Toon posts:

Geld verdienen met quiz site

Pagina: 1
Acties:
  • 716 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben al een poos bezig met het ontwikkelen van een site waar ik geld mee hoop te gaan verdienen.

Het concept is hetzelfde als15vragen.nl en 15supervragen.nl

Tegen betaling een quiz spelen en kans maken op geld.

Ik heb hierbij gekozen voor 14 vragen.
Als je ze goed beantwoord win je € 15,-
Tevens is er een jackpot die kan vallen. Voor iedere deelnemer komt er 0,10 € in de jackpot bij.

Nu heb ik het eigenlijk zo goed als af, maar nu begin ik mij steeds meer af te vragen of het wel genoeg oplevert. Zeker voordat ik moet gaan investeren in webhosting en een belcontract met KPN (o.i.d.) zodat per telefoon betaald kan worden.

Wat denken jullie. Heeft dit kans van slagen of kan ik beter in aandelen investeren bijvoorbeeld?

• sjoerdb2
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-05-2025
Ik heb geen kennis van zaken op dit soort gebieden. Ik denk dat er weinig mensen zijn die willen gokken op internet. Ikzelf sowieso niet, maar ook mensen om mij heen zie ik dat niet doen.

Verwijderd

je geeft zelf al aan dat er 2 sites zijn.

Kom met iets unieks en kijk voor je begint of er vraag naar is :)

Verwijderd

ik zou voor dit gaan doen met quiz met aandelen kan je dus ook zakken kijk maar naar de aex beurs vette laag punten wat ze halen ik denk dat dit een toekomst is met geld te gaan verdienen!

Verwijderd

Topicstarter
het verschil zit in de prijzen.

Vergelijkbare site(s) € 5 en geen jackpot.

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-05 14:55

Croga

The Unreasonable Man

Verwijderd schreef op 02 april 2003 @ 16:50:
het verschil zit in de prijzen.

Vergelijkbare site(s) € 5 en geen jackpot.
Dat betekend dus ook dat je meer geld moet vragen om er zelf nog wat aan over te houden......

• T-8one
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-05 09:05

T-8one

take it easy, take a sisi

Hoe ontvang jij dan geld van de bezoekers? moeten ze eerst een telefoonnummer opbellen en daar credits kopen ofzo? (dat belcontract met kpn)
Ik denk eigenlijk niet dat veel mensen daar gebruik van gaan maken, ze zijn naar mijn idee altijd een beetje huiverig voor gokken op het internet. Ikzelf zou het ook niet doen,

Moet je voor zoiets niet ook een vergunning aanvragen ofzo? ik weet niet hou dit zit hoor, maar dit schoot me te binnen. Anders kan iedereen een spelletjes site beginnen. En wie controleerd of jij de boel niet belazerd?

GP 32 the most powerfull handheld in the world :P

Verwijderd

Topicstarter
Het heeft officieel niets met gokken te maken.
De vragen zijn natuurlijk niet al te makkelijk. Bovendien het je 3 minuten dus kun je het niet opzoeken op internet.

De bedoeling is dat je een nummer belt €1 p.gesprek. Waarna je toegang krijgt.

Zelf denk ik eigenlijk wel dat er een heleboel mensen zijn die impulsief aan zulk soort spellen meedoen. Zeker als er te winnen valt.

Voor dat ik dit alles kan realiseren schrijf ik me wel in bij de kvk.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2003 16:57 ]

• Royalpieter
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-05 08:35
Alsof investeren in aandelen risicoloos is....
Ik zie het verschil niet, je kan het beide zo gek maken als je wilt!

Fujitsu-Siemens @500mhz K6-II 128 mb 5 gig 12,1"TFT win XP | PII450 92 mb 98Se | P1 120 64 mb Smoothwall

• kamerplant
  • Niet online
Het lijkt me zeker interresant om dit te doen, leuker dan aandelen. :P
Maar, veel mensen, vooral die veel internetten en dus op je website komen, hebben geen inbelmodem. Ikzelf ook niet. Dus dat zou betekenen dat een heel groot deel van je doelgroep wegvalt.

Ik weet niet of dit veel werk is, maar toch handig om het te onderzoeken.
Misschien is het mogelijk dat kabelaars/ADSLers via een normale telefoon alsnog betalen, of een abonnement nemen?
Een voorbeeld van een website wat het eerste doet, is www.triscore.com, waarmee je geld kan winnen als je wint met een spel zoals Unreal Tournament.
Wat in dit topic ook wordt uitgelegt is dat er kan worden betaald met een mobiele/vaste telefoon en er niet ingebeld hoeft te worden met de PC. Zo'n soort systeem zou ik in jouw geval ook goed vinden passen..

In ieder geval succes ermee. :)

🌞🍃

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-05 21:47
Nu heb ik het eigenlijk zo goed als af, maar nu begin ik mij steeds meer af te vragen of het wel genoeg oplevert. Zeker voordat ik moet gaan investeren in webhosting en een belcontract met KPN (o.i.d.) zodat per telefoon betaald kan worden.
Zoiets bedenk je toch voordat je eraan begint?
Een goed business model is't halve werk he....

Verwijderd

Dan moet je wel onwijs veel vragen hebben anders heb je grote kans dat mensen na een paar keer spelen alleen maar winnen of dat ze de vragen opschrijven en ergens op internet publiceren. Tevens moet je een timer maken en wellicht dus alles in flash. Anders heeft men natuurlijk tijd genoeg om op inet het antwoord te zoeken.

Verder lijkt het me inderdaad zeer de vraag of mensen geld willen inleggen om mee te doen, misschien wel een paar, maar genoeg om er aan over te houden?

Verwijderd

Topicstarter
Je betaalt per (mobiele) telefoon. Kan dus ook met kabel e.d.

En ja, ik ben bezig er een hele zooi vragen in te stoppen.
Ik begin denk ik met 100 makkelijke en 100 moeilijke vragen.

Hij is trouwens in html/php gemaakt. Flash ben ik niet zo goed in.

Verwijderd

Persoonlijk had ik eerder ook al zoiets bedacht. En als er meer van deze sites komen dan kun je Professionele bedrijven verwachten die hun geld hiermee verdienen (denk maar aan al die (bah) voetbalbedrijven)!

EDIT: En dit is _geen_ gokken, maar _sport_!

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2003 18:16 ]

Verwijderd

Topicstarter
Wat bedoel je met die voetbalbedrijven dan?

• MrDirk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-07-2023
Mmmm,.. doe eerst eens een marktonderzoek. Maak een site waarin je vraagd waar de interresses liggen van de bezoekers en maak aan de hand van die gegevens een site waar je geld mee gaat verdienen.

Vraagje .. wat kost het om zoiets bij kpn af te sluiten?

"We do not first see, then define, we define first and then see" (Lippmann)

• IceStorm
  • Laatst online: 09:56

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ik zou eens beginnen met de aanwijzingen van Cutebritney op te volgen en eens te gaan kijken wat het je zoal kost (€ 60,- voor de KvK, € 150,- voor hosting en dan nog een betaalsysteem) en daarna eens gaan kijken wat je dus zoal aan klanten nodig hebt om de boel een beetje wat op te laten leveren.

Daarnaast vraag ik me af of dit niet iets van een kansspel is maar daar weet ik gewoon te weinig van :P.

[edit]MrDirk, een marktonderzoek houden is lastig (een site krijgt niet spontaan bezoekers en goed (laten) doen kost geld).

[ Voor 14% gewijzigd door IceStorm op 02-04-2003 18:25 ]

Verwijderd

Topicstarter
Het is wel een kansspel, maar het is ook weer geen gokspel. Je hebt zelf invloed natuurlijk.

De service van KPN moet zo'n 500 € installatiekosten +25 €per maand +ongeveer 0,40 € per telefoontje.

Als je dus 1,15 per spel vraag, houd je 0,75 € over.

Verwijderd

Slim is ook wel een functie in te bouwen, zeker in het begin, dat hij de vragen zo uitzoekt dat je in de eerste paar maande quitte kan spelen, als de winkans nl te laag is ofwel de vragen te moeilijk, heb je grote kans dat mensen niet terug komen.

• TeeDee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:37

TeeDee

CQB 241

Uhm, hoe je er wel even rekening mee dat KPN een max heeft hangen aan de kosten per gesprek? Dacht maximaal 1,15 oid.

/edit: zeg je zelf ook al :)

[ Voor 13% gewijzigd door TeeDee op 02-04-2003 18:34 ]

Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored

• IceStorm

IceStorm

Grootste nadeel van vragen is dat je ze lastig op een bepaald niveau kan maken. Als ik toevallig veel weet en ik merk dat bij potje 1 en ik ga daarna gewoon door t/m potj 100 heb jij een probleem (en ik geld :P)).

• Y0ur1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
weet je ook dat je kansspelen moet laten goedkeuren en dat je systeem 100% moet zijn, en je moet kunnen aantonen dat je niet fraudeert enz enz...

Verwijderd

Topicstarter
YT-Croc schreef op 02 April 2003 @ 18:34:
weet je ook dat je kansspelen moet laten goedkeuren en dat je systeem 100% moet zijn, en je moet kunnen aantonen dat je niet fraudeert enz enz...
Heb je daar misschien meer informatie over?

Verwijderd

Topicstarter
IceStorm schreef op 02 April 2003 @ 18:33:
Grootste nadeel van vragen is dat je ze lastig op een bepaald niveau kan maken. Als ik toevallig veel weet en ik merk dat bij potje 1 en ik ga daarna gewoon door t/m potj 100 heb jij een probleem (en ik geld :P)).
Ik weet heel erg zeker dat er maar weinig mensen zijn die zo slim zijn.

Bovendien heb ik al wat met kansberekening lopen stoeien.

• IceStorm

IceStorm

Verwijderd schreef op 02 April 2003 @ 18:41:
Ik weet heel erg zeker dat er maar weinig mensen zijn die zo slim zijn.
Bovendien heb ik al wat met kansberekening lopen stoeien.

Dat bedoel ik te zeggen, kansberekening loslaten op vragen is 'lastig'. En als je vragen TE moelijk zijn is er niemand die komt spelen (of hooguit 1 keer ;)).

• interp
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Eneuh 2x100 vragen..
Ik begin dus te spelen tot ik alle vragen heb gehad, ik maak verlies jij winst.
Heb alle vragen gehad, gevolg ik blijf spelen 24/7 en ik blijf maar verdienen omdat ik alle vragen weet.. misschien ook handig om de gestelde vragen aan een account te koppelen zodat 'ze' niet dezelfde vragen krijgen.
Je hebt hier waarschijnlijk al wel rekening mee gehouden maar zeg het toch maar ff :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 April 2003 @ 18:29:
Het is wel een kansspel, maar het is ook weer geen gokspel. Je hebt zelf invloed natuurlijk.

De service van KPN moet zo'n 500 € installatiekosten +25 €per maand +ongeveer 0,40 € per telefoontje.

Als je dus 1,15 per spel vraag, houd je 0,75 € over.
Tjs het is wel een kansspel maar geen gokspel omdat je zelf invloed hebt???? Als ik bij een gokautomaat sta dan hoef ik toch ook niet perse een muntje in te gooien dan heb ik toch ook invloed? Maar als je 1,15 per gesprek vraagt en er gaat 0,40 er vanaf dan houd je 0.75 cent over dat klopt maar houd je er ook rekening mee dat je eerst ook de 500 euro moet terugverdienen. Ik zou als ik jou was de zaak nog eens een keer heel goed doornemen en ff goed nadenken, en zorgen dat je systeem waterdicht is.

Verwijderd

Topicstarter
IceStorm schreef op 02 April 2003 @ 18:43:

[...]

Dat bedoel ik te zeggen, kansberekening loslaten op vragen is 'lastig'. En als je vragen TE moelijk zijn is er niemand die komt spelen (of hooguit 1 keer ;)).
Inderdaad.
Ik heb nu een bepaalde verdeling van 14 vragen tussen moeilijk en makkelijk.

Als het te moeilijk is verander ik dit gewoon en andersom ook.

Wat je wel met kansberekening kan berekenen is dat als iemand 13 vragen zeker weet en 1 vraag helemaal niet, hij 25% kans heeft om te winnen.

Bij 11 vragen zeker weten en 3 helemaal niet ligt dit % al op 1,56%.

Dit is op zich natuurlijk voldoende om er winst mee te maken.

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:56
Je wilt (in het begin) gaan werken met 200 vragen?

200 / 14 = rond de 14. Als alle vragen maar 1 keer voor komen voor een bezoeker doet hij er 14 keer over om alle vragen te zien. Uiteraard doe je dat niet, dus laten we zeggen dat een bezoeker na 30 keer spelen alle vragen weet. Dan is hij 30 * 1,15 kwijt, €34,50. Als je €15 uitbetaald als een bezoeker de quiz helemaal goed heeft, hoeft hij daarna maar 3 keer te spelen (alle vragen weet hij dan al, dus de antwoorden ook) en hij maakt winst ;)

Hmm, dat is dus ook al gezegd door interp terwijl ik het reply venster aan had staan, mijn excuses ;)

[ Voor 11% gewijzigd door RobbertC op 02-04-2003 18:50 ]

Verwijderd

Topicstarter
interp schreef op 02 April 2003 @ 18:46:
Eneuh 2x100 vragen..
Ik begin dus te spelen tot ik alle vragen heb gehad, ik maak verlies jij winst.
Heb alle vragen gehad, gevolg ik blijf spelen 24/7 en ik blijf maar verdienen omdat ik alle vragen weet.. misschien ook handig om de gestelde vragen aan een account te koppelen zodat 'ze' niet dezelfde vragen krijgen.
Je hebt hier waarschijnlijk al wel rekening mee gehouden maar zeg het toch maar ff :)
Er zijn 4 mogelijke antwoorden, als je de vraag fout hebt, hoeft het dus nog niet te betekenen dat je het volgende keer wel goed hebt.

Bovendien hoop ik de vragen regelmatig te updaten.
En dan niet alleen nieuwe, maar de oude veranderen.

Bovendien weten de deelnemers dus niet hoeveel vragen er zijn.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2003 18:52 ]

Verwijderd

RobbertC schreef op 02 April 2003 @ 18:49:
Je wilt (in het begin) gaan werken met 200 vragen?

200 / 14 = rond de 14. Als alle vragen maar 1 keer voor komen voor een bezoeker doet hij er 14 keer over om alle vragen te zien. Uiteraard doe je dat niet, dus laten we zeggen dat een bezoeker na 30 keer spelen alle vragen weet. Dan is hij 30 * 1,15 kwijt, €34,50. Als je €15 uitbetaald als een bezoeker de quiz helemaal goed heeft, hoeft hij daarna maar 3 keer te spelen (alle vragen weet hij dan al, dus de antwoorden ook) en hij maakt winst ;)

Hmm, dat is dus ook al gezegd door interp terwijl ik het reply venster aan had staan, mijn excuses ;)
Zo kan je dat volgens mij niet stellen, als een bezoeker een vraag fout heeft is het afgelopen. Dan geen volgende vraag meer, dat lijkt me het handigst. Anders ben je inderdaad zo door je vragen heen.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 02 April 2003 @ 18:54:
[...]

Zo kan je dat volgens mij niet stellen, als een bezoeker een vraag fout heeft is het afgelopen. Dan geen volgende vraag meer, dat lijkt me het handigst. Anders ben je inderdaad zo door je vragen heen.
Dat is inderdaad waar natuurlijk.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 april 2003 @ 18:57:
[...]

Dat is inderdaad waar natuurlijk.
Je zou is kunnen proefdraaien onder ons tweakers, doe het dan is gewoon simuleren hoe het werkt.

Zet alles gewoon operationeel alleen simuleer het geld, en kijk na een paar weken of je iets verdiend hebt (zogenaamd dan). Hiermee zie je of je systeem een beetje waterdicht is, want ik zeg het je als het mis gaat dan gaat het ook echt mis. Dat kost je gewoon veel geld.

• Polderdijk
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-05 14:10
Ik ben een keer op zoek gegaan wat zo'n betaalsysteem kost, niet via KPN, maar via een andere (sorry: ben naam vergeten) En daar betaalde je € 50,- per maand, geen aansluitkosten, en als je € 1,15 p.g. had houden hun geloof ik 7 €cent/p.m in, de rest krijg jij op je rekening gestord, minus de € 50 maandkosten. Dit is wel een 0900 nummer wat wordt doorgelinkt naar een door jou opgegeven telnummer. En dat is denk ik héél leuk, zorg dat je je site thuis host, zet een modem in je PC, als een klant dan belt naar een 0900 wordt hij doorgelinkt naar jou thuis, dan neemt jouw PC op, geeft een code door aan de beller, en de PC zet deze code in een database, gebruiker typt op je site de code in, code wordt gecontroleerd met jouw database, en dan mag de gebruiker spelen...

Ik ben helaas de naam/link kwijt, google anders even op google...

Webhosting van SkyHost.nl: 25 Mb / 1 Gb windows hosting € 4,50 p/m excl.btw!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 02 April 2003 @ 19:06:
[...]

Je zou is kunnen proefdraaien onder ons tweakers, doe het dan is gewoon simuleren hoe het werkt.

Zet alles gewoon operationeel alleen simuleer het geld, en kijk na een paar weken of je iets verdiend hebt (zogenaamd dan). Hiermee zie je of je systeem een beetje waterdicht is, want ik zeg het je als het mis gaat dan gaat het ook echt mis. Dat kost je gewoon veel geld.
Dit vindt ik best een goed idee.

Dan zal ik binnenkort eens voor hosting gaan zorgen.

Bovendien zullen er zeker nog wel fouten inzitten (ben nog geen php expert)

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

Hoeveel vragen heb je? Hoop dat je er enkele duizenden van hebt want anders is er vast wel iemand zo slim om een aantal keer alle vragen op te schrijven, de antwoorden op te zoeken en vervolgens zo vaak hij kan meedoen en winnen.

En je kan nergens anders dan op google googlen :P

200 vragen dus.
200 keer proefdraaien kost: 200 * 1,15 = 230 euro
Je moet nog 230/15 = 16 keer spelen om winst te hebben.

Dus als iemand in een middag wil uitproberen of hij een nieuwe geldbron aan kan boren hoeft hij maar 246 keer de quiz te doen. En dat is dan het maximale aantal keren, vooropgestelt dat hij niks weet. Als hij 80% van de vragen al weet kost het hem natuurlijk veel minder tijd.

[ Voor 43% gewijzigd door GambitRS op 02-04-2003 19:16 ]

MechWarrior || Monsters Game

Verwijderd

Topicstarter
Polderdijk schreef op 02 april 2003 @ 19:07:
Ik ben een keer op zoek gegaan wat zo'n betaalsysteem kost, niet via KPN, maar via een andere (sorry: ben naam vergeten) En daar betaalde je € 50,- per maand, geen aansluitkosten, en als je € 1,15 p.g. had houden hun geloof ik 7 €cent/p.m in, de rest krijg jij op je rekening gestord, minus de € 50 maandkosten. Dit is wel een 0900 nummer wat wordt doorgelinkt naar een door jou opgegeven telnummer. En dat is denk ik héél leuk, zorg dat je je site thuis host, zet een modem in je PC, als een klant dan belt naar een 0900 wordt hij doorgelinkt naar jou thuis, dan neemt jouw PC op, geeft een code door aan de beller, en de PC zet deze code in een database, gebruiker typt op je site de code in, code wordt gecontroleerd met jouw database, en dan mag de gebruiker spelen...

Ik ben helaas de naam/link kwijt, google anders even op google...
Ik heb ook al wat andere aanbieders gevonden.
Voordat zij prijsinformatie geven moet ik eerst een inschrijving bij de kvk hebben...

Verwijderd

Topicstarter
GambitRS schreef op 02 april 2003 @ 19:11:
Hoeveel vragen heb je? Hoop dat je er enkele duizenden van hebt want anders is er vast wel iemand zo slim om een aantal keer alle vragen op te schrijven, de antwoorden op te zoeken en vervolgens zo vaak hij kan meedoen en winnen.

En je kan nergens anders dan op google googlen :P

200 vragen dus.
200 keer proefdraaien kost: 200 * 1,15 = 230 euro
Je moet nog 230/15 = 16 keer spelen om winst te hebben.

Dus als iemand in een middag wil uitproberen of hij een nieuwe geldbron aan kan boren hoeft hij maar 246 keer de quiz te doen. En dat is dan het maximale aantal keren, vooropgestelt dat hij niks weet. Als hij 80% van de vragen al weet kost het hem natuurlijk veel minder tijd.
Jullie weten nu wel dat ik 200 vragen heb, maar de rest niet. :)

Verwijderd

Hoe zit het eigenlijk met reclame? Ga je posters ophangen ergens ofzo? Je moet natuurlijk wel een professioneel karakter hebben anders denken de mensen dat je een oplichter bent.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een tell-a-friend gemaakt met 3 e-mail adressen.

Iedereen die hieraan meedoen (je moet je eerst aanmelden) maakt kans om elke maan € 10 te winnen d.m.v. verloting.

www.gratis.nl e.d. werken ook wel als reclame denk ik.

Verwijderd

Je kan ook mensen lokken door mensen verslaafd te maken aan het spel. Ik heb wel eens met vrienden het spel 1 tegen 100 gespeeld(www.1tegen100.nl ofzo). We gingen allemaal spelen en na een middagje hadden we alle vragen al een keer gehad.

bij het echte spel waar je dus geld kon verdienen, waren er heel andere vragen. met een paar dezelfde erbij, we zijn toen maar snel gestopt.

en waarom alleen abcd vragen? een heel getal als antwoord geven kan toch ook werken. dan mag de deelnemer een fout marge hebben van een paar procent. of jaartallen raden ipv de keuze geven.

Verwijderd

Misschien nog een tip: kijk eens af bij een site als prijsjerijk.nl dat is ongeveer hetzelfde idee.

• Sebastiaan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-05 23:42

Sebastiaan

....

Verwijderd schreef op 02 April 2003 @ 18:51:
[...]
Er zijn 4 mogelijke antwoorden, als je de vraag fout hebt, hoeft het dus nog niet te betekenen dat je het volgende keer wel goed hebt.
copy/pasten van de vraag en na afloop de goede antwoorden ff opzoeken met google en je hebt ze zo allemaal gevonden hoor. Als iemand op die manier speelt kan je er van uit gaan dat hij hem de 2de keer goed heeft.

Verwijderd

Topicstarter
seb_ schreef op 03 April 2003 @ 09:48:
[...]

copy/pasten van de vraag en na afloop de goede antwoorden ff opzoeken met google en je hebt ze zo allemaal gevonden hoor. Als iemand op die manier speelt kan je er van uit gaan dat hij hem de 2de keer goed heeft.
Maar je kan helaas niet rechts-klikken :)

• Tjark
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:08

Tjark

DON'T PANIC

Verwijderd schreef op 03 april 2003 @ 10:16:
[...]
haha, toch niet door zo'n lullig omzeilbaar javascriptje he? Al getest of 't ook werkt als je js in je browser uitzet? Of als je eerst met links klikt, vast houdt, dan met rechts en links loslaat?

*insert signature here

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 april 2003 @ 10:16:
[...]

Screenshot in Paint met print screen :P

Verwijderd

Maar als ik het 15 vragen consept bekijk kan ik toch gewoon alles op internet opzoeken?

en met meerdere mensen tegelijk kijken?

• Punksmurf
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-01-2024
je zei dat je 3 minuten had
is dat per quiz of per vraag?
per vraag is t denk ik erg ruim (dan kan je t antwoord wel vinden met een beetje geluk), per quiz lijkt t me erg krap.

k kan er zowiezo niet aan dat er mensen met die met dit soort mee doen maar blijkbaar wel anders bestaan die anderen ook niet...

met een hamer past alles

Verwijderd

Topicstarter
Per quiz ja, het moet natuurlijk niet te makkelijk worden he :)

• gratiz
  • Laatst online: 13:29
Verwijderd schreef op 02 April 2003 @ 19:12:
[...]

Ik heb ook al wat andere aanbieders gevonden.
Voordat zij prijsinformatie geven moet ik eerst een inschrijving bij de kvk hebben...
Heb je een overzichtje misschien?

Op zoek naar gratis producten? https://www.gratiZ.nl

Verwijderd

Nee. Dat levert geen ruk op, tenzij je het heel groot aanpakt.
Denk o.a. aan domeinnamen, webontwikkeling.

heb er ook naar gekeken, en ben tot de conclusie gekomen dat het alleen maar geld kost

Verwijderd

Je moet de vragen als een plaatje laten komen. Dan kun je niet copy pasten wat je ook doet, en dan ook met zo'n non right click ding dan kunnen ze het ook niet opslaan. Ja ok, printscreen werkt altijd ;) zorg er maar gewoon voor dat je genoeg vragen hebt.

• Luke!
  • Laatst online: 20-05 22:45

Luke!

#Treinbaas
Verwijderd schreef op 02 April 2003 @ 16:49:
ik zou voor dit gaan doen met quiz met aandelen kan je dus ook zakken kijk maar naar de aex beurs vette laag punten wat ze halen ik denk dat dit een toekomst is met geld te gaan verdienen!
Juist, nu eens opnieuw. Wat probeer je nu allemaal te zeggen? Ik snap er niks van.

Heb je een doosje met woordjes gekregen voor je verjaardag? Sorry.

Verwijderd

Topicstarter
Hier alvast een exclusief screenshot:

http://people.zeelandnet.nl/geelhoeda/screen.gif

[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2003 19:45 ]

Verwijderd

Het ziet er wel grappig uit, ik hoop voor je dat het een succes wordt.

Komen de mogelijke antwoorden steeds op de zelfde plaats, dus is het antwoord op deze vraag altijd B? Ik heb een sterk visueel geheugen en ik onthoud heel gemakkelijk een plaats of kleur ipv het antwoord. Dus als ik die vraag weer zou krijgen dan zou ik gelijk denken rechtsonder, zonder naar de antwoorden te hoeven kijken.

• TDB
  • Laatst online: 13:15

TDB

even een vraagje tussendoor: hoeveel geld denk je hiermee te gaan verdienen ?? en zijn er niet makkelijkere manieren om geld te verdienen via het internet ?

PSN: TDBtje

Verwijderd

TDB schreef op 10 april 2003 @ 15:54:
even een vraagje tussendoor: hoeveel geld denk je hiermee te gaan verdienen ?? en zijn er niet makkelijkere manieren om geld te verdienen via het internet ?
Dat vraagt hij juist aan ons geloof ik.

• TDB
  • Laatst online: 13:15

TDB

dan heb ik wel een tip: wordt affiliate (amazon, allposters, downloadprogramma) en laat de cheques maar tot je komen !!

[ Voor 21% gewijzigd door TDB op 14-04-2003 11:12 ]

PSN: TDBtje

Pagina: 1