Ik heb een probleem met mijn PC, en ik hoop dat jullie me misschien kunnen helpen.
Als ik iets op mijn PC aan het doen ben, zoals internetten of wat muziek aan het luisteren dan wil het wel eens gebeuren dat deze zomaar ineens reboot of echt compleet vastslaat dan kan ik ook niks meer da een reset.
Als mijn systeem plotseling reboot klinkt het ook zo alsof mijn HD opeens op standby schakelt. Als m'n systeem dan weer gaat booten dan moet deze eerst weer op snelheid komen.
Als mijn systeem "freezes" dan kan ik ook niks meer dan hangt deze ook compleet mijn muis, dit is een optische muis is dan ook uit (d'r branden geen lampjes meer op die muis)
Ik heb 't volgende systeem:
Moederbord: Aopen AX4B - 533
Geheugen: A-merk 512 MB DDR PC 2700
Proc.: Intel P4 2,0 Ghz
Videokaart: Leadtek winfast A250 ultra TD (GeForce 4 ti 4600)
NIC.: 2x Realtek
Geluidskaart: SB Live! value
HD: Western digital 80 GB 7200 Rpm (type WD800BB)
CD-ROM: Aopen 52x
CD-Rewriter: Artec 32x12x48
Overig: Zip 100 Atapi
dit alles draait op standaard kloksnelheden en is niet OC'ed
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen
Groetjes Bas
Als ik iets op mijn PC aan het doen ben, zoals internetten of wat muziek aan het luisteren dan wil het wel eens gebeuren dat deze zomaar ineens reboot of echt compleet vastslaat dan kan ik ook niks meer da een reset.
Als mijn systeem plotseling reboot klinkt het ook zo alsof mijn HD opeens op standby schakelt. Als m'n systeem dan weer gaat booten dan moet deze eerst weer op snelheid komen.
Als mijn systeem "freezes" dan kan ik ook niks meer dan hangt deze ook compleet mijn muis, dit is een optische muis is dan ook uit (d'r branden geen lampjes meer op die muis)
Ik heb 't volgende systeem:
Moederbord: Aopen AX4B - 533
Geheugen: A-merk 512 MB DDR PC 2700
Proc.: Intel P4 2,0 Ghz
Videokaart: Leadtek winfast A250 ultra TD (GeForce 4 ti 4600)
NIC.: 2x Realtek
Geluidskaart: SB Live! value
HD: Western digital 80 GB 7200 Rpm (type WD800BB)
CD-ROM: Aopen 52x
CD-Rewriter: Artec 32x12x48
Overig: Zip 100 Atapi
dit alles draait op standaard kloksnelheden en is niet OC'ed
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen
Groetjes Bas