Toon posts:

games in een netwerk

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi

Ik heb een laptop 2.0gb 166mhez en een p4 120gb 1.3 ghez (en nog 3 pc's)
in een netwerk 10/100mbit lan switch.

Nu wil mijn vrouw spellen gaan spelen op de laptop maar je berijpt dat daar de harde schijf niet groot genoeg voor is. het spel is geheel geinstaleerd op de p4 met een "no-cd cr#@ck" het .exe bestand is via de laptop beschikbaar maar er gbeurd niets. Alles werkt normaal via het LAN (internet, printer, bestanden delen enz....) oh ja, geinstalleerd op de laptop zelf doet het spel het wel (simcity 3000)

Denk ik idioot of is hetgeen ik wil helemaal niet nodig. Ik heb gezocht via de search en zoekpagina's maar die komen allemaal weer neer op het installeren van een netwerk en zover was ik al.

have patience !

Verwijderd

Het is op GoT niet de bedoeling om illegale software werkend te krijgen.

Verwijderd

geheel geinstaleerd op de p4
tja, in welke registry zou de boel dan belanden?

installeer dat spel gewoon op de laptop waar je het op wilt spelen, en geef als schijf een netwerk station op. moet gewoon werken, doe ik ook wel eens

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:11
waarhscijnlijk zijn de benodigde reg-key's dan niet op de laptop aanwezig. oplossing: Vanaf de laptop op de p4-schijf instaleren (en evt op op de P4 in dezelfde map, zodat alle files 1 keer aanwezig zijn, maar het toch op 2 computer is geinstalleerd).

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 02 April 2003 @ 21:06:
Het is op GoT niet de bedoeling om illegale software werkend te krijgen.
sorry hoor maar het is legale software met een no-cd tooltje om niet elke keer de cd te hoeven laden. bedankt voor je oplettendheid !

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 April 2003 @ 21:14:
[...]

sorry hoor maar het is legale software met een no-cd tooltje om niet elke keer de cd te hoeven laden. bedankt voor je oplettendheid !
als we dan toch gaan mierenneuken:
Het volgende willen wij dan ook niet op Gathering of Tweakers zien.

Warez, Cracks NO-CD Pathes en dergelijke.
Het algemeen beleid. Iedereen wordt geacht zich hieraan te houden

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 15-02 19:41
gunhead: Voor zulk soort mededelingen hebben wij Schop een Modje, gelieve het daar dus ook voortaan te kopen.

Topic kan gewoon open blijven aangezien het er helemaal niet om gaat om software mbv een no-cd crack aan de praat te krijgen, maar om een spel over het netwerk te kunnen spelen.

My advice: Koop een nieuwe hd, is een stuk makkelijker :+

There is no magic.

Verwijderd

The Will schreef op 02 april 2003 @ 21:34:
gunhead: Voor zulk soort mededelingen hebben wij Schop een Modje, gelieve het daar dus ook voortaan te kopen.

Topic kan gewoon open blijven aangezien het er helemaal niet om gaat om software mbv een no-cd crack aan de praat te krijgen, maar om een spel over het netwerk te kunnen spelen.

My advice: Koop een nieuwe hd, is een stuk makkelijker :+
ja sorry, was niet al te serieus bedoeld, alleen ik en breepee hadden hem al gezegd waar het waarschijnlijk aan lag, en hij begint nog over die no cd patch.
Pagina: 1