Toon posts:

[UT] Iemand al voor geld gespeeld?

Pagina: 1
Acties:
  • 179 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zag laatst op clanbase en op fok een banner staan met de text dat je geld kon winnen met het spelen van unreal tournament,

Ik heb met op de betreffende site (www.triscore.com) geregistreerd en heb m'n gegevens ingevuld maar ik snap niet helemaal hoe je daar nou aan mee doet,

Ik heb uitgevonden dat je voor ieder spel betaald en dat de winnaar van het spel dan een deel van het ingelegde geld wint, maar zover ben ik nog niet helemaal gekomen aangezien ik niet weet waar ik dan moet afspreken met mensen en ook niet waar ik dan betaal.

Heeft iemand al ervaring met deze site, en eventueel met de betalingen/uitbetalingen?

Wat vinden jullie van die site? Ik vind het opzich wel stoer om tegen wat andere gamers/jullie eens goed te gamen en kijken wie er wint, maar ik weet niet of ze wel echt uitbetalen enzo.

Mijn vraag is dus:
Heeft iemand al ervaring met deze site?
Heeft iemand al eens echt gespeeld voor geld daar en hoe gaat dat.
Heeft iemand al eens geld uitgekeerd gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Ziet interessant uit ff lezen, maarja tis toch iets vaag :X

Als ik het goed lees moet je eerst zelf geld in je wallet stopen, om geld te kunnen inleggen voor zo'n game, en je moet zelf een game hosten.

[ Voor 56% gewijzigd door CycloneX op 25-03-2003 13:24 ]

MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
Interesting (alhoewel ik er nooit aan zal meedoen :P).

Maar; hoe willen ze op cheaten controleren? Nou wordt er niet zo veel gecheat gelukkig, maar bij zoiets als dit wordt het wel aantrekkelijk om dat te doen toch?

'T ziet er overigens niet fake uit vind ik. :)

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Maar toch check die playerlist eens :? En staat alleen telefoonnummer en mailadres nix van een adres ofzo. Kan zo een online pyramide spel zijn :X

MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zag dit topic via de http referers.

Niels99: Het is zeker weten geen pyramide spel. En helaas zijn de stats stuk in de playerslist, wordt aan gewerkt

DataBeest: We hebben anti-cheat software op de servers staan: Pure, Daarnaast zijn er nog wat dingen aangepast aan unreal tournament zelf

Elv: We betalen echt uit. Als je eenmaal geld in je wallet heb staan kan je de uitbetalilng aanvragen. dit wordt dan aan het einde van de maand uitbetaalt. Om geld in je wallet te krijgen moet je eerst wat winnen. De eerste paar keer betaal je het spel via de telefoon (0,70 euro per minuut). Als je wint krijgt je het geld direct in je wallet. Daarna kan je direct uit je wallet betalen of betaald krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Naja tis dan lijkt mij een mooie stap naar online games en dan er ook betaald voor krijgen, maar dan is mijn vraag slaat dit dan wel aan :? En als ik het zo bekijk, kan je dus alleen gamen met je telefoonlijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Scratch, jij bent van triscore?
Hoe maak je nou een nieuwe game aan? en op welke servers wordt en dan gespeeld? Jullie server of een server die je zelf kiest, want dan ben je nog niet zeker dat mensen niet cheaten, de server eigenaar kan net zo goed een cheater zijn.

Waarom kun je trouwens niet geld overmaken naar je wallet? want uit de wallet betalen is een stuk goedkoper zag ik (45 cent ofzo toch?) of is dit zodat jullie er nog wat winst op maken aan het begin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 March 2003 @ 13:37:
ik zag dit topic via de http referers.

Niels99: Het is zeker weten geen pyramide spel. En helaas zijn de stats stuk in de playerslist, wordt aan gewerkt

DataBeest: We hebben anti-cheat software op de servers staan: Pure, Daarnaast zijn er nog wat dingen aangepast aan unreal tournament zelf

Elv: We betalen echt uit. Als je eenmaal geld in je wallet heb staan kan je de uitbetalilng aanvragen. dit wordt dan aan het einde van de maand uitbetaalt. Om geld in je wallet te krijgen moet je eerst wat winnen. De eerste paar keer betaal je het spel via de telefoon (0,70 euro per minuut). Als je wint krijgt je het geld direct in je wallet. Daarna kan je direct uit je wallet betalen of betaald krijgen.
Geld dit ook voor ut2k3 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Nope lees op de site alleen nog Unreal Tournament en in later stadium Quake 3 stond op de site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:18
:? Ik ga echt geen 70 cent per minuut betalen om een beetje competatief te spelen :X

Het moet wel leuk blijven natuurlijk, en via de telefoonlijn is ook niet echt low-ping he.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

liquidfire: Op het moment is het alleen UT helaas. Maar als dit aanslaat gaan we zeker verder met UT2k3. Je zult dus eventjes die oude versie moeten installen :P

Niels99: Op dit moment wel ja. We zijn hard opweg om ook direct geld in je wallet te kunnen storten.

Elv: Ja ik zit in de organisatie. Triscore host alle games zelf. Hiervoor hoef je niets te doen, alles gebeurt automatisch. Een nieuwe game aanmaken is heel gemakkelijk. Dit gebeurt vanuit de chat-lobby. Hier kan je een nieuwe chat-room aanmaken en een nieuwe game. Dit alles staat rechts van het chat venster. Eenmaal op nieuwe game aanmaken geklikt kan je bovenin het nieuwe scherm het level, de tijdsduur en het maximaal aantal spelers aanpassen.

Tampie: Het is geen dailer. Je kunt gewoon via de kabel. wel low-ping dus. het is de bedoeling dat je met je mobieltje of gewone telefoon inbelt op een nummer. Zodra je inbelt heb je access. We hebben gemiddeld een ping tussen de 20 en de 60.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2003 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Tampie schreef op 25 maart 2003 @ 13:47:
:? Ik ga echt geen 70 cent per minuut betalen om een beetje competatief te spelen :X

Het moet wel leuk blijven natuurlijk, en via de telefoonlijn is ook niet echt low-ping he.
Tampie, ik weet niet of jji uberhaupt hebt gelezen, maar ik was er al wel uit dat je niet via een modem inbelt, maar dat je via een mobieltje ofzo betaalt, je gamed dus gewoon via je kabel of adsl, dus die ping blijft gewoon goed.

Verder betaal je niet gewoo 70 cent om te mogen gamen, je betaalt een stukje van de te winnen prijs, denk ik :? , anders is het een beetje pointless niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Dan zou mijn idee zijn, open bankrekeningen en zorg dat er 24 uur servers online zijn, en geef op tijden aan wanneer er wedstrijden zijn, en dat je met eigen gestorte geld gewoon kan inleggen voor bepaalde games waaraan jij wil meedoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Elv heeft gelijk Tampie
Niels99: Das idd een heel goed idee. de servers zijn al 24/7 online. Alleen het betalen moet dus anders blijbaar.

[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2003 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:18
als ik dit lees dan komt dat toch op mij over als via de modem spelen: "De eerste paar keer betaal je het spel via de telefoon (0,70 euro per minuut)."

maar ok, veel veranderd dat de zaak niet echt, geef mij ut.tweakers.net maar :+ /spam :X

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tampie: geen offense maar je betaalt niet voor de gameservers, maar je betaalt een gedeelt mee in de prijs die je krijgt als je wint (die je zo ver ik weet niet wint op ut.tweakers.net).
ps. Als je een paar mensen vind die tegen je willen gamen en je wint heb je die laptop binnen
no-time ;)
edit:
typo

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2003 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind het concept eigenlijk wel geinig bedacht. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wij ook. Alleen de technische uitvoer is ongelofelijk moeilijk. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Idd zeker wens het concept zeker veel succes, als dit echt zou doorbreken kan dit best groot gaan worden. Maarja me gedachte zegt ik moet ff wachten, en jah als ik meedoe verlies ik alleen maar :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraag me af of het serieus gaat werken, omdat maar weinig mensen willen betalen en je wel erg goed en zeker van jezelf wilt zijn om te winnen.... mijn idee is met lagere marges te werken... bijvoorbeeld inleg van 2 euro per game per speler... is niet veel maar een beetje addcit speelt al snel 10 rondjes op een avond zoniet meer, zorg je dat 1e plaats bv 50% van de inleg krijgt (bij 10 spelers dus 10 euro), 2e plaats 25% en de andere 25% voor triscore... :)

Bovendien krijg je dan niet dat mensen als ze verwachten niet meer te winnen ze disconnecten. Verder is het natuurlijk ook van belang te zorgen dat niet 1 superuber nerdgamer het verziekt voor de rest omdat hij zo enorm goed is....

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2003 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thejoker80
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

thejoker80

leuk hè?

Veel mesen zijn denk ik bang om te verliezen, darom zou eigenlijk zelf moeten kunnen kiezen welk bedrag je inlegt en het daar van af laten hangen(samen met je positie) wat je wint. Hoe meer je inlegt hoe groter percentage van de prijs je wint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

En een pechvogel prijs, The Most Fragged Person :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thejoker80 schreef op 25 maart 2003 @ 14:14:
Veel mesen zijn denk ik bang om te verliezen, darom zou eigenlijk zelf moeten kunnen kiezen welk bedrag je inlegt en het daar van af laten hangen(samen met je positie) wat je wint. Hoe meer je inlegt hoe groter percentage van de prijs je wint.
Dat is idd nog beter... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op dit moment is de telefoon idd wel wat duur. maar vanuit de wallet is het al goed te doen (4,50 per 10 minuten). Als je vanuit de wallet speelt maak je al snel winst. Bij 2 spelers al. Verder kunnen profs langere spelletjes doen en dus meer geld inleggen en winnen.
thejokers80: Ik denk dat dat opzich een goed plan, alleen moeten we er wel rekening mee houden dat het een sport is en geen kansspel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thejoker80
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

thejoker80

leuk hè?

Verwijderd schreef op 25 maart 2003 @ 14:19:
op dit moment is de telefoon idd wel wat duur. maar vanuit de wallet is het al goed te doen (4,50 per 10 minuten). Als je vanuit de wallet speelt maak je al snel winst. Bij 2 spelers al. Verder kunnen profs langere spelletjes doen en dus meer geld inleggen en winnen.
thejokers80: Ik denk dat dat opzich een goed plan, alleen moeten we er wel rekening mee houden dat het een sport is en geen kansspel.
Je moet er natuurlijk wel een minimum en een maximum aan hangen of je moet voor verschilende servers verschillende prijzen hanteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Je kan wel makkelijk snel geld verdienen: je legt wat geld bij elkaar met drie of vier vrienden en gaat gamen. Het geld wat je wint verdeel je onder je vrienden en je hebt zo een zooi geld bij elkaar. Hoe gaan jullie dat tegen? :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:35

Sponge

Serious Game Developer

Interessant systeem. Maar stel je nou voor dat ik met m'n elite groep spelers (en dat zijn we :P) nou eens met z'n 5en mee gaan doen.. zodat we altijd wel een van ons boven staat. Dat lijkt me wel weer lullig tegenover de rest.

Overigens verwacht ik dat er alleen mensen zouden spelen die weten dat ze boven gemiddeld spelen... dus dat verliezen lijkt me niet meteen relevant.

OVerigens ben ik benieuwd hoe dit uitpakt. 't is wel leuk bedacht :)

Edit: RobinVreuls: Ik wou dit al zeggen toen je het er over had @ IRC !! :(

[ Voor 11% gewijzigd door Sponge op 25-03-2003 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
Als je met meerdere doet betaal je toch ook voor meerdere personen? Hoe kun je op die manier vals spelen? Of snap iets niet? :? :P

Overigens lijkt mij het ook wel een beter plan om het met kleinere bedragen te doen. Als het over grote bedragen doet start je er niet snel mee. Terwijl als het 2 euro/game oid is je er sneller aan begint, en inderdaad meerdere games mee kan draaien zodat je alsnog grote prijzen kunt winnen.
> alleen moeten we er wel rekening mee houden dat het een sport is en geen kansspel.
Aangezien het hier niet over gokken gaat, maar gewoon om behendigheid valt dat toch wel mee?

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
DataBeest schreef op 25 March 2003 @ 15:15:
Als je met meerdere doet betaal je toch ook voor meerdere personen? Hoe kun je op die manier vals spelen? Of snap iets niet? :? :P

We nemen vijf [GoT]-spelers en we halen de clantag weg. We joinen allevijf een deathmatch game van zestien spelers en leggen €2 per man in. Als team leg je dus €10 in en er hoeft maar een iemand te winnen: voilá je hebt winst gemaakt, ook als je het prijzengeld verdeeld. Dit mag dan wel de achterliggende gedachte zijn van het spel, maar je kun zo gemakkelijk elke game winnen en zelfs domineren. Als team is dit te misbruiken en haalt zo de essentie van de opzet helemaal onderuit. Het is dus wel de bedoeling dat je in je eentje een spel gaat spelen en probeert het prijzengeld te winnen. Dat geeft veel meer voldoening voor jezelf en de mede-spelers zullen dit niet erg vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-09 23:22
ik zou de prijzen ook niet per minuut doen, maar per game, dan weet je van te voren hoeveel je kwijt bent. speelt wat leuker denk ik. anders quitten de mensen die toch niet meer kunnen winnen omdat het alleen maar geld kost. en als ze al een vast bedrag betaald hebben voor die game, kunnen ze het net zo goed uitspelen want dat kost niets extra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Naja Ranking, gewoon hoe beter je wordt hoe zwaarder de tegenstanders zullen worden :) ook begin zal het ff moeilijk worden, maar hoe langer je speelt des te meer tegenstanders er komen van jou soort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
Robin Vreuls schreef op 25 March 2003 @ 15:22:

[...]

We nemen vijf [GoT]-spelers en we halen de clantag weg. We joinen allevijf een deathmatch game van zestien spelers en leggen €2 per man in. Als team leg je dus €10 in en er hoeft maar een iemand te winnen: voilá je hebt winst gemaakt, ook als je het prijzengeld verdeeld. Dit mag dan wel de achterliggende gedachte zijn van het spel, maar je kun zo gemakkelijk elke game winnen en zelfs domineren. Als team is dit te misbruiken en haalt zo de essentie van de opzet helemaal onderuit. Het is dus wel de bedoeling dat je in je eentje een spel gaat spelen en probeert het prijzengeld te winnen. Dat geeft veel meer voldoening voor jezelf en de mede-spelers zullen dit niet erg vinden.
Hmm, zo ja. :+

Ach, als dat heel vaak gebeurt en zodoende niet speelbaar is voor de rest (wat ten eerste lame is :P), dan valt zoiets wel op. Telkens dezelfde players die geen normaal speelgedrag hebben... :)
Dat valt dus nog wel aardig tegen te gaan? :?

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:35

Sponge

Serious Game Developer

DataBeest schreef op 25 maart 2003 @ 15:35:
[...]

Hmm, zo ja. :+

Ach, als dat heel vaak gebeurt en zodoende niet speelbaar is voor de rest (wat ten eerste lame is :P), dan valt zoiets wel op. Telkens dezelfde players die geen normaal speelgedrag hebben... :)
Dat valt dus nog wel aardig tegen te gaan? :?
Define normaal speelgedrag? Niet campen ofzo? Dan own je alsnog ;)

Overigens vraag ik me af hoe bij CTF de winnaar bepaald wordt? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een cheat als de hiervoor besproken zal na een tijdje niet meer werken aangezien andere mensen dan simpelweg niet meer joinen in de zelfde game als de groep die op deze manier probeert te winnen

Voor team based games zijn we nog bezig het concept uit te bouwen maar waarschijnlijk wordt alles punten gebaseerd en krijgt het winnende team een bonus boven op het aantal kills en flag steals.
Het is namenlijk wel de bedoeling dat team based games team based blijven, en toch dat er een winnaar is.

Ik heb met de rest van het team gesproken en betalingen via bank kunnen in principe vrij snel beschibaar gemaakt worden, ook vaste bedragen per game zijn vrij makkenlijk te implementeren,
moeilijker is het om een juiste balans te vinden waarbij games met minder inzet ook minder verdienen, Dit zal waarschijnlijk te ingewikkeld zijn voor de spelers en dus laten we dit eruit.

Alvast bedankt voor de opbouwende kritiek, want we hadden zelf ook al door dat het niet in een keer 100% logisch en correct zou werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-09 16:08

White Dust

PlaneScape: Torment

Hmm, het begint langer hoe meer op een spam achtig draadje te lijken.

Elv, als je problemen/vragen hebt over dit concept kun je het best contact op nemen met de bedenker(s) van dit concept ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-09 16:08

White Dust

PlaneScape: Torment

Ik zet 'm (met een gesprekje met The Will) weer open, als het richting spam gaat neigen gaat er weer een slot op :)
Pagina: 1