Reboot van mijn systeem

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

• E-razor1984
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 24-07 21:05
Ik heb een aantal weken terug ook een topic gestart, zie hier onder

Spontane reboot van mijn systeem

En ik las nou op een site dat er drivers van nVidia zijn geweest die een spontane reboot veroorzaken
"Fortunately, the problems we noticed with NVIDIA’s 42.6x beta drivers are no longer present in 43.45. We encountered no random rebooting (a problem that was readily present in 42.69) with any of the video cards we tested, nor did we run into any crashes or lockups. From what we can tell so far these drivers are a vast improvement over the releases we received last month, reminiscent of the experiences we’ve had with official Detonator releases we’ve tested with in the past."

Het volledige artikel staat op http://firingsquad.gamers...tonator_43.45/default.asp

Heeft er toevallig iemand anders ervaringen met spontane reboots door deze drivers ??

• thejoker80
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

thejoker80

leuk hè?

Nee ik heb er geen ervaring mee maar ik denk niet dat dit een topic voor op GoT is. De eisen die aan een topic worden gesteld staan in de faq. Ik snap je vraag ook niet zo goed? Waat voor soort ervaringen wil je weten. Als jou reboot probleem hierdoor is opgelost dan ben je er toch vanaf?

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

:? Euhh.... je bent verbaast dat beta drivers reboots kunnen veroorzaken?

Beta drivers zijn test drivers waarin nog wat foutjes kunnen zitten. Wil je het safe spelen dan installeer je geen beta drivers maar wacht je op de final.

En die spontane reboots? Mjah, ik denk dat je Win2k of WinXP draait. Die rebooten standaard bij het vinden van een fout. Dit kun je disabelen, dat staat omschreven in de WOS FAQ. Je systeem zal dan niet rebooten maar zal een BSOD (het beruchte blauwe scherm) tonen. Hierin staat info waarom je systeem is gecrashed. Wat je precies met die info kan staat ook in de WOS FAQ vermeld....

Verders is dit geen topic waard. Zoek voor de gein eens op 'BSOD of reboot nvidia'. Het is een algemeen probleem die al vaak is besproken ;)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

XceeD says it all :)

Dit topic is gesloten.