Ik heb afgelopen week adsl (xs4all basic(kpn)) besteld met ethernet modem, nu zag ik alleen in de spits een aanbieding van mycom staan.
Edimax Broadband Router BR-6104 voor 39 euro met ingebouwde 4 poorts switch:
Mycom is alleen niet echt scheutig met de specs
Specs volgens Edimax:
www.edimax.com.tw/html/english/products/BR-6104.htm
Nu is mijn vraag is deze een beetje redelijk en geschikt voor KPN?
Ik hoorde nl. dat je met sommige routers geen bestanden via msn kan versturen of andere beperkingen hadden. Daarnaast heeft deze geen uPNP, wat bij andere routers altijd volop in de kijker wordt gezet, is dat zo belangrijk of niet perse nodig?
Heeft een router veel invloed op je ping? e.e.a doorgelezen maar daar wordt gezegd dat die vrijwel te verwaarlozen is. (1ms)
Er komen 2 a 3 pc's aan te hangen, die van mij moet gewoon alles kunnen, de anderen hoeven alleen maar te kunnen surfen,mailen en telebankieren.
Edimax Broadband Router BR-6104 voor 39 euro met ingebouwde 4 poorts switch:
Mycom is alleen niet echt scheutig met de specs
code:
1
2
3
4
5
6
7
| Merk Edimax Type BR-6104 Snelheid intern 10/100 Mbit Snelheid extern 10/100 Mbit Aantal interne aansluitingen 4 Poorten Wireless - Geschikt voor Kabel, ADSL |
Specs volgens Edimax:
www.edimax.com.tw/html/english/products/BR-6104.htm
Nu is mijn vraag is deze een beetje redelijk en geschikt voor KPN?
Ik hoorde nl. dat je met sommige routers geen bestanden via msn kan versturen of andere beperkingen hadden. Daarnaast heeft deze geen uPNP, wat bij andere routers altijd volop in de kijker wordt gezet, is dat zo belangrijk of niet perse nodig?
Heeft een router veel invloed op je ping? e.e.a doorgelezen maar daar wordt gezegd dat die vrijwel te verwaarlozen is. (1ms)
Er komen 2 a 3 pc's aan te hangen, die van mij moet gewoon alles kunnen, de anderen hoeven alleen maar te kunnen surfen,mailen en telebankieren.