Verwijderd schreef op 02 april 2003 @ 14:03:
zoals we al eerder zeiden:
Wil je dan misschien je mailadres hier neer zetten, zodat we je het kunnen opsturen. We kunnen het beter hier niet neerzetten, omdat het 5 java-bestanden groot is.
En zoals
ik tot tweemaal toe al eerder zei: "Kun je een volledig voorbeeldprogramma van 1 of 2 schermen code geven dat je probleem illustreert?". Jij hebt gewoon geen zin je code te reduceren tot een formaat waar wij iets mee kunnen, zonder 'm helemaal uit te moeten pluizen. Als jij die moeite niet wil doen, wil ik geen moeite doen om jou met je probleem te helpen.
Het lijkt me sterk dat jouw probleem niet met een enkele testklasse te illustreren is. Als het met een 'klein' voorbeeld niet optreedt en met een 'groot' wel zul je zelf aan het debuggen moeten slaan, want dan doe je in je 'grote' case iets anders dan in de 'kleine'. Dat gaan wij niet voor jouw uitzoeken (kom nou!).
Het idee van GoT is dat iedereen er wat mee opschiet, als hier een probleem wordt omschreven en opgelost. Het is dus van belang dat
hier het probleem duidelijk omschreven wordt en
hier een oplossing wordt gegeven. Als jij mij gaat mailen moet ik zelf uitzoeken wat het probleem is en dan heeft verder niemand er wat aan (behalve jij) en dan kan ik je net zo goed persoonlijk terugmailen. Wat is dan nog het nut van GoT?
Ik wil je best persoonlijke support gaan geven maar dan moet dan wel een geldelijke vergoeding tegenover staan. Dat was vast je bedoeling niet. Als je gratis van mijn expertise gebruik wilt maken, dan gebeurt dat in een context waar anderen misschien ook nog eens wat aan hebben, en pas nadat je zelf de moeite hebt genomen het probleem zo te presenteren dat ik me alleen op de essentie ervan hoef te concentreren.
[
Voor 10% gewijzigd door
Soultaker op 02-04-2003 14:20
]