Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
Verwijderd
code:
1
2
| height='24 border='0' Hier ^ vergeet je de afsluitende ' |
Dat moet 'm zijn methinks
Mijn dank is groot.Verwijderd schreef op 03 April 2003 @ 19:31:
code:
1 2 height='24 border='0' Hier ^ vergeet je de afsluitende '
Dat moet 'm zijn methinks
Ik had een zooi search & replaces er tegenaan gegooid omdat het uit fotosoep kwam. En daarom is het dus fout gegaan. Stom dat ik het zelf niet zie.
Thanx
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
Je kunt het beste dan een editor met syntax highlighting gebruiken, waardoor je zulke dingen meteen ziet... (ik gebruik nu Code-Genie, werkt wel goed
)
En als je je geen syntax-highlighting niet kunt veroorloven, gebruik de validator.
If some cunt can fuck something up, that cunt will pick the worst possible time to fucking fuck it up, because that cunt’s a cunt.
EditPlus is ook een goeie trouwens
Werk ik al 2 jaar met volle teugen mee
Ik ook, maar het is niet gratis he. CodeGenie wel?1st_Ro schreef op 03 april 2003 @ 20:23:
EditPlus is ook een goeie trouwensWerk ik al 2 jaar met volle teugen mee
Nou enfin, TS heeft zn antwoord... dus laten we er nu niet het topic 'beste syntaxhighlighting editor' van maken...
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Nou dan ben ik voor Ultra Edit
Mooi, topicstarter is eruit.
Volgende keer even door een validator halen
Volgende keer even door een validator halen
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()