OK, nieuwe poging.
Ik heb bij andere topics gekeken en bij de FAQs gelezen, maar ik kom er nog niet uit. Als ik mijn comp op mijn tv aansluit krijg ik maar geen kleur. Kan iemand mij hier misschien mee helpen?
Misschien dat mijn tv geen S-VHS aankan, maar in de handleiding (heb ik nog!) staat het niet en op internet kan ik alleen tsjechische of slowaakse sites vinden (mijn tsjechisch en slowaaks is niet je van het ). Iemand hier misschien tips?
Videokaart: GeForce4 MX440
TV: Samsung CB-3351xta
Systeem: Windows XP
Eigenlijk zijn alle (behalve het z/w beeld) instellingen goed (of er moet een manier zijn om de zwarte balken bij een film weg te werken, maar dat lijkt me niet).
Wat het verder niet kan zijn (wat ik dus al verholpen heb):
nView staat op kloon
weergave staat al op PAL-B
'beeldschermen detecteren' heb ik ook al een paar keer gedaan
Ik denk overigens niet dat het aan de tv ligt, bij een andere tv (Sony) kreeg ik ook geen kleur.
Wellicht ook van belang: type TV-encoder is: NV17 intern (MV)
EurOtiC vroeg welke detonator drivers ik had, maar dat zou ik zo niet weten
Waar kan ik dat vinden?
Ik heb bij andere topics gekeken en bij de FAQs gelezen, maar ik kom er nog niet uit. Als ik mijn comp op mijn tv aansluit krijg ik maar geen kleur. Kan iemand mij hier misschien mee helpen?
Misschien dat mijn tv geen S-VHS aankan, maar in de handleiding (heb ik nog!) staat het niet en op internet kan ik alleen tsjechische of slowaakse sites vinden (mijn tsjechisch en slowaaks is niet je van het ). Iemand hier misschien tips?
Videokaart: GeForce4 MX440
TV: Samsung CB-3351xta
Systeem: Windows XP
Eigenlijk zijn alle (behalve het z/w beeld) instellingen goed (of er moet een manier zijn om de zwarte balken bij een film weg te werken, maar dat lijkt me niet).
Wat het verder niet kan zijn (wat ik dus al verholpen heb):
nView staat op kloon
weergave staat al op PAL-B
'beeldschermen detecteren' heb ik ook al een paar keer gedaan
Ik denk overigens niet dat het aan de tv ligt, bij een andere tv (Sony) kreeg ik ook geen kleur.
Wellicht ook van belang: type TV-encoder is: NV17 intern (MV)
EurOtiC vroeg welke detonator drivers ik had, maar dat zou ik zo niet weten