ik had een beetje teveel Dark Forces gekozen dus toen kreeg ik zo bericht van luke skywalker: i sense much anger in you, you must let it go before you turn to the dark side. ofzo iets

Ik heb zojuist de beta gedownload en ik heb gewoon single, dual en 2 zwaarden hoor. Ik heb nog maar 5min gespeeld aangezien ik naar het werk moet (ga zo watlanger

) Maar van wat ik gezien heb aan graphics aan gameplay lijkt het erg veel op JKII (wat niet negatief hoeft te zijn). Zelf een char maken is wel cool, maar je hebt imo veel te weinig keus aan dingen die te veranderen zijn, maar het kan zijn dat in het volledige spel er veel meer zijn.
Edit : Nog ff gespeeld, ik zie niet in waarom iemand ooit een standaard sabre zou nemen, aangezien je met mouse3 sabre style kan veranderen, dus van dual sabre naar 1 sabre, of van 2handed sabre naar 1 handed. De forces zijn (geloof ik) allemaal nog hetzelfde gebleven.
Naast taunt heb je nu ook "Bow", "Meditate"(sit and wait patiently for you enemy to make the first move), "Florish"(show off a little), "Gloat"(celebrate your victory over your enemy).
Ik heb ze nog niet gezien aangezien ze nog niet werken (taunt al wel), maar toch zijn da wel extratjes die ik kan waarderen.
Nog een screenie :
Heb net uitgevonden dat je de lightsabre ook uit de handen kan slaan (bot deed dat bij mij), via de force kun je je lightsabre weer terug laten vliegen.

Het voordeel van een standaard sabre is btw dat je 3 sabre styles kan kiezen.
Het schijnt ook dat er veel meer special moves zijn, heb er net een gevonden met mn 2 handen sabre, dan spint die een paar keer rond met zn sabre, ziet er wel cool uit.

duck > jump+forward+fire - blijf duck inhouden.
Voor zover ik gezien heb ik Lightning nog steeds aardig sterk, ik hoop dat bij het volledige spel een speciale no force optie zit, aangezien wanneer je normaal No force aanzet, je geen jumps tegen muren kan doen, je kan niet tegen muren oplopen, niet hoog springen, en ook geen special moves (die bij JK3 wel erg cool zijn

) want die dingen hebben allemaal force nodig. Een no force optie wat alleen lightning push pull etc. uitzet.
[
Voor 53% gewijzigd door
SCIxX op 30-07-2003 13:18
]