Jedi Knight: Jedi Academy

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste
Acties:
  • 895 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-07 10:41
Blackhole schreef op 28 July 2003 @ 23:59:
[...]
gelijk even een vraagje hoe kom ik op dat barack op die ding te plaatsen .
wat bedoel je? ik snap niet echt waar je het over hebt, plaats anders ff screenie
thacow schreef op 29 July 2003 @ 00:23:
[afbeelding]

Gaaf eindelijk zitten ze erin :D

Dit soort dingen vind ik opzich al een verbetering, ben benieuwd wat het nog meer te bieden heeft :)
ja deze stond dan op een afstandje dus ik d8 maak ff een screen met mijn scope :) maar je komt ze ook tegen bij hun sandcrawler (dat is zo'n grote wagen van hun waar ze hun droids verkopen, je ziet er 1 in de de allereerste film d8 ik en mischien ook wel in episode 2 maar dat weet ik niet meer zeker (morgen ff naar de dvd kijken :D)

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:55

Modbreak:
Weg.

[ Voor 42% gewijzigd door White Dust op 29-07-2003 10:51 ]

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-09 15:33

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Dark Lord schreef op 29 juli 2003 @ 01:18:
ja deze stond dan op een afstandje dus ik d8 maak ff een screen met mijn scope :) maar je komt ze ook tegen bij hun sandcrawler (dat is zo'n grote wagen van hun waar ze hun droids verkopen, je ziet er 1 in de de allereerste film d8 ik en mischien ook wel in episode 2 maar dat weet ik niet meer zeker (morgen ff naar de dvd kijken :D)
Correct, Anakin staat ff een Jawa naar de weg te vragen. Staat er zo'n sandcrawler op de achtergrond.

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02

Modbreak:
Reageer dan niet!

[ Voor 17% gewijzigd door White Dust op 29-07-2003 10:53 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MST_Morpheus schreef op 29 July 2003 @ 07:57:
[...]

Correct, Anakin staat ff een Jawa naar de weg te vragen. Staat er zo'n sandcrawler op de achtergrond.
En in A New Hope idd als ze eerst een andere R2 unit willen kopen en die het begeeft volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
Verwijderd schreef op 29 July 2003 @ 10:16:
[...]

En in A New Hope idd als ze eerst een andere R2 unit willen kopen en die het begeeft volgens mij.
ja precies die 2 bedoel ik :) maar ik had er nog een screenshot van gemaakt maar die was ik vergeten op te slaan en toen had ik pc afgesloten |:( maarja zo belangrijk is dat nou ook weer niet :o

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
ik zit vast in het level dat je eerst door de zure regen moet lopen en dan moet je die tie bombers neerschieten en daarna kom je in dat gebouw, dan zegt katarn zo van we moeten andere weg vinden en dan ga je in de vuilnis crusher ofzo. Maar mijn probleem is, hoe kom ik uit die crusher kyle zegt dan zo van ga naar het midden dan kan je eruit jumpen maar het lukt mij niet :(

edit:
laat maar ik ben al verder en daarvoor even een leuk screenie
Afbeeldingslocatie: http://riksserver.no-ip.com/plaatjes/jedi3/05.jpg
(click image)
wel cool die dual sabers

ik ben nu verder en dan is je saber kapot en dan moet je nieuwe maken en dan kan je kiezen tussen standart, dual, en 2 handed blade. ik heb gekozen voor dual (zo 1 die je ook op de screenshot ziet) 1tje blauw en 1tje groen :)
zal zo nog even screenshot van maken :D
alleen vaag na zo'n missie dat je de tomb van een dode jedi moet bewaken gaat ie in ene weer naar de eerste missie :S

edit2:
ik heb nu eens een andere missie uit dat lijstje gedaan maar daarna krijg ik ook weer de lijst van die eerste paar missies :( vet balen

[ Voor 57% gewijzigd door Dark Lord op 29-07-2003 20:10 ]

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06:01
Dark Lord schreef op 29 July 2003 @ 01:18:
[...]

wat bedoel je? ik snap niet echt waar je het over hebt, plaats anders ff screenie

[...]
wie weet hoe ik hier op moet komen

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded_images/ss14_3.jpg

dus waar die rode stip zit

En hier gelijk even wat screens voor de liefhebbers.

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded_images/ss0_18.jpg

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded_images/ss1_17.jpg

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded_images/ss6_9.jpg

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded_images/ss8_3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded_images/ss11_2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded_images/ss12_2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded_images/ss13_2.jpg

[ Voor 91% gewijzigd door ravw op 29-07-2003 22:21 ]

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
oh daar :) dan moet je naar dat kanon dat je daar tussen die 2 gebouwen ziet d8 ik dan kan je daar bovenop die deuren jumpen en van daar kan je op het dak jumpen, zo had ik het gedaan. jou light saber ziet er btw cool uit welke heb je gekozen?

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Dark Lord schreef op 29 juli 2003 @ 22:16:
oh daar :) dan moet je naar dat kanon dat je daar tussen die 2 gebouwen ziet d8 ik dan kan je daar bovenop die deuren jumpen en van daar kan je op het dak jumpen, zo had ik het gedaan. jou light saber ziet er btw cool uit welke heb je gekozen?
gewoon een gele kleur :)

vond het wel een leuk kleurtje ...

ooit eens 1 in het echt gehad vroeger, was jammer genoeg alleen maar een plastiek buis met licht er in :(
en leuk voor in het donker mee te spelen.

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
Blackhole schreef op 29 July 2003 @ 22:24:
[...]

gewoon een gele kleur :)

vond het wel een leuk kleurtje ...

ooit eens 1 in het echt gehad vroeger, was jammer genoeg alleen maar een plastiek buis met licht er in :(
en leuk voor in het donker mee te spelen.
nee ik bedoel niet de kleur :P ik ben niet kleuren blind ofzo iets :D maar ik bedoelde welk heft weet je wel zoals in HLT arbiter :)
weet je wel dat ding dat je nog over hebt als je lightsaber uit staat ;)

waarmee maak je die screens? met een programma want alt+tab werkt niet :( of sluit je gewoon elke keer het spel af?

[ Voor 11% gewijzigd door Dark Lord op 29-07-2003 22:30 ]

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Dark Lord schreef op 29 July 2003 @ 22:27:
[...]

nee ik bedoel niet de kleur :P ik ben niet kleuren blind ofzo iets :D maar ik bedoelde welk heft weet je wel zoals in HLT arbiter :)
weet je wel dat ding dat je nog over hebt als je lightsaber uit staat ;)

waarmee maak je die screens? met een programma want alt+tab werkt niet :( of sluit je gewoon elke keer het spel af?
Ik zou niet weten meer welke ik heb maar misschien kan je hier wat uithalen :

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded_images/data.JPG

ScreenShooter gebruik ik :) FREEWARE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:32
Dark Lord schreef op 28 July 2003 @ 21:32:
[...]

in de beta heb je alleen het standaard zwaard maar ik denk bij full dat je wel dual en 2 zwaarden hebt ik ga dan voor de 2 :)

maar die missies zijn wel geinig zoals op currosant en ik zit nu op zo'n speeder bike :) en ik heb tegen een rancor gevochten :D best wel geinig

alleen ik had een beetje teveel Dark Forces gekozen dus toen kreeg ik zo bericht van luke skywalker: i sense much anger in you, you must let it go before you turn to the dark side. ofzo iets :P
Ik heb zojuist de beta gedownload en ik heb gewoon single, dual en 2 zwaarden hoor. Ik heb nog maar 5min gespeeld aangezien ik naar het werk moet (ga zo watlanger :9) Maar van wat ik gezien heb aan graphics aan gameplay lijkt het erg veel op JKII (wat niet negatief hoeft te zijn). Zelf een char maken is wel cool, maar je hebt imo veel te weinig keus aan dingen die te veranderen zijn, maar het kan zijn dat in het volledige spel er veel meer zijn.

Edit : Nog ff gespeeld, ik zie niet in waarom iemand ooit een standaard sabre zou nemen, aangezien je met mouse3 sabre style kan veranderen, dus van dual sabre naar 1 sabre, of van 2handed sabre naar 1 handed. De forces zijn (geloof ik) allemaal nog hetzelfde gebleven.

Naast taunt heb je nu ook "Bow", "Meditate"(sit and wait patiently for you enemy to make the first move), "Florish"(show off a little), "Gloat"(celebrate your victory over your enemy).
Ik heb ze nog niet gezien aangezien ze nog niet werken (taunt al wel), maar toch zijn da wel extratjes die ik kan waarderen.

Nog een screenie :

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ivar.dechesne/die.JPG

Heb net uitgevonden dat je de lightsabre ook uit de handen kan slaan (bot deed dat bij mij), via de force kun je je lightsabre weer terug laten vliegen. :)
Het voordeel van een standaard sabre is btw dat je 3 sabre styles kan kiezen.

Het schijnt ook dat er veel meer special moves zijn, heb er net een gevonden met mn 2 handen sabre, dan spint die een paar keer rond met zn sabre, ziet er wel cool uit. :) duck > jump+forward+fire - blijf duck inhouden.

Voor zover ik gezien heb ik Lightning nog steeds aardig sterk, ik hoop dat bij het volledige spel een speciale no force optie zit, aangezien wanneer je normaal No force aanzet, je geen jumps tegen muren kan doen, je kan niet tegen muren oplopen, niet hoog springen, en ook geen special moves (die bij JK3 wel erg cool zijn :)) want die dingen hebben allemaal force nodig. Een no force optie wat alleen lightning push pull etc. uitzet.

[ Voor 53% gewijzigd door SCIxX op 30-07-2003 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
Blackhole schreef op 29 July 2003 @ 23:20:
[...]

Ik zou niet weten meer welke ik heb maar misschien kan je hier wat uithalen :

[afbeelding]

ScreenShooter gebruik ik :) FREEWARE
nee sorry daar kan ik het niet op zien :) maar laat maar hoor ik zoek zelf nog wel een leuke :*)
SCIxX schreef op 29 juli 2003 @ 23:34:
[...]

Ik heb zojuist de beta gedownload en ik heb gewoon single, dual en 2 zwaarden hoor. Ik heb nog maar 5min gespeeld aangezien ik naar het werk moet (ga zo watlanger :9) Maar van wat ik gezien heb aan graphics aan gameplay lijkt het erg veel op JKII (wat niet negatief hoeft te zijn). Zelf een char maken is wel cool, maar je hebt imo veel te weinig keus aan dingen die te veranderen zijn, maar het kan zijn dat in het volledige spel er veel meer zijn.

-- 8< ---

Voor zover ik gezien heb ik Lightning nog steeds aardig sterk, ik hoop dat bij het volledige spel een speciale no force optie zit, aangezien wanneer je normaal No force aanzet, je geen jumps tegen muren kan doen, je kan niet tegen muren oplopen, niet hoog springen, en ook geen special moves (die bij JK3 wel erg cool zijn :)) want die dingen hebben allemaal force nodig. Een no force optie wat alleen lightning push pull etc. uitzet.
jij hebt zeker de 2 cd's versie ik heb de 1,2 gb versie :)

[ Voor 29% gewijzigd door Dark Lord op 30-07-2003 14:56 ]

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Jah ik heb de 2cd's. :) Power duel is wel erg leuk, in je eentje vs 2, of met zn 2en vs 1. Jammer dat de bots nog wel erg makkelijk zijn. :p Ik denk dat er nog wel aardig wat gaat veranderen aangezien die pas 16sept uit gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
SCIxX schreef op 30 July 2003 @ 15:46:
Jah ik heb de 2cd's. :) Power duel is wel erg leuk, in je eentje vs 2, of met zn 2en vs 1. Jammer dat de bots nog wel erg makkelijk zijn. :p Ik denk dat er nog wel aardig wat gaat veranderen aangezien die pas 16sept uit gaat komen.
wat ik echt cool vind aan het spel is dat je nu die andere light sabers kan kiezen, dat vind is echt stoer vooral de 2 handed lightsaber die vind ik het beste.

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Cool! Bij rules > (sabre)moves staat echt een flinke rij een moves, vanavond na het werk meteen proberen. >:) :9 :9~

[ Voor 8% gewijzigd door SCIxX op 30-07-2003 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
SCIxX schreef op 30 July 2003 @ 17:26:
Cool! Bij rules > (sabre)moves staat echt een flinke rij een moves, vanavond na het werk meteen proberen. >:) :9 :9~
hehe idd :) en allemaal met voorbeeld :*)
ziet er heel cool uit, weet je welke move ook vet stoer is de fly move (of hoe die ook heet) force jump 3 heb je ervoor nodig.
activeer force speed en druk meteen op springen en naar voren :) ziet er wel cool uit

Maar de 2 handed saber ruled ze echt allemaal :) wat wel cool is dat je ook alleen 1 kant kan activeren :)

ik moet nu tegen boba fett vechten :S best wel lastig aangezien hij kan vliegen, raketten heeft vlammenwerper en lasergun. Echt irritant :)

ik had heel veel screenshots gemaakt met fraps (had gehoord dat die heel goed moest zijn) maar toen ik ermee stopte was er geen 1 screenshot :( dus ik zal dat screen shooter eens zoeken
of heb je mischien een site voor me :P want op google vind ie alleen maar andere vage programaatjes :/

[ Voor 6% gewijzigd door Dark Lord op 30-07-2003 20:39 ]

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Dark Lord schreef op 30 juli 2003 @ 17:41:
[...]

hehe idd :) en allemaal met voorbeeld :*)
ziet er heel cool uit, weet je welke move ook vet stoer is de fly move (of hoe die ook heet) force jump 3 heb je ervoor nodig.
activeer force speed en druk meteen op springen en naar voren :) ziet er wel cool uit

Maar de 2 handed saber ruled ze echt allemaal :) wat wel cool is dat je ook alleen 1 kant kan activeren :)

ik moet nu tegen boba fett vechten :S best wel lastig aangezien hij kan vliegen, raketten heeft vlammenwerper en lasergun. Echt irritant :)

ik had heel veel screenshots gemaakt met fraps (had gehoord dat die heel goed moest zijn) maar toen ik ermee stopte was er geen 1 screenshot :( dus ik zal dat screen shooter eens zoeken
of heb je mischien een site voor me :P want op google vind ie alleen maar andere vage programaatjes :/
Jah butterfly wing is dat, die gebruikt dart maul in part1 (de film) ook. :) Singeplayer heb ik nog niet gedaan, ben constant botjes aan het beuken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
UITGESPEELD!
:D ik heb het spel uitgespeeld met de light side of the force :) want op een gegeven moment krijg je de keus om je lightsaber uit te zetten of om rosh aan te vallen, en zo goed als ik ben zette ik mijn saber uit ;)
ik heb er nog een save game van dus ik ga hem ook nog even een keer met de dark side uitspelen :P

maar het is echt zo'n gaaf spel alleen veel makkelijker dan jk2 vond ik eigenlijk bij de eindbattle (en andere moeilijke) dan dee ik gewoon dark rage aan en hard raggen met je zwaardje en dan ff wegrennen en opladen enzo dan was het eigenlijk best wel simpel :*D maar echt een masterlijk spel

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben zojuist in de verhaal lijn mijn lightsaber kwijt geraakt ;(

het leuke is dat je een nieuwe mag maken :)

ik heb dus 2 lightsabers :)

/me is evil.. ik neig met die punten die je kan geven aan je force powers toch wel heel erg nar de dark side >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Hmm ik kan niet wachten op het volledige spel, multiplayer online roelt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja hey. vett spel . dat ik het niet eerder die andere (oudere ) ervan heb gespeelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 July 2003 @ 01:24:
Ja hey. vett spel . dat ik het niet eerder die andere (oudere ) ervan heb gespeelt
Jedi Outcast bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
Verwijderd schreef op 31 juli 2003 @ 00:13:
Ik ben zojuist in de verhaal lijn mijn lightsaber kwijt geraakt ;(

het leuke is dat je een nieuwe mag maken :)

ik heb dus 2 lightsabers :)

/me is evil.. ik neig met die punten die je kan geven aan je force powers toch wel heel erg nar de dark side >:)
had ik eerst ook :) alleen toen had ik ff een paar punten aan bij de light side gedaan zodat het gelijk was :P
ik vind goede verdeling
3 punten - mindtrick
3 punten - healing
3 punten - lightning
3 punten - dark rage
als je die hebt ben je eigenlijk onverslaanbaar :) mischien handig om force grip ook te hebben want dan kan je bv zo'n sterke dark jedi oppakken en in het ravijn gooien :D

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
misschien dat het al gevraagd is: hoe zit het met systeem eisen???

veel hoger dan jedi outcast???

PIII 800@804 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ViperGTS schreef op 31 juli 2003 @ 04:00:
misschien dat het al gevraagd is: hoe zit het met systeem eisen???

veel hoger dan jedi outcast???
ik denk hetzelfde.... aangezien het spel er ook hetzelfde uit ziet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje je hebt voor deze game open gl nodig denk ik
want hij geeft een of andere error.
maar ik krijg open gl niet te vinden, teminste niet de goede
iemand een goede link
of een oplossing voor dit probleempje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icingdeath
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-08 10:37
Je kan je lightsaber op een gegeven moment ook updaten :)
Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/a.stoel/saber.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Verwijderd schreef op 31 July 2003 @ 04:55:
[...]

ik denk hetzelfde.... aangezien het spel er ook hetzelfde uit ziet ;)
De graphics zijn wel verbeterd, maar niet zo erg dat het goed aanneembaar is. Systeemeisen zullen niet zo hoog worden denk ik, speel nu constant tegen botjes met prima fps op hoogste settings. (amd xp 1800 512ddram geforce2gts 64mb)

[ Voor 3% gewijzigd door SCIxX op 31-07-2003 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
JelleStoel schreef op 31 juli 2003 @ 11:17:
Je kan je lightsaber op een gegeven moment ook updaten :)
[afbeelding]
ja idd je kan een extra style erbij kiezen :) ik had fast gedaan want strong is niet zo goed want dan duurt het een half uur voordat ie eindelijk eens hakt :P

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icingdeath
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-08 10:37
Ik zit in dit level vast je moet een val maken omdat monster te doden alleen nog niet helemaal uit gevonden hoe.
Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/a.stoel/monsters.jpg
Is iemand hier al voorbij :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het jammer dat er zoveel spoilers in dit topic voorbijkomen door een alpha versie. Het is toch geen walkthrough hier? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
Verwijderd schreef op 31 July 2003 @ 15:32:
Ik vind het jammer dat er zoveel spoilers in dit topic voorbijkomen door een alpha versie. Het is toch geen walkthrough hier? :?
1. het is een pre gold versie....
2. sorry :/

SPOILER

eerst moet je helemaal naar achteren om een schakelaar over te halen die een kist weghaalt dan ga je door die deur dan moet je in die zaal weer door een deur en daaro moet je paar knoppen overhalen en dan is ie dood :)

EINDE SPOILER

ik heb nu ook ff het spel uitgespeeld met de dark side :) alleen ik moet wel zeggen dat het dan wel ff iets lastiger is omdat je tegen light en dark side moet vechten >:)

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Hmm ben nu in die sneeuwmissie, beetje duf als je op die beesten rijdt, aangezien ze nog geen loopanimaties hebben schuiven ze gewoon over de sneeuw. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 July 2003 @ 15:32:
waarom lees je dan een topic als je weet dat er spoilers in kunnen staan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SCIxX schreef op 31 July 2003 @ 16:35:
Hmm ben nu in die sneeuwmissie, beetje duf als je op die beesten rijdt, aangezien ze nog geen loopanimaties hebben schuiven ze gewoon over de sneeuw. :P
En die chickenwalker (AT-ST) kan niet kapot ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:55
Hoe komt iedereen aan de "pre-gold" versie????

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

fxp boards?

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jij mag niet meer raden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
SCIxX schreef op 31 July 2003 @ 16:35:
in die missie kan je ook in een AT-ST alleen die loop animaties zijn wel goed alleen de textures van dat ding zelf zijn volgens mij nog niet echt af :)

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
nou, ik heb em net gespeeld.
mijn conclusie is: leuk, een nieuw verhaal, een paar leuke gimmicks. maar voor de rest is het net alsof ik JK2 weer zit te spelen....

geschatte verkoop van deze game (release is ong zelfde tijd als HL2) : Laag.
(ik weet dat het geen gold versie is, dus ik laat de bugs buiten beschouwing. maar dit spel heeft ong een engine change nodig om te voldoen aan de verwachtingen

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Dit is niet het volledige spel, dus je kan niet weten of alle features er al wel inzitten. De gameplay word stukken beter, aangezien lucasarts naar de klachten geluisterd heeft op JKII. De graphics zijn ook beter, alleen niet zo erg verbeterd dat het gelijk opvalt.

Het lijkt wel veel op JKII, maar die was top, deze is beter, denk dus echt wel dat veel mensen dit gaan kopen/spelen. Alleen al om met een lightsabretje te zwaaien, wie vindt dat nou niet leuk. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
ik kan wel weten of alle features er in zitten... het spel is al dicht bij de release. je gaat <2 maanden voor de release geen nieuwe features in een game stoppen. je gaat proberen zoveel mogenlijk bugs eruit te halen.

als ze nu nog nieuwe dingen erin moeten stoppen komt de game pas volgend jaar uit

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Mannetjes liggen nu niet meer op het "niets" als ze dood zijn en bv voor de helft boven een gat hangen.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ivar.dechesne/JKIII.JPG

[ Voor 12% gewijzigd door SCIxX op 31-07-2003 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hm ik ben dus begonnen met een Twi'lek, met welk ras zijn jullie begonnen? Volgens mij heeft dat namelijk in zekere mate wel invloed op de fmv-tjes. Was jullie tegenstanders in Echo Base op Hoth ook een Twi'lek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Ik heb een groen twi'lek vrouwtje. in een leren outfit die in de SM scene niet op zou vallen :P
tegenstander was een rode twi'lek

ik heb als 1e power lightning naar lvl 3 (en daarna healing lvl2). maar dit is gewoon te makkelijk. je rent gewoon langs 6 storm troopers, en ze vliegen van je af en vallen dood neer

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
Verwijderd schreef op 31 July 2003 @ 23:54:
Hm ik ben dus begonnen met een Twi'lek, met welk ras zijn jullie begonnen? Volgens mij heeft dat namelijk in zekere mate wel invloed op de fmv-tjes. Was jullie tegenstanders in Echo Base op Hoth ook een Twi'lek?
ja het maakt uit, tenminste je ziet een ander character op het scherm maar voorderest niks
RocketKoen schreef op 01 August 2003 @ 01:50:
Ik heb een groen twi'lek vrouwtje. in een leren outfit die in de SM scene niet op zou vallen :P
tegenstander was een rode twi'lek

ik heb als 1e power lightning naar lvl 3 (en daarna healing lvl2). maar dit is gewoon te makkelijk. je rent gewoon langs 6 storm troopers, en ze vliegen van je af en vallen dood neer
tegenstander (alores genaamd d8 ik) is altijd dezelfde tenminste met welk ras je ook speelt

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Grip vind ik nog wel het leukst te gebruiken, een storm trooper tegen de muur/plafond aansmijten roelt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Verwijderd schreef op 31 juli 2003 @ 19:13:
[...]

jij mag niet meer raden ;)
offtopic:
Boehoe, waarom?!! waarom niet!??! :P ;)

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
SCIxX schreef op 01 August 2003 @ 11:34:
Grip vind ik nog wel het leukst te gebruiken, een storm trooper tegen de muur/plafond aansmijten roelt. :)
ja wel cool maar terwijl jij grip gebruikt zitten die andere op je te schieten :) maar het is wel heel handig als je een vlak bij een ravijn bent en je net een heel sterk iemand tegen komt bijvoorbeeld een dark jedi ofzo, dan pak je hem op hang je hem boven het ravijn en laat je hem los :*) hehe })

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-09 15:33

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Dark Lord schreef op 01 augustus 2003 @ 14:06:
[...]

ja wel cool maar terwijl jij grip gebruikt zitten die andere op je te schieten :) maar het is wel heel handig als je een vlak bij een ravijn bent en je net een heel sterk iemand tegen komt bijvoorbeeld een dark jedi ofzo, dan pak je hem op hang je hem boven het ravijn en laat je hem los :*) hehe })
Ja dat geintje probeerde ik ook een keer uit in het Bespin CTF level van Jedi Outcast. Midden op een richel, ik grip hem de afgrond in. Geeft die eikel me nog een Force Push mee. Ik dus ook de afgrond in. Geeft toch een heel ander idee aan het principe van de "Double Kill". 8)7

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Yay uitgespeeld, nu nog met de andere kant. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm een leuk bugje....

als je een new game start, dan krijg je automatisch het lightsaber van je vorige char :)
otw ja kan gelijk met dual of 2 lightsabers beginnen.. alleen een ander kleurtje of cradle en klaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
Verwijderd schreef op 02 augustus 2003 @ 16:35:
hmm een leuk bugje....

als je een new game start, dan krijg je automatisch het lightsaber van je vorige char :)
otw ja kan gelijk met dual of 2 lightsabers beginnen.. alleen een ander kleurtje of cradle en klaar :)
lol, maar het is toch niet echt leuk om het een 2de keer te spelen :) tenminste als de orginele uitkomt ga ik die nog wel spelen maar de beta heb ik nu wel gezien :P

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-09 18:11
ik zit nu vast in dat level na Echo base.
plaatje
ik kan op dat blauwe scherm rechts klikken maar verder gebeurt er niks. die hendel is ook al overgehaald.
buiten deze kamer is een deur waar je een security key voor nodig hebt maar die kan ik niet echt vinden.
weet iemand hoe ik hier verder kom?

[ Voor 3% gewijzigd door Southern Sun op 03-08-2003 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Kijk even rond met Sense, er is 1 lijk dat altijd blijft liggen, en die heeft de key. Je kan hier rechts ook gewoon uit het raam springen btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
SCIxX schreef op 03 augustus 2003 @ 13:56:
Kijk even rond met Sense, er is 1 lijk dat altijd blijft liggen, en die heeft de key. Je kan hier rechts ook gewoon uit het raam springen btw.
owja, sense. was ik alweer vergeten :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
bah, ik krijg die gemuteerde rancor maar niet dood....
ik heb net de schakelaar omgehaald die bij een of andere grote lopende band zit..
wie weet wat ik nu moet doen?

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Die gemuteerde rancor valt door schieten/slaan niet dood te maken, gewoon door rennen tot je in een bepaald hok komt, waar je een hendel kan over halen die zorg dat de rancor vast komt te zitten. Ik weet niet excact welke hendel je bedoelt die je hebt overgehaald, maar volgens mij kun je tegenover die hendel met een hoge jump over kisten weer verder lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
hmz ik heb die rancor gewoon laten leven. eerst die gevangenen bevrijden, dan naar ze toe gaan. de rancor afleiden zodat ie niet de gevangenen op eet en dan weer naar de uitgang rennen. dit dan herhalen tot je alle gevangenen hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
andere rancor southern sun...
ik ben er achter gekomen wat ik vout deed...was ergens een schakelaar vergeten om te zetten

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
Southern Sun schreef op 03 August 2003 @ 16:20:
hmz ik heb die rancor gewoon laten leven. eerst die gevangenen bevrijden, dan naar ze toe gaan. de rancor afleiden zodat ie niet de gevangenen op eet en dan weer naar de uitgang rennen. dit dan herhalen tot je alle gevangenen hebt
nee die rancor kan niet dood...
de gemuteerde rancor is 10 keer groter en gevaarlijker :)

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dark Lord schreef op 03 August 2003 @ 23:54:
[...]

die gemuteerde rancor plet je tussen grote kisten en een forcefield.....

je moet een route lopen door die loods en switches omhalen in een logische volgorde.....

wapens werken niet op dat ding...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
Verwijderd schreef op 03 August 2003 @ 23:58:
[...]

die gemuteerde rancor plet je tussen grote kisten en een forcefield.....

je moet een route lopen door die loods en switches omhalen in een logische volgorde.....

wapens werken niet op dat ding...
ja precies eerst moet je in de 4de (of 3de ofzo) grote ruimte komen dan haal je eerst vlakbij een deur een schakelaar over dan zeg je iets en dan moet je door de deur paar dark jedi's verslaan en daar weer schakelaar overhalen en niet te dicht bij het raam komen want hij kan je door het raam/muur heen pakken :-/

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
Dark Lord schreef op 03 August 2003 @ 23:54:
[...]

great en ik maar hopen dat ik er vanaf was :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
idd irri geval van collision detection bug die er nog in zit.. die rancor pakt je dwars door een betonnen muur heen vast en rukt je er dan doorheen

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
hmm ik ben nu hier maar het is net of er een onzichtbare muur is waardoor ik niet op dat platform kan komen :?
is dit een bug of hoort dat zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Uhm ik weet niet uit mn hoofd waar die plek zit, ik denk dat je gewoon een andere kant langsmoet. Ben geen onzichtbare muren tegengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 07:27

JediUberknaft

May Da Force B With You !

Vet vet vet !! 100 % starwars gevoel heb ik weer in dit spel. Altijd al zeer grote fan geweest van Jedi Knight 1, en mysteries of the sith, daarna Jedi Outcast ... en nu weer deze !! Ben met de beta nu in 6e missie ofzo, en koop ut spel zeker als ie uit is. Die moves zijn vet mooi man ! Echt nog veel mooier dan Jedi Outcast. Nu nog ff alle bugs verhelpen ..

Ben blij met weer een Jedi te zijn :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
SCIxX schreef op 05 August 2003 @ 15:31:
Uhm ik weet niet uit mn hoofd waar die plek zit, ik denk dat je gewoon een andere kant langsmoet. Ben geen onzichtbare muren tegengekomen.
het is in dat level waar je Rosh moet zoeken. op een gegeven moment moet je tegen een dark jedi vechten in een ruimte waar zegmaar 4 bakken met water zijn. dan kom je buiten en moet je via via omhoog springen en dan kom je daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solomon
  • Laatst online: 02-08 17:50
Ik heb zonet ook tegen die Jedi in die ruimte met 4 bakken water gevochten (in dat level zit ik). Maar nu ben ik in een soort ravijn met allemaal transport-banden die door een soort van blauwe muren lopen waar ik dus niet door kan. Nu heb ik wel een ingang gevonden bovenaan, maar dan kom ik bij een andere transport band, waar 2 blauwe stroom-dingen staan (vaag uitgedrukt, maar het zijn dus een soort van electriciteits-dingen), en als ik daar dus voorbij ga ben ik dood. Ik weet niet eens of ik perse voorbij moet, maar ik zou niet weten waar ik anders heen moet :?

help :/

V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
Southern Sun schreef op 05 August 2003 @ 15:51:
[...]

het is in dat level waar je Rosh moet zoeken. op een gegeven moment moet je tegen een dark jedi vechten in een ruimte waar zegmaar 4 bakken met water zijn. dan kom je buiten en moet je via via omhoog springen en dan kom je daar.
volgens mij moet je daar heel hoog proberen te komen want dan moet je die alora of hoe ze ook heet volgen, probeer eens op die dingen die rechts op je screenshot staan te springen
Venkeroz schreef op 05 augustus 2003 @ 16:22:
Ik heb zonet ook tegen die Jedi in die ruimte met 4 bakken water gevochten (in dat level zit ik). Maar nu ben ik in een soort ravijn met allemaal transport-banden die door een soort van blauwe muren lopen waar ik dus niet door kan. Nu heb ik wel een ingang gevonden bovenaan, maar dan kom ik bij een andere transport band, waar 2 blauwe stroom-dingen staan (vaag uitgedrukt, maar het zijn dus een soort van electriciteits-dingen), en als ik daar dus voorbij ga ben ik dood. Ik weet niet eens of ik perse voorbij moet, maar ik zou niet weten waar ik anders heen moet :?

help :/
post ff screenshot, en probeer of je naar beneden kan springen of dan je ergens omhoog moet springen en als die blauwe velden worden uitgeschakeld dan moet je daar dus snel langs met force speed

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solomon
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=244147

Hier zit ik.

[edit]

Zet je scherm ff wat lichter, dan is het duidelijker :P

[ Voor 29% gewijzigd door Solomon op 05-08-2003 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
khad een eerdere savegame gepakt en vanaf daar weer verder gegaan. toen lukte het wel :)
zit nu bij het 2e deel van de tomb of ragnos. word onderhand wel schijtziet van al die darkjedi's :+

[ Voor 3% gewijzigd door Southern Sun op 05-08-2003 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
Venkeroz schreef op 05 August 2003 @ 17:32:
[afbeelding]

Hier zit ik.

[edit]

Zet je scherm ff wat lichter, dan is het duidelijker :P
zodra daar een blok onder die 'pletter' komt moet je force speed aanzetten en zodra dat blauwe even verdwijnt er onderdoor rennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solomon
Southern Sun schreef op 05 August 2003 @ 17:33:
[...]

zodra daar een blok onder die 'pletter' komt moet je force speed aanzetten en zodra dat blauwe even verdwijnt er onderdoor rennen.
Ik denk dat je het over een ander stuk hebt. Hier zijn namelijk geen blokken. In het ravijn buiten wel met al die transportbanden, maar daar gaat het blauw niet uit als er zo'n blok doorheen komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
Venkeroz schreef op 05 augustus 2003 @ 17:38:
[...]

Ik denk dat je het over een ander stuk hebt. Hier zijn namelijk geen blokken. In het ravijn buiten wel met al die transportbanden, maar daar gaat het blauw niet uit als er zo'n blok doorheen komt.
hmm vreemd, het is namelijk toch echt dat stuk wat ik bedoel :? ik herken het plafond vooral. misschien dat je vergeten bent een schakelaar om te zetten, iets anders kan ik iig niet bedenken

edit: oh wacht dat eerste gedeelte komt electriciteit uit he? bij mij kwamen er steeds van die blokken voorbij. de electriciteit gaat dan even uit en dan met force speed moet je er tussen door springen. maar als er geen blokken zijn bij jou weet ik het ook niet :?

[ Voor 22% gewijzigd door Southern Sun op 05-08-2003 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solomon
Southern Sun schreef op 05 August 2003 @ 17:41:
[...]

hmm vreemd, het is namelijk toch echt dat stuk wat ik bedoel :? ik herken het plafond vooral. misschien dat je vergeten bent een schakelaar om te zetten, iets anders kan ik iig niet bedenken

edit: oh wacht dat eerste gedeelte komt electriciteit uit he? bij mij kwamen er steeds van die blokken voorbij. de electriciteit gaat dan even uit en dan met force speed moet je er tussen door springen. maar als er geen blokken zijn bij jou weet ik het ook niet :?
Misschien ben ik indeerdaad ergens een schakelaar vergeten :? Ik zal eens wat oude savegames bekijken.

Hier is trouwens een screenshot van dat ravijn waar ik het over had:

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=244167

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
Venkeroz schreef op 05 August 2003 @ 17:48:
[...]

Misschien ben ik indeerdaad ergens een schakelaar vergeten :? Ik zal eens wat oude savegames bekijken.

Hier is trouwens een screenshot van dat ravijn waar ik het over had:

[afbeelding]
daar hoef je niks te doen geloof ik. is alleen maar een passage. je moet bij die plek zijn waar ik het net over had maja. misschien dat iemand anders nog wat weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solomon
Southern Sun schreef op 05 August 2003 @ 18:12:
[...]

daar hoef je niks te doen geloof ik. is alleen maar een passage. je moet bij die plek zijn waar ik het net over had maja. misschien dat iemand anders nog wat weet
Ah, ik heb een oude savegame geprobeerd, en nu kwamen er wel kistjes over die lopende band waar het electriciteitsding voor uit ging :? Vaag.

Maaaaar ik heb de game uitgespeeld, via de dark-side natuurlijk >:)
Is het andere verhaal veel anders dan dat van de dark-side (dan weet ik of ik die ook nog moet gaan uitspelen :P ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
ik heb light side gespeeld:
verhaal:

Je moet die rode trut mollen. als je haar bijna dood hebt, springt ze op het standbeeld van ragnos en steekt die scepter erin. dan komt ragnos tot leven en hij neemt haar lichaam over.
ze krijgt een metalen zwaard (ridder stijl) waar rode bliksem uitkomt en wordt een stuk sterker.

je molt haar weer, afgelopen.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RocketKoen schreef op 05 August 2003 @ 21:50:
ik heb light side gespeeld:
verhaal:

[knip]
en dit noem ik nou spoilers.....

ik heb zowel dark als lightside gedaan.... maar omnou het plot effe te posten.. dat vind ik een beetje te ver gaan...

edit: tis trouwens niet die rooie trut.....

spoiler:
die heb je al gekilled toen ze rosh aanviel....

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2003 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
ja, kleinigheidje, is al laat.
hij vraagt er toch om.....

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
lol ik heb ook al hele tijd terug met allebei de kanten uitgespeeld ondertussen speel ik het helemaal niet meer :P
maar allebei de kanten zijn hetzelfde afgezien van dat als je de dark side kiest je tegen iedereen moet vechten ipv dat je alleen tegen de dark side moet en hulp krijgt van de andere jedis

spoiler:
en op het eind vecht je niet tegen ragnos maar tegen kyle katarn

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
ook lekker, als je het met light side speelt is die gast steeds te laat. ben je dark jedi, komt die schooier wel op tijd....
motivatieprobleempje ofzo... moet je eerst al zn leerlingen afmaken voor dat ie de moeite neemt om langs te komen

maar idd, replay waarde is erg laag in dit spel

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05:48
Ik heb het spel ook gespeeld en wat me erg opviel is dat het me niet intreseerde welke wapens ik mee nam, en dat ik in alles wat ik tot nu to gespeeld heb nog niet 1 keer een ander wapen dan mij lightsaber heb gebruikt, vraag me af waarom ze die er in steken, want het lijkt me toch dat iedereen toch gewoon alleen de lightsabers gebruikt? Of staan jullie allemaal masaal te schieten in dit spel :?

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
Maverick schreef op 06 augustus 2003 @ 02:50:
Ik heb het spel ook gespeeld en wat me erg opviel is dat het me niet intreseerde welke wapens ik mee nam, en dat ik in alles wat ik tot nu to gespeeld heb nog niet 1 keer een ander wapen dan mij lightsaber heb gebruikt, vraag me af waarom ze die er in steken, want het lijkt me toch dat iedereen toch gewoon alleen de lightsabers gebruikt? Of staan jullie allemaal masaal te schieten in dit spel :?
ik maak veel gebruik van de andere wapens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
wel wapens. in het begin die sniper (had nog geen goede block met saber), tegen die robots had ik de flakgun (ofzo) en de raketwerper. en op het eind die confusion rifle. werkt goed tegen die nep jedi's die geen force powers (push) hebben

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
zo, dark en light side uitgespeeld. nu ff het spel eraf gooien, heb al een tijdje ruimtegebrek :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
ik speelde over het algemeen alleen maar met lightsaber en soms ff sniper als ik er niet bij kon komen en later die stomme gozers met die grote pakken aan die sterk waren dan schoot ik ze aan gort met mijn concussion rifle

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aftermath
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

Hij is inmiddels sinds vandaag wel gold gegaan maar dat heeft jammer genoeg niets veranderd aan de release date:
Jedi Academy Gold

LucasArts today announced that Star Wars Jedi Knight II: Jedi Academy has gone Gold and will be in stores on September 17th, 2003. Developed by Raven Software, Jedi Academy is the follow up to Star Wars Jedi Knight II: Jedi Outcast.

bron: klik

http://psnprofiles.com/AfthyX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [J.d.I.] DirtyHarry
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-09 15:38
Euh typfoutje? Jedi Knight II: Jedi Academy en Jedi Knight II: Jedi Outcast klopt natuurlijk niet ;)

• RocketKoen
[J.d.I.] DirtyHarry schreef op 13 augustus 2003 @ 22:04:
Euh typfoutje? Jedi Knight II: Jedi Academy en Jedi Knight II: Jedi Outcast klopt natuurlijk niet ;)
uhm wel.....

en wat betreft die gold gaan, welk vaag. normaal zit er 2 weken tussen gold en release. (bang voor het vakantie seizoen?)
lucasarts site zegt er zelf niets over

TheS4ndm4n#1919

• Dark Lord
[J.d.I.] DirtyHarry schreef op 13 August 2003 @ 22:04:
jawel omdat er eigenlijk niks aan het spel verandert is heet het nog steeds JK 2 alleen andere sub titel :)

en idd vaag van dat gold gaan :S

10100111001

• WJP
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-01 19:36

WJP

Shibby

Ik zit nu in die missie met die jedi tombe.

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/wytze.posthumus/stuff/1.jpg

Hier heeft net een ventje de brug opgeblazen (maar je kunt er nog makkelijk overheen springen 8)7 ) en dan kom je in een ruimte waar ik 3 jedi's heb gemolt. En in die ruimte zitten 3 deuren. 2 normale en 1 van hout met sporen op de grond en een vaag teken..

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/wytze.posthumus/stuff/2.jpg
Iemand een tip voor wat ik nu moet doen?
(zal wel iets simpels zijn |:( )

Specs -- D2OL @ COMPUTERFREAKED

• RocketKoen
kijk maar eens rond met jedi sense mode aan

TheS4ndm4n#1919

• WJP
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-01 19:36

WJP

Shibby

lol

Kwist niet dat dat bestond :P

Bedankt!

Specs -- D2OL @ COMPUTERFREAKED

• [J.d.I.] DirtyHarry
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-09 15:38
Dark Lord schreef op 14 August 2003 @ 01:44:
[...]

jawel omdat er eigenlijk niks aan het spel verandert is heet het nog steeds JK 2 alleen andere sub titel :)
Uhm oh :) dacht dat het JK3 ging heten. Ben weer es niet op de hoogte :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
RocketKoen schreef op 14 August 2003 @ 11:00:
kijk maar eens rond met jedi sense mode aan
oei niet opgelet met je training? daar moest je het ook gebruiken :)
F4 is de knop ervoor en nadat je sense hebt gebruikt zal je zien hoe je deur kan openen :)

may the force be with you ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Dark Lord op 15-08-2003 02:01 ]

10100111001

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste